Net hier mee bezig geweest. Importeur, RDW en motorzaak gebeld. Die motor gaat niet door, want het gaat me al met al ongeveer ¤450 kosten + een dag naar Lelystad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:26 schreef ArnosL het volgende:
Omdat ik toch flink aan het sparen ben en ik in één maand m'n geld voor vakantie bij elkaar heb gespaard(750 euro ong.) ben ik toch maar aan het kijken naar een motor![]()
http://www.motor-forum.nl(...)1983-800-euro-1.html
Deze lijkt me wel wat en een motorzaak is nu voor me aan het uitzoeken hoeveel het kost om deze legaal op 25 kw te krijgen. Ze verwachten dat het niet officieel zal kunnen, omdat ie nooit officieel geleverd is in Nederland. Dan zal het op een uitdraai moeten gaan, maar daar ben ik niet zo'n fan van.
Lijkt me een leuk dingetje om het op te leren en m'n pa was ook al helemaal enthousiast

Ligt echt aan de motor. Een ninja kost 30 euro, de CDI voor een GSX-R600 kost 700. En de Ninja 600 is sowieso sneller, want meer koppel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef kevintjuhh2 het volgende:
ff vraagje, wat kost terugvoeren naar 25kw ongeveer? is dit voor iedere motor (ongeveer) hetzelfde of zitten daar grote prijsverschillen in?
en ik wil eigenlijk een ninja kopen (liefst 600cc) maar is dat wel zo slim als beginner <23? want uiteindelijk is tie dan niet sneller ofzo als een 400cc toch? en hij verbruikt ook nog meer...?

Wil je hem op uitdraai of op kenteken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:46 schreef kevintjuhh2 het volgende:
ff vraagje, wat kost terugvoeren naar 25kw ongeveer? is dit voor iedere motor (ongeveer) hetzelfde of zitten daar grote prijsverschillen in?
en ik wil eigenlijk een ninja kopen (liefst 600cc) maar is dat wel zo slim als beginner <23? want uiteindelijk is tie dan niet sneller ofzo als een 400cc toch? en hij verbruikt ook nog meer...?

Donequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef whY... het volgende:
Ik wil ook wel in het lijstje van geslaagden!! 24-5-2011 jaja

oh dat is mooi om te horen, 30 euro is geen geld. en aangezien ik een redelijk snelle motor wil toch gewoon een ninja 600cc nemen? wel lullig eigenlijk, gaat ie van 110 naar 35 pk:Pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt echt aan de motor. Een ninja kost 30 euro, de CDI voor een GSX-R600 kost 700. En de Ninja 600 is sowieso sneller, want meer koppel.

Je kan de uitdraai ook naar het RDW opsturen, met het verzoek om je kentekenpapieren te wijzigen naar "lichte motorfiets"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef kevintjuhh2 het volgende:
[..]
ja dat heb ik al vaker gehoord, wat is het verschil?XD

op 34pk zijn ze allemaal even snel hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef kevintjuhh2 het volgende:
[..]
oh dat is mooi om te horen, 30 euro is geen geld. en aangezien ik een redelijk snelle motor wil toch gewoon een ninja 600cc nemen? wel lullig eigenlijk, gaat ie van 110 naar 35 pk:P
maarjah eerst maar is zien hoe me rijlessen gaanXD

Mazzelpik, vizieren zijn goedkoper als complete helmenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef nero7 het volgende:
Laat ik mn helm flikkeren.
Helm heeft geen krasje.
Mn vizier zit onder

het is een aldi-helmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mazzelpik, vizieren zijn goedkoper als complete helmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |