SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wederom is een groot deel van je post onontcijferbaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel "Gesprekstof" en "werk" ben je verder voordat dat gebeurd?
ik bedoel. dan ben je al uur of 5 ofzo alleen geweest? moet ik aan zoiets denken?
Ligt er aan per persoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik bedoel. dan ben je al uur of 5 ofzo alleen geweest? moet ik aan zoiets denken?
Dat is altijd zo. Snap ook niet dat hij i.p.v. tijd te verspillen aan PUA niet eens gewoon tijd gaat besteden aan het leren produceren van zinnen die voor normale mensen te begrijpen en te volgen zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Wederom is een groot deel van je post onontcijferbaar.
Hij zou een LOI cursus moeten volgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Snap ook niet dat hij i.p.v. tijd te verspillen aan PUA niet eens gewoon tijd gaat besteden aan het leren produceren van zinnen die voor normale mensen te begrijpen en te volgen zijn.
Goed plan. Zonder hem weer eens af te willen zeiken, vind ik zijn verhalen vaak wazig, weinig samenhangend en nauwelijks te volgen. Het nodigt in elk geval niet uit om het eens goed door te lezen en er serieus op in te gaan.quote:
Dat komt door al die PUA-termen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed plan. Zonder hem weer eens af te willen zeiken, vind ik zijn verhalen vaak wazig, weinig samenhangend en nauwelijks te volgen. Het nodigt in elk geval niet uit om het eens goed door te lezen en er serieus op in te gaan.
Dit weekend weinig tot niets gedaan (afgelopen woensdag wel op stap geweest) en dat is me slecht bevallen. Volgend weekend maar weer eens wat doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Crutch het volgende:
* Waar het bashen verdergaat.![]()
Anyway, ik ben niet op stap geweest dit weekend en ik voel me leeg.
Merk wel dat ik het niet trek als ik niet iedere week met vrienden aan het chillen ben.
Jullie nog chicks gehosseld?
* Disclaimer: niet zielig doen als je geen vrienden hebt e.d. gaar maar eens naar buiten ofzo.
Ik heb wel vrienden maar de meeste zijn doodsaai.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Crutch het volgende:
* Waar het bashen verdergaat.![]()
Anyway, ik ben niet op stap geweest dit weekend en ik voel me leeg.
Merk wel dat ik het niet trek als ik niet iedere week met vrienden aan het chillen ben.
Jullie nog chicks gehosseld?
* Disclaimer: niet zielig doen als je geen vrienden hebt e.d. gaar maar eens naar buiten ofzo.
5 uur is wat extreem, maar er gaat natuurlijk wel iets aan vooraf. Dat je spelend met elkaar loopt te worstelen op bed bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of langer, korter? wat had je dan al die tijd gedaan met die franse. parce que mon francaist n'est pas TRES bien
Die zin.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat komt door al die PUA-termen.
Voorbeeldje:
"Laatst kreeg ik een IOI van een HB in een set van 3, dus ik open met een negg en probeer kino te doen, maar het werd een DLV omdat ik me als een AFC gedroeg."
dat is juist duidelijk hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat komt door al die PUA-termen.
Voorbeeldje:
"Laatst kreeg ik een IOI van een HB in een set van 3, dus ik open met een negg en probeer kino te doen, maar het werd een DLV omdat ik me als een AFC gedroeg."
Volgend weekend moet ik zaakwaarnemen en gaat laat worden (Entertainment branche), maar binnenkort woon ik 3 maandjes in Groningen (pas op het huis van iemand die drie maanden weggaat).quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit weekend weinig tot niets gedaan (afgelopen woensdag wel op stap geweest) en dat is me slecht bevallen. Volgend weekend maar weer eens wat doen.
Door omstandigheden 'n weekend bij m'n ouders gezeten en dat ben ik nu al zo enorm beu. Schatten van mensen hoor, maar ben hier al 10 jaar weg en dan weer teruggaan, ook al is dat voor een paar dagen, is dan al vrij snel een drama. Er is "hier" ook geen ruk te doen, ken nauwelijks nog mensen, etc...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgend weekend moet ik zaakwaarnemen en gaat laat worden (Entertainment branche), maar binnenkort won ik 3 maandjes in Groningen (pas op het huis van iemand die drie maanden weggaat).
Dan wordt het party to the m-a-x.
Gaan nooit uit of zijn saai als je uitgaat?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden maar de meeste zijn doodsaai.
Ja voor mensen die die onzin als een soort religie gebruiken wel ja.quote:
Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Net als mensen die teveel WoW spelen die kunnen ook in die taal praten.
Gaan nooit uit heb er een die wel regelmatig uit gaat heb me met hem wel vermaakt tijdens Koninginnedag.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gaan nooit uit of zijn saai als je uitgaat?
Gelukkig maar, anders wordt de drempel om uit te gaan alleen maar hoger.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaan nooit uit heb er een die wel regelmatig uit gaat heb me met hem wel vermaakt tijdens Koninginnedag.
Heb je ook een virtueel vriendinnetje in de vorm van een Orc ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Een pala die me voor 5k crit op 3k resi dankzij HoJ procs is gewoon zwaar imba.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Van welke artiesten zoal?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Uitgaan doe ik niet vaak. Alleen naar concerten ga ik eigenlijk
volgensmij is in groningen alles beterquote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgend weekend moet ik zaakwaarnemen en gaat laat worden (Entertainment branche), maar binnenkort woon ik 3 maandjes in Groningen (pas op het huis van iemand die drie maanden weggaat).
kijk en dit soort dingen, als ik nou ook ooit eens iets deed... maar nee, ik zit altijd maar thuis, en middelbare school ging ook al dat ik erheen ging, en altijd alleen terugkwam.quote:Dan wordt het party to the m-a-x.
Zanger Rinus kan wel een chick hosselen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wsl. Frans Duijts, Corrie & de Rekels en Zanger Rinus.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ook een virtueel vriendinnetje in de vorm van een Orc ofzo?
Het zou je nog verbazen hoeveel goed-uitziende vrouwen WoW spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron Paul 2012
Hij mag dat stuk slachtvee hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Zanger Rinus kan wel een chick hosselen.
Reken maar; Groningen is ->quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is in groningen alles beter
1: Iedereen bellen die ik ken en in of in de buurt van Groningen woont.quote:kijk en dit soort dingen, als ik nou ook ooit eens iets deed... maar nee, ik zit altijd maar thuis, en middelbare school ging ook al dat ik erheen ging, en altijd alleen terugkwam.
irritant
vertel eens:
- hoe ga je aanpakken dat feesten waar je het over hebt
-ken je al mensen?
-ken je al plekken met leuke mensen(jouw type) in groningen? (ik weet nooit waar ik heen moet/kan en wat geschikt is voor mij)
Voornamelijk metal. Vrijdag naar Long distance calling.quote:
Lachwekkend en triest tegelijk. Triest dat mensen zichzelf zonder dat ze het door hebben zo enorm belachelijk kunnen maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als ik dat kijk ga ik een beetje dood vanbinnen.
Deed ik vroeger ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voornamelijk metal. Vrijdag naar Long distance calling.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als ik dat kijk ga ik een beetje dood vanbinnen.
De man heeft een geestelijk beperking is toch leuk voor hem.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lachwekkend en triest tegelijk. Triest dat mensen zichzelf zonder dat ze het door hebben zo enorm belachelijk kunnen maken.
Dat ie een geestelijke beperking heeft?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
De man heeft een geestelijk beperking is toch leuk voor hem.
Metal is meer dan Slayerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook.
Legerkisten aan, shirt van Slayer aan en ik had nog lang haar ook.
Die man heeft aardig wat beperkingen inderdaad. Na het zien van dat clipje kun je daar moeilijk omheen. Wat een mafkees zeg.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
De man heeft een geestelijk beperking is toch leuk voor hem.
Nee dat hij toch een soort van hit is geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat ie een geestelijke beperking heeft?
Ja, dat gun ik hem van harte, maar het baart me zorgen dat hij kinderen mag krijgen en ook nog stemrecht heeft nota bene.
Als dat jochie dat nou leuk vind.quote:
Ik begrijp je wel hoor, maar ik zag een mogelijkheid om 'm weer genadeloos af te zeiken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat hij toch een soort van hit is geweest.
Hij is alleen maar een hit omdat mensen het als leedvermaak zien en het geweldig vinden als zo'n geflipte randdebiel zichzelf belachelijk maakt.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat hij toch een soort van hit is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |