Wacht maar tot het is ingericht... Tijdens de bouw heeft sowieso geen enkele woning sfeer natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef -R34 het volgende:
Dat ruimte.. dat sfeer.. ben je niet bang dat je dan een ruimtelijke sfeer krijgt van een hogeschool, publieke ruimte van een overheidsorganisatie of wat? Ik mis beetje een huiselijke sfeer hierin.
Gewoon bordje van In Holland er op schroevenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef DS4 het volgende:....
Ik denk overigens dat er kamervragen komen als onze woning kenmerkend is voor een overheidsgebouw of hogeschool...
Is verleidelijk. Ga ik nog meer verdienen met nog minder hard werken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gewoon bordje van In Holland er op schroeven
En binnen een kleurencopier met diploma's
Ofwel mijn monitor is stuk, of die van jou, want als jij dit hetzelfde vindt...quote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef -R34 het volgende:
Een willekeurige school in je buurt, ik bedoel maar.
Niets negatiefs tegen jou of je smaak verder, maar ik vind dat je niet zo goed met kritiek omgaat met een dergelijke reactie. Uiteraard is het niet hetzelfde, niemand op fok! is blind, maar de zwarte tegels in combinatie met de rechthoekige entree van glas, met de kozijnen tot op de grond vertoont overeenkomsten met je toekomstige woning.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ofwel mijn monitor is stuk, of die van jou, want als jij dit hetzelfde vindt...
Ik denk dat je beter kunt wachten tot alles echt helemaal af is en ingericht is. Dan pas kun je het echt beoordelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets negatiefs tegen jou of je smaak verder, maar ik vind dat je niet zo goed met kritiek omgaat met een dergelijke reactie. Uiteraard is het niet hetzelfde, niemand op fok! is blind, maar de zwarte tegels in combinatie met de rechthoekige entree van glas, met de kozijnen tot op de grond vertoont overeenkomsten met je toekomstige woning.
Uiteraard, maar tot die tijd mag toch gezegd worden dat de foto die TS liet zien enorm op het voorportaal in de foto van -R34 lijkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kunt wachten tot alles echt helemaal af is en ingericht is. Dan pas kun je het echt beoordelen.
De entree van mijn woning is van gestoomd eiken... Sorry hoor, maar je bewijst toch aardig dat mijn opmerking dat ik vermoed dat iemand een kapotte monitor heeft als hij dit hetzelfde vindt aardig de spijker op zijn kop slaat.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:20 schreef Tchock het volgende:
Niets negatiefs tegen jou of je smaak verder, maar ik vind dat je niet zo goed met kritiek omgaat met een dergelijke reactie. Uiteraard is het niet hetzelfde, niemand op fok! is blind, maar de zwarte tegels in combinatie met de rechthoekige entree van glas, met de kozijnen tot op de grond vertoont overeenkomsten met je toekomstige woning.
Dat mag. Ik ben het er alleen helemaal niet mee eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:
Uiteraard, maar tot die tijd mag toch gezegd worden dat de foto die TS liet zien enorm op het voorportaal in de foto van -R34 lijkt.
Dank!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:
ot: wat een prachtig huis, TS! Echt heel erg vet. Hulde voor je oog voor detail en het niveau van de afwerking en inrichting.
Nederlanders willen blijkbaar allemaal in een eenvoudig kamertje met een deur en een raam wonen ofzo met net genoeg plaats voor een bank en een flatscreen, dat vinden ze al gek genoeg .... Ik bedoel maar ...quote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef -R34 het volgende:
Een willekeurige school in je buurt, ik bedoel maar.
Maargoed, we wachten met je inrichting af of het nog huiselijk wordt. Dan kijken we of we kamervragen indienen
Wow geen dunne muur nee, normaal zit je rond de 300-350mm qua dikte. Maar waarom zou in Nederland de spouw verwijden dan volgens jou?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef DS4 het volgende:
Geen spouw is de norm. In NL hebben we heel lang daarvan afgeweken, maar ook in NL zal de spouw verdwijnen.
Kortom: geen spouw is een goed teken als het om isolatie gaat!
De muur bestaat uit metselwerk, daarachter kingspan isolatie (twee lagen, want zo dik als wij het hebben wordt het niet gemaakt...) en dan nog ytong blokken. De muur is daarmee bijna een halve meter dik.
Aannemers zijn nooit happig om veranderingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:00 schreef DS4 het volgende:
Aannemers in de zaal waren overigens niet overtuigd. De rest wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |