yep 32 uur les in totaal bedoelde ik. Mijn lessen waren 50 minuten per keer, maar normaal gesproken had ik er 2 achter elkaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bedoel je hierbij 32 uur les alles bij elkaar of 32 uur voor 2 dagen? Ik denk het eerste..
Hoelang waren jouw lessen?
569 (10.5uur les incl 1e examen AVB)quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en wat zou dat dan kosten?klinkt wel aantrekkelijk!
redelijk prijzig, bij mijn rijschool:quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
569 (10.5uur les incl 1e examen AVB)
784 (10.5uur les incl 1e examen AVD)
en dan nog 45ofzo voor je theorie en 75voor een eerste les om je niveau te bepalen (en dus of je geschikt bent voor die 4daagse cursus)
kom je uit op ongeveer 1600euro
en qua prijs maakt het inderdaad niet uit of je elke keer losse lessen neemt of zo'n turbogebeuren.. dus het gaan losse lessen worden omdat ik simpelweg niet meer tijd heb
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef jesperrrrsss het volgende:
ben vanmiddag trouwens geslaagd voor mijn theorie
had 5 fout![]()
Thnx, ik snapte al niet wat "TR" betekendequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Tankiej het volgende:
Als je een topicreport (gele driehoekje met ! bovenaan) doet dan sta je er zo tussen
Ach, ik heb/had ook maar 1 les per week. Je komt er vanzelf!
Thnx!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
1 les per week is prima hoorIk zou het alleen wel elke week blijven doen zodat je een goed gevoel van het motorrijden blijft houden
Succes!quote:
Je moet sowieso op de motor naar het avb ecamen toch? Anders kun je moeilijk je examen doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Poeh, gisteren 2 uurtjes gereden en het ging echt als een trein
Ook een aardig stukje snelweg gepakt met flink wat op en afritten. Ik genoot er volop vanOver anderhalve week heb ik AVB examen en blijkbaar wil mijn instructeur dat ik en nog een andere jongen de motoren naar het CBR rijden en dat is best een stukje snelweg, iig veel verder dan dat we normaal deden. Ik vat het maar op dat hij veel vertrouwen in ons heeft
De dag daarna maar direct mijn theorie ingepland bij het CBR. Ik hoop wel dat ik het haal want dan zou ik wellicht eind volgende maand of half juli nog voor mijn AVD op kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |