''Het probleem zit hem meer in het verhaal, ten eerste heb je het eerst over 14 en later over 13.
Je geeft al aan een joint van tevoren hebben gerookt en je spreekt over het feit dat je jouw riem 30 minuten aan hebt weten te houden, als hij echt bezig was met een verkrachting had jij als 13 (of 14) jarig meisje je riem niet 30 minuten omhoog kunnen houden.''
De eerste keer was ik 13, een paar werken later werd ik 14. Ik heb hem zo'n 3 / 4 maanden gezien. En ik zie het zelf ook niet echt als een verkrachting, maar meer als misbruik (vandaar staat verkracht ook tussen haakjes). Mensen waarmee ik heb gesproken hebben het over een verkrachting, maar goed. Hij is hoe dan ook fout geweest, hoe je het ook wil noemen.
Ik ben nu wel heel erg veranderd, heb geen zelfverdedigingslessen nodig om zelfvertrouwen te krijgen :p haha.
Sommige mensen reageren echt niet met respect. Ik had dit wel verwacht, anders zou ik het er niet opzetten. Maar iemand die echt geen zelfvertrouwen heeft, kun je op die manier wel erg raken. Misschien zelfs voor dingen zorgen waar je zelf niet eens aan had gedacht.
Ik heb er wel wat aan gehad. Bedankt!