Dat is best lulligquote:Op maandag 23 mei 2011 10:20 schreef rival het volgende:
Ik was van het weekend naar een auto kijken, hij was zo mooi op de foto's
Was de verkoper even vergeten te vertellen dat de foto's waren van 5 jaar geleden toen hij hem net kocht
Ach, heb ik het mooie Zeeland weer eens gezien
Laatst meegedaan aan een popquiz. Gefaald in de 80's ronde (waar ik heel veel van zou moeten weten) maar ik wist wel alle vragen over Gwen Stefani uit mijn hoofdquote:Op maandag 23 mei 2011 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, ben trouwens zo brak als een toeter, gisteren pubquiz, was erg gezellig, maar ook erg gezellig zeg maar.
Het is nu Jaren 80 week op radio 2, dus na deze week zal ik je helpenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst meegedaan aan een popquiz. Gefaald in de 80's ronde (waar ik heel veel van zou moeten weten) maar ik wist wel alle vragen over Gwen Stefani uit mijn hoofd
Ik wist echt geen moer van de categorie "15 jaar na opening van de kroeg" 2010 dusquote:Op maandag 23 mei 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst meegedaan aan een popquiz. Gefaald in de 80's ronde (waar ik heel veel van zou moeten weten) maar ik wist wel alle vragen over Gwen Stefani uit mijn hoofd
Heeft die sek... groep al gereageerd trouwens, nu dat ze het zo groot aangekondigd heebben met posters en zo overal en er geen ene fuck gebeurd is?quote:
Vaak dertigers/veertigers in overhemd, licht kalend of helemaal kaal en elkaar op de schouders slaand bij elke grap.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist echt geen moer van de categorie "15 jaar na opening van de kroeg" 2010 dus. En dat terwijl ik toch best redelijk bijblijf qua albums etc
.
Oh well, 5de van de 8, met die vragen en een zooi freaks die echt alles wisten.
FOK!kers.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
Tijdje geleden met wat fokkers mee gedaan aan een pubquiz, was erg leuk. Vooral omdat zij veel wistenWas een wat ruimere quiz, met 2 muziekrondes, nieuwsronde, geschiedenisronde en tussendoor een kunstronde.
Er zijn er nog wel meerquote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey! Mike, Tijn, Jane en IR zijn tof ja!
Ik weet hetquote:
Dan zijn ze vast fok ontgroeid inmiddelsquote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
L-E, geloof ik, die had ook iemand in gedachten?!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het.
Maar wie het nou wel was?.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
L-E, geloof ik, die had ook iemand in gedachten?!
Oh ja, die wel. Maar dat zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
samzz toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar wie het nou wel was?.
15 juni ga ik ze weer zien.quote:
Ja, maar die konden toen opeens niet geloof ik, vakantie nét geboekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |