Buitenkeuken is wel over gesproken, maar niet concreet. Moet even alles voor staan denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die garden egg chairs helemaal top. Wat wordt de barbecue?
Er is een auronde voor het bezoek. Wij slapen echter op de Pullman Boxspring. Die hebben we al anderhalf jaar ofzo... dus die gaat gewoon mee, geen nieuwe. Is ook niet nodig.quote:En waar gaan jullie op slapen? Tréca de Paris? Vi-Spring? Of gewoon Auping?
Ga ik eens doen. Broodrooster hebben we al... Zo'n Porsche Design van Siemens.quote:Ik heb ook nog een interessant linkje: http://www.manufactum.de. Een Duits warenhuis met bijzondere producten. Niet goedkoop, maar wel degelijk. Ik heb er ook een mooie broodrooster gezien, alleen die kost tegen de 400 euro. Ik hou het daarom maar bij die van de Blokker.
Je kan er ook gewoon een papieren catalogus aanvragen, wordt verzonden naar Nederland, en erg leuk om in te neuzen.
Niks mis mee, hij verdient zonder twijfel bijzonder goed, dus waarom zou die het laten als hij het allemaal leuk vindt die dure merkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik begrijp tot nu toe niet enkel de positieve commentaren want: mooi project. Maar een project maakt geen huis, het is nog in wording. De vergelijkingen van de gang met de scholen snap ik echt.Maar, het is nog geen huis, dat moet het nog worden. Er moeten nog meubels in, en zo en dan kunnen wij als lurkers pas oordelen of het huis ook een thuis is (heb mijn philosofische trui aan geloof ik)
Maar, lieve DS, ik mag het vast zeggen, waarom nou altijd strooien met die merken, smijt dat huis vol met meubels die jullie mooi en leuk vinden en maak het een gezellig huis maar echt, ik, met een prachthuisje formaat jouw slaapkamer wordt echt niet opgewonden van al die merken. Ik snap ook de opmerkingen van sommigen hier, je lijkt, en ik zeg het even bot, te geilen op merknamen. En gezellige bank hoeft geen naam te hebben, een hoektafeltje ook niet en wat je aan de muur wilt hangen is bepaald mijn smaak niet dus of het van een kunstenaar of een vergeelde geitenbreier is zal mij worst wezen, de rest dus echt wel gaaf,qua meubels dus, maar ik zie al een label aan elk meubelstuk hangen en dat vind ik dus geen wonen maar meer soort kijkkast. Tjonge, het moest er ff uit, en jij weet precies hoe ik het bedoel en dat is absoluut enkel lief bedoeld.
Ik zie in mijn geest al zuilen met een beeld erop, dat soort iets dus, en als ik kom huiswarmen kiep ik in mijn klunzigheid juist dat soort dingen om en geef ik mijn hond de schuld.
Onzin, en DS weet precies wat ik bedoel, die kent me wel een beetje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
Het valt mij op dat de grotere luxere projecten altijd mogen rekenen op de 'goede raad' van Lottekoekie.
Wat is volgens jou dan het idee van dit topic? Volgens mij zal niemand van ons in dat huis gaan wonen, behalve DS4 zelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen moeten laten weten waarom ze iets niet mooi vinden... Zij hoeven er toch niet te wonen?
Ik hoop dat de prijs niet je enige motivatie is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef LeNick het volgende:
[..]
Niks mis mee, hij verdient zonder twijfel bijzonder goed, dus waarom zou die het laten als hij het allemaal leuk vindt die dure merkenIk zou ook niet meer naar de Ikea gaan als ik ook de dure merken kon betalen.
Neuh, meer het publiek in de winkels. Niet te vergeten dat je bij de Ikea zelf je dozen moet sjouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik hoop dat de prijs niet je enige motivatie is.
Tips n tricks, ideeen uitwisselen, beetje pochen natuurlijk, informatie vragen en informatie geven, laten zien hoe het ook kan en mensen op ideeen brengen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan het idee van dit topic? Volgens mij zal niemand van ons in dat huis gaan wonen, behalve DS4 zelf.
Eensquote:
Eens.quote:Maar, lieve DS, ik mag het vast zeggen, waarom nou altijd strooien met die merken
Nou vind ik op zich dat de basis van een interieur ingetogen dient te zijn en dat je met accenten moet werken. Dus dat het nu misschien wat te ingetogen (saai klinkt zo negatief...) voor jou is zegt niet zoveel. Sowieso kun je m.i. de details pas beslissen als de basisstukken staan. Het kan dus zo enkele maanden duren voordat ik tevreden ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk. Het is de indruk tot nu toe, dat spreekt voor zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |