Liefquote:
Hij was vet trots ookquote:
Ken het... al zijn het bij ons geen echte muisjes... maar Stalin vindt het heerlijk om te apporterenquote:
ah, jullie hebben de lan poortjes in de muur ook gevondenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Heuj eindelijk teh interwebz werkende op de legeringskamert.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah, jullie hebben de lan poortjes in de muur ook gevonden
moet je niet trainen voor volgende week ofso?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:32 schreef Braamyo het volgende:
Yesh, mijn leger staat paraat, vanmiddag een vette warhammer battle, lang leven de vakantie. Ik ga ownen
Nerd alert!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:32 schreef Braamyo het volgende:
Yesh, mijn leger staat paraat, vanmiddag een vette warhammer battle, lang leven de vakantie. Ik ga ownen
Whatquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:10 schreef Braamyo het volgende:
Dwarfs, High elfs, maar mijn faforiet is toch echt de lizardmen, echter schilder ik te traag voor woorden en maak ik veel te veel conversions e.d. Zodoende heb ik na ruim 2 jaar nog maar 750 pts aan lizzies... Maar ze ownen wel vandaag.
4 Terradons (waarvan 1 hero), 10 chameleon skinks, 1 salamder, 1 razordon en 3x10 skink skirmish, 750 pts.pak me dan als je kan leger
Dwoh... ik ben een nerd incognitoquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
@braamyo: vertel dat maar niet aan dat leuke overbuurmeisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |