En toch kun je er een SOA van krijgen... en dat heet SEKSueel overdraagbare aandoening... dus ergens klopt dit nietquote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als je hem er alleen maar tegenaan hangt, kun je sowieso niet spreken van seks.
Lullig als je op slag verliefd bentquote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, maar seks hoeft ook niet perse met een geliefde, en als dat laatste niet het geval is, is het dus sowieso niet de liefde bedrijven.
Ik heb het idee dat jij en ik een andere definitie van passie hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
nog nooit passievolle seks gehad met een vreemde?
de liefdezelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈlivdə]quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, maar seks hoeft ook niet perse met een geliefde, en als dat laatste niet het geval is, is het dus sowieso niet de liefde bedrijven.
Zeg dat tegen Baby. Volgens mij heeft hij alleen heel erg die drang.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
De liefde bedrijven klinkt wel heel vanille, ik zou dat zelf niet op die manier zeggen. Maar daarnaast snap ik ook de behoefte niet om te melden dat je seks hebt als je in een vaste relatie zit. Het is pas het melden waard als je dat niet hebt lijkt me
dus met passie hoor je iemand nog eens te zien? of de behoefte daartoe te hebben?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij en ik een andere definitie van passie hebben
Wel de kalk van het plafond geneukt, maar daarna nooit meer gezien en ook niet de behoefte toe gevoeld. Als dat voor jou onder passie valt, dan ja. Bij mij valt dat onder 'keiharde neukseks' en 'vervullen van behoeften'.
Als je het elke keer hier moet gaan melden blijf je aan de gangquote:Op maandag 23 mei 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Baby. Volgens mij heeft hij alleen heel erg die drang.
Als mensen een auto rijden willen ze toch ook vaak zeggen dat ze er weer een ritje in hebben gemaakt? Mensen met cabrio's vooral.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
De liefde bedrijven klinkt wel heel vanille, ik zou dat zelf niet op die manier zeggen. Maar daarnaast snap ik ook de behoefte niet om te melden dat je seks hebt als je in een vaste relatie zit. Het is pas het melden waard als je dat niet hebt lijkt me
Ah, maar nou neem je aan dat ik seks met mijn vriendin heb gehadquote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
wel eens gehad. Toen bedreef ik ook echt niet de liefde hoor, het leek meer op uitgehongerd zijn en een stuk vlees zien.quote:
Ik zeg niet dat ik de juiste definitie hebt, alleen dat wij er verschillende definities op nahouden, blijkbaar. Kern van de zaak is dat je met vreemden niet 'de liefde bedrijft', IMO. Daar neuk je gewoon mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
dus met passie hoor je iemand nog eens te zien? of de behoefte daartoe te hebben?
alleen dan is het passie? weet jij wel de definitie van passie?
Niet alle seks leidt tot nieuwe stelletjes hequote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je het elke keer hier moet gaan melden blijf je aan de ganghet is relevanter om te weten wanneer er nieuwe stelletjes ontstaan
Passie =/= Liefdequote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
dus met passie hoor je iemand nog eens te zien? of de behoefte daartoe te hebben?
alleen dan is het passie? weet jij wel de definitie van passie?
Maar babs neukt alles he! Jongen, meisje, varkens, kleine.... nou ja alles.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je het elke keer hier moet gaan melden blijf je aan de ganghet is relevanter om te weten wanneer er nieuwe stelletjes ontstaan
Nee, ik neem gewoon aan dat jij regelmatig seks hebt en dat het de moeite niet is om dat elke keer onder de aandacht te brengenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, maar nou neem je aan dat ik seks met mijn vriendin heb gehad
True. welke nieuwe sekspartijen van singles er zich voordoen dan. Maar dan nog hoef ik niet te weten wie wie bereden heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alle seks leidt tot nieuwe stelletjes he
Dat heb ik nou met mensen die regelmatig voetbal kijken, of auto rijden, of een kind hebben. Maar goed, alles kan hierquote:Op maandag 23 mei 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik neem gewoon aan dat jij regelmatig seks hebt en dat het de moeite niet is om dat elke keer onder de aandacht te brengen
Nou hij brengt misschien de vanille seks die hij heeft ook niet steeds onder de aandacht, maar wel als ie d'r bek weer volgeblaft heeft en d'r daarna de smaak heeft laten weggorgelen met z'n ochtendurine. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik neem gewoon aan dat jij regelmatig seks hebt en dat het de moeite niet is om dat elke keer onder de aandacht te brengen
Dat is toch juist waar het om gaat?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
Maar dan nog hoef ik niet te weten wie wie bereden heeft
Singles ben ik mee opgehouden. En dat laatste vind ik dan wel weer interessant om te horenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
True. welke nieuwe sekspartijen van singles er zich voordoen dan. Maar dan nog hoef ik niet te weten wie wie bereden heeft
Kijk, jij snapt em! (maar niet met ochtendurine, die is bah)quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij brengt misschien de vanille seks die hij heeft ook niet steeds onder de aandacht, maar wel als ie d'r bek weer volgeblaft heeft en d'r daarna de smaak heeft laten weggorgelen met z'n ochtendurine. Dat dan weer wel.
Jij bent soms zo'n held, hè?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hij brengt misschien de vanille seks die hij heeft ook niet steeds onder de aandacht, maar wel als ie d'r bek weer volgeblaft heeft en d'r daarna de smaak heeft laten weggorgelen met z'n ochtendurine. Dat dan weer wel.
Jamaar jamaar, dat schijnt toch de meest gezonde te zijn?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt em! (maar niet met ochtendurine, die is bah)
de liefde bedrijven = seks hebben!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de juiste definitie hebt, alleen dat wij er verschillende definities op nahouden, blijkbaar. Kern van de zaak is dat je met vreemden niet 'de liefde bedrijft', IMO. Daar neuk je gewoon mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |