Heb je op open nieuw deel geklikt?quote:
Nou de TT is wel toepasselijkquote:
Bijzonder toepasselijkquote:
Valt wel mee hoor, hemelsbreed zit ik maar 300-400 meter van de snelweg af. Ze overdrijven schromelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat word lachen. Ik schaf er maar één aan.
Ik heb niet zo heel veel ruimte in mijn badkamer en kan maar een 60 cm wastafel kwijt en die zie ik niet bij Ikea en ik heb een bepaalde kleur in gedachten, die ik ook niet zie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben een volledige badkamerzaak badkamer, behalve de wastafel en het ladenblok eronder, die zijn van Ikea, dat zou bij een badkamerboer zeker 3 keer zoveel gekost hebben, en de DHZ-winkel heeft die kwaliteit vrijwel niet.
Er zit overigens wel een Hans Grohe kraan op, ik wilde de boel nog een beetje bij elkaar laten passen
Ik ben dan ook niet via de snelweg gekomenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
En je bent een nummer kwijt
[..]
Valt wel mee hoor, hemelsbreed zit ik maar 300-400 meter van de snelweg af. Ze overdrijven schromelijk
Nee denk het niet, god ik haat de lapo te hebbenquote:
Ook niet weggegaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet via de snelweg gekomen
Jaja ik weet het.... Was lang geledenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefixt
Volgende keer gewoon op 'open nieuw deel' klikken ipv 'nieuw topic'
Vond het al knap dat ik het station daar kon vindenquote:
Nee dat was ik, hij moest wel meequote:
Nee, in een stad als Rotterdam vind je een station ook veel sneller dan in zo'n klein durp, dat is waarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond het al knap dat ik het station daar kon vinden
Ik bedoelde meer zonder tomtom en dat ik niet zo'n held ben zonder dat ding wat te vindenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, in een stad als Rotterdam vind je een station ook veel sneller dan in zo'n klein durp, dat is waar
Dat hebben we nooit meegekregen, maar hebben jullie onderweg nog zitten zoenen in één of ander bospad?quote:
Er zal wel een reden zijn dat je dat nooit hebt meegekregenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hebben we nooit meegekregen, maar hebben jullie onderweg nog zitten zoenen in één of ander bospad?
Altijd van alles mistquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat je dat nooit hebt meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |