iddquote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Dynamiek en Stagnatie in Vietnam? Wtf
quote:
It's true though. Maar als je er iets in hebt staan dat de Vietcong goed verborgen/verstopt zat diep in de jungle en lastig te pakken was door de Amerikanen waarmee ze successen boekten, dan zal je al wel 1 van de 2 punten hebben.quote:
Zegt wat over het niveau van de resultatenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Dynamiek en Stagnatie in Vietnam? Wtf
Huh, nu snap ik het helemaal niet meer. Dat hoorde toch bij een andere vraag?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef Moira. het volgende:
Ja true. Ben ook de [havo] vergeten
Anyway:
[..]
[..]
It's true though. Maar als je er iets in hebt staan dat de Vietcong goed verborgen/verstopt zat diep in de jungle en lastig te pakken was door de Amerikanen waarmee ze successen boekten, dan zal je al wel 1 van de 2 punten hebben.
ja die had ik goed (denk ik)quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huh, nu snap ik het helemaal niet meer. Dat hoorde toch bij een andere vraag?
Nee, we hebben het hier over een paragraaf van het 'werkstuk' dat je zogenaamd ging maken over het succes van de Vietcong, dat je dat verklaart.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huh, nu snap ik het helemaal niet meer. Dat hoorde toch bij een andere vraag?
Ja (of mercantillisme) en voorbijlandvaart. Maar die had ik foutquote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Markachuuu het volgende:
Dat wordt een 8 :3 Vraag over wat Engeland voor maatregelen had tegen de Replubiek was lastig. Dat was toch Acte van Navigatie?
Ik had (wel uitgebreider) dat er goede zorg was.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, we hebben het hier over een paragraaf van het 'werkstuk' dat je zogenaamd ging maken over het succes van de Vietcong, dat je dat verklaart.
Er zat dan een bron bij van die echte OK-meisjes in de jungle wat een geïmproviseerde operatiekamer moest voorstellen.
En dan moest je uitleggen waarom deze foto een geschikte illustratie was van die paragraaf uit je werkstuk.
Dus wat die foto laat zien dat de Vietcong zo succesvol maakte.
= Vietcong goed verstopt, niet te vinden voor de vijand, verassingsaanvallen
= Vrouwen werkten/vochten mee aan het 'front' - teamspirit
oow k, ik had dat van dat vrouwen niet, maar ja hopen op volle puntenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, we hebben het hier over een paragraaf van het 'werkstuk' dat je zogenaamd ging maken over het succes van de Vietcong, dat je dat verklaart.
Er zat dan een bron bij van die echte OK-meisjes in de jungle wat een geïmproviseerde operatiekamer moest voorstellen.
En dan moest je uitleggen waarom deze foto een geschikte illustratie was van die paragraaf uit je werkstuk.
Dus wat die foto laat zien dat de Vietcong zo succesvol maakte.
= Vietcong goed verstopt, niet te vinden voor de vijand, verassingsaanvallen
= Vrouwen werkten/vochten mee aan het 'front' - teamspirit
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Verras het volgende:
Ik had bij vraag 1:
Toen Piet Hein de Zilvervloot bij Indonesië voor de VOC veroverd had, moest hij van de VN de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden stichten op het vasteland. Maar toen kwam Raadspensionaris Ho Chi Minh en hij stichtte de Democratische Republiek Vietnam. Giap werd in deze Republiek de meneer die de stad mocht vasthouden, de stadhouder!
Ik had ''Graties Puntjes''quote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Verras het volgende:
Ik had bij vraag 1:
Toen Piet Hein de Zilvervloot bij Indonesië voor de VOC veroverd had, moest hij van de VN de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden stichten op het vasteland. Maar toen kwam Raadspensionaris Ho Chi Minh en hij stichtte de Democratische Republiek Vietnam. Giap werd in deze Republiek de meneer die de stad mocht vasthouden, de stadhouder!
Zal ook wel goed zijn. We zullen 't over 22 minuten zienquote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik had (wel uitgebreider) dat er goede zorg was.
Wat?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Verras het volgende:
Ik had bij vraag 1:
Huh? Voorbijlandvaart? :p dat werd door de regenten zelf gedaan hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja (of mercantillisme) en voorbijlandvaart. Maar die had ik fout
Serieus?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Wabo het volgende:
[..]
Ik had ''Graties Puntjes''. En bij de tet-offensief
Vraag 24:
Retteke Tet-offensief Naar beter bed!
Idd, dat was niet specifiek van Engeland tegenover de Republiek. Regenten uit de Republiek deden hier zelf ook aan.quote:
ik dacht al, je haalde 2 onderwerpen expres door elkaar net als de titel van dit topicquote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Verras het volgende:
En mijn antwoord op vraag 1 was een grapje, trouwens..
Het zou zomaar kunnen dat jij dat zou antwoordenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Verras het volgende:
En mijn antwoord op vraag 1 was een grapje, trouwens..
Ghehequote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Wabo het volgende:
[..]
Vraag 24:
Doet me denken aan een klasgenoot die antwoorde bij m&o over de vraag: Waar in staat het toekomstperspectief van een stichting geschreven? Antwoorde hij in de Acte van Navigatie...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef Verras het volgende:
Ik had bij vraag 1:
Wie wilde ook alweer mensen stenigen?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe
Ik had daar Operation Rolling Thunder opgeschreven.
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef Internepper het volgende:
[..]
Wie wilde ook alweer mensen stenigen?
Ahh joh, ik had 'm toch foutquote:Op maandag 23 mei 2011 13:39 schreef Excuseme het volgende:
[..]
Idd, dat was niet specifiek van Engeland tegenover de Republiek. Regenten uit de Republiek deden hier zelf ook aan.
Hè?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:40 schreef Internepper het volgende:
[..]
Wie wilde ook alweer mensen stenigen?
Was vraag 24 het Tet-offensief?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:38 schreef Wabo het volgende:
[..]
Vraag 24:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Markachuuu het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens.. die kiddo's zeiden dat ze alleen maar vraag 1 en 2 hadden gezien.. maar hoe de f*** kan dat als vraag 3 ook op die pagina stond? :3
Ja, en vraag 2 was ook té lang om dat nog helemaal te gaan lezen en dan die antwoorden/volgorde te onthouden.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Markachuuu het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens.. die kiddo's zeiden dat ze alleen maar vraag 1 en 2 hadden gezien.. maar hoe de f*** kan dat als vraag 3 ook op die pagina stond? :3
Vind ik ook heel vreemd. Het hele examen konden ze eigenlijk bekijken,quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Markachuuu het volgende:
Leerlingen hequote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Markachuuu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |