Briljant, ik ga het morgen proberen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef ursel het volgende:
Geen dubbel veteren.
Dus midden van de veter doe je aan de bovenkant.
wut?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef ursel het volgende:
Geen dubbel veteren.
Dus midden van de veter doe je aan de bovenkant.
Ik zie het kratje pils wel tegemoetquote:Op zondag 22 mei 2011 23:05 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Briljant, ik ga het morgen proberen.
Volgens mij bedoelt hij dat je als je je veter helemaal uit je schoen haalt je hem er andersom instopt zodat de twee uiteinden aan de onderkant zitten.quote:
Vraag je wettelijk bevoegde matties.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat niet kan waarmaken aangezien ik nog 15 ben.
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat je als je je veter helemaal uit je schoen haalt je hem er andersom instopt zodat de twee uiteinden aan de onderkant zitten.
En dat dusquote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vraag je wettelijk bevoegde matties.
Nee natuurlijk niet. Jij wilt ze niet strikken.quote:
Of kaplaarzen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Jij wilt ze niet strikken.
En anders lijken schoenen met klittenband me wel een goede oplossing.
Nee, liever niet. Ik heb deze:quote:
Ik moest lachen, maar wel briljant!quote:
Mag je me proberen uit te leggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:15 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Ik heb deze:
http://www.invito.com/Shop/Product.aspx?productid=188421&merk=&catalog=invito&colour=&size=&actie=&mood=&type=
Maar dan in lichtbruin leer. En bij deze schoenen staat het echt niet als je je veters strikt.
Dat staat leuk voor de verkoop.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mag je me proberen uit te leggen.
Als het "niet staat" om je veters te strikken, waarom zitten er dan überhaupt veters in?
Inderdaad. Eventueel kan je ze dubbel doen. Vroeger sowieso standaard. Bleven de schoenen in vorm en had je het lipje altijd lichtjes omhoog staan. Sommige gebruikten speciaal daarvoor zelfs sokken (dubbelgevouwen en bovenop de voet), maar dat vond ik door deze methode niet nodig.quote:
Ik zie fokkers nog wel zo hun veters strikken.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:30 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar in zwart, bruin, wit en blauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |