Mwah, kan zo weer terug komen. Kan ook een probleem zijn met je HDD. Dus wel ff goed in de gaten houdenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Dankjeik heb nu alles teruggezet met systeemherstel. is het dan opgelost?
doe maar shoarmaquote:Op maandag 23 mei 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
5 pizza salami, voor 3 uur bezorgen aub
Man, ik heb net gegeten.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:55 schreef Pizzalucht het volgende:
5 pizza salami, voor 3 uur bezorgen aub
dan moet ik zeker een nieuwe kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mwah, kan zo weer terug komen. Kan ook een probleem zijn met je HDD. Dus wel ff goed in de gaten houden
Oh, balen zeg! Ik hoop voor je dat het lukt!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nouja ik doe 3 vakken dit jaar, dat betekend dat ik zowiezo volgend jaar nog heb, maar niet gehaald = niet gehaald en dan is dat extra werk volgend jaar
Hihi, anders gillende broertjes + gillend zusje op de vroege zaterdagmorgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ach, als ik haar weg hou van mijn broertjes wordt ze misschien niet zo verkeerd beïnvloed
AwTot hoe laat?
Hard aan de arbeid? Met mij gaat het wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goed hoor, wel druk maar geeft niet, met jou dan?
Ik trek het nu al nauwelijksquote:Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, anders gillende broertjes + gillend zusje op de vroege zaterdagmorgen.
Tot 6, maar dat loopt weer uit.
Ja heb het druk dus ben niet zo veel aanwezigquote:Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hard aan de arbeid? Met mij gaat het wel.
Najah. Een HDD is niet zo duurquote:Op maandag 23 mei 2011 13:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dan moet ik zeker een nieuwe kopen
stiekem hoop ik daarop ik heb momenteel een pauper HDD van 130 gb ofzo![]()
Dankje, de antwoorden staan nu online ff nakijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, balen zeg! Ik hoop voor je dat het lukt!
Jij bejaarde man.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:58 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik trek het nu al nauwelijks [ afbeelding ] Ik voel me oud [ afbeelding ]
Altijd zo kut dat ze niet duidelijk zijn over je werkuren
Dat haar.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef smegmanus het volgende:
Mocht je die Zalando reclane irritant vinden. Focus je dan op deze baas en het is een stuk beter te doen:
[ afbeelding ]
Ohjee, succes dan!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb het druk dus ben niet zo veel aanwezig, tevens moet ik hier een beetje de boel in de gaten houden voordat het escaleert.
Spannend!quote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Dankje, de antwoorden staan nu online ff nakijken
Chocolade ofcourse.quote:
Als ik het filmpje zelf bekijk en ik focus me op die gast moet ik altijd lachenquote:
Terechtquote:
Wij hebben wel een hut in de tuin, misschien dat ik daar kan wonenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bejaarde man.Ga in een doos wonen in de tuin. Dan kom ik wel op bezoek.
Wel netjes een deur eruit knippen.
Ja, echt irritant is dat. Moet deze week ook al een keer extra werken.
Wat een kut reclame is dat zegquote:Op maandag 23 mei 2011 13:59 schreef smegmanus het volgende:
Mocht je die Zalando reclame irritant vinden. Focus je dan op deze baas en het is een stuk beter te doen:
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als ik het filmpje zelf bekijk en ik focus me op die gast moet ik altijd lachen
Maar nu is die gekke smegmanus er ook dus valt meequote:
Oh, dat wil ik ook. Wonen in het tuinhuisje. Zou dat koud zijn denk je?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:01 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Terecht [ afbeelding ]
[..]
Wij hebben wel een hut in de tuin, misschien dat ik daar kan wonen [ afbeelding ] Ben ik toch het huis uit heh [ afbeelding ]
Ik zal er mentaal voor je zijn [ afbeelding ]
Dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 23 mei 2011 14:02 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wat een kut reclame is dat zeg
Is goed, kom maar langsquote:Op maandag 23 mei 2011 14:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik ook. Wonen in het tuinhuisje. Zou dat koud zijn denk je?
Danku.
Weet ik, ik deel je mening gewoonquote:
Oei, geilquote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Weet ik, ik deel je mening gewoon [ afbeelding ]
Ik wil wel de mogelijkheid om moeffings te kunnen bakken in mijn tuinhuis ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Is goed, kom maar langs [ afbeelding ] Geen idee, mijn broertjes hebben er wel eens in geslapen. Maar dat was wel in de zomer, dus we kunnen het proberen [ afbeelding ]
Mijn zusje heeft wel een speelkeukentje erin staan, of hij werkt is nog maar de vraagquote:Op maandag 23 mei 2011 14:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil wel de mogelijkheid om moeffings te kunnen bakken in mijn tuinhuis ja.
Ga je dan muffins in 16 verschillende kleuren maken?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil wel de mogelijkheid om moeffings te kunnen bakken in mijn tuinhuis ja.
Prettig, daar kan ik wat mee, bedankt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft wel een speelkeukentje erin staan, of hij werkt is nog maar de vraag [ afbeelding ]
Ja, oké, goed plan.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga je dan muffins in 16 verschillende kleuren maken?
Triangelquote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
Welk instrument zal ik gaan leren te bespelen?
Je penis.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
Triangel, elke zijde heeft weer een ander geluid. Zeer intrigerend.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
Kom maar eens langs zou ik zeggen, haal ik de ingrediënten alles.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Prettig, daar kan ik wat mee, bedankt.
Toevallig, mijn hond slaapt omdat mijn voet erop ligt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef sharr het volgende:
Mijn voet slaapt doordat mijn hond erop ligt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toevallig, mijn hond slaapt omdat mijn voet erop ligt.
Yay.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kom maar eens langs zou ik zeggen, haal ik de ingrediënten alles.
quote:
Whehequote:Op maandag 23 mei 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toevallig, mijn hond slaapt omdat mijn voet erop ligt.
Noem maar een datum.quote:
Morgen, 2 uur, derde boom rechts.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef PsychoTheRapist het volgende:
O mijn moeder is thuis, tijd om koekjes te bakken.
Ik zal klaarstaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgen, 2 uur, derde boom rechts.
Successsss.
Te voorspelbaar?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen nee breezer niet mijn penis maar was al te laat
Which reminds me, gebrek aanquote:Op maandag 23 mei 2011 14:17 schreef FreezePop het volgende:
net mijzelf weer opgegeten. heerlijke cola smaak
Ik kam mijzelf wel even.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond even kammen denk ik, wie wil er ook?
Haren? Graag in een envelop met bubbeltjesplasticquote:Op maandag 23 mei 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond even kammen denk ik, wie wil er ook?
straks breken zequote:Op maandag 23 mei 2011 14:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Haren? Graag in een envelop met bubbeltjesplastic
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Of dat nu iets is om blij mee te zijn...
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Of dat nu iets is om blij mee te zijn...
quote:
Hoi Flippie! Heulemaal blij nu ik iets van je zie. Breezer is inmiddels weg uit mijn kelder. Heb je m al gesproken/gespot?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
If you've ever had a broken heart, you're about to remember it now
Ja jaquote:Op maandag 23 mei 2011 14:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Flippie! Heulemaal blij nu ik iets van je zie. Breezer is inmiddels weg uit mijn kelder. Heb je m al gesproken/gespot?
Hihi, had hij nou bloemen gestuurd?quote:
Hihiquote:
Nog geen gebroken hart.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
If you've ever had a broken heart, you're about to remember it now
Maak ik nu geen kans meer bij je?quote:
Shit, voor niks die sixpack getraind.quote:
Dit volmondige yes stemt me goedquote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wat die man in het begin zegt, kan ik bijna helemaal meepraten.
[..]
YES.
Ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wat die man in het begin zegt, kan ik bijna helemaal meepraten.
[..]
YES.
Ik ben een gemene homo, of een lieve heteroquote:Op maandag 23 mei 2011 14:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat liefIk wist niet dat je ook lief kon zijn.
He Gianni, hoe staat het leven op kantoor?quote:
Daar gaan mn kansen bij de hetero breezerquote:Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben een gemene homo, of een lieve hetero
Oh okequote:Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben een gemene homo, of een lieve hetero
Kut Kut Kut en nog eens KUT!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
He Gianni, hoe staat het leven op kantoor?
Haha, de enige posts die ik vandaag van jou gezien heb waren twee keer 'mogge' en één keer 'middag'quote:
Saai vooral, daarom Fokken onder werktijd (en af en toe werken).quote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kut Kut Kut en nog eens KUT!
en hoe ist bij jou?
ja, maar daar reageerde je niet op hequote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, de enige posts die ik vandaag van jou gezien heb waren twee keer 'mogge' en één keer 'middag'
Ik heb ook wel een lieve homo kant, maar die is alleen voor mijnquote:Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh okeIk vind je lieve heterokant fijner.
Ik zei Mogge Gianni vanochtendquote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar daar reageerde je niet op he
saai niet, druk zat. maar het loopt allemaal niet zoals het zou moetenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Saai vooral, daarom Fokken onder werktijd (en af en toe werken).
Ben jij nou homo of bi?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een lieve homo kant, maar die is alleen voor mijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
ohw, sorry. niet gezienquote:
Ja, en de maandag hé. Dan ben ik altijd minder actief op werkgebiedquote:Op maandag 23 mei 2011 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
saai niet, druk zat. maar het loopt allemaal niet zoals het zou moeten
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben jij nou homo of bi?Wat denk je zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of beter, wat zou je willen?
Flaming hot
Ik wil niks, maar ik denk dat je ook wel op meisjes valt.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Of beter, wat zou je willen?
Doei Patje! Held!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ben weer heel de dag niet aanwezig, veel plezier nog.
Henk, lekker geslapen met een bakkie alcohol op?quote:
Best wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Henk, lekker geslapen met een bakkie alcohol op?
Doei Patje.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ben weer heel de dag niet aanwezig, veel plezier nog.
Haha, lekker atten. Bazenactiequote:
Hehequote:Op maandag 23 mei 2011 15:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil niks, maar ik denk dat je ook wel op meisjes valt.
zin in red bull nu.quote:
Kun je niet even naar het koffie automaat rennen en wat achterover slaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin in red bull nu.
val bijna in slaap
vanavond nog een verjaardag dus morgen zal wel niet veel beter gaan..
De koffieautomaat*quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun je niet even naar het koffie automaat rennen en wat achterover slaan?
Linksbovenin, pacmanquote:Op maandag 23 mei 2011 15:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[ afbeelding ]
Koekjes bakken update.
koffie hier is veel te warm en niet sterk genoeg.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun je niet even naar het koffie automaat rennen en wat achterover slaan?
Je moet K-Cash even DM'en dat je hem een topuser en een grote aanwinst voor ONZ vindt, dat helpt wel.quote:
K-cash is concurrentie, weg ermeequote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet K-Cash even DM'en dat je hem een topuser en een grote aanwinst voor ONZ vindt, dat helpt wel.
Concurrentie hoe? Topuser?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
K-cash is concurrentie, weg ermee
Altijd al geweest tochquote:Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ben je opeens van de vrouwen weer dan?
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe vaker je het zegt hoe minder ik het ga geloven.
Beach! Hoe gaat het kameraad?quote:
wel luchtdicht, anders gaat die schimmelenquote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
Kun je eigenlijk eieren koken in de waterkoker?
a viezediefquote:Op maandag 23 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb morgen een toets over bekabeling shizz, even de aantekeningen van iemand anders gejat.Nu ff doorlezen.
waterkoker slaat af als het water kookt, dus echt geweldig zal het niet gaanquote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
Kun je eigenlijk eieren koken in de waterkoker?
Rustig, maandag hé... Alles op een sloom tempoquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
Haha http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
zo luxe is de automaat hier op het werk niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Ik wil zo'n koffie automaat thuisDat je kunt kiezen of je hete chocolademelk of café latte of machiatto wil
Oh jammer welquote:Op maandag 23 mei 2011 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo luxe is de automaat hier op het werk niet.
maar ja, ik drink toch alleen maar zwarte koffie of espresso
daar is het nu toch veel te warm voor..quote:Op maandag 23 mei 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh jammer welBij ons hebben ze er één voor de bejaarden, maar ik loop er altijd achteraan en tap dan een voorraadje warme choco.
Huisalcoholiker, hoe staat het met je voorraad Sjupiler?quote:
Welke liefde.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zomaar beantwoord je mijn liefde niet
Juupquote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Huisalcoholiker, hoe staat het met je voorraad Sjupiler?
Sharrquote:
Nog 28 flesjes in voorraadquote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Huisalcoholiker, hoe staat het met je voorraad Sjupiler?
Battle Royale?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef HappyBob het volgende:
It's not a show, it's a battle [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
The Ultimate Dance Battle [ afbeelding ]
Teh fuckz. Ik schrok gewoon.quote:
EVERYBODY'S RUSSIANquote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Which seat should I teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk
It's FRIDAY FRIDAYquote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elektrische stoel. :3quote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Batoru rowaiaruquote:
Verwacht niet teveel. Soms lachen, soms wel hard. Acteer werk is so-so want arthouse.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Batoru rowaiaru [ afbeelding ] Maar eens downloaden dan [ afbeelding ]
quote:
Het acteerwerk kan ik wel mee leven denk ik, vooral in een taal die ik niet versta. Ik doe gewoon een pogingquote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Verwacht niet teveel. Soms lachen, soms wel hard. Acteer werk is so-so want arthouse.
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
whoohoo, ik kan eindelijk eens een offerte de deur uit doen. en bedankt, stelletje slapende kudtcollega's!
Praters gonna prate.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad dat ene gekke wijf uit Oud-Beijerland.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dat liedje luisterde ik. Sorry, voel je niet aangesproken.
dochter, ik ben teleurstelquote:
Oeps.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
dochter, ik ben teleurstel
she loves you, you psycho..quote:
moeder, ik sorryquote:Op maandag 23 mei 2011 16:11 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
dochter, ik ben teleurstel
1 grote incestbende hierquote:
ik heb niet gezegt dat ik het erg vind..quote:
oquote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet gezegt dat ik het erg vind..
ik zou graag zo'n lief zusje als sharr willen hebbenquote:
Ik ben eigenlijk een kutwijf hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou graag zo'n lief zusje als sharr willen hebben
geloof ik helemaal niks vanquote:
http://vocaroo.com/quote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
Ik ben aan het rappen, het klinkt best cool.
waquote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
Ik ben sharon uit de hood, kom op, ik spit en shootttquote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
Kut, staat de audio nog aan?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben sharon uit de hood, kom op, ik spit en shoottt
Ik heb zo'n hekel aan die naam he.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Henkie94 het volgende:
Kweenie hoor, maar moet Pizzalucht niet shooten op Sharona?
Henkiequote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef Henkie94 het volgende:
Kweenie hoor, maar moet Pizzalucht niet shooten op Sharona?
Aids in een flesje, jottem.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
Lady Gaga gaat een parfum maken waarin bloed en sperma verwerkt is. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij heeft altijd dezelfde fucking grijns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |