Hey niet Arnhem-Utrechtquote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
Oké, ik zal wel met de auto MOETEN komen... De NS gooien Haarlem-Amsterdam weer plat, pas het vierde of vijfde weekend op rijd dan.
Overigens zag ik dat ook Utrecht-Woerden eruit ligt dan, net als Utrecht-Den Bosch en er rijden minder treinen tussen Amersfoort en Utrecht...
Daarom heb ik af moeten melden helaas. Voor mij is zo'n treinreis al behoorlijk lang, licht vermoeiend en dan ook nog of langer onderweg of met de bus....quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
Oké, ik zal wel met de auto MOETEN komen... De NS gooien Haarlem-Amsterdam weer plat, pas het vierde of vijfde weekend op rijd dan.
Overigens zag ik dat ook Utrecht-Woerden eruit ligt dan, net als Utrecht-Den Bosch en er rijden minder treinen tussen Amersfoort en Utrecht...
Ja dat schiet niet echt op danquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom heb ik af moeten melden helaas. Voor mij is zo'n treinreis al behoorlijk lang, licht vermoeiend en dan ook nog of langer onderweg of met de bus....
Dat is ook lekker kromquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Nijmegen-Arnhem-Utrecht is de omleidingsroute vanaf Den Bosch.
Mja, vanaf Den Bosch moet je omreizen via Nijmegen, neem aan dat dat dan dus via Arnhem gaat ookquote:
Dat weet ik wel zeker dat de trein van Nijmegen via Arnhem gaatquote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, vanaf Den Bosch moet je omreizen via Nijmegen, neem aan dat dat dan dus via Arnhem gaat ook.
Trusten Bosquote:Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen of iets anders doen, ik word met de minuut somberder. Heb net in mijn eentje proberen mijn kleren op te vouwen en in de kast te leggen. De kast die al wat chaotisch was. Dit moet ik toch echt met de begeleiding doen...
Nee, er was een kloon (RukNijntje)quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
Dan is de auto snellerquote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders kan je altijd nog via Zvt - Hlm - Ledn - Shl - Bkl - Ut![]()
Neem dan gelijk ff een BBQ, 20 kilo vlees en drie kratten bier meequote:
boom hakken we daar wel om voor vuurquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem dan gelijk ff een BBQ, 20 kilo vlees en drie kratten bier mee
kennelijkquote:
wut?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gompie![]()
Doe het dan ergens anders of zo. IK vind het geen punt om wat te reizen voor een meet hoor
Whehequote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gompie
Doe het dan ergens anders of zo. IK vind het geen punt om wat te reizen voor een meet hoor
Dat gaat hem dan voor mij niet wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wut?
Jij wilt graag reizen...
Oke ik zeg vondelpark
Ik ook niet hoor, ik zat alleen te twijfelen tussen trein en auto, omdat dat normaal ongeveer even lang is... nou ja, de NS nemen die twijfel wegquote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gompie![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grapje trev, we houden het gewoon op Utrecht
Vergeet de fles cola voor mij niet!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Als ik in Deventer een housawarming party geef heb ik genoeg aan 2 blikjes bier en een frikandel
Deventer ben ik zoquote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Als ik in Deventer een housawarming party geef heb ik genoeg aan 2 blikjes bier en een frikandel
niet als je het op een zondag doetquote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben zo vrij als een vogel dus ik kom wel hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Aardig hindernisbaantje dat weekend jaquote:Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik zat alleen te twijfelen tussen trein en auto, omdat dat normaal ongeveer even lang is... nou ja, de NS nemen die twijfel weg.
Je hebt toch een auto?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zo vrij als een vogel dus ik kom wel hoor
als ik vervoer heb....
Hell no!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, dus jij komt ook zondag naar het parkquote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als je het op een zondag doet
een halve jaquote:
Ik neem je wel mee.. en heb dan nog plaats voor 5quote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zo vrij als een vogel dus ik kom wel hoor
als ik vervoer heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |