kittens doen mieuwquote:
Nou, Sawyer heeft toch anders al een aardige mauw op zijn repertoire staan.quote:
Ik ook niet , ik ben blij dat ik mezelf nog kan bijhoudenquote:
* wacht op Jip *quote:
Maar Oscar misschien welquote:
Ja ho, je denkt toch niet dat IK Sjefke en Sawyer ben?quote:
Nee, dat is nok.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, je denkt toch niet dat IK Sjefke en Sawyer ben?
Thnx oh-ohquote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga offline, als iedereen die nog moet dingessen dat uiterlijk morgen zou willen doen, gaarne!
Echt?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, dat is nok.
Zelf gezien gister.
Zomaar in het openbaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, dat is nok.
Zelf gezien gister.
Jeweet, zo is ze.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zomaar in het openbaar?![]()
Waar iedereen bij is?
FUCK YEAH!quote:
Inderdaad. Bij ieder ander zou ik geschokt zijn, maar hier is het meer een lichte verrassing.quote:
In huis is wel genoeg ja. Ook nog op Fok zou te veel van het goede zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelukkig zitten Oscar & Jip nog steeds niet op fok.
Misschien stiekem. Moet je even opletten of er niet opeens midden in de nacht als jullie slapen gepost wordt. Het zou mij ook niet verbazen als ik opeens Poeska online zou treffen. Met die grote handen van haar kan ze volgens mij ook best typen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelukkig zitten Oscar & Jip nog steeds niet op fok.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien stiekem. Moet je even opletten of er niet opeens midden in de nacht als jullie slapen gepost wordt. Het zou mij ook niet verbazen als ik opeens Poeska online zou treffen. Met die grote handen van haar kan ze volgens mij ook best typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |