Dat niet alleen...... je hebt half fok gedatequote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, je woont in Mofrika tegenwoordig, dat was ik ff vergeten.
Dat of groningen. Weinig verschil.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, je woont in Mofrika tegenwoordig, dat was ik ff vergeten.
Naar beneden afronden.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat niet alleen...... je hebt half fok gedate
Ik was een begin aan het maken met de andere helftquote:Op maandag 23 mei 2011 09:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat niet alleen...... je hebt half fok gedate
Of mannen die de de rest van de waarheid verzwijgen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was een begin aan het maken met de andere helft.
Tegenwoordig doe je ook aan mannen?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of mannen die de de rest van de waarheid verzwijgen.
Ik zwijg!quote:
quote:
Dit is zo langzamerhand het homo topic met Angel en Baby dus mij zal niks meer verbazen.quote:
Ze bieden zich al uit zichzelf aanquote:Op maandag 23 mei 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is zo langzamerhand het homo topic met Angel en Baby dus mij zal niks meer verbazen.
Angel krijgt bijna elke hetero om.
Misschien een leuk idee voor zijn volgende verjaardag om jezelf aan te bieden?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
stbabylon zit ook al in mijn fobo te lurken.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat zal de Rapture geweest zijn, ipv de hele wereld op te blazen is iedereen nu gay. Wel lekker effectief
.
Wel een leuk idee ja! Gewoon omdat ik er in zit.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor zijn volgende verjaardag om jezelf aan te bieden?
Maar ik begrijp dat je weer aan het slettenbakken bent?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat zal de Rapture geweest zijn, ipv de hele wereld op te blazen is iedereen nu gay. Wel lekker effectief
.
En waar haal je die informatie precies vandaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat je weer aan het slettenbakken bent?
Hoe lang al?
Haaaaaajquote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet die helft dus engeltjequote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is zo langzamerhand het homo topic met Angel en Baby dus mij zal niks meer verbazen.
Angel krijgt bijna elke hetero om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |