goed op de kaart kijken en het aantal streamers bij een chaser in de gaten houden. Je kunt zien in welk gebied je moet zijn door bovenin op de zwarte balk bij "severe" de tornado probability aan te vinken. Je krijgt dan blauwe tornadootjes op de kaart, als je daar met je muis overheen gaat, zie je het percentage met kans op een tornado. PS: er zijn niet zoveel chasers die ook geluid op hun cam hebben. Als het echt grote aktie wordt, moet je naar de nieuwszendersquote:Op maandag 23 mei 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond dames![]()
ben ook aan het streamen bij de stormchasers. Vind het wel vervelend dat ik nergens geluid bij heb. Hoe doen julie dat?
en ook bij "Severe" current rotating storm potential aanzetten. Hoe roder het gebied hoe groter de kans is dat er tornado's gaan ontstaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed op de kaart kijken en het aantal streamers bij een chaser in de gaten houden. Je kunt zien in welk gebied je moet zijn door bovenin op de zwarte balk bij "severe" de tornado probability aan te vinken. Je krijgt dan blauwe tornadootjes op de kaart, als je daar met je muis overheen gaat, zie je het percentage met kans op een tornado. PS: er zijn niet zoveel chasers die ook geluid op hun cam hebben. Als het echt grote aktie wordt, moet je naar de nieuwszenders
reed is maar stil vandaagquote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben nu ook follower van ReedTimmerTVN
Enjoy the show...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga Project Catwalk een beetje volgen.
Ik laat de stormen maar even voor wat ze zijn.
Kijk wel of jullie nog doorkletsen, anders straks maar weer
Is ie eigenlijk wel onderweg, of neemt ie weer een rustdag?quote:
hahaha, dan zit ik weer te multitasken, zit ook project catwalk te kijken. Onderschrift is trouwens Bossche Bol, een echte?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga Project Catwalk een beetje volgen.
Ik laat de stormen maar even voor wat ze zijn.
Kijk wel of jullie nog doorkletsen, anders straks maar weer
ik heb ergens voorbij zien komen dat ie wel aan het chasen is maar niet op stream ivm opnamen voor Discovery Channel Stormchasersquote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ie eigenlijk wel onderweg, of neemt ie weer een rustdag?
sorry, zal eerst ffquote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, dan zit ik weer te multitasken, zit ook project catwalk te kijken. Onderschrift is trouwens Bossche Bol, een echte? Werk in Den Bosch en woon er vlakbij
soetelievequote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sorry, zal eerst ffvoor MaryMouse, maar ging niet echt weg. Kijk/post ook wel hier
![]()
en ben een echte Bossche Bol.![]()
waar werk jij in Den Bosch dan?
is hier niet zo heel ver vandaan.quote:
Heb je al een TT ingedachten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |