Wel betere verhalen. stb heeft het gewoon over 'wijven neuken' in plaats van 'zoenmevrouw'.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke kans die hij krijgt weer.
Het is dan ook de kloon van Peu
Precies!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel betere verhalen. stb heeft het gewoon over 'wijven neuken' in plaats van 'zoenmevrouw'.
Neequote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
\(en daarbij valt het de laatste tijd best mee)
ik houd ook niet van die bijnaampjes...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel betere verhalen. stb heeft het gewoon over 'wijven neuken' in plaats van 'zoenmevrouw'.
Is dat hetquote:Op maandag 23 mei 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke kans die hij krijgt weer.
Het is dan ook de kloon van Peu
That's so gay!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er mis met 'met een vrouw de liefde bedrijven'?
Met de ene kloon zoent hij alleen met de andere alleen het neuken.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat hetTwee 'zoenmevrouwen' kan ik echt niet aan hoor
!
dat zou ook gewoon heel verwarrend zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat hetTwee 'zoenmevrouwen' kan ik echt niet aan hoor
!
Ik zou het niet erg vinden als het er nooit meer over ging. Dus ik houd er mee opquote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de ene kloon zoent hij alleen met de andere alleen het neuken.
Maar goed zo gaat het er weer over. Ik log uit bij dit gesprek.
Niets. Maar dat dekt de lading 'keiharde neukseks' niet. Ik wil ook altijd de soort seks omschrijven, anders lijkt het alsof ik hem altijd maar een beetje verwijfd er tegenaan hang.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
de liefde bedrijven doe je niet met een vreemde. Neuken kan wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
als je hem er alleen maar tegenaan hangt, kun je sowieso niet spreken van seks.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets. Maar dat dekt de lading 'keiharde neukseks' niet. Ik wil ook altijd de soort seks omschrijven, anders lijkt het alsof ik hem altijd maar een beetje verwijfd er tegenaan hang.
ALLES!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
En dit. Ik heb nog nooit seks met een vreemde omschreven als passie- of liefdevol. Dat zijn gewoon oerdriften, de beschaafde en moderne variant van een vrouw aan haar haar een grot inslepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
de liefde bedrijven doe je niet met een vreemde. Neuken kan wel.
Je vergeet een woord! 'Lafjes'quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
als je hem er alleen maar tegenaan hangt, kun je sowieso niet spreken van seks.
Ware het niet dat het met een vrouw isquote:
wie heeft het over een vreemde dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:26 schreef Grijsmuisje het volgende:
de liefde bedrijven doe je niet met een vreemde. Neuken kan wel.
Dat is hoe verwijfd het is.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als je hem er alleen maar tegenaan hangt, kun je sowieso niet spreken van seks.
Soms bedrijf ik de liefde met mrs. babs, soms heb ik keiharde neukseks (en alles wat er tussen zit). Met andere dames doe ik dingen die niks met liefde te maken hebben.quote:
nog nooit passievolle seks gehad met een vreemde?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dit. Ik heb nog nooit seks met een vreemde omschreven als passie- of liefdevol. Dat zijn gewoon oerdriften, de beschaafde en moderne variant van een vrouw aan haar haar een grot inslepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |