Ik woonde een uur dichterbij liefquote:Op maandag 23 mei 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je woont al je hele leven in the Middle of Nowhere, alles is altijd al uren verwijderd van je.
Wat is 1 uur op een mensenleven?quote:
"projectje" .... wat een jeukwoord om potentiele neukobjecten aan te duidenquote:
Hetero omturnen is inderdaad veel beter.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"projectje" .... wat een jeukwoord om potentiele neukobjecten aan te duiden
"potentiele neukobjecten"...... wat een jeukwoord om vrouwen aan te duidenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"projectje" .... wat een jeukwoord om potentiele neukobjecten aan te duiden
Meen je? De auto was nu iets gehavender?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:20 schreef rival het volgende:
Ik was van het weekend naar een auto kijken, hij was zo mooi op de foto's
Was de verkoper even vergeten te vertellen dat de foto's waren van 5 jaar geleden toen hij hem net kocht
Ach, heb ik het mooie Zeeland weer eens gezien
Gelukkig weet HW wie het zegtquote:Op maandag 23 mei 2011 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij die 2.5 uur niet waard ben zeg![]()
Ik zou dit niet pikken HW
Op de foto's stond ie nog zo mooi te glimmenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Meen je? De auto was nu iets gehavender?
Meteen mee naar huis genomen dus!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:24 schreef Godtje het volgende:
Ik kom vrijdag de surpisebar ingelopen. Gelijk een lelijk mokkel om mijn nek hangen.![]()
Was een kort avondje in de surprisebar
Belachelijk dat hij niets van heeft gezegd.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Op de foto's stond ie nog zo mooi te glimmen
Nu zat er nauwelijks nog lak op het dak, flinke schade aan een zijkant. rot... was echt te erg voor woorden
Wat moet ik dan zeggen, broedkipjes?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
"potentiele neukobjecten"...... wat een jeukwoord om vrouwen aan te duiden
Je verwacht natuurlijk dat iemand niet alles zegt, maar zo heb ik het nog niet eerder meegemaaktquote:Op maandag 23 mei 2011 10:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij niets van heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |