Blijkt uit de eerste voorlopige uitslag.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Coalitie behaalt geen meerderheid in Eerste Kamer
Oei oei oei...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef klets.majoor het volgende:
[..]
Not really, ik dacht dat ik iemand leuk vond maar dat was 'n korte bevlieging. Ik ben volledig postgerechtigd in dit topic.
Ach, nog geen 600 formuliertjes te controleren. Denk niet dat daar nog wat aan verandert.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:26 schreef klets.majoor het volgende:
[..]
Blijkt uit de eerste voorlopige uitslag.
En daar hebben ze vakkundig een eigen voorstel de prullenbak voor in gegooidquote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef klets.majoor het volgende:
Overigens hebben ze 38 zetels als je de SGP mee telt..
Oooow rokjefokje!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef klets.majoor het volgende:
Pfff, iedereen is Rifoki the famous milf-hunter al vergeten.
Niemand telt de SGP meequote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef klets.majoor het volgende:
Overigens hebben ze 38 zetels als je de SGP mee telt..
De VVD wel. Lutsers.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Niemand telt de SGP meeDat zijn stommerds.
Over de middeleeuwen gesproken zeg..........
Ik heb het idee dat de CU nog de meest homo-tolerante-Christen partij is, toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Nah, als de CDA en de SGP in de regering komen zal ik maar vast weer deuren aan m'n kast gaan bevestigen
Homo-tolerant-echristenpartij? Da's een contradictio in termi.. terma... thermo... da kennie!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de CU nog de meest homo-tolerante-Christen partij is, toch?
Serieus, die hele schijtregio moeten ze nuken, er komt NIETS nuttigs uit die zandbakken...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef rival het volgende:
Iran: Westen steelt onze regen
Daar delen wij de wereld mee
Nee, het CDA. Zij hadden zelfs een pot als minister (Gerda Verburg). Daar hoef je bij de CU niet mee aan te komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb het idee dat de CU nog de meest homo-tolerante-Christen partij is, toch?
Iraanse vrouwen zijn anders best.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, die hele schijtregio moeten ze nuken, er komt NIETS nuttigs uit die zandbakken....
Die hebben ze allemaal laten wegwerken, toevallig vanmorgen gelezen over het verdwijnen van de Iraanse neus isn het straatbeeld daarquote:
O... lie...quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus, die hele schijtregio moeten ze nuken, er komt NIETS nuttigs uit die zandbakken....
meest he, kan het nog steeds zwaar intolerant zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo-tolerant-echristenpartij? Da's een contradictio in termi.. terma... thermo... da kennie!
Ze gaan undercover?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die hebben ze allemaal laten wegwerken, toevallig vanmorgen gelezen over het verdwijnen van de Iraanse neus isn het straatbeeld daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |