Dat niet alleen...... je hebt half fok gedatequote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, je woont in Mofrika tegenwoordig, dat was ik ff vergeten.
Dat of groningen. Weinig verschil.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, je woont in Mofrika tegenwoordig, dat was ik ff vergeten.
Naar beneden afronden.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat niet alleen...... je hebt half fok gedate
Ik was een begin aan het maken met de andere helftquote:Op maandag 23 mei 2011 09:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat niet alleen...... je hebt half fok gedate
Of mannen die de de rest van de waarheid verzwijgen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was een begin aan het maken met de andere helft.
Tegenwoordig doe je ook aan mannen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of mannen die de de rest van de waarheid verzwijgen.
Ik zwijg!quote:
quote:
Dit is zo langzamerhand het homo topic met Angel en Baby dus mij zal niks meer verbazen.quote:
Ze bieden zich al uit zichzelf aanquote:Op maandag 23 mei 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is zo langzamerhand het homo topic met Angel en Baby dus mij zal niks meer verbazen.
Angel krijgt bijna elke hetero om.
Misschien een leuk idee voor zijn volgende verjaardag om jezelf aan te bieden?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
stbabylon zit ook al in mijn fobo te lurken.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat zal de Rapture geweest zijn, ipv de hele wereld op te blazen is iedereen nu gay. Wel lekker effectief
.
Wel een leuk idee ja! Gewoon omdat ik er in zit.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor zijn volgende verjaardag om jezelf aan te bieden?
Maar ik begrijp dat je weer aan het slettenbakken bent?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat zal de Rapture geweest zijn, ipv de hele wereld op te blazen is iedereen nu gay. Wel lekker effectief
.
En waar haal je die informatie precies vandaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat je weer aan het slettenbakken bent?
Hoe lang al?
Haaaaaajquote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet die helft dus engeltjequote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is zo langzamerhand het homo topic met Angel en Baby dus mij zal niks meer verbazen.
Angel krijgt bijna elke hetero om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
euh... [Singles] ?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar haal je die informatie precies vandaan?.
Das iig een primeur voor me, die bijnaamquote:
Sinds wanneer neem jij iets wat ik post serieus?quote:
Dus je wilt helemaal niet met mij daten?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij iets wat ik post serieus?.
Nee natuurlijk niet, je woont in Mofrikaquote:Op maandag 23 mei 2011 10:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Dus je wilt helemaal niet met mij daten?
Auw!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je woont in Mofrika.
Of een blanke in Rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Nederlanders die in Duitsland gaan wonen
Da's bijna als een Amerikaan die naar Afganistan emigreert!
Alsof dat de enige reden isquote:Op maandag 23 mei 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je woont in Mofrika.
Of HW die met mannen gaat daten.quote:
Ja, eerst mij afwijzen met wat vage smoesjes, en vervolgens het slachtoffer uithangen om mij een schuldgevoel aan te praten zeker?!quote:
Ook zoiets unieks ja.quote:
Kodo der Dritte, aus dem Sternemitte, bin ich der Dritte von links!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met drie sterren in Duitsland gaan daten is nooit grappig.
Staat op je ticket als het goed is.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Even een hele stomme vraag tussendoor. Ik vlieg morgenochtend voor werk naar Praag. Moet je altijd 2 uur van te voren inchecken of is dat tegenwoordig niet meer zo met korte afstandsvluchten?
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met drie sterren in Duitsland gaan daten is nooit grappig.
De terrorismedreiging is nooit nog zo groot geweest als nu. Misschien moet je jezelf wel drie uur van te voren melden.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Even een hele stomme vraag tussendoor. Ik vlieg morgenochtend voor werk naar Praag. Moet je altijd 2 uur van te voren inchecken of is dat tegenwoordig niet meer zo met korte afstandsvluchten?
Soms kun je dat via internet al doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijwel altijd kun je dat via internet doen. Buiten Europa moet je daarnaast nog x uur van de tevoren ook echt op het vliegveld zijn. Naar Praag kun je zeer ws. thuis al inchecken. En moet je een half uur voor vertrek bij de gate zijn.quote:
Wat nou vage smoesjes? Je woont te ver weg. Ik ga geen twee en een half uur rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, eerst mij afwijzen met wat vage smoesjes, en vervolgens het slachtoffer uithangen om mij een schuldgevoel aan te praten zeker?!
Not gonna happen.
Ditquote:Op maandag 23 mei 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel altijd kun je dat via internet doen. Buiten Europa moet je daarnaast nog x uur van de tevoren ook echt op het vliegveld zijn. Naar Praag kun je zeer ws. thuis al inchecken. En moet je een half uur voor vertrek bij de gate zijn.
Je woont al je hele leven in the Middle of Nowhere, alles is altijd al uren verwijderd van jequote:Op maandag 23 mei 2011 10:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat nou vage smoesjes? Je woont te ver weg. Ik ga geen twee en een half uur rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |