Heb je op open nieuw deel geklikt?quote:
Nou de TT is wel toepasselijkquote:
Bijzonder toepasselijkquote:
Valt wel mee hoor, hemelsbreed zit ik maar 300-400 meter van de snelweg af. Ze overdrijven schromelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat word lachen. Ik schaf er maar één aan.
Ik heb niet zo heel veel ruimte in mijn badkamer en kan maar een 60 cm wastafel kwijt en die zie ik niet bij Ikea en ik heb een bepaalde kleur in gedachten, die ik ook niet zie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben een volledige badkamerzaak badkamer, behalve de wastafel en het ladenblok eronder, die zijn van Ikea, dat zou bij een badkamerboer zeker 3 keer zoveel gekost hebben, en de DHZ-winkel heeft die kwaliteit vrijwel niet.
Er zit overigens wel een Hans Grohe kraan op, ik wilde de boel nog een beetje bij elkaar laten passen
Ik ben dan ook niet via de snelweg gekomenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
En je bent een nummer kwijt
[..]
Valt wel mee hoor, hemelsbreed zit ik maar 300-400 meter van de snelweg af. Ze overdrijven schromelijk
Nee denk het niet, god ik haat de lapo te hebbenquote:
Ook niet weggegaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet via de snelweg gekomen
Jaja ik weet het.... Was lang geledenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefixt
Volgende keer gewoon op 'open nieuw deel' klikken ipv 'nieuw topic'
Vond het al knap dat ik het station daar kon vindenquote:
Nee dat was ik, hij moest wel meequote:
Nee, in een stad als Rotterdam vind je een station ook veel sneller dan in zo'n klein durp, dat is waarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond het al knap dat ik het station daar kon vinden
Ik bedoelde meer zonder tomtom en dat ik niet zo'n held ben zonder dat ding wat te vindenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, in een stad als Rotterdam vind je een station ook veel sneller dan in zo'n klein durp, dat is waar
Dat hebben we nooit meegekregen, maar hebben jullie onderweg nog zitten zoenen in één of ander bospad?quote:
Er zal wel een reden zijn dat je dat nooit hebt meegekregenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hebben we nooit meegekregen, maar hebben jullie onderweg nog zitten zoenen in één of ander bospad?
Altijd van alles mistquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat je dat nooit hebt meegekregen
Ja, geef ze een getto en ze vinden feilloos de weg, maar door de bomen het bos zien, ho maarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Leandra het volgende:
Is Teun verhuisd ofzo? Met al die opmerkingen over de slechte vindbaarheid?
Ik maak me zorgen, ik moet bij Teun zijn 25 juni in **** verder niksquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Leandra het volgende:
60 cm is idd lastig, dan hebben ze alleen maar wat in de iets mindere serie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel ruimte in mijn badkamer en kan maar een 60 cm wastafel kwijt en die zie ik niet bij Ikea en ik heb een bepaalde kleur in gedachten, die ik ook niet zie.
Ik heb ook al een hele mooie douchekraan gezien, die was ook van Grohe, met stortdouche en handdouche.
Gewoon 20 juni vertrekken, dan ben je wel op tijdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, ik moet bij Teun zijn 25 juni in **** verder niks
Ja, dat deden we, hoort bij goed gastheerschap, zeker weten dat ze echt weg zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij liepen w-j en jij nog mee toen we weggingen
Een midweek met heksquote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon 20 juni vertrekken, dan ben je wel op tijd
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Leandra het volgende:
Anders moet Teun maar rooksignalen geven met die tuinhaard met schoorsteen van 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
Soury je wilde geen TomTom want ivm je electriesche aansteker ding......maar anders versier ik een tom tom van die oudste geef maar gil
25 juni, ik hoop dat ik dan net niet manisch benquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bij aankomst![]()
![]()
Ik zie je nog met die kop boven de heg uitkomen
Ja graag maar ze houden het zonder stroom een uurtje uit. Maar dan stellen we dat ding later in. De snelwegen ga ik wel vindenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
Soury je wilde geen TomTom want ivm je electriesche aansteker ding......maar anders versier ik een tom tom van die oudste geef maar gil
we zullen het best gezellig hebben, zo niet sleep ik je met bed en al naar de burenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Een midweek met heksDan is wel al het voer op hoor
oke komt in orde ga het ding versieren voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja graag maar ze houden het zonder stroom een uurtje uit. Maar dan stellen we dat ding later in. De snelwegen ga ik wel vinden
Als je met de auto gaat is het echt heel simpel, gewoon de A1 richting Veluwe en dan bij Hoevelaken linksaf.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, ik moet bij Teun zijn 25 juni in **** verder niks
wtfquote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zullen het best gezellig hebben, zo niet sleep ik je met bed en al naar de hoeren
* Gaat tuigje klaarleggenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
25 juni, ik hoop dat ik dan net niet manisch ben![]()
ja, stimmtquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij liepen w-j en jij nog mee toen we weggingen
Met de trein is het een stuk lastiger, moet je om te beginnen al kiezen tussen twee stationsquote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat is het echt heel simpel, gewoon de A1 richting Veluwe en dan bij Hoevelaken linksaf.
Hou er wel rekening mee dat knooppunt Hoevelaken een klaverblad is
Dan is het een paar afritten verderop aan de A28 en daarna is het echt heel simpel.
Komt goed, als je maar bij Hoevelaken linksaf gaat.
(anders kom je bij mij uit)
Top als ik er ondertussen zelf één heb laat ik het je wetenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke komt in orde ga het ding versieren voor je
is goedquote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Top als ik er ondertussen zelf één heb laat ik het je weten
Je kent me niet, ik ga zelfs tegen de tomtom in. Dus zet de koffie maar klaarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat is het echt heel simpel, gewoon de A1 richting Veluwe en dan bij Hoevelaken linksaf.
Hou er wel rekening mee dat knooppunt Hoevelaken een klaverblad is
Dan is het een paar afritten verderop aan de A28 en daarna is het echt heel simpel.
Komt goed, als je maar bij Hoevelaken linksaf gaat.
(anders kom je bij mij uit)
ja hallo zo kan ik het ook stuur je zeker een route beschrijving van je huisje in de Eftelingquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maak je niet druk, je krijgt tegen die tijd een keurige routebeschrijving
Die hoerquote:
WJ, weet ik tochquote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zie je deishet kan best gezelllig zijn zo met z'n alletjes hier
I know honquote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WJ, weet ik tochik heb niet gezegd dat het anders was
Ik ook niet, maar ik reageerde op WJ en vergat zijn post te quoten en toen Soury hoer te roepenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
ik snap er niks meer van zal wel aan mij liggen
die hoer die ook komt op de bbq. ligt aan jouquote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
ik snap er niks meer van zal wel aan mij liggen
parkhoeren dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die met die krantenwijk bij teun op het park
Dat doe ik ook, maar dat is vooral omdat ik het vaak beter weet dan dat routewijf van de autoquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kent me niet, ik ga zelfs tegen de tomtom in. Dus zet de koffie maar klaar
krijgen we een hoerenfeestje danquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die hoer die ook komt op de bbq. ligt aan jou
Is ook leuk, ik ben donderdag zoals beloofd op de kermis met mijn zus in een redelijk onschuldig uitziende attractie gegaan. Tja het was crazy mouse genoemd, dus we moesten wel. Wat kut ik wilde na bocht één er al uitquote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo zo kan ik het ook stuur je zeker een route beschrijving van je huisje in de Efteling
Jij werd crazy.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook leuk, ik ben donderdag zoals beloofd op de kermis met mijn zus in een redelijk onschuldig uitziende attractie gegaan. Tja het was crazy mouse genoemd, dus we moesten wel. Wat kut ik wilde na bocht één er al uit
WJ met zijn hoeren echt geef die jongen 50 euro is hij ook weer zoetquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik reageerde op WJ en vergat zijn post te quoten en toen Soury hoer te roepen
quote:
ohhhhhhh dus je bent geweest bij de Arena toch, nou je bent gek om in zo een ding te gaan zitten, vroeger vond ik niks eng nu vind ik de achtbaan in Julianadorp al te hard gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook leuk, ik ben donderdag zoals beloofd op de kermis met mijn zus in een redelijk onschuldig uitziende attractie gegaan. Tja het was crazy mouse genoemd, dus we moesten wel. Wat kut ik wilde na bocht één er al uit
Gewoon, zoals altijd eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola geile beer, hoe doe jij het nu de laatste maanden? trek je stiekem of in de schuur of helpt juud een handje?
ohhhhh de KPKWHVakBond, zeg dat dan gelijk, zijn een onderdeel van het FNV hequote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kamperparkkrantenwijkhoerenvakbond
pfff moi en hoerenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
WJ met zijn hoeren echt geef die jongen 50 euro is hij ook weer zoet
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon, zoals altijd eigenlijk.
Het ging vanmiddag nog verbazingwekkend goed.
jij wil dat het eerder komt, en gaat (strippen( zijn ook andere maieren voor hoor om de baarmoeder wakker te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ging er precies goed?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moest met mijn moeder naar een begravenis. En dat ding in de auto. Plots zei ze niks meer, en ik Ja TRUT wat nu.. was de stroom op. Mijn moeder lag in een deuk, we hebben nog een half uur moeten zoeken wat voor mij best stressvol is. Als mijn moeder rook zag dacht ze dat het daar we wel moest zijn. Stonden we voor een restaurantquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat is vooral omdat ik het vaak beter weet dan dat routewijf van de auto
Maar mocht je bij ons belanden dan gids ik je wel ff naar Teun, echt door de bossen
Het was een crematie?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest met mijn moeder naar een begravenis. En dat ding in de auto. Plots zei ze niks meer, en ik Ja TRUT wat nu.. was de stroom op. Mijn moeder lag in een deuk, we hebben nog een half uur moeten zoeken wat voor mij best stressvol is. Als mijn moeder rook zag dacht ze dat het daar we wel moest zijn. Stonden we voor een restaurant
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
heel stoer hoor maar volgens mij kreunt Dementor bij elke stoot, gaat het nog doe ik je niet zeer......
je buik zit wel erg in de weg............Nee hoor Dementor hoe vaker hoe eerder je prinsesje de uitgang vind.
Dit had je van mij ook mogen pm-en naar Dementorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
heel stoer hoor maar volgens mij kreunt Dementor bij elke stoot, gaat het nog doe ik je niet zeer......
je buik zit wel erg in de weg............Nee hoor Dementor hoe vaker hoe eerder je prinsesje de uitgang vind.
kijk al elke morgen of het nog niet geboren is, nog 11 dagen gaat snel
Ja het was Driehuis. Wel een enorm indrukwekkende begraafplaats btw, en we waren op tijd.quote:
waarom, gewoon open en bloot hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit had je van mij ook mogen pm-en naar Dementor
quote:
Ik kan je nu straks niet meer aankijken zonder daar aan te denkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet het he hoe het bij bezwangerde vrouwen aan toegaat, iets dacht voor de oorlog heb ik ook die tijd gehad
Daar lag Pim Fortuin toch ook eerst?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was Driehuis. Wel een enorm indrukwekkende begraafplaats btw, en we waren op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |