Neuh, maar sommige fobohosselaars zijn irritant.quote:
Doe je een banaanvraag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar sommige fobohosselaars zijn irritant.
Ik vind het zo ook wel makkelijk, eigenlijk.quote:
Doe trouwens eens pics van haar, kunnen wij beoordelen of je er wel of niet goed aan hebt gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef angel008 het volgende:
[..]
nee dat gaat helaas niet![]()
maargoed van de afgelopen week staat er alleen maar gezeur om van ''haar''
Hoezo? Als hij die auto verkocht dan kreeg hij er misschien 8/9k voor ofzo, ook niet waard vond hij.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar sommige fobohosselaars zijn irritant.
neequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe trouwens eens pics van haar, kunnen wij beoordelen of je er wel of niet goed aan hebt gedaan.
Behalve als je zelf allemaal anonieme lurkers in je fobo hebt. Je wil toch zien wie je gespot heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het zo ook wel makkelijk, eigenlijk.
Waarom had ie hem gekocht dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hoezo? Als hij die auto verkocht dan kreeg hij er misschien 8/9k voor ofzo, ook niet waard vond hij.
Was het zo ergquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Behalve als je zelf allemaal anonieme lurkers in je fobo hebt. Je wil toch zien wie je gespot heeft?
Ik kijk eigenlijk alleen maar op m'n fobo wanneer iemand er weer eens iets loos opgezet heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Behalve als je zelf allemaal anonieme lurkers in je fobo hebt. Je wil toch zien wie je gespot heeft?
06-02-2010quote:
Precies, dan zie je precies welke loser dat gedaan heeft. Veel leuker dan 10x anoniemquote:
Volgens het RDW wel.quote:
Dat zou mooi zijn. Voornaam?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef angel008 het volgende:
hahaha ach na ga geen foto van haar hier postenzie het al voor me dat iemand van jullie haar kent
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hoax. Hij heeft hem in 2008/9 gekocht volgens mij.
Het zou nog best eens kunnen ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef angel008 het volgende:
hahaha ach na ga geen foto van haar hier postenzie het al voor me dat iemand van jullie haar kent
Die foto verandert toch niets aan het feit dat we haar wel of niet kennen? Gewoon posten dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef angel008 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |