Aangifte kun je tot 20 jaar na het behalen van de leeftijd van 18 jaar doen in het geval van misbruik/verkrachting. Kan makkelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef pl4kkie het volgende:
Over die aangifte daar zal je wss wel te laat mee zijn. Dat had je beter gelijk kunnen doen toen je 13/14 was. Nu is het Jou woord tegen de zijne zonder hard bewijs meer. Sterkte verder
Aangifte doen dus, TS.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aangifte kun je tot 20 jaar na het behalen van de leeftijd van 18 jaar doen in het geval van misbruik/verkrachting. Kan makkelijk.
Want zelfvertrouwen krijg je alleen bij vechtsport? rare ventquote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Sowieso moet je een paar jaar op vechtsport gaan om je zelfvertrouwen te herontwikkelen.
Doe maar Krav Maga en BJJ/MMA.
Ja, maar als je geen bewijs hebt dan heeft dan alsnog geen nut.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aangifte kun je tot 20 jaar na het behalen van de leeftijd van 18 jaar doen in het geval van misbruik/verkrachting. Kan makkelijk.
Sowieso, aangifte doen van verkrachting en dan uitleggen dat je na die zogenaamde verkrachting hem iedere week trouw bent blijven zien, doet meer aan als iemand die spijt heeft van haar ontmaagding dan iets anders.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen bewijs hebt dan heeft dan alsnog geen nut.
Dat dus, ik geloof er ook niet zo hard inquote:dat je na die zogenaamde verkrachting hem iedere week trouw bent blijven zien, doet meer aan als iemand die spijt heeft van haar ontmaagding dan iets anders.
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:51 schreef SebasM het volgende:
[..]
Sowieso, aangifte doen van verkrachting en dan uitleggen dat je na die zogenaamde verkrachting hem iedere week trouw bent blijven zien, doet meer aan als iemand die spijt heeft van haar ontmaagding dan iets anders.
dat kind was 13, dan kun je irrationeel denken iemand niet echt verwijten, en zelfs als het geen verkrachting zou zijn was het nog steeds strafbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 15:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus, ik geloof er ook niet zo hard in
Zou het gevoel van TS anders zijn geweest als haar toenmalige vriend 15 was geweest en hetzelfde had geflikt?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Re het volgende:
dat kind was 13, dan kun je irrationeel denken iemand niet echt verwijten, en zelfs als het geen verkrachting zou zijn was het nog steeds strafbaar
Met een minderjarige neuken als meerderjarige is volgens het wetboekje toch verkrachting?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
dat kind was 13, dan kun je irrationeel denken iemand niet echt verwijten, en zelfs als het geen verkrachting zou zijn was het nog steeds strafbaar
Nee, ze zal dan letterlijk moeten vertellen welke handelingen ze samen hebben gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef ScreamerT7 het volgende:
Tsja dan heb je aangifte gedaan, hij krijgt een straf maar dat veranderd niets aan wat er gebeurd is. En of je van al dat gedoe met politie nou vrolijker word weet ik niet het lijkt mij niet. Hij verdient wel een straf want het kan echt niet wat hij deed. Maar dat je er echt veel blijer van word denk ik eerlijkgezegd niet.
Nee, pedo's die kindjes verkrachten noemen ze geen verkrachting maar misbruik of iets dergelijks... zit wel dezelfde straf op maar was onlangs nog te lezen op fok.nlquote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een minderjarige neuken als meerderjarige is volgens het wetboekje toch verkrachting?
Al wilde ze het op dat moment wel, hij blijft meerderjarig en heeft misbruik gemaakt van haar naiviteit.
Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, pedo's die kindjes verkrachten noemen ze geen verkrachting maar misbruik of iets dergelijks... zit wel dezelfde straf op maar was onlangs nog te lezen op fok.nl
Inderdaad. Hij was zeker fout en je kunt aangifte doen, de vraag is wat jou dat oplevert. Het kan zijn dat het alleen maar een hoop gezeik oplevert en een hoop wonden openhaalt. het kan ook zijn dat je de boel zo eindelijk kan afsluiten. Ik weet het niet. In ieder geval sterkte ermee.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef ScreamerT7 het volgende:
Tsja dan heb je aangifte gedaan, hij krijgt een straf maar dat veranderd niets aan wat er gebeurd is. En of je van al dat gedoe met politie nou vrolijker word weet ik niet het lijkt mij niet. Hij verdient wel een straf want het kan echt niet wat hij deed. Maar dat je er echt veel blijer van word denk ik eerlijkgezegd niet.
Joah vannuit die beredenering noemden ze het misbruik ofzo, ik ga ff kijke of ik het artikel kan vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.
'Seks onder de 12 is altijd verkrachting'quote:Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat het dan verkrachting was omdat een minderjarige officieel niet consensueel geslachtsgemeenschap kan hebben met een meerderjarige. En als je officieel dus geen toestemming kan geven, gebeurt het dus zonder toestemming aka verkrachting.
Ah oke, duidelijk. En zit het bij 13 jarigen dan weer anders? Want TS is 13.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'Seks onder de 12 is altijd verkrachting'
Ik bedoel: bij 13 jarige is het dus wel verkrachting, onder de 12 noemen ze het nog ontucht volgens het bericht.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah oke, duidelijk. En zit het bij 13 jarigen dan weer anders? Want TS is 13.
ik snap je tekst niet helemaal, je maakt een analyse, zonder conclusie... bedoel je nu dat mensen die zonder respect posten beter moeten opletten op wat ze zeggen i.v.m. onvoorziene consequenties bij mensen zonder zelfvertrouwen?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef NinaFV het volgende:
Sommige mensen reageren echt niet met respect. Ik had dit wel verwacht, anders zou ik het er niet opzetten. Maar iemand die echt geen zelfvertrouwen heeft, kun je op die manier wel erg raken. Misschien zelfs voor dingen zorgen waar je zelf niet eens aan had gedacht.
Ik heb er wel wat aan gehad. Bedankt!
Je moerquote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want zelfvertrouwen krijg je alleen bij vechtsport? rare vent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |