abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2011 @ 16:27:34 #51
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97204834
ik vind het eigenlijk wel goed om een beetje te stelen bij mediamarkt
stomme winkel
  maandag 23 mei 2011 @ 16:28:34 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97204905
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef tomaatjes het volgende:
Natuurlijk achteraf erg stom gehandeld door terug te gaan, was op dat moment erg bang dat ze dat ding zouden vinden en gingen kijken hoe die daar komt.
Het is voor de Media Markt ook een beetje veel moeite om van elk verkeerd gelegen product alles te gaan onderzoeken en camerabeelden te bekijken hoe zoiets daar terecht komt.

Laat staan dat ze je via Opsporing Verzocht proberen te traceren en je midden in de nacht met een arrestatieteam van je bed komen lichten. Volgende keer dus lekker wegblijven.
Gourmetten of steengrillen?
  Redactie Frontpage maandag 23 mei 2011 @ 16:34:01 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_97205271
Je zat fout, maar wou je fout herstellen. Ik denk dat je niet veroordeeld gaat worden... Wat die bewakers doen is laster en smaad, zou ze aanklagen - haal je rechtsbijstand erbij als je die hebt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_97205394
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is voor de Media Markt ook een beetje veel moeite om van elk verkeerd gelegen product alles te gaan onderzoeken en camerabeelden te bekijken hoe zoiets daar terecht komt.

Laat staan dat ze je via Opsporing Verzocht proberen te traceren en je midden in de nacht met een arrestatieteam van je bed komen lichten. Volgende keer dus lekker wegblijven.
i know... maar dacht toen als ik hier de volgende keer binnenstap dat ik wellicht problemen kon krijgen maargoed....
pi_97205535
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:36 schreef tomaatjes het volgende:

[..]

i know... maar dacht toen als ik hier de volgende keer binnenstap dat ik wellicht problemen kon krijgen maargoed....
Die logica had je dan toch tegen moeten houden om terug te gaan?
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:41:49 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97205753
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:38 schreef Moro het volgende:

[..]

Ja maar dan gaat hij er een maand later weer winkelen en ineens wordt 'ie besprongen door vier veiligheidsmedewerkers die 'm in elkaar trappen en schreeuwen JIJ WAS TOCH DIE LUL VAN DIE OORDOPJES??!?!!? :(

Nou dat wil je ook niet meemaken.
pi_97206163
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:38 schreef Moro het volgende:

[..]

hahah ja... misschien ook wel een beetje sensatie zoekend... het verplaatsen ging goed, dus nu weer terugleggen. Ik weet echt niet wat me bezielde toen ik dat dacht... een ander gedachte was: iemand anders neemt die dopjes mee en het lege doosje leidt naar mij toe.

[ Bericht 7% gewijzigd door tomaatjes op 23-05-2011 17:03:27 ]
  maandag 23 mei 2011 @ 17:04:17 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97206958
Ze gaan voor een paar dopjes echt geen zoekactie op touw zetten, is gewoon bedrijfsrisico. Als het nou een of ander tv-scherm van 2000 euro is, a la. Maar die paar euro. :')
pi_97207689
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef Silenus het volgende:
Ze gaan voor een paar dopjes echt geen zoekactie op touw zetten, is gewoon bedrijfsrisico. Als het nou een of ander tv-scherm van 2000 euro is, a la. Maar die paar euro. :')
i know, maar voelde toch aan dat ik het terug moest leggen... misschien geen zoekactie maar misschien een vermelding van pas op ofzo, geen idee hoe dat gaat.

Naja zit wat meer met mezelf... wel goed of niet goed etc, daarom dit topicje. Was altijd een "righteous" persoon geloofde dat het wel goed komt als je juist handeld... maar zoveel meegemaakt zoveel afgenomen, veel weggeven weinig krijgen, was/ben een beetje in de war... maar dat is een heel ander verhaal.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:25:40 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_97207965
Dat komt allemaal wel goed joh, je was nu even een slachtoffer van je eigen naiviteit.

Later als je in de hemel komt krijg je een schouderklopje van God omdat je een goed mens bent. Okay, hij zal ook wel een beetje grinniken en denken 'mafkees :')', maar dat neemt niet weg dat je van binnen goed bent.

Volgende keer niet meer panikeren, rustig blijven en alles komt goed.
pi_97208182
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef Silenus het volgende:
Dat komt allemaal wel goed joh, je was nu even een slachtoffer van je eigen naiviteit.

Later als je in de hemel komt krijg je een schouderklopje van God omdat je een goed mens bent. Okay, hij zal ook wel een beetje grinniken en denken 'mafkees :')', maar dat neemt niet weg dat je van binnen goed bent.

Volgende keer niet meer panikeren, rustig blijven en alles komt goed.
whahahah thnxs... hoewel ik enige sarcasme detecteer :) waar ik nu in geloof: The universe sucks, just be smarter then the rest. Nee niet mijn jaar gewoon...
pi_97209519
Stuur gewoon een brief met het verzoek om een minnelijke schikking. Dus dat je gewoon de oordopjes wilt betalen en dat je niet aangeklaagd wordt. Waarschijnlijk gaan ze hier mee akkoord omdat je ze ook echt hebt teruggebracht wat op de video beelden te zien is. Daarbovenop moeten ze wel heel veel moeite gaan doen voor een lutteloos bedrag. Zeg dat je je lesje wel geleerd hebt en hiermee de zaak als afgedaan wilt beschouwen.

Wordt het een uiteindelijke rechtzaak moeten ze toch wel met die beelden komen want wie eist bewijst. Kun je dat niet dan kun je iemand ook niks maken. Alle redenen voor de MM om akkoord te gaan met jouw minnelijke schikking daar en je naam 'niet naar de klote' is. Zoals je het zo mooi zei. Je bespaart ze namelijk een hele berg moeite

[ Bericht 4% gewijzigd door Fes1-2 op 23-05-2011 18:03:48 ]
pi_97217888
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:58 schreef Fes1-2 het volgende:
Stuur gewoon een brief met het verzoek om een minnelijke schikking. Dus dat je gewoon de oordopjes wilt betalen en dat je niet aangeklaagd wordt. Waarschijnlijk gaan ze hier mee akkoord omdat je ze ook echt hebt teruggebracht wat op de video beelden te zien is.

Hij heeft ze niet eens meegenomen... Wat dat betreft is de media markt behoorlijk fout bezig; schuldig tot het tegendeel is bewezen. TS ik zou wat meer op jouw strepen gaan staan. Gooi desnoods je argument in de strijd dat je juist iets goed wilt doen en daar nu voor gestraft wordt.
pi_97225449
Tja, het is niet heel handig inderdaad maar ik begrijp je gedachtegang wel. Bedenk dan maar gewoon dat dit een goede les is geweest, aangezien je de komende keren dat je in de verleiding wordt gebracht dit wel in je achterhoofd zal houden.

Oh en je moet ook niet bang zijn dat er ondertussen het woord crimineel op je hoofd staat geschreven hoor; gewoon weer met opgeheven hoofd de volgende winkel inlopen dus ;)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 23 mei 2011 @ 22:25:28 #65
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_97225879
Ik vind de boete in dit verhaal nog steeds 'n beetje raar. Kan eigenlijk niet geloven dat de politie zich hier zo druk om maakt. :')
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')