Lompe boer! Zo ken ik je niet terug.quote:
Kiss.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
I was made for loving you baby, you were made for loving me *Zingt
In a good mood today?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
I was made for loving you baby, you were made for loving me *Zingt
Geen flauw idee wie je bentquote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef klets.majoor het volgende:
[..]
Lompe boer! Zo ken ik je niet terug.
Sportenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
en de eerste werkdag van de week zit er alweer bijna op
Hebben mijn medesingles nog leuke plannen?
Gekke Limburger, kwam hier voorheen wel eens koekeloeren en milfs hunten. Back for more! (nee, niet voor meer milfs.quote:
Gister geregistreerdquote:Op maandag 23 mei 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie je bent
Maar zo'n opmerking als 2de post, zonder background, dat is gewoon kneus-roep-waardig
Ja hallo, daar zijn er 1.122.990 van (telling 9-11-2009)quote:Op maandag 23 mei 2011 16:21 schreef klets.majoor het volgende:
[..]
Gekke Limburger, kwam hier voorheen wel eens koekeloeren en milfs hunten. Back for more! (nee, niet voor meer milfs.)
En je oude nick was...??quote:Op maandag 23 mei 2011 16:22 schreef klets.majoor het volgende:
Ik had 'in a mood' mijn oude account technisch onklaar gemaakt, vandaar een nieuwe registratie.
ik heb je nooit 'gekend' dus... jaquote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef klets.majoor het volgende:
Pfff, iedereen is Rifoki the famous milf-hunter al vergeten.
Had jij geen nieuw chickie?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef klets.majoor het volgende:
Famous milf-hunter?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef klets.majoor het volgende:
Je nick komt me wel bekend voor. Anyhow, origineel geregistreerd in april 2010.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb je nooit 'gekend' dus... javergeten
Not really, ik dacht dat ik iemand leuk vond maar dat was 'n korte bevlieging. Ik ben volledig postgerechtigd in dit topic.quote:
Ben een bejaarde hierquote:Op maandag 23 mei 2011 16:25 schreef klets.majoor het volgende:
[..]
Je nick komt me wel bekend voor. Anyhow, origineel geregistreerd in april 2010.
Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 16:23 schreef klets.majoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |