Heb je op open nieuw deel geklikt?quote:
Nou de TT is wel toepasselijkquote:
Bijzonder toepasselijkquote:
Valt wel mee hoor, hemelsbreed zit ik maar 300-400 meter van de snelweg af. Ze overdrijven schromelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat word lachen. Ik schaf er maar één aan.
Ik heb niet zo heel veel ruimte in mijn badkamer en kan maar een 60 cm wastafel kwijt en die zie ik niet bij Ikea en ik heb een bepaalde kleur in gedachten, die ik ook niet zie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben een volledige badkamerzaak badkamer, behalve de wastafel en het ladenblok eronder, die zijn van Ikea, dat zou bij een badkamerboer zeker 3 keer zoveel gekost hebben, en de DHZ-winkel heeft die kwaliteit vrijwel niet.
Er zit overigens wel een Hans Grohe kraan op, ik wilde de boel nog een beetje bij elkaar laten passen
Ik ben dan ook niet via de snelweg gekomenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
En je bent een nummer kwijt
[..]
Valt wel mee hoor, hemelsbreed zit ik maar 300-400 meter van de snelweg af. Ze overdrijven schromelijk
Nee denk het niet, god ik haat de lapo te hebbenquote:
Ook niet weggegaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet via de snelweg gekomen
Jaja ik weet het.... Was lang geledenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefixt
Volgende keer gewoon op 'open nieuw deel' klikken ipv 'nieuw topic'
Vond het al knap dat ik het station daar kon vindenquote:
Nee dat was ik, hij moest wel meequote:
Nee, in een stad als Rotterdam vind je een station ook veel sneller dan in zo'n klein durp, dat is waarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond het al knap dat ik het station daar kon vinden
Ik bedoelde meer zonder tomtom en dat ik niet zo'n held ben zonder dat ding wat te vindenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, in een stad als Rotterdam vind je een station ook veel sneller dan in zo'n klein durp, dat is waar
Dat hebben we nooit meegekregen, maar hebben jullie onderweg nog zitten zoenen in één of ander bospad?quote:
Er zal wel een reden zijn dat je dat nooit hebt meegekregenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hebben we nooit meegekregen, maar hebben jullie onderweg nog zitten zoenen in één of ander bospad?
Altijd van alles mistquote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat je dat nooit hebt meegekregen
Ja, geef ze een getto en ze vinden feilloos de weg, maar door de bomen het bos zien, ho maarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Leandra het volgende:
Is Teun verhuisd ofzo? Met al die opmerkingen over de slechte vindbaarheid?
Ik maak me zorgen, ik moet bij Teun zijn 25 juni in **** verder niksquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Leandra het volgende:
60 cm is idd lastig, dan hebben ze alleen maar wat in de iets mindere serie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel ruimte in mijn badkamer en kan maar een 60 cm wastafel kwijt en die zie ik niet bij Ikea en ik heb een bepaalde kleur in gedachten, die ik ook niet zie.
Ik heb ook al een hele mooie douchekraan gezien, die was ook van Grohe, met stortdouche en handdouche.
Gewoon 20 juni vertrekken, dan ben je wel op tijdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, ik moet bij Teun zijn 25 juni in **** verder niks
Ja, dat deden we, hoort bij goed gastheerschap, zeker weten dat ze echt weg zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij liepen w-j en jij nog mee toen we weggingen
Een midweek met heksquote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon 20 juni vertrekken, dan ben je wel op tijd
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Leandra het volgende:
Anders moet Teun maar rooksignalen geven met die tuinhaard met schoorsteen van 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
Soury je wilde geen TomTom want ivm je electriesche aansteker ding......maar anders versier ik een tom tom van die oudste geef maar gil
25 juni, ik hoop dat ik dan net niet manisch benquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, bij aankomst![]()
![]()
Ik zie je nog met die kop boven de heg uitkomen
Ja graag maar ze houden het zonder stroom een uurtje uit. Maar dan stellen we dat ding later in. De snelwegen ga ik wel vindenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
Soury je wilde geen TomTom want ivm je electriesche aansteker ding......maar anders versier ik een tom tom van die oudste geef maar gil
we zullen het best gezellig hebben, zo niet sleep ik je met bed en al naar de burenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Een midweek met heksDan is wel al het voer op hoor
oke komt in orde ga het ding versieren voor jequote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja graag maar ze houden het zonder stroom een uurtje uit. Maar dan stellen we dat ding later in. De snelwegen ga ik wel vinden
Als je met de auto gaat is het echt heel simpel, gewoon de A1 richting Veluwe en dan bij Hoevelaken linksaf.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, ik moet bij Teun zijn 25 juni in **** verder niks
wtfquote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zullen het best gezellig hebben, zo niet sleep ik je met bed en al naar de hoeren
* Gaat tuigje klaarleggenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
25 juni, ik hoop dat ik dan net niet manisch ben![]()
ja, stimmtquote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij liepen w-j en jij nog mee toen we weggingen
Met de trein is het een stuk lastiger, moet je om te beginnen al kiezen tussen twee stationsquote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat is het echt heel simpel, gewoon de A1 richting Veluwe en dan bij Hoevelaken linksaf.
Hou er wel rekening mee dat knooppunt Hoevelaken een klaverblad is
Dan is het een paar afritten verderop aan de A28 en daarna is het echt heel simpel.
Komt goed, als je maar bij Hoevelaken linksaf gaat.
(anders kom je bij mij uit)
Top als ik er ondertussen zelf één heb laat ik het je wetenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke komt in orde ga het ding versieren voor je
is goedquote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Top als ik er ondertussen zelf één heb laat ik het je weten
Je kent me niet, ik ga zelfs tegen de tomtom in. Dus zet de koffie maar klaarquote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat is het echt heel simpel, gewoon de A1 richting Veluwe en dan bij Hoevelaken linksaf.
Hou er wel rekening mee dat knooppunt Hoevelaken een klaverblad is
Dan is het een paar afritten verderop aan de A28 en daarna is het echt heel simpel.
Komt goed, als je maar bij Hoevelaken linksaf gaat.
(anders kom je bij mij uit)
ja hallo zo kan ik het ook stuur je zeker een route beschrijving van je huisje in de Eftelingquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maak je niet druk, je krijgt tegen die tijd een keurige routebeschrijving
Die hoerquote:
WJ, weet ik tochquote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zie je deishet kan best gezelllig zijn zo met z'n alletjes hier
I know honquote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WJ, weet ik tochik heb niet gezegd dat het anders was
Ik ook niet, maar ik reageerde op WJ en vergat zijn post te quoten en toen Soury hoer te roepenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
ik snap er niks meer van zal wel aan mij liggen
die hoer die ook komt op de bbq. ligt aan jouquote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
ik snap er niks meer van zal wel aan mij liggen
parkhoeren dusquote:Op zondag 22 mei 2011 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die met die krantenwijk bij teun op het park
Dat doe ik ook, maar dat is vooral omdat ik het vaak beter weet dan dat routewijf van de autoquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kent me niet, ik ga zelfs tegen de tomtom in. Dus zet de koffie maar klaar
krijgen we een hoerenfeestje danquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die hoer die ook komt op de bbq. ligt aan jou
Is ook leuk, ik ben donderdag zoals beloofd op de kermis met mijn zus in een redelijk onschuldig uitziende attractie gegaan. Tja het was crazy mouse genoemd, dus we moesten wel. Wat kut ik wilde na bocht één er al uitquote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo zo kan ik het ook stuur je zeker een route beschrijving van je huisje in de Efteling
Jij werd crazy.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook leuk, ik ben donderdag zoals beloofd op de kermis met mijn zus in een redelijk onschuldig uitziende attractie gegaan. Tja het was crazy mouse genoemd, dus we moesten wel. Wat kut ik wilde na bocht één er al uit
WJ met zijn hoeren echt geef die jongen 50 euro is hij ook weer zoetquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik reageerde op WJ en vergat zijn post te quoten en toen Soury hoer te roepen
quote:
ohhhhhhh dus je bent geweest bij de Arena toch, nou je bent gek om in zo een ding te gaan zitten, vroeger vond ik niks eng nu vind ik de achtbaan in Julianadorp al te hard gaanquote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook leuk, ik ben donderdag zoals beloofd op de kermis met mijn zus in een redelijk onschuldig uitziende attractie gegaan. Tja het was crazy mouse genoemd, dus we moesten wel. Wat kut ik wilde na bocht één er al uit
Gewoon, zoals altijd eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola geile beer, hoe doe jij het nu de laatste maanden? trek je stiekem of in de schuur of helpt juud een handje?
ohhhhh de KPKWHVakBond, zeg dat dan gelijk, zijn een onderdeel van het FNV hequote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kamperparkkrantenwijkhoerenvakbond
pfff moi en hoerenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
WJ met zijn hoeren echt geef die jongen 50 euro is hij ook weer zoet
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon, zoals altijd eigenlijk.
Het ging vanmiddag nog verbazingwekkend goed.
jij wil dat het eerder komt, en gaat (strippen( zijn ook andere maieren voor hoor om de baarmoeder wakker te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ging er precies goed?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moest met mijn moeder naar een begravenis. En dat ding in de auto. Plots zei ze niks meer, en ik Ja TRUT wat nu.. was de stroom op. Mijn moeder lag in een deuk, we hebben nog een half uur moeten zoeken wat voor mij best stressvol is. Als mijn moeder rook zag dacht ze dat het daar we wel moest zijn. Stonden we voor een restaurantquote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dat is vooral omdat ik het vaak beter weet dan dat routewijf van de auto
Maar mocht je bij ons belanden dan gids ik je wel ff naar Teun, echt door de bossen
Het was een crematie?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest met mijn moeder naar een begravenis. En dat ding in de auto. Plots zei ze niks meer, en ik Ja TRUT wat nu.. was de stroom op. Mijn moeder lag in een deuk, we hebben nog een half uur moeten zoeken wat voor mij best stressvol is. Als mijn moeder rook zag dacht ze dat het daar we wel moest zijn. Stonden we voor een restaurant
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
heel stoer hoor maar volgens mij kreunt Dementor bij elke stoot, gaat het nog doe ik je niet zeer......
je buik zit wel erg in de weg............Nee hoor Dementor hoe vaker hoe eerder je prinsesje de uitgang vind.
Dit had je van mij ook mogen pm-en naar Dementorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
heel stoer hoor maar volgens mij kreunt Dementor bij elke stoot, gaat het nog doe ik je niet zeer......
je buik zit wel erg in de weg............Nee hoor Dementor hoe vaker hoe eerder je prinsesje de uitgang vind.
kijk al elke morgen of het nog niet geboren is, nog 11 dagen gaat snel
Ja het was Driehuis. Wel een enorm indrukwekkende begraafplaats btw, en we waren op tijd.quote:
waarom, gewoon open en bloot hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit had je van mij ook mogen pm-en naar Dementor
quote:
Ik kan je nu straks niet meer aankijken zonder daar aan te denkenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet het he hoe het bij bezwangerde vrouwen aan toegaat, iets dacht voor de oorlog heb ik ook die tijd gehad
Daar lag Pim Fortuin toch ook eerst?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was Driehuis. Wel een enorm indrukwekkende begraafplaats btw, en we waren op tijd.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan je nu straks niet meer aankijken zonder daar aan te denken
Mwah, kniesoor die daar op let, gewoon zand eroverquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Niets zo genant als te laat aankomen op een begrafenis.
Ja iid. En vele bekende andere, het is echt een pracht plek. In de duinen/heuvels. Ik was ook 1,5 uur van te voren weggegaan. Het is 25 min. rijdenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar lag Pim Fortuin toch ook eerst?
of helemaal niet op komen dagen, ze begraven me maar hier in het Park, zo een aula en al dat gedoe zo deprimerendquote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op je eigen begrafenis kan je beter te laat dan te vroeg komen!
vredenhof of ik haal ze door elkaar weet niet precies hoe dat heet bij de haarlemmerweg mooi vind ik het daarquote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iid. En vele bekende andere, het is echt een pracht plek. In de duinen/heuvels. Ik was ook 1,5 uur van te voren weggegaan. Het is 25 min. rijden
Ik ben er nooit geweest, maar kan het me wel van de beelden herinneren.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iid. En vele bekende andere, het is echt een pracht plek. In de duinen/heuvels. Ik was ook 1,5 uur van te voren weggegaan. Het is 25 min. rijden
Altijd leuk om familievetes uit te vechten op een begrafenisquote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Is echt waar, heb een keer een begravenis meegemaakt, Buurvrouw Fietje, een echte jordanees lag naast me in het ziekenhuis, later ging ze naar verzorgingstehuis een paar maanden en overleed ze.
in die familie was al homeles ook meegemaakt toen we samen op een zaaltje lagen.
nou aangekomen daar ) bij de haarlemmerweg' was ook haar kinderen en aanhang, 1 gezin had ze gekleed of ze naar een gala gingen, die zoon nam het woord met de woorden, we heffe het glas op Fietje en zijn blij nu van de rest van de familie verlost te zijn, hier eindigen onze wegen, en toen werd het helemaal homeles in de aula en aan haar graf.
als ik er nu langs kom mijn oudste woond er verderop dan moet ik altijd aan buurvrouw Fietje denken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Is echt waar, heb een keer een begravenis meegemaakt, Buurvrouw Fietje, een echte jordanees lag naast me in het ziekenhuis, later ging ze naar verzorgingstehuis een paar maanden en overleed ze.
in die familie was al homeles ook meegemaakt toen we samen op een zaaltje lagen.
nou aangekomen daar ) bij de haarlemmerweg' was ook haar kinderen en aanhang, 1 gezin had ze gekleed of ze naar een gala gingen, die zoon nam het woord met de woorden, we heffe het glas op Fietje en zijn blij nu van de rest van de familie verlost te zijn, hier eindigen onze wegen, en toen werd het helemaal homeles in de aula en aan haar graf.
als ik er nu langs kom mijn oudste woond er verderop dan moet ik altijd aan buurvrouw Fietje denken.
Klinkt raar maar het is een prachtige plek, waar je overheen kan wandelen, en een hoop beroemde mensen graven kan zien. Was lavender niet zo'n graf bezoeker btwquote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar kan het me wel van de beelden herinneren.
Zeker als je niet, zoals gebruikelijk, nog enigszins discreet achter binnenkomt, maar pontificaal naast het 'toneel'.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik was maar buiten gebleven, bij de aapjesquote:Op zondag 22 mei 2011 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als je niet, zoals gebruikelijk, nog enigszins discreet achter binnenkomt, maar pontificaal naast het 'toneel'.
Was in de kapel in dat verzorgingshuis to Artis.
was ook aan de ene kant lachwekkend maar aan de andere kant, doe zoiets lekker in familiekring niet op een begrafenis, maar ja Buurvrouw Fietje had gewoon haar zaakjes beter moeten regelen, veel geld en hoppa dan komt er ruzie als de ene nog beter zijn best doet dan een ander zo vlak voor haar dood. was leuk mensquote:Op zondag 22 mei 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd leuk om familievetes uit te vechten op een begrafenis
Nee het is Westerveldquote:Op zondag 22 mei 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vredenhof of ik haal ze door elkaar weet niet precies hoe dat heet bij de haarlemmerweg mooi vind ik het daar
oke kon er niet meer opkomen, daar staat een boom bij de ingang zo mooi mooie begraafplaats.quote:
Je moest eens weten. Mijn vader was juwelier en wat een gezeik het soms niet was nadat iemand dood was gegaan. Sieraden laten taxeren op waarde enz. Zelfs mijn vader kreeg soms het vet voor zijn kiezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was ook aan de ene kant lachwekkend maar aan de andere kant, doe zoiets lekker in familiekring niet op een begrafenis, maar ja Buurvrouw Fietje had gewoon haar zaakjes beter moeten regelen, veel geld en hoppa dan komt er ruzie als de ene nog beter zijn best doet dan een ander zo vlak voor haar dood. was leuk mens
Wat nou ik vind dit persoonlijk de leukste twee sc in maanden.quote:
Dat kan je nog delen. Probeer een landgoed maar eens te delen. Mijn ene oud-oom heeft nog steeds ruzie met de ander om een stukje vijver!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Mijn vader was juwelier en wat een gezeik het soms niet was nadat iemand dood was gegaan. Sieraden laten taxeren op waarde enz. Zelfs mijn vader kreeg soms het vet voor zijn kiezen.Oh en dat waren niet de armste families hoor
Ik word gewoon net wakker van mijn tukjequote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou ik vind dit persoonlijk de leukste twee sc in maanden.
Ja nou ja je snapt het, ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je nog delen. Probeer een landgoed maar eens te delen. Mijn ene oud-oom heeft nog steeds ruzie met de ander om een stukje vijver!
Met vrienden en familie moet je wandelen en niet handelenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
ben zo blij dat mijn kinderen geen ruzie later krijgen als ik oud en versleten mijn ogen sluit, heb niks om na te laten wel een lekker gevoel hoor
juist, maar wij hebben als familie mijn broers en zus nooit ruzie ergens om gemaakt niet bij mijn ouwe heer en ook niet bij me moeder. was ook weinig te erven hoor daar niet van.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Met vrienden en familie moet je wandelen en niet handelen
Hier geen oud-ooms, heb je er nog een paar over, zodat ik er 1 kan erven?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoals mijn oud-oom Archibaldus altijd zei "wij erven armoede en dat is gemakkelijk te verdelen".
Ik heb een dozijn oud-ooms.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier geen oud-ooms, heb je er nog een paar over, zodat ik er 1 kan erven?
Ik heb met mij zus een eigen zaak gehad, ging niet goed. Soms diep neem ik haar het wel eens kwalijk. Ik zat ermee. Maar vergeten en we hebben het nooit meer over, ze is ook iemand die me dierbaar is, compleet anders dan ik ben. Maar een zus zoals zij is toch goudquote:Op zondag 22 mei 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, maar wij hebben als familie mijn broers en zus nooit ruzie ergens om gemaakt niet bij mijn ouwe heer en ook niet bij me moeder. was ook weinig te erven hoor daar niet van.
Wacht toch maar even ermeequote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet er een spreuk op of alleen de data?
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
We gaan wel vast rijmpjes verzinnen!![]()
Check onze muis
Dit is nu haar thuis
Dat past wel toch?
Yes, you flikkert a woordenboek in the cornerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
*flikkert rijmwoordenboek in een hoek
you see what i did there?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yes, you flikkert a woordenboek in the corner
Mootie lekker wijf,quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
*flikkert rijmwoordenboek in een hoek
you see what i did there?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yes, you flikkert a woordenboek in the corner
Ik las: scheidquote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie lekker wijf,
Wach maar af ik scheld je stijf
Je bent de vrouwlijke remlofquote:
Al sluit ik het niet uitquote:
mooi ditquote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb met mij zus een eigen zaak gehad, ging niet goed. Soms diep neem ik haar het wel eens kwalijk. Ik zat ermee. Maar vergeten en we hebben het nooit meer over, ze is ook iemand die me dierbaar is, compleet anders dan ik ben. Maar een zus zoals zij is toch goud
Dat is mooi en zo is het zoals het tussen zussen hoort te zijn, helaas is dat niet bij iedereen zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb met mij zus een eigen zaak gehad, ging niet goed. Soms diep neem ik haar het wel eens kwalijk. Ik zat ermee. Maar vergeten en we hebben het nooit meer over, ze is ook iemand die me dierbaar is, compleet anders dan ik ben. Maar een zus zoals zij is toch goud
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi en zo is het zoals het tussen zussen hoort te zijn, helaas is dat niet bij iedereen zo.
Ik ben ervan overtuigd dan mijn zussen altijd het beste met me voor hebben en als ze eens iets zeggen wat niet zo lekker valt bedenk ik me dat ze het nooit slecht kunnen bedoelen.
Dat heb ik met mijn broerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi en zo is het zoals het tussen zussen hoort te zijn, helaas is dat niet bij iedereen zo.
Ik ben ervan overtuigd dan mijn zussen altijd het beste met me voor hebben en als ze eens iets zeggen wat niet zo lekker valt bedenk ik me dat ze het nooit slecht kunnen bedoelen.
Ik denk dat het vaker mis gaat dan dat broers en zussen door één deur gaan. Wij zijn best close (familie) maar hoe vaak ik dat anders heb gezien, plus de redelijk sneue oorzaak van een breuk.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ga er maar vanuit dat zij hetzelfde denkenquote:
Inderdaad, om de lulligste dingen, maar die zien we dan ook regelmatig terug bij Familiedinerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker mis gaat dan dat broers en zussen door één deur gaan. Wij zijn best close (familie) maar hoe vaak ik dat anders heb gezien, plus de redelijk sneue oorzaak van een breuk.
O jawel, ze weten het ook heus welquote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ga er maar vanuit dat zij hetzelfde denken
Dat voel je toch wel? Ik heb minder contact met mijn broer als met mijn zus. Maar wat een geweldige vent vind ik het.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ga er maar vanuit dat zij hetzelfde denken
Ja dat kan ook, het is ook geen must om je familie te mogen, ik heb mazzel.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef Dementor het volgende:
Mijn zusje is niet te vertrouwen maar dat weet ik dan ook heel erg goed.
dus jij bent enigst kind ach heeft ook zijn voordelen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:31 schreef mootie het volgende:
Gewoon geen zussen of broers, en een zwager in Nieuw-Zeeland.
Verklaar die zwager dan esquote:Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus jij bent enigst kind ach heeft ook zijn voordelen hoor.
Heet dat ook zoquote:
Of de man van haar man's zusquote:
Ja dat word watquote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar vecht het samen maar uit in die auto. Tegen de tijd dat jullie hier zijn zijn de ramen vast wel beslagen
Ik word gekquote:
Nee, dat kon niet, ze was enig kindquote:
Dat noem je voor het gemak ook zwager hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet, ze was enig kind
* Moet beter lezen![]()
Maar dat is geen zwager, dat is gewoon de man van haar schoonzus
Met een Schiedamse jenever op misschien, maar wij doen dat hier nietquote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat noem je voor het gemak ook zwager hoor
Ik vind jenever viesquote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een Schiedamse jenever op misschien, maar wij doen dat hier niet
Hier wel hoor, de man van zijn niet bestaande zus zou gewoon mijn zwager zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een Schiedamse jenever op misschien, maar wij doen dat hier niet
Je brengt mij nu aan het twijfelenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wel hoor, de man van zijn niet bestaande zus zou gewoon mijn zwager zijn.
Mijn moeder noemt de man van haar zus toch ook niet man van haar zus. Dat is heul een zwager!quote:
Ja, maar dat is eerste graads van je moeder, die zus van haar.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt de man van haar zus toch ook niet man van haar zus. Dat is heul een zwager!En mijn oom, niet de man van mijn tante.
.quote:Een zwager of schoonbroer is een mannelijk aangetrouwd familielid, waarbij de verwantschap is ontstaan door een huwelijk: een zus trouwt met een man, de echtgenoot van de zuster is dan de zwager. Een zwager is echter ook een broer van een echtgenoot. In tegenstelling tot diverse andere talen gebruikt het Nederlands voor beide typen familiebanden veelal dezelfde woorden. Zwager komt meer voor in het noorden, schoonbroer is meer gebruikelijk in het zuiden.
In Noord-Brabant echter wordt vaak nog wel onderscheiden zoals andere talen doen. Zwager is daar uitsluitend de echtgenoot of partner van broer of zus; schoonbroer is de broer van iemands partner. De laatste behoeft dus zelf niet getrouwd te zijn, hij verkrijgt zijn status ongewild
/care ik hou van kort houdenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eerste graads van je moeder, die zus van haar.
Wiki zegt het volgende, en volgens mij heb ik dan een punt?
[..]
.
Elk weekend een verjaardag.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
En haar kinderen zijn dan wel weer neefjes en nichtjes, die ellende krijg je dan wel weer
quote:
Natuurlijk weet ik datquote:Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat voel je toch wel? Ik heb minder contact met mijn broer als met mijn zus. Maar wat een geweldige vent vind ik het.
jij lijkt mij top zusjes te hebben, maar vergeet niet jij mag ook op een goude schaaltje hoor zxou jou best als zus willen hebben bij wijze van. jij bent iemand die zich altijd wegcijffert en kan dat zeer waarderenquote:
Nou nou, Heksje wat een lofquote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij lijkt mij top zusjes te hebben, maar vergeet niet jij mag ook op een goude schaaltje hoor zxou jou best als zus willen hebben bij wijze van. jij bent iemand die zich altijd wegcijffert en kan dat zeer waarderen
Echt ?Ik zie Deis als een hele sterke meid, niks cijferen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij lijkt mij top zusjes te hebben, maar vergeet niet jij mag ook op een goude schaaltje hoor zxou jou best als zus willen hebben bij wijze van. jij bent iemand die zich altijd wegcijffert en kan dat zeer waarderen
Cijfermatig ben ik ook heel sterk toevalligquote:Op zondag 22 mei 2011 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ?Ik zie Deis als een hele sterke meid, niks cijferen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cijfermatig ben ik ook heel sterk toevallig
dat is wel ontzettend gaaf om te zien natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag ben ik ook nog eens leuk bezig geweest. Mijn zwager en schoonzus, dus de zus van Donald en haar manzijn in juli 25 jaar getrouwd en nu had hun dochter het leuke idee om alle genodigden een leuk filmpje te laten maken.
Zie maar eens origineels te verzinnen waarbij je zelf niet al te veel in beeld hoeft. Dus zijn we vandaag alle 4 de huizen langs gereden waar ze ooit gewoond hebben om te filmen en te vertellen. En daarmee gaan we in juli naar Frankrijk alwaar ze wonen om daar een feestje te vieren.
Dat is wel erg leuk.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag ben ik ook nog eens leuk bezig geweest. Mijn zwager en schoonzus, dus de zus van Donald en haar manzijn in juli 25 jaar getrouwd en nu had hun dochter het leuke idee om alle genodigden een leuk filmpje te laten maken.
Zie maar eens origineels te verzinnen waarbij je zelf niet al te veel in beeld hoeft. Dus zijn we vandaag alle 4 de huizen langs gereden waar ze ooit gewoond hebben om te filmen en te vertellen. En daarmee gaan we in juli naar Frankrijk alwaar ze wonen om daar een feestje te vieren.
Dat hopen we wel ja, het was in ieder geval ontzettend leuk om te doen, dus daar hebben we in ieder geval al lol om gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is wel ontzettend gaaf om te zien natuurlijk
Jaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hopen we wel ja, het was in ieder geval ontzettend leuk om te doen, dus daar hebben we in ieder geval al lol om gehad.
Maar wat is het erg om je eigen stem terug te horen
Die Donald van jou doet allemaal leuke dingen met je, ik wil ook een Donaldquote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hopen we wel ja, het was in ieder geval ontzettend leuk om te doen, dus daar hebben we in ieder geval al lol om gehad.
Ik ben nu op zoek naar een goed adres die mij van mijn Rotterdamse accent af kan helpenquote:
Dit leuke ding deed IK met hem, het is zijn zus hè, koude kant enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Donald van jou doet allemaal leuke dingen met je, ik wil ook een Donald
Dat valt bij Kally wel mee, vergeleken met mijn nichten uit s' Gravenzande of Hoek van Holland. Die janken er echt overheen, doet zeer aan je orenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nu op zoek naar een goed adres die mij van mijn Rotterdamse accent af kan helpen![]()
Ga je mee?
Wees nu maar eerlijk, jij zat weer aan tafel te sippen met "We doen ook noooooooit meer iets leuks" en toe kwam hij met dat ideequote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit leuke ding deed IK met hem, het is zijn zus hè, koude kant enzo
Uit die Hoek kunnen ze er inderdaad wat van.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat valt bij Kally wel mee, vergeleken met mijn nichten uit s' Gravenzande of Hoek van Holland. Die janken er echt overheen, doet zeer aan je oren
*Op zoek gaat naar het cameraatjequote:Op zondag 22 mei 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees nu maar eerlijk, jij zat weer aan tafel te sippen met "We doen ook noooooooit meer iets leuks" en toe kwam hij met dat idee
Graagquote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nu op zoek naar een goed adres die mij van mijn Rotterdamse accent af kan helpen![]()
Ga je mee?
Nou wat valt het meequote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat valt bij Kally wel mee, vergeleken met mijn nichten uit s' Gravenzande of Hoek van Holland. Die janken er echt overheen, doet zeer aan je oren
Zie je, zie je! Anderen zeggen dat het meevalt en wij zelf weten wel beter.quote:
Haar man is dus jouw broer, of de broer van je vrouw, derhalve heb je er best veel mee te maken. Toch? Of ben ik erg in de war.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je schoonzus is aangetrouwd, daarom heet ze schoonzus. Haar man heeft helemaal niets met jou te maken en kan dan ook nooit een zwager zijn
Uiteraard hebben wij gelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, zie je! Anderen zeggen dat het meevalt en wij zelf weten wel beter.
Wij zullen wel gelijk hebben
In de war, maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar man is dus jouw broer, of de broer van je vrouw, derhalve heb je er best veel mee te maken. Toch? Of ben ik erg in de war.
Ik heb deze zin 11 keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar man is dus jouw broer, of de broer van je vrouw, derhalve heb je er best veel mee te maken. Toch? Of ben ik erg in de war.
1. De vrouw van je broer of zus is een schoondochter van je moeder of vader en een schoonzus van jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon altijd gelijk, al heb je het niet.quote:
Kutwijf, bij mij doe je het altijd andersomquote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon altijd gelijk, al heb je het niet.
Ja klopt, maar jij bent Teun en dat is Mootie nietquote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kutwijf, bij mij doe je het altijd andersom
Op Wiki worden de aangetrouwde zwagers doodgezwegenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan er naast zitten, want twijfel best wel een beetje, maar wiki zegt er ook niets over.
Misschien heeft de schrijver nare ervaringenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Wiki worden de aangetrouwde zwagers doodgezwegen
Dat begin ik ook te vermoeden, want sommigen spreken spreken zelfs van behuwd broeder.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien heeft de schrijver nare ervaringen
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begin ik ook te vermoeden, want sommigen spreken spreken zelfs van behuwd broeder.
*Vieskijk smiley zoekt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
What's in a name![]()
De ene man van de zus van mijn man is voor mij nog steeds mijn zwager, de andere is nog steeds een klootzak
Wat heb jij geflikt Heks? Misschien is het wel een semi-banquote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
er is een complot tegen me gaande, kom steeds niet op FOK al avonden lang, 1 keer poste en ik klap eruit
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
What's in a name![]()
De ene man van de zus van mijn man is voor mij nog steeds mijn zwager, de andere is nog steeds een klootzak
Bron: Koude kantenquote:Zwager/schoonzus: de man of vrouw van broer of zus en de broer of zus van man of vrouw (= aanverwant). Ook: de man of vrouw van zwager of schoonzus (= niet verwant).
Nah, die mannen of vrouwen van die 2 schoonzussen kun je vanaf nu gewoon negeren, want ze zijn niets van je, lekker handig welquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Maar om iedereen een rustige nacht te bezorgen:
[..]
Bron: Koude kanten
semi-ban wat is dat nou weerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb jij geflikt Heks? Misschien is het wel een semi-ban
De ene is wel cool, dus die wil ik graag houden, wat ook toegestaan is volgens mijn linkje, maar de andere geef ik weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, die mannen of vrouwen van die 2 schoonzussen kun je vanaf nu gewoon negeren, want ze zijn niets van je, lekker handig wel
Tot op de bodem Moots.quote:
Zelfde bron:quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Maar om iedereen een rustige nacht te bezorgen:
[..]
Bron: Koude kanten
quote:Uw aanverwanten zijn alle personen die getrouwd zijn met een bloedverwant van u en alle personen die een bloedverwant zijn van uw man of vrouw. (Personen die getrouwd zijn met een bloedverwant van uw man of vrouw zijn geen aanverwant van u. Concreet: de man van de zus van uw man of vrouw is niet aan u verwant!)
Nee, dat heeft ze nietquote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot op de bodem Moots.
Nogmaals: Je had gelijk
Klopt, dat betekent dat de man van mijn schoonzus wel mijn zwager is maar niet verwantquote:
moet ik nog zolang wachten op een antwoordquote:
Ja kan hem ook pm-en en vragen of je een semi-ban hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik nog zolang wachten op een antwoorden als iemand zeg ook wat post komt er er zijn nieuwe up date`s en dan blijft ie hangen
Watjequote:Op zondag 22 mei 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker, hier duurt het ook geen vier uur meer
Truste Heksjequote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Toverheks het volgende:
ben er ook vandoor slaap lekker allemaal
Slaap lekker Titaquote:Op zondag 22 mei 2011 22:58 schreef Toverheks het volgende:
ben er ook vandoor slaap lekker allemaal
Ik 5.30 uurquote:
Ik bikkel wat afquote:
Net als Harry Potter maar dan andersquote:
Als ik thuiskom van m'n werk begroet ik eerst m'n poezen, dan pak ik een biertje en dan trek ik m'n schoenen uitquote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe je eerst als je binnenkomt, koffie pakken of pc aanzetten?
Tas neerzetten, pc aan, terwijl die opstart koffie pakkenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe je eerst als je binnenkomt, koffie pakken of pc aanzetten?
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik thuiskom van m'n werk begroet ik eerst m'n poezen, dan pak ik een biertje en dan trek ik m'n schoenen uit
Ik heb het over thuis komen, eerst de kinderen, dan de katten, dan huishouden en dan naar de laptopquote:
Idem, maar met de koffie in de hand loop ik eerst even wat collega's langs, goeiemorgen wensen, laatste nieuwtjes en zulks. En daarna loop ik terug naar de werkplek, log in, terwijl ik aan het inloggen ben komt er al weer eentje vragen of ik mee roken ga. Dan doen we dan regelmatig voor de echt vuige 1 op 1 roddels. Als ik terugkom ben ik ingelogd, ga ik de mail lezen en beantwoorden.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Tas neerzetten, pc aan, terwijl die opstart koffie pakken
De koffieautomaat staat bij de andere collega's dus die begroet ik tegelijk, dan ga ik naar mijn plek en pak een peuk om te gaan rokenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Idem, maar met de koffie in de hand loop ik eerst even wat collega's langs, goeiemorgen wensen, laatste nieuwtjes en zulks. En daarna loop ik terug naar de werkplek, log in, terwijl ik aan het inloggen ben komt er al weer eentje vragen of ik mee roken ga. Dan doen we dan regelmatig voor de echt vuige 1 op 1 roddels. Als ik terugkom ben ik ingelogd, ga ik de mail lezen en beantwoorden.
Mooi hè, die rituelen, ik kan mijzelf wel uittekenenquote:Op zondag 22 mei 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
De koffieautomaat staat bij de andere collega's dus die begroet ik tegelijk, dan ga ik naar mijn plek en pak een peuk om te gaan roken
Ik meestal ook wel, maar soms verander ik de routine, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi hè, die rituelen, ik kan mijzelf wel uittekenen
Goomsterquote:
Je gaat morgen op vakantie toch? Dan wens ik je vast een hele fijne vakantie toe, want ik moet gewoon werken (quote:
yupsquote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat morgen op vakantie toch? Dan wens ik je vast een hele fijne vakantie toe, want ik moet gewoon werken () dus ik duik er zo in
Watjequote:Op zondag 22 mei 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat morgen op vakantie toch? Dan wens ik je vast een hele fijne vakantie toe, want ik moet gewoon werken () dus ik duik er zo in
hey jianquote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Jian het volgende:
Huize Avondrood, nog geen half 12 en alle kippen zijn op stok .....
Och, het was ook een vermoeiende dag voor ze
Het was verdomme ook een vermoeiend weekend.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Jian het volgende:
Moes je zo nadenken dan, hèquote:Op zondag 22 mei 2011 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was verdomme ook een vermoeiend weekend.
En morgen weer hetzelfde verhaal...quote:Op zondag 22 mei 2011 23:22 schreef Jian het volgende:
yeah en heb er wel ff zin in ook tbh.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, lekker op vakantie morgen ? Ik ben vrij, maar dat is nog beter zeg
Waar ga je heen, Rome, Milaan, Sicilië ?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en heb er wel ff zin in ook tbh.
maar vrij zijn is ook altijd lekker he
Nah, je moet mensen wel de kans geven hun mening ineens 180 graden te draaien, en dan er onverwachts een quote met de voorgaande mening tussendoor gooienquote:Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dat zo is kan Remlof straks wel even kopiëren en klaarzetten voor morgen
toscane en daar rondreizen beetje. dus gewoon niets te strak gepland.quote:
Nou ja, 180 graden kan hè, vind dat op zich wel mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, je moet mensen wel de kans geven hun mening ineens 180 graden te draaien, en dan er onverwachts een quote met de voorgaande mening tussendoor gooien
Okee man, heerlijk, ik zou zo meegaan, top 2 of 3 weekjes Italiëquote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
toscane en daar rondreizen beetje. dus gewoon niets te strak gepland.
wel bepaalde data waar we in bepaalde steden zijn, maar verder gewoon doen wat we willen.
(ja dat waar ik rep puntehn voor gaf![]()
Italie <3quote:Op zondag 22 mei 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
toscane en daar rondreizen beetje. dus gewoon niets te strak gepland.
wel bepaalde data waar we in bepaalde steden zijn, maar verder gewoon doen wat we willen.
(ja dat waar ik rep puntehn voor gaf![]()
hehe en weer ziet er ook lekker uitquote:Op zondag 22 mei 2011 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee man, heerlijk, ik zou zo meegaan, top 2 of 3 weekjes Italië![]()
dat laatste begrijp ik
180 graden is een beetje alles of niets, das idd beter dan "ja, maar...okay" en dan 60 graden draaien.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 180 graden kan hè, vind dat op zich wel mooi.
Dat kan ik me voorstellen, ik vind italie een heerlijk vakantieland.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
2 weekjes, of eigenlijk net korten.
maar heb er zin in
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, ik vind italie een heerlijk vakantieland.
Fijne vakantie gomi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |