dan heb jij je oogjes niet open vriendquote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geloof er geen ruk van dat jij dat bent.
kankersukkel over zoiets lieg je toch nietquote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zei toch dat het een grapje was!
Goeie topic wending trouwens!![]()
@ syrinxfidez
Ik kan het nog niet goed beoordelen. Post eens een foto met minder kleren aan, dit leidt ontzettend af namelijk!
Tuurlijk, maar op een forum?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:00 schreef Damien368 het volgende:
ik kan me best voorstellen dat je beledigd zou zijn met deze post.
een actie vraag om 'n reactie nietwaar?
Dat ook ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat je haar in haar kontje wou raken!
Toch mooi, ik dacht dat emo's altijd aandacht wouden, negatief of positief... aandacht is aandachtquote:Op maandag 23 mei 2011 16:02 schreef syrinxfidez het volgende:
Dat een foto van 3 jaar geleden nog zoveel controversie schept is toch prettig om even uit de weg te helpen.. Forever alone guy.
ik vraag me af waar meneer dat vandaan haalt...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch mooi, ik dacht dat emo's altijd aandacht wouden, negatief of positief... aandacht is aandacht
Of ben ik in de war met gothics?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:06 schreef Damien368 het volgende:
[..]
ik vraag me af waar meneer dat vandaan haalt...
Oh die indruk kreeg ik...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:08 schreef Damien368 het volgende:
dan nog vraag ik me af waar meneer dat vandaag haalt, ze ziet er niet bepaald emo/gothic uit vind ik?
Oke, geen goth.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:14 schreef syrinxfidez het volgende:
[ afbeelding ]
Laat dat kinky gebeuren maar aan iemand anders over...
Het duurde laaaaaaaang!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef syrinxfidez het volgende:
Neverwinternights is oldschool!
En prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |