abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:01:14 #1
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_4685292
Ik weet niet goed of dit een samenhangend verhaal zal worden, ik heb zelf namelijk behoorlijke problemen om het al in woorden uit te kunnen drukken. Toch heb ik de behoefte om het ergens op te schrijven.

Ruim een jaar geleden leerde ik een vrouw kennen via het internet. Al snel raakte we diep met elkaar aan de praat, voerde we hele lange gesprekken over de telefoon en kwam uiteindelijk de ontmoeting daar. Klikte enorm, liefde op het eerst gezicht zeg maar.

Voor mij tenminste, want al snel begon zij problemen te zien. De relatie heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd, en zijn toen "als vrienden" uit elkaar gegaan. Vrienden zijn bleek toen vrij lastig, omdat er nog behoorlijk wat gevoelens zaten enzo. Het contact viel weg, wat ik op zich toch wel jammer vond. Heb altijd geprobeerd om contact met ex'en te behouden.

Omstreeks haar verjaardag (toevallig zijn we op dezelfde dag jarig) trok ik de stoute schoenen aan en heb haar toen een verjaardagsmailtje gestuurd - haar emailadres kende ik nog. Ik hoopte stilletjes dat we weer contact konden opbouwen, maar verwachtte niets. Als ze niet gereageerd zou hebben, zou ik het ook daarbij gelaten hebben.
Maar ze reageerde dus wel, vrij pissed in het begin, ze had me uit haar leven "verbannen". Vond ik op dat moment heel erg vreemd, dat ze die woorden gebruikte. Ik vind namelijk dat je altijd ervaringen met je mee zal blijven dragen, koesteren als het ware. Je kunt niet in het heden leven als je je verleden ontkent - vind ik dan.
Al snel kwam er een levendige emailwisseling op gang, chatte we wat met msn, sms'jes en een keer gebeld. Tijdens dat telefoongesprek gaf ze aan dat ze het wel leuk zou vinden om me weer eens te zien. Ik was op zich wel verrast dat ze dat zei, maar het telefoongesprek ging enorm makkelijk, dus heb daar toen mee ingestemd. Ruim een week geleden vond dat telefoongesprek plaats.

Afgelopen maandag stelde ik dus voor dat ik van de week wel langs zou kunnen komen. Deze week had ik de gelegenheid om met m'n werkuren te schuiven, vandaar.
Ze reageerde enorm enthousiast, ze vond het heel leuk. Afgesproken werd dat ik donderdagavond langs zou komen, gezellig wat eten en kletsen. Maar woensdag begon ze beren te zien, ging ze twijfelen of het wel een goed idee was.
Dat twijfelen ging door, ze sliep er slecht van. Ze was bijvoorbeeld bang dat er wat tussen ons zou opbloeien, en dat ze daardoor haar huidige relatie aan de kant zou zetten (een relatie die niet lekker loopt, maar ze wil hem nog "een kans geven"). Ik heb haar toen verzekerd dat dat iets is waarvoor ik dus duidelijk niet kom, de dingen waar ze vorig jaar over viel zijn er nog steeds, grotendeels dingen die je niet goed kunt veranderen. Ik wilde kijken of een vriendschap mogelijk zou zijn.
Maar voordat ik op pad ging (donderdagmiddag) had ze geen uitsluitsel gegeven of ze wilde dat ik kwam of niet. Ik dus maar in de auto voor een rit van een kleine 2½ ur (Zoetermeer naar Assen). Toen ik in de gaten had hoelaat ik in Assen zou zijn, sms'te ik het haar. Ze reageerde meteen terug van "oh ok". En daarachter: "Waarom wil je me eigenlijk zien?" Ik toen van "Nou, om te kijken of een echte vriendschap mogelijk is" waarop zij reageerde met "Denk je nou echt dat een echte vriendschap mogelijk is?" en "Ik wil het verleden wat betreft relaties achter me laten liggen" en uiteindelijk "ik wil niet dat je komt, ik ben er niet klaar voor".
Volgens mij wist ze zelf niet wat ze wilde, getuige de ommezwaai in haar gedrag. Ik voelde me wel gebruikt, maar wilde het haar niet zeggen, omdat er dan al helemaal geen kans meer bestaat dat we elkaar ooit nog kunnen zien.

Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Weer contact zoeken vandaag heb ik niet gedaan, wil haar het initiatief nemen. Maar ik ben bang dat ze dat niet gaat doen.....
tsja, hier zit ik dan. Vast in mijn gevoel en gedachten, niet goed wetend wat ik moet en kan doen.

Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
pi_4685343
Waarom is het zo belangrijk om contact met haar te houden?

Zij gaf in het begin al aan dat ze dar eigenlijk niet wilde, zij was doorgegaan met haar leven. Maar jij wil haar graag nog te vriend houden, wat haar waarschijnlijk benauwd omdat ze denkt dat je toch meer van haar verwacht.

Als je echt perse contact met haar wil houden moet je haar echt duidelijk maken dat je Nooit maar dan ook Nooit de intentie hebt om weer bij elkaar te komen. Zij wil dat niet, ze heeft een nieuwe relatie en zag jou misschien als een bedreiging.

Ik denk dat je te maken hebt met een sterke vrouw en daarin respecteer ik haar, ze gaf, misschien een tikkie te laat, aan dat ze je toch liever niet zag.

Het beste wat je kan doen is haar denk ik toch met rust te laten.

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:07:45 #3
12086 Rick_1001
Eye of the world
pi_4685365
Mooi laten gaan. Ik begrijp werkelijk niet waarom je contact met haar wil. Je kunt niet goed contact met iedereen houden, en dus kun je daar het beste ook niet naar streven. Vergeet haar gewoon. Daar help je haar en jezelf meer mee.

Ooit zul je beseffen dat vriendschappen met ex-en vaker mislukken dan dat ze lukken !

Mijn 2 centen voor u !

UNOX, the WORST operating system
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:09:45 #4
27482 BenBenzji
Vrouwen zijn Vet
pi_4685386
Hey, klote voor je, maar ik ken haar helemaal niet, maar ik vind, zoals ik het van jouw hoor, een beetje een zeikwijf. Dus wat ik zou zeggen is, zet haar uit je hoofd en ga op zoek, of niet, naar een andere vrouw.
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:11:36 #5
23793 RaVeDaVe
Allahverdomme
pi_4685408
In mijn ogen moet je haar gewoon vergeten, en zoveel mogelijk doorgaan met je leventje...
Soms moet je dingen "vergeten", er niet meer over nadenken, maar er nog steeds van leren.
Als het voorbestemd is dat tussen jullie nog alles goedkomt, zou ik wachten op een reactie van haar kant, en als die uitblijft, gewoon op haar (lees: jullie) verjaardag nog een mailtje sturen...

Vooral geen druk op de ketel houden, verergerd de situatie vaak alleen maar.
Het "vergeten" kan lang duren (bij mij een jaartje ofzo), maar op een gegeven moment doet het aangezicht van je vroegere liefde je niets meer, en dan kun je misschien nog ooit vrienden worden.

In ieder geval succes, en laat je niet gek maken.

Bombing EarDruMzZ
pi_4685576
Gewoon weer lekker gaan chatten... maar dan met andere vrouwen. Wellicht dat daar eentje bijzit die wel een normale vriendschap/of meer kan onderhouden.

Laat deze lekker in haar eigen potje gaar koken... waarvoor besteed je zoveel extra aandacht in een bodemloze put?

pi_4685655
idd, lekker laten gaan en mocht ze van gedachten veranderen dan weet ze jou te vinden en dan kan je altijd nog zien of je er tegen die tijd nog zin in hebt, misschien heb je wel een leuke andere vrouw ontmoet...
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:48:18 #8
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_4685857
tsja, waarom ik zoveel tijd aan haar besteed

misschien omdat het zo goed klikte
omdat ik een oneindige vergevingsdrift heb (niet alleen bij haar, bij vrijwel iedereen)
omdat ik weet hoe goed we het vorig jaar konden vinden

Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
pi_4685910
ik denk dat je haar idd moet laten gaan zoals de andere zeggen...
pi_4686504
Moet van 2 kanten komen, dus denk je dit beter uit je hoofd kan zetten.
pi_4687470
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 12:48 schreef Nitroglycerine het volgende:
tsja, waarom ik zoveel tijd aan haar besteed

misschien omdat het zo goed klikte
omdat ik een oneindige vergevingsdrift heb (niet alleen bij haar, bij vrijwel iedereen)
omdat ik weet hoe goed we het vorig jaar konden vinden

inderdaad KLIKTE. Als ze niet weet wat ze wil, dan niet.
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
  vrijdag 21 juni 2002 @ 15:14:12 #12
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_4688807
bah, kom op man, ik voel me je mee, zij is (sorry dat ik het moet zeggen) een bitch, ze laat je eerst kruipen, dan moet alles van jou kant komen om contact te leggen, dan belt ze weer af enz.

smart move dat je nu afwacht, gewoon doen, vrouwen zijn zo, die denken van oh hij belt wel, fuck it, gewoon neit doen, begint zij t in te zien en belt ze jou wel, en zo, zorg je dat jullie elkaars gelijken zijn en dat zij neit de overhand heeft waar het nu wel op lijkt..

anyway, vriendschap met ex???/ heb ik 1x geprobeerd,.. NOOIT MEER, uti is uit, ik bedoel, ik geef nog heel veel om mn ex als het pas uit is maar vrienden enz werkt neit door emoties enz

Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')