Je weet ook altijd de spijker feilloos op de kop te slaan he.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan 2 dingen betekenen. Of de mannen vinden jou niet leuk genoeg of je mist hun hints
zonde dat ie geen timmerman geworden is.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet ook altijd de spijker feilloos op de kop te slaan he.
Open deuren trap ik graag inquote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet ook altijd de spijker feilloos op de kop te slaan he.
tofquote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Over een paar uur vlieg ik naar Portugal trouwens. (8)
Prettig vakantiequote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Ik maar dorst lijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb L-E alleen maar aangeboden tegels te sjouwen en niet een drankje aangeboden![]()
ga ff ergens anders mensen lekker lopen makenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Ik had je wel een drankje aangeboden anders...maar die tegels sjouw je zelf maarquote:
Jij hebt net een nieuw kasteel betrokkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga ff ergens anders mensen lekker lopen maken
Nee dank je, hier lukt het ook prima.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga ff ergens anders mensen lekker lopen maken
Dat is waar ja....quote:
bah, waarom moet ik m'n curry nou verpesten, dan had ik tenminste een weerwoord gehadquote:
quote:
Wat heb je met de curry gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bah, waarom moet ik m'n curry nou verpesten, dan had ik tenminste een weerwoord gehad
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga op mijn luie donder in de zon liggen met voortdurend een cocktail in mijn hand.
teveel citroensap.quote:
Jij doet op Malta niet anders?quote:
Mijn drankjes zijn overbodig zoals ik al vermoeddequote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga op mijn luie donder in de zon liggen met voortdurend een cocktail in mijn hand.
Dank je! Will do!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mijn drankjes zijn overbodig zoals ik al vermoeddeGeniet er in ieder geval fijn van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |