tegenwoordig maakt dat niets meer uit hoor. Indesit is een prima merk, goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef Skull-splitter het volgende:
AEG oid nemen, niet die goedkope troep van Indeshit enzo...
Inderdaad, AEG, Miele of eventueel Siemens/Bosch.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:16 schreef Skull-splitter het volgende:
AEG oid nemen, niet die goedkope troep van Indeshit enzo...
Ik heb HELE andere ervaringen... Lekken, afbrekende bakjes, slangen die na een jaar op zijn...quote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
tegenwoordig maakt dat niets meer uit hoor. Indesit is een prima merk, goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn
allemaal uit china misschien zelfs de zelfde fabriekquote:Op maandag 23 mei 2011 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb HELE andere ervaringen... Lekken, afbrekende bakjes, slangen die na een jaar op zijn...
Ben meteen aan de AEG gegaan iig. (al staan die nu wegens plaatsgebrek in de kelder)
Dat maakt dan ook geen kut uit, maar het ontwerp wel... Quality Control ook. Echt, Indeshit koelkasten, strijkijzers, drogers en wasmachines mogen testen over de loop van jaren, maar nergens werd ik zo blij van als een wasmachine die na 4 jaar gebruik nog perfect functioneerde.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:02 schreef T42 het volgende:
[..]
allemaal uit china misschien zelfs de zelfde fabriek
Als de machine oud is zou ik zeker een nieuwe aanschaffen.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:37 schreef WebbySP het volgende:
Hoi,
Gistermiddag maakte de wasmachine een enorm lawaai bij aanvang centrifugeren. Het leek erop dat de was niet goed werd verdeeld (dit doet de wm voordat hij gaat centrifugeren) want toen ik een deel van de was eruit haalde ging hij keurig centrifugeren zonder kabaal.
Echter, bij de volgende was hoorde ik weer datzelfde lawaai (iets minder) en kwam even later mijn vrouw naar beneden met de mededeling dat er ook water uit de machine lekte.
Ik ben redelijk handig maar twijfel of ik moet beginnen aan een reparatieklus (weet ook nog niet eens of het te fixen is, maar vermoed slang die los of stuk is en misschien iets met de aandrijving) omdat de machine al 11 jaar oud is. Denk zo'n 4 wasbeurten per week, dat is dan iets meer dan 2200 wasbeurten.
Een beetje wasmachine kost een kleine 400,-
Wat zouden jullie doen: lekker laten zitten en nieuwe kopen, of de aankoop uitstellen en een avond sleutelen, onderdelen kopen en weer avond sleutelen?
Ik heb net zo lief een voor minder dan de helft van de prijs die het een jaar of 7 à 8 doet. Als die Miele het pas na 15 jaar begeeft, behoort hij waarschijnlijk allang niet meer tot de zuinigste apparaten.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef Spanky78 het volgende:
Koop een nieuwe. En neem dan meteen een goede. Een Miele redt makkelijk 15 jaar en ze blijven netjes staan met centrifugeren, zijn zuinig, laten je kleding beter heel etc. (een miele is wel minstens 1000 euro, maar dan heb je wel echte kwaliteit).
Zelf zweer ik nu bij onze miele. Ik had ook altijd van die kutdingen, toen ik bij mijn meisje introk had ze die miele. Inmiddels is bijna alles al vervangen, behalve dat ding, die is nog als nieuw!.
Inderdaad. Je kan dan beter een Bosch oid kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb net zo lief een voor minder dan de helft van de prijs die het een jaar of 7 à 8 doet. Als die Miele het pas na 15 jaar begeeft, behoort hij waarschijnlijk allang niet meer tot de zuinigste apparaten.
Of een Zanussi.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan dan beter een Bosch oid kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |