In 2030 pas he, dan ben je net zo oud als Gerard nu is.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
IK BEN HEUL NIE NET ZO OUD ALS GERARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chemisch geconserveerdquote:
Ik had dan voor 25 gekozenquote:
Net als jij lees ik de FP wel eens.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het wat dubieus dat je dat weet... eigenlijk...
Ik ben weg, zit achter mn nieuwe laptop nog te genieten van mn lunchquote:
Ik ook gisterenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
GoedemiddagWat een weertje! Net heerlijk gereden
Dat rijden bedoel ik uiteraard niet en dat weet jequote:
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 23 mei 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat rijden bedoel ik uiteraard niet en dat weet je
Je wilde gewoon even melden dat je gisteren geneukt hebt?quote:
Elke kans die hij krijgt weer.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wilde gewoon even melden dat je gisteren geneukt hebt?
Ho ho, ere wie ere toekomt, hij is een kloon van mij. Ik was veel eerder, veel ranziger (en daarbij valt het de laatste tijd best mee)quote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke kans die hij krijgt weer.
Het is dan ook de kloon van Peu
Wel betere verhalen. stb heeft het gewoon over 'wijven neuken' in plaats van 'zoenmevrouw'.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel betere verhalen. stb heeft het gewoon over 'wijven neuken' in plaats van 'zoenmevrouw'.
Neequote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
\(en daarbij valt het de laatste tijd best mee)
ik houd ook niet van die bijnaampjes...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel betere verhalen. stb heeft het gewoon over 'wijven neuken' in plaats van 'zoenmevrouw'.
Is dat hetquote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
That's so gay!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met 'met een vrouw de liefde bedrijven'?
Met de ene kloon zoent hij alleen met de andere alleen het neuken.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat hetTwee 'zoenmevrouwen' kan ik echt niet aan hoor
!
dat zou ook gewoon heel verwarrend zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat hetTwee 'zoenmevrouwen' kan ik echt niet aan hoor
!
Ik zou het niet erg vinden als het er nooit meer over ging. Dus ik houd er mee opquote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de ene kloon zoent hij alleen met de andere alleen het neuken.
Maar goed zo gaat het er weer over. Ik log uit bij dit gesprek.
Niets. Maar dat dekt de lading 'keiharde neukseks' niet. Ik wil ook altijd de soort seks omschrijven, anders lijkt het alsof ik hem altijd maar een beetje verwijfd er tegenaan hang.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
de liefde bedrijven doe je niet met een vreemde. Neuken kan wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
als je hem er alleen maar tegenaan hangt, kun je sowieso niet spreken van seks.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets. Maar dat dekt de lading 'keiharde neukseks' niet. Ik wil ook altijd de soort seks omschrijven, anders lijkt het alsof ik hem altijd maar een beetje verwijfd er tegenaan hang.
ALLES!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
En dit. Ik heb nog nooit seks met een vreemde omschreven als passie- of liefdevol. Dat zijn gewoon oerdriften, de beschaafde en moderne variant van een vrouw aan haar haar een grot inslepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
de liefde bedrijven doe je niet met een vreemde. Neuken kan wel.
Je vergeet een woord! 'Lafjes'quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
als je hem er alleen maar tegenaan hangt, kun je sowieso niet spreken van seks.
Ware het niet dat het met een vrouw isquote:
wie heeft het over een vreemde dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
de liefde bedrijven doe je niet met een vreemde. Neuken kan wel.
Dat is hoe verwijfd het is.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Soms bedrijf ik de liefde met mrs. babs, soms heb ik keiharde neukseks (en alles wat er tussen zit). Met andere dames doe ik dingen die niks met liefde te maken hebben.quote:
nog nooit passievolle seks gehad met een vreemde?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dit. Ik heb nog nooit seks met een vreemde omschreven als passie- of liefdevol. Dat zijn gewoon oerdriften, de beschaafde en moderne variant van een vrouw aan haar haar een grot inslepen.
dat hoeft niet perse, maar seks hoeft ook niet perse met een geliefde, en als dat laatste niet het geval is, is het dus sowieso niet de liefde bedrijven.quote:
En toch kun je er een SOA van krijgen... en dat heet SEKSueel overdraagbare aandoening... dus ergens klopt dit nietquote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Lullig als je op slag verliefd bentquote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, maar seks hoeft ook niet perse met een geliefde, en als dat laatste niet het geval is, is het dus sowieso niet de liefde bedrijven.
Ik heb het idee dat jij en ik een andere definitie van passie hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
nog nooit passievolle seks gehad met een vreemde?
de liefdezelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈlivdə]quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse, maar seks hoeft ook niet perse met een geliefde, en als dat laatste niet het geval is, is het dus sowieso niet de liefde bedrijven.
Zeg dat tegen Baby. Volgens mij heeft hij alleen heel erg die drang.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
De liefde bedrijven klinkt wel heel vanille, ik zou dat zelf niet op die manier zeggen. Maar daarnaast snap ik ook de behoefte niet om te melden dat je seks hebt als je in een vaste relatie zit. Het is pas het melden waard als je dat niet hebt lijkt me
dus met passie hoor je iemand nog eens te zien? of de behoefte daartoe te hebben?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij en ik een andere definitie van passie hebben
Wel de kalk van het plafond geneukt, maar daarna nooit meer gezien en ook niet de behoefte toe gevoeld. Als dat voor jou onder passie valt, dan ja. Bij mij valt dat onder 'keiharde neukseks' en 'vervullen van behoeften'.
Als je het elke keer hier moet gaan melden blijf je aan de gangquote:Op maandag 23 mei 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Baby. Volgens mij heeft hij alleen heel erg die drang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |