abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97200321
Toen ik bijna 14 was ben ik misbruikt (verkracht) geworden door iemand die 10 jaar ouder dan mij was. Ik zie er wel ouder uit, maar hij wist mijn werkelijke leeftijd. Hij wilde toen seks met mij hebben, maar ik was daar helemaal onbekend mee dus ik vond het maar niks. Dat heb ik hem ook duidelijk laten weten door het te zeggen, weg proberen te komen en mijn riem (voor mijn gevoel) een half uur vast te houden maar toch is het gebeurd. We hadden ervoor samen ook een joint gerookt, dus misschien dat dit ook meespeelde. Na deze vreselijke ontmaagding ben ik hem elke week hem blijven zien (zoo dom!). Achteraf gezien wordt ik er misselijk van. Hij heeft me zelfs heel vaak gevraagd of hij mij wel echt ontmaagd had. Ja tuurlijk! Ik was 13 gek. Als of hij er trots op is.
Ik ben hiervoor bij een psycholoog geweest maar daar is verder niet veel uitgekomen (waarschijnlijk ook omdat het niet klikte). Ik ben de laatste tijd serieus er over aan het denken om aangifte te doen, maar iets houdt mij tegen. Ik ben bang dat ze er niets meer mee kunnen, het is immers zijn verhaal tegen dat van mij. Maar ook dat ik zelf naar hem ben blijven gaan. Als ik nu kijk (ik ben 18) naar iemand van 24 en ik stel me hier een 14 jarige bij voor wordt ik misselijk van het idee. Ook heb ik nu niet zo veel met seks, wat ik wel jammer vind. Ik kwam hem van de week tegen en toen kreeg ik gewoon een paniek aanval. Op deze manier kan het in ieder geval niet doorgaan. Heeft iemand tips?
  maandag 23 mei 2011 @ 14:51:25 #2
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97200513
Nou van een joint word ik niet geil, ik word er lekker dom van.

En ja wtf doe je met iemand die 10 jaar ouder is. Verwacht je nou daadwerkelijk dat hij je alleen maar wil zoenen :') Ik zag dit ook vaak gebeuren toen ik op de middelbare school zat. meisjes van 13-14 die een vriend haddn van 21-25.

Ik heb geen tips voor je want er komt geen volgende keer meer aan. Want je bent nu 18+.
Je had het op je 14e moeten doen.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 23 mei 2011 @ 14:51:46 #3
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97200530
Over die aangifte daar zal je wss wel te laat mee zijn. Dat had je beter gelijk kunnen doen toen je 13/14 was. Nu is het Jou woord tegen de zijne zonder hard bewijs meer. Sterkte verder :*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:52:42 #4
28588 BaBy-G
mini me...
pi_97200568
-edit- ga eens weg mislukte nageboorte

[ Bericht 47% gewijzigd door Re op 23-05-2011 15:04:42 ]
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_97200743
Alleen aangifte doen als dat opzichzelf al een beetje opluchting bij jou kan brengen. Als je hoopt dat er ook daadwerkelijk iets mee gebeurt, niet doen.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:01:43 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97200896
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef pl4kkie het volgende:
Over die aangifte daar zal je wss wel te laat mee zijn. Dat had je beter gelijk kunnen doen toen je 13/14 was. Nu is het Jou woord tegen de zijne zonder hard bewijs meer. Sterkte verder :*
Aangifte kun je tot 20 jaar na het behalen van de leeftijd van 18 jaar doen in het geval van misbruik/verkrachting. Kan makkelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 23 mei 2011 @ 15:02:04 #7
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97200913
Lijkt me moeilijk.. Ik zou het proberen te accepteren dat het toen gebeurd is, en het een plek geven. Wat je ook kan doen is hem vertellen hoe erg je het vind, of aan je psycholoog vragen hoe je zoiets het beste kunt verwerken. Misschien is daten en meer onder de mensen komen ook goed, omdat je dan waarschijnlijk wel de juiste mensen om je heen krijgt, en misschien je seksleven wat ''gezonder'' wordt..

Sterkte!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:02:26 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97200933
Sowieso moet je een paar jaar op vechtsport gaan om je zelfvertrouwen te herontwikkelen.
Doe maar Krav Maga en BJJ/MMA.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:04:57 #9
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_97201049
Weten je ouders hier van? Of misschien een beste vriendin? Misschien helpt het als je met hun er over kan praten..
pi_97201087
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Aangifte kun je tot 20 jaar na het behalen van de leeftijd van 18 jaar doen in het geval van misbruik/verkrachting. Kan makkelijk.
Aangifte doen dus, TS.
pi_97201114
''Weten je ouders hier van?''

Mijn ouders weten ervan en mijn vriend waar ik nu 2 jaar mee samen ben ook. Ik heb er ook al redelijk veel over gepraat, maar toch kan ik het niet accepteren.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:09:03 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97201193
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Sowieso moet je een paar jaar op vechtsport gaan om je zelfvertrouwen te herontwikkelen.
Doe maar Krav Maga en BJJ/MMA.
Want zelfvertrouwen krijg je alleen bij vechtsport? rare vent :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_97202479
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja, maar als je geen bewijs hebt dan heeft dan alsnog geen nut.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:51:44 #14
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_97203091
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar als je geen bewijs hebt dan heeft dan alsnog geen nut.
Sowieso, aangifte doen van verkrachting en dan uitleggen dat je na die zogenaamde verkrachting hem iedere week trouw bent blijven zien, doet meer aan als iemand die spijt heeft van haar ontmaagding dan iets anders.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_97203338
quote:
dat je na die zogenaamde verkrachting hem iedere week trouw bent blijven zien, doet meer aan als iemand die spijt heeft van haar ontmaagding dan iets anders.
Dat dus, ik geloof er ook niet zo hard in :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97203398
Gewoon aangifte doen! ;)
Je hebt er niets mee te verliezen, niet geschoten is altijd mis!
  maandag 23 mei 2011 @ 16:02:54 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97203541
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:51 schreef SebasM het volgende:

[..]

Sowieso, aangifte doen van verkrachting en dan uitleggen dat je na die zogenaamde verkrachting hem iedere week trouw bent blijven zien, doet meer aan als iemand die spijt heeft van haar ontmaagding dan iets anders.
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat dus, ik geloof er ook niet zo hard in :)
dat kind was 13, dan kun je irrationeel denken iemand niet echt verwijten, en zelfs als het geen verkrachting zou zijn was het nog steeds strafbaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 23 mei 2011 @ 16:10:55 #18
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_97203889
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Re het volgende:
dat kind was 13, dan kun je irrationeel denken iemand niet echt verwijten, en zelfs als het geen verkrachting zou zijn was het nog steeds strafbaar
Zou het gevoel van TS anders zijn geweest als haar toenmalige vriend 15 was geweest en hetzelfde had geflikt?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_97206107
Tsja dan heb je aangifte gedaan, hij krijgt een straf maar dat veranderd niets aan wat er gebeurd is. En of je van al dat gedoe met politie nou vrolijker word weet ik niet het lijkt mij niet. Hij verdient wel een straf want het kan echt niet wat hij deed. Maar dat je er echt veel blijer van word denk ik eerlijkgezegd niet.
Born free... taxed to death
pi_97207419
Ik zou er toch eerst goed over nadenken of je aangifte wilt doen in jouw situatie.
Dat hij volgens de wet strafbaar is staat buiten kijf, jij was minderjarig hij meerderjarig en jullie hebben geslachtgemeenschap gehad.

Het probleem zit hem meer in het verhaal, ten eerste heb je het eerst over 14 en later over 13.
Je geeft al aan een joint van tevoren hebben gerookt en je spreekt over het feit dat je jouw riem 30 minuten aan hebt weten te houden, als hij echt bezig was met een verkrachting had jij als 13 (of 14) jarig meisje je riem niet 30 minuten omhoog kunnen houden.
Hier komt ook nog eens bij dat er in die situatie waarschijnlijk geschreeuw van jouw kant uit bij zou komen dan, echter aangezien we de locatie niet kennen kan dit wel of niet mogelijk zijn.

Het klinkt eerder als een situatie waarin je door mentaal overwicht (leeftijdsverschil) en het gebruik van verdovende middelen een keuze hebt gemaakt die je anders niet had gemaakt toen, en dat is vervelend en je kan dit ook niet meer terugdraaien, echter zou ik als ik jou was er even goed over nadenken wat je hier van plan bent te gaan doen?

Een aangifte zoals jij het uitspreekt is beschadigend voor beide partijen losstaand van de uitkomst, daarnaast was hij op dat moment 23 (of 24), hij is inderdaad volwassen echter zijn er nog genoeg jongens (ook meiden) die op 23 jarige leeftijd domme dingen doen. Dus bedenk goed wat je er mee denkt te gaan bereiken het zal namelijk wat er is gebeurd niet ongedaan maken.

Mocht je besluiten toch actie te ondernemen, hij heeft de wet overtreden en is strafbaar, echter is het nu toch echt jouw verhaal tegen zijn verhaal (geen fysiek bewijs meer), dus hij zal dan toch echt moeten bekennen, jij zal voor jou vervelende vragen moeten beantwoorden en zijn advocaat zal indien er een gerechtelijke procedure volgt je helemaal kapot maken.

Mijn advies, ga met een psycholoog praten als je er echt problemen van ondervindt, een aangifte doen gaat dit probleem voor jou enkel vergroten, zeker niet verhelpen.
pi_97207500
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

Met een minderjarige neuken als meerderjarige is volgens het wetboekje toch verkrachting?

Al wilde ze het op dat moment wel, hij blijft meerderjarig en heeft misbruik gemaakt van haar naiviteit.
pi_97207533
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef ScreamerT7 het volgende:
Tsja dan heb je aangifte gedaan, hij krijgt een straf maar dat veranderd niets aan wat er gebeurd is. En of je van al dat gedoe met politie nou vrolijker word weet ik niet het lijkt mij niet. Hij verdient wel een straf want het kan echt niet wat hij deed. Maar dat je er echt veel blijer van word denk ik eerlijkgezegd niet.
Nee, ze zal dan letterlijk moeten vertellen welke handelingen ze samen hebben gedaan.
pi_97207542
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met een minderjarige neuken als meerderjarige is volgens het wetboekje toch verkrachting?

Al wilde ze het op dat moment wel, hij blijft meerderjarig en heeft misbruik gemaakt van haar naiviteit.
Nee, pedo's die kindjes verkrachten noemen ze geen verkrachting maar misbruik of iets dergelijks... zit wel dezelfde straf op maar was onlangs nog te lezen op fok.nl
Rustig aan.
pi_97207602
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, pedo's die kindjes verkrachten noemen ze geen verkrachting maar misbruik of iets dergelijks... zit wel dezelfde straf op maar was onlangs nog te lezen op fok.nl
Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.
pi_97207699
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef ScreamerT7 het volgende:
Inderdaad. Hij was zeker fout en je kunt aangifte doen, de vraag is wat jou dat oplevert. Het kan zijn dat het alleen maar een hoop gezeik oplevert en een hoop wonden openhaalt. het kan ook zijn dat je de boel zo eindelijk kan afsluiten. Ik weet het niet. In ieder geval sterkte ermee.
Whatever...
pi_97207711
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.
Joah vannuit die beredenering noemden ze het misbruik ofzo, ik ga ff kijke of ik het artikel kan vinden.
Rustig aan.
pi_97208210
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

'Seks onder de 12 is altijd verkrachting'
Rustig aan.
pi_97208366
quote:
Ah oke, duidelijk. En zit het bij 13 jarigen dan weer anders? Want TS is 13.
pi_97208411
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah oke, duidelijk. En zit het bij 13 jarigen dan weer anders? Want TS is 13.
Ik bedoel: bij 13 jarige is het dus wel verkrachting, onder de 12 noemen ze het nog ontucht volgens het bericht.
Rustig aan.
pi_97211162
''Het probleem zit hem meer in het verhaal, ten eerste heb je het eerst over 14 en later over 13.
Je geeft al aan een joint van tevoren hebben gerookt en je spreekt over het feit dat je jouw riem 30 minuten aan hebt weten te houden, als hij echt bezig was met een verkrachting had jij als 13 (of 14) jarig meisje je riem niet 30 minuten omhoog kunnen houden.''

De eerste keer was ik 13, een paar werken later werd ik 14. Ik heb hem zo'n 3 / 4 maanden gezien. En ik zie het zelf ook niet echt als een verkrachting, maar meer als misbruik (vandaar staat verkracht ook tussen haakjes). Mensen waarmee ik heb gesproken hebben het over een verkrachting, maar goed. Hij is hoe dan ook fout geweest, hoe je het ook wil noemen.

Ik ben nu wel heel erg veranderd, heb geen zelfverdedigingslessen nodig om zelfvertrouwen te krijgen :p haha.
Sommige mensen reageren echt niet met respect. Ik had dit wel verwacht, anders zou ik het er niet opzetten. Maar iemand die echt geen zelfvertrouwen heeft, kun je op die manier wel erg raken. Misschien zelfs voor dingen zorgen waar je zelf niet eens aan had gedacht.

Ik heb er wel wat aan gehad. Bedankt!
pi_97212388
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef NinaFV het volgende:

Sommige mensen reageren echt niet met respect. Ik had dit wel verwacht, anders zou ik het er niet opzetten. Maar iemand die echt geen zelfvertrouwen heeft, kun je op die manier wel erg raken. Misschien zelfs voor dingen zorgen waar je zelf niet eens aan had gedacht.

ik snap je tekst niet helemaal, je maakt een analyse, zonder conclusie... bedoel je nu dat mensen die zonder respect posten beter moeten opletten op wat ze zeggen i.v.m. onvoorziene consequenties bij mensen zonder zelfvertrouwen?

mja...

nu weer blij?
Rustig aan.
  maandag 23 mei 2011 @ 20:15:18 #32
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_97216704
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want zelfvertrouwen krijg je alleen bij vechtsport? rare vent :')
Je moer :)

Ontopic: het moet op meerdere vlakken ontwikkeld worden en aangezien we hier in R&P zijn zal 99% mensen psychologie gelul aanraden wat jaaaaaaaren gaat duren voordat daar wat uit komt.

Op het fysieke vlak moet er ook wat gebeuren en daar spring ik in.

Wat een bagger titel trouwens, die mag wel wat duidelijker
pi_97232300
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef NinaFV het volgende:
En weet je al wat je gaat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')