abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 augustus 2002 @ 14:43:29 #126
33473 Crayne
Scheidingen zijn duur
pi_5269271
Stap 1: Men neme een hitsig koppeltje, waarbij hij onbesneden is

Stap 2: Zij maken zich op om de daad te doen

Stap 3: Zij waarschuwt hem dat ze misschien niet vochtig genoeg is

Stap 4: Hij zegt: "Ach, gewoon rustig aan doen, dan komt het vanzelf"

Stap 5: Hij gaat heel langzaam naar binnen

Stap 6: Hij verliest zijn evenwicht en gaat heeel SNEL naar binnen

Stap 7: De aanhechting van de voorhuid scheurt grotendeels af

Stap 8: Hij bloedt. Behoorlijk.

Stap 9: Auw.

Duidelijk?

Fotoboek .::. O_o | o_O
  maandag 5 augustus 2002 @ 16:17:24 #127
16188 Kakarot
Chibi Trunks
pi_5270459
behoorlijk duidelijk.. auw.

ikke:

10 jaar.. nogal verslaafd aan het bomenklimmen.

Klim in 10 meter hoge boom. en sta trots bovenin staande op een dun takje te springen van geluk.

*krak*
stuiter 10 meter naar beneden met mijn hang en sluitwerk als rem.

da was behoorlijk auw.. en blauw..

[b]Vegeta:[/b] I'd rather die than fuse with you!!![br][b]Kakarot:[/b] Uhm Vegita, You're already dead.
pi_5270951
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 02:17 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik ken een jongen die kaugom in een bepaald plekje heeft achter gelaten!
Dat meisje belde hem heel kwaad op met de mededeling: IK HEB ALLEMAAL KAUGOM IN M'N KUT!!!!
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:13:17 #129
20154 fatbenny
ik schop je
pi_5275761
Eentje van mijn huisgenoot.

Ik loop op een maandagavond net over elven bij hem naar binnen om nog ff biertje te drinken, zit hij met zijn broek op zijn enkels naar dit forumtopic te kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door fatbenny op 05-08-2002 23:14]

[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:13:45 #130
20154 fatbenny
ik schop je
pi_5275772
edit: dubbelpost
[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
pi_5276985
Ik woonde nog bij mn ouders, was lekker bezig met mn toenmalige scharrel (sja vriendin vind ik een groot woord voor die 3 dagen). Had een slot op de deur, staat mn moeder voor de deur: "Ik heb thee en koffie en 2 gevulde koeken". BONK BONK, "Doe die deur eens open... Ehm, laat maar, het staat voor de deur als jullie KLAAR zijn..." Mijn kop en zin was toen ik dat hoorde:
pi_5280330
Tijdens een vakantie op een camping waarop veel jongeren zaten, was ik lekker bezig in mijn tentje met mijn vakantie vriendinnetje.
Toen wij klaar waren en nog wat tegen elkaar aanlagen, viel het ons ineens op dat het zo stil was, normaal was het een rumoer van hier tot Jericho.
Ik steek mijn kop uit mijn tent en zie dat er een man of twintig op stoeltjes naar mijn tent zitten te kijken. Hadden ze een beetje zitten genieten van ons schouwspel omdat er aan de andere kant van mijn tent zo’n stom laag lantaarntje stond.

Over bekeken gevoel gesproken

  dinsdag 6 augustus 2002 @ 15:46:22 #133
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5281533
mijn ex-vriendin en ik hadden zoiets ergs!

wij op haar kamer bezig. allebij naakt dus.
zij mij getrokken (we hadden pas iets en nog niet HET gedaan) en ze wou dat kwakje opruimen, dus ze wilt !naakt! naar de badkamer gaan, die 2 deuren verder was. ik vraag nog 'ben je niet bang dat iemand net op de gang is'..

zij: nee dan hoor ik iemand wel de trap op komen..

dus zij kijken, niemand op de gang, ze sprint (om niet gezien te worden) naar de badkamer en doet de deur snel achter zich dicht..

ik denken alles is goed gegaan.. opeens een gil. komt ze met een rode kop terug aanlopen, zegt ze: "mijn moeder zit in bad"

my god, dat was echt erg!

[Dit bericht is gewijzigd door Splackavellie op 06-08-2002 16:03]

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5281893
Ik heb ooit mogen meegenieten van een wilde vrijpartij op een camping. Aan de andere kant van het veld stond een tentje, net die dag gekomen. En die gaan me toch tekeer s'nachts... Heel het tentje ontzet, nog een geluk voor hun dat het niet regende.

Maar het mooiste was dat hun buurvrouw. Erg zege rustige mensen, zeg maar type Libelle, vroeg :"En was het lekker?"

Ik heb me kapot gelachen. Het stelletje was die ochtend al weer weg.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5285580
Is sex romantisch?
Nou bij mij bijven de condooms er zo vaak inzitten.
En niet omdat ie zo'n kleine heeft ,maar omdat ie volgens mij gewoon kings size koopt.Maar dat is wel te groot.
Ja romantisch is anders maar ik vindt sex dus helemaal niet zo romantisch en rozewolkerig.
Dans in je nakie onder de volle maan en ga met je billen naar de zon toe staan.
pi_5285666
Nou moe ,mijn reactie sraat helemaal bij de verkeerde pagina, nou ja,
Dans in je nakie onder de volle maan en ga met je billen naar de zon toe staan.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 23:30:18 #137
14555 Riggs
Lekker is maar 1 vinger lang
pi_5286095
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 13:51 schreef slashme het volgende:
Stond ik daar met men stijve lid een dikke straal in die bak te mikken . Vond ze niet zo leuk....

Later een en ander een beetje proberen uit te leggen maar geen seks gehad ;')


Hier heb ik dus echt om gelachen, ik had die kop van je wel eens willen zien op het moment dat zij binnenkwam.
pi_5286244
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:57 schreef Demeter het volgende:
Nou moe ,mijn reactie sraat helemaal bij de verkeerde pagina, nou ja,
Je bent zo te zien nieuw, dus je leert het nog wel!

Tip, je kunt je reactie die er stond editen met het knopje:

Dan zou deze reactie van nu, hier niet als een nieuwe reactie gestaan hebben.

Maar ik moet zeggen er zat toch wel een blunder in, dus hij hoort hier wel enigzins:

quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:50 schreef Demeter het volgende:
Is sex romantisch?
Nou bij mij bijven de condooms er zo vaak inzitten.
En niet omdat ie zo'n kleine heeft ,maar omdat ie volgens mij gewoon kings size koopt.
Maar dat is wel te groot.
Ja romantisch is anders maar ik vindt sex dus helemaal niet zo romantisch en rozewolkerig.
pi_5293772
In het studentenhuis waar mijn (toen) vriendin woonde. Het was op een doordeweekse dag om een uur of laat... ik weet het niet meer... een uur of 3 of 4 uur 's nachts. Wij hadden net seks gehad en we waren dus allebei naakt. Ik moest nog even naar de WC, en aangezien het 3 uur 's nachts is, nam ik de moeite niet om mijn boxer even aan te doen. Ik zit dus op de WC, wil haar huisgenote ook. Die zei met een slaperige kop iets van: "Nou ja zeg, zelfs midden in de nacht is de WC bezet." Waarop ik iets antwoorde van: "Ja, door een naakte man, die hier niet eens woont."
Zij is toen heel netjes teruggelopen naar haar kamer...
pi_5293852
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:08 schreef Mr_Moto het volgende:
Tijdens een vakantie op een camping waarop veel jongeren zaten, was ik lekker bezig in mijn tentje met mijn vakantie vriendinnetje.
Toen wij klaar waren en nog wat tegen elkaar aanlagen, viel het ons ineens op dat het zo stil was, normaal was het een rumoer van hier tot Jericho.
Ik steek mijn kop uit mijn tent en zie dat er een man of twintig op stoeltjes naar mijn tent zitten te kijken. Hadden ze een beetje zitten genieten van ons schouwspel omdat er aan de andere kant van mijn tent zo’n stom laag lantaarntje stond.

Over bekeken gevoel gesproken


hehehehehe
Dat lantaarntje hadden ze daar zeker ook zelf neergezet?
pi_5294467
waarom hebben kerels toch weinig geduld...

ik met toenmalig vriendje, je experimenteert es wat, hij wilde graag es op zijn hondjes, ach why not... ik zit klaar, maar zeg nog wacht ff... hij niet wachten en trekt mijn billen wat uit elkaar... laat ik er eentje vliegen... zin dus ook gelijk over

ik ben wel gek... maar niet zo gek
  woensdag 7 augustus 2002 @ 19:46:02 #142
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5295837
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 17:24 schreef Sunnyday het volgende:
waarom hebben kerels toch weinig geduld...

ik met toenmalig vriendje, je experimenteert es wat, hij wilde graag es op zijn hondjes, ach why not... ik zit klaar, maar zeg nog wacht ff... hij niet wachten en trekt mijn billen wat uit elkaar... laat ik er eentje vliegen... zin dus ook gelijk over


lachwekkend! en tegenlijk
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5302430
Niet zozeer een blooper van mezelf, als wel van de ander, maar ik was onder de indruk.

Ben net terug uit Barcelona, daar in een hostel geslapen op een slaapzaaltje. Aardige mensen. Met een paar was ik op de bewuste avond uitgeweest.
We hadden wel wat gedronken, maar niet zoveel dat het volgende verzonnen is.
Ik lig op m'n bed, tis 31 graden celsius, dus ik kan niet zo goed slapen, uurtje of 4 's nachts.

Plots hoor ik aan de overkant van de kamer geluid; ligt daar een meisje, met wie ik dezelfde avond uitgeweest ben, lekker met zichzelf bezig te zijn. Ik wist niet waar ik moest kijken of wat ik moest doen, want het kind was niet zo leuk dat ik haar even wilde helpen. Dus ik houd me zo stil mogelijk, maar blijkbaar had ze me toch gehoord, want zodra ze klaar was, keek ze nog even mijn richting op met een gelukzalige glimlach.

Ik vond het nogal gênant, maar zij had er vrede mee. Volgende ochtend was ze vroeg weer weg, dus ik heb haar niet meer gezien, maar ik zou ook niet weten hoe ik haar dan aan had moeten kijken.

Totaal onbeschaamd in een kamer met 10 anderen ff bezig gaan, ach ja, moet kunnen

How sentimental. You know I haven't been this choked up since I got a hunk of moussaka caught in my throat.
pi_5315150
Ok...Dan zal ik ook mijn Blunder vertellen. Wat ik persoondelijk toen een mega ramp vond! Nu kan ik er wel om lachen.

Het begon ermee dat ik een jongen had leren kennen. We hadden ondertussen al een maandje verkering. We waren alle bij nog maagt. Normaal gesproken zijn mijn ouders nogal voorzichtig met wie ik weg mag, en hoe laat ik thuis moest zijn. Ik wou graag op Vakantie en ik mocht! Nou daar hadden wij wel trek in, dus we reden weg en zagen wel waar we zouden stranden! Tentje mee. En dag he!!

Aangekomen in Middelburg hadden we een camping gevonden. We konden meteen de boel opzetten. na een tijdje daar rond gelopen te hebben, en gezellig wat geklets te hebben...komt van het een het ander...Voor we het wisten hadden we zin! We hadden in de wc (vooral dames) al een Condoom automaat ondekt. Dus besloot ik verstandig te zijn, en daar een Condoom te halen. Zwanger daar had ik geen zin in...en hij ook niet nartuurlijk. Dus wij ons aangekleed, en er op af. Mijn vriend was nogal preuts op dat gebied (extreem overigs!!) Hij ging wel gokken, gaf mij 5 Gulden mee, en ik moest hem halen. Ok ik zit daar niet mee. De Dames wc's lag tegen het gafe aan. Dus ik naar de wc...Comdoom halen. Gooi 5 Gulden in die kast...niks! Geen Condoom! Dus ik nartuurlijk....ja reset....nee hoor geen geld, en geen condoom! Ik totaaaaaaal over de rooien (had best wel zin ja!) GVD K*T Kast! Ram op dat ding. En ging terug. Ja krijg er niks uit. ja dat had ik wel gemerkt! met een vuuuur rood hoofd ha ha. Alfijn. In de mannen wc was er ook een. Ik mocht me geld niet terug vragen ha ha. Iedere keer als hij ging....ja hoor, ging iemand naar de wc Hij gelijk ook naar de wc. Ik werd er gek van! Maar liet hem zijn gang gaan. Na 5x gaf hij het op. Dan maar niet hoor. Het is een kleine camping...weinig zin dat iedereen weet dat wij HET gaan doen.

Wij de volgende dag naar de Drogist! Wat denk je......tuuuurlijk! Gesloten. Nou het mocht echt niet geloof ik. Nou dan maar als we thuis komen. Kruitvat en het komt wel goed. Stemde er mee in!

Wij bij het kruitvat....ja! Hij bestelde condooms! Wouw! ha ha. Nou gelijk hebben we het niet gedaan. Dus legde de condooms goed weg. En het zakje lag nog rond te slingeren van het kruitvat op mij kamer.

Savonds kwamen we thuis, en op naar de slaapkamer....Doe ik mijn deur dicht ,ouders zitten naast me op de kamer, waren ook boven...dus sex....neeeee Tot mijn verbazing zag ik wat op mijn deur....keek beter... Zit daar het bonnentje van onze Condooms op de deur geplakt! AHHH

Dus ik vraag zachtjes aan mijn vriend.....heb jij dit gedaan? Wat zij hij.....nou dit....het bonnentje van onze condooms...Nou nee....ja maar! zij ik.....wie heefd het dan gedaan? Ik werd ondertussen erg rood en dacht dat mijn vriend me voor de gek hield....Toen begon er iemand hard te laggen. Onee mijn ouders. Ja hoor mijn vader!!!

Nou als je iets niet wilt! is dat je ouders weten dat je HET gaat doen! Alfijn.....na een paar dagen...toch gedaan! Niet thuis weinig trek in. Die hadden onze plannen goed door. Ik heb ze niet aan durven te kijken echt geloof me!

Dus wij ergens anders Wat denk je......Scheurt de condoom!!!!!!!!!!! Oneeeeeeeeeee kan er ook nog wel bij. Kon ik mijn en zijn ouders vertellen dat ik naar de dockter moest! Nou....echt geluk was het niet hoor! De eerste keer.....een en al blunder, gekleuns, en pech!

Dat was dus mijn blunder....of blunder op blunder?

Alfijn.....We zijn nu ruim 6 jaar verder en we doen het nu gewoon!

  vrijdag 9 augustus 2002 @ 08:42:12 #145
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5316187
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:32 schreef GothicFantasy het volgende:
Ok...Dan zal ik ook mijn Blunder vertellen. Wat ik persoondelijk toen een mega ramp vond! Nu kan ik er wel om lachen.

Het begon ermee dat ik een jongen had leren kennen. We hadden ondertussen al een maandje verkering. We waren alle bij nog maagt. Normaal gesproken zijn mijn ouders nogal voorzichtig met wie ik weg mag, en hoe laat ik thuis moest zijn. Ik wou graag op Vakantie en ik mocht! Nou daar hadden wij wel trek in, dus we reden weg en zagen wel waar we zouden stranden! Tentje mee. En dag he!!

Aangekomen in Middelburg hadden we een camping gevonden. We konden meteen de boel opzetten. na een tijdje daar rond gelopen te hebben, en gezellig wat geklets te hebben...komt van het een het ander...Voor we het wisten hadden we zin! We hadden in de wc (vooral dames) al een Condoom automaat ondekt. Dus besloot ik verstandig te zijn, en daar een Condoom te halen. Zwanger daar had ik geen zin in...en hij ook niet nartuurlijk. Dus wij ons aangekleed, en er op af. Mijn vriend was nogal preuts op dat gebied (extreem overigs!!) Hij ging wel gokken, gaf mij 5 Gulden mee, en ik moest hem halen. Ok ik zit daar niet mee. De Dames wc's lag tegen het gafe aan. Dus ik naar de wc...Comdoom halen. Gooi 5 Gulden in die kast...niks! Geen Condoom! Dus ik nartuurlijk....ja reset....nee hoor geen geld, en geen condoom! Ik totaaaaaaal over de rooien (had best wel zin ja!) GVD K*T Kast! Ram op dat ding. En ging terug. Ja krijg er niks uit. ja dat had ik wel gemerkt! met een vuuuur rood hoofd ha ha. Alfijn. In de mannen wc was er ook een. Ik mocht me geld niet terug vragen ha ha. Iedere keer als hij ging....ja hoor, ging iemand naar de wc Hij gelijk ook naar de wc. Ik werd er gek van! Maar liet hem zijn gang gaan. Na 5x gaf hij het op. Dan maar niet hoor. Het is een kleine camping...weinig zin dat iedereen weet dat wij HET gaan doen.

Wij de volgende dag naar de Drogist! Wat denk je......tuuuurlijk! Gesloten. Nou het mocht echt niet geloof ik. Nou dan maar als we thuis komen. Kruitvat en het komt wel goed. Stemde er mee in!

Wij bij het kruitvat....ja! Hij bestelde condooms! Wouw! ha ha. Nou gelijk hebben we het niet gedaan. Dus legde de condooms goed weg. En het zakje lag nog rond te slingeren van het kruitvat op mij kamer.

Savonds kwamen we thuis, en op naar de slaapkamer....Doe ik mijn deur dicht ,ouders zitten naast me op de kamer, waren ook boven...dus sex....neeeee Tot mijn verbazing zag ik wat op mijn deur....keek beter... Zit daar het bonnentje van onze Condooms op de deur geplakt! AHHH

Dus ik vraag zachtjes aan mijn vriend.....heb jij dit gedaan? Wat zij hij.....nou dit....het bonnentje van onze condooms...Nou nee....ja maar! zij ik.....wie heefd het dan gedaan? Ik werd ondertussen erg rood en dacht dat mijn vriend me voor de gek hield....Toen begon er iemand hard te laggen. Onee mijn ouders. Ja hoor mijn vader!!!

Nou als je iets niet wilt! is dat je ouders weten dat je HET gaat doen! Alfijn.....na een paar dagen...toch gedaan! Niet thuis weinig trek in. Die hadden onze plannen goed door. Ik heb ze niet aan durven te kijken echt geloof me!

Dus wij ergens anders Wat denk je......Scheurt de condoom!!!!!!!!!!! Oneeeeeeeeeee kan er ook nog wel bij. Kon ik mijn en zijn ouders vertellen dat ik naar de dockter moest! Nou....echt geluk was het niet hoor! De eerste keer.....een en al blunder, gekleuns, en pech!

Dat was dus mijn blunder....of blunder op blunder?

Alfijn.....We zijn nu ruim 6 jaar verder en we doen het nu gewoon!


ahahahhaa vet! die condooms toch van tegenwoordig!
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5316232
whaha.. lol man! ik zit me hier echt dood te lachen, en dat op vrijdag 9 uur 's ochtends .. helaas (of gelukkig) heb ik niet echt een blooper mee gemaakt.. Ja, da'k toen ik 6 was met me mooie sportbroek ergens aan bleef hangen, en ik dus in me onderbroek (in de zomer) jankend naar huis moest rennen... (en ja, me moeder lachtte me uit). nu begrijp ik waarom
spam
pi_5317229
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:32 schreef GothicFantasy het volgende:
Alfijn.....We zijn nu ruim 6 jaar verder en we doen het nu gewoon!
Nogsteeds zelfde jongen?
x
pi_5317456
Had ik dit al gepost hier?

Auw auw auw

  vrijdag 9 augustus 2002 @ 15:39:14 #149
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_5320869
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 06:52 schreef Shiner het volgende:Totaal onbeschaamd in een kamer met 10 anderen ff bezig gaan, ach ja, moet kunnen
Inderdaad, dat heb ik met een ex gedaan in het onderste bed van een stapelbed, met de lakens van het bovenste bed naar beneden gehangen, zodat ze het niet zagen. Maar mijn klasgenoten moeten het haast wel gehoord hebben. Best wel schaamteloos eigenlijk. we hebben het daar ook nog op het toilet gedaan. Wilde zij graag, maar was eigenlijk niet echt leuk.
Of het handig is, is een tweede...
pi_5322663
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 08:42 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

ahahahhaa vet! die condooms toch van tegenwoordig!


Zeg Splackavellie, quote eens aub alleen de stukjes waar het om gaat, of maak van zo'n lange tekst iets van:
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 01:32 schreef GothicFantasy het volgende:
-verhaal-
Tis kei iritant, als daar zo'n hele lap tekst staat, en dan ook nog net onder elkaar!

Verder voor mij geen blunders meer.
* CrazyByte is momenteel nogal weinig actief!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')