abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97207711
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.
Joah vannuit die beredenering noemden ze het misbruik ofzo, ik ga ff kijke of ik het artikel kan vinden.
Rustig aan.
pi_97208210
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.
'Seks onder de 12 is altijd verkrachting'
Rustig aan.
pi_97208366
quote:
Ah oke, duidelijk. En zit het bij 13 jarigen dan weer anders? Want TS is 13.
pi_97208411
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah oke, duidelijk. En zit het bij 13 jarigen dan weer anders? Want TS is 13.
Ik bedoel: bij 13 jarige is het dus wel verkrachting, onder de 12 noemen ze het nog ontucht volgens het bericht.
Rustig aan.
pi_97211162
''Het probleem zit hem meer in het verhaal, ten eerste heb je het eerst over 14 en later over 13.
Je geeft al aan een joint van tevoren hebben gerookt en je spreekt over het feit dat je jouw riem 30 minuten aan hebt weten te houden, als hij echt bezig was met een verkrachting had jij als 13 (of 14) jarig meisje je riem niet 30 minuten omhoog kunnen houden.''

De eerste keer was ik 13, een paar werken later werd ik 14. Ik heb hem zo'n 3 / 4 maanden gezien. En ik zie het zelf ook niet echt als een verkrachting, maar meer als misbruik (vandaar staat verkracht ook tussen haakjes). Mensen waarmee ik heb gesproken hebben het over een verkrachting, maar goed. Hij is hoe dan ook fout geweest, hoe je het ook wil noemen.

Ik ben nu wel heel erg veranderd, heb geen zelfverdedigingslessen nodig om zelfvertrouwen te krijgen :p haha.
Sommige mensen reageren echt niet met respect. Ik had dit wel verwacht, anders zou ik het er niet opzetten. Maar iemand die echt geen zelfvertrouwen heeft, kun je op die manier wel erg raken. Misschien zelfs voor dingen zorgen waar je zelf niet eens aan had gedacht.

Ik heb er wel wat aan gehad. Bedankt!
pi_97212388
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef NinaFV het volgende:

Sommige mensen reageren echt niet met respect. Ik had dit wel verwacht, anders zou ik het er niet opzetten. Maar iemand die echt geen zelfvertrouwen heeft, kun je op die manier wel erg raken. Misschien zelfs voor dingen zorgen waar je zelf niet eens aan had gedacht.

ik snap je tekst niet helemaal, je maakt een analyse, zonder conclusie... bedoel je nu dat mensen die zonder respect posten beter moeten opletten op wat ze zeggen i.v.m. onvoorziene consequenties bij mensen zonder zelfvertrouwen?

mja...

nu weer blij?
Rustig aan.
  maandag 23 mei 2011 @ 20:15:18 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97216704
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want zelfvertrouwen krijg je alleen bij vechtsport? rare vent :')
Je moer :)

Ontopic: het moet op meerdere vlakken ontwikkeld worden en aangezien we hier in R&P zijn zal 99% mensen psychologie gelul aanraden wat jaaaaaaaren gaat duren voordat daar wat uit komt.

Op het fysieke vlak moet er ook wat gebeuren en daar spring ik in.

Wat een bagger titel trouwens, die mag wel wat duidelijker
pi_97232300
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef NinaFV het volgende:
En weet je al wat je gaat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')