Vind foto 2 vele malen mooier dan foto 1.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:35 schreef Damien368 het volgende:
beetje man ziet zo wel dat 't dezelfde is
Ga jij nou maar weer verder met je fleshlightquote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Lekker fappen op een of andere aandachtshoer die foto's van zichzelf zit te posten, internet white knight
Hoeveel deernes heb je ondertussen al gered op het internet?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer verder met je fleshlight
Ja en die adamsappel op foto 1 helpt ook niet echtquote:Op maandag 23 mei 2011 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind foto 2 vele malen mooier dan foto 1.
Door de belichting vind ik de oa de kaaklijnen mannelijker dan bij foto 2.
Gamen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef syrinxfidez het volgende:
Zou niet weten welk kereltje je bedoelt; maar wie het ook is; dat is niet het geval.
I'm in a relationship with pixelated men. They don't complain.
Nou. Succes met dat denigrerende praat. Lekker makkelijk op het net of niet.
I'm out of here.
Ik wilde inderdaad heaps of attention en urine en de combinatie daarvan.
Dus er mag weer hard gebashed worden, have fun.
Ik maak jullie allemaal in met gamen. RLY.
x
Normaal Nederlands typen behoort ook niet tot de mogelijkheden zo te zienquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef syrinxfidez het volgende:
Zou niet weten welk kereltje je bedoelt; maar wie het ook is; dat is niet het geval.
I'm out of here.
x
Denk dat je gewoon een latente homo bent...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft wel een mannelijk gezicht ja, dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben. En ik heb me al vaker vergist.
Okay 1vs1 duel buiten orgrimmar. Ik op mn 85 feral druid jij op jouw character.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef syrinxfidez het volgende:
I'm out of here.
x
Ik probeer slechts het aantal mooie vrouwen in KLB te verhogen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hoeveel deernes heb je ondertussen al gered op het internet?
Mensen die Nederlands en Engels door elkaar heen pratenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef syrinxfidez het volgende:
I'm out of here.
x
Mensen die dat niet kunnenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Mensen die Nederlands en Engels door elkaar heen praten
Doet mijn vriendin ook altijdquote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Mensen die Nederlands en Engels door elkaar heen praten
Een realdoll is nog geen vriendin hè?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook altijd.
Aanbod voor threesome staat nog trouwens Sarah, pm me maar voor pics van vriendin en mij als je interesse hebt.
Je klinkt als iemand die in de friendzone is gezet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Damien368 het volgende:
ze is pleite, jammer jongens. goed gedaan in 't wegschrikken van lekkere meiden
Een familielid een 'lekkere meid' noemenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Damien368 het volgende:
friendzoned in mijn eigen familie, apart hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |