quote:Half-time at Old Trafford: Man Utd 1-1 Blackpool. And at Molineux, Wolves 0-3 Blackburn. Cripes!
So those half-time standings:
15 Blackburn 43pts -11GD
16 Birmingham 40pts -20GD
17 Blackpool 40pts -21GD
----------------------------
18 Wolves 40pts -22GD
19 Wigan 40pts -22GD
20 West Ham 34pts -24GD
Lekker voor Spurs.quote:5.11pm: So, the standings:
15 Blackburn 43pts -11GD
16 Blackpool 40pts -21GD
17 Wolves 40pts -22GD
18 Wigan 40pts -22GD
19 Birmingham 39pts -21GD
20 West Ham 34pts -24GD
Als het nog iets anders loopt spelen er volgend jaar 2 Championship clubs Europees (Zie fairplay klassement Blackpoolquote:
Staat Birmingham nu weer boven de streep dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
Mooi dat met geld smijten, kick en rush spelen en je in de schulden werken wordt beloond.
Ik heb het eigenlijk over al die andere ploegen er ook bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat Birmingham nu weer boven de streep dan?
Ja, it's amazing.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef JaimyLee het volgende:
Manchester United thuis dit seizoen: 1x gelijk gespeeld, rest gewonnen
Blackpool gaat volgend jaar ook gewoon Europa inquote:Op zondag 22 mei 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over al die andere ploegen er ook bij.
Blackpool is echt de enige club buiten de top 7 die verzorgd probeert te voetballen.
Ado - Blackpool.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blackpool gaat volgend jaar ook gewoon Europa in
Naja ze staan nu gelijk, nu maar hopen dat meer doelpunten scoren zwaarder weegt.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:47 schreef Confetti het volgende:
Wolves op 2-3 gekomen.
Birmingham ligt er nu weer uit
Best ernstig jaquote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
Blackpool en Birmingham de Premier League uit maar de Europa League in
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9492248.stmquote:Op zondag 22 mei 2011 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja ze staan nu gelijk, nu maar hopen dat meer doelpunten scoren zwaarder weegt.
[..]
Best ernstig ja
quote:5.47pm: SO, the latest table:
15 Blackburn 43pts -11GD
16 Wigan 42pts -21GD
17 Wolves 40pts -20GD
18 Birmingham 40pts -20GD
19 Blackpool 39pts -23GD
20 West Ham 33pts -24GD
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef San_Andreas het volgende:
is Arsenal nou WEER aan het verliezen. Die verdediging is zo lek als een mandje. Persie wel gescoord gelukkig, aan hem ligt het dus niet.
Ze hebben iemand als Kah van Roda nodig.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:50 schreef San_Andreas het volgende:
is Arsenal nou WEER aan het verliezen. Die verdediging is zo lek als een mandje. Persie wel gescoord gelukkig, aan hem ligt het dus niet.
Met Atouba kunnen ze nog een fysiek sterke back aantrekken met de techniek om mee te komen op het niveau wat Wenger nastreeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze hebben iemand als Kah van Roda nodig.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Atouba kunnen ze nog een fysiek sterke back aantrekken met de techniek om mee te komen op het niveau wat Wenger nastreeft.
Die gast is al 24 jaar en transfervrij. Zal wel niks zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]Goede grap.
Eerste aankoop is hoogstwaarschijnlijk Ricky Alvarez van Velez. Een aanvallende middenvelder van 1.88m. Beetje kaka-achtig. Daarnaast is Denilson al zeker van zijn vertrek, wat we natuurlijk ten zeerste betreuren.
Die heeft een nieuwe club nodig he, hij weigert te verlengen ivm zijn speeltijdquote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef TLC het volgende:
Newcastle... met 3 tegen 0 voor staan maar toch niet gewonnen![]()
en Zenden 2 wedstrijden achter elkaar scoren
Ik wantrouw jongens die 'Ricky' heten. Vast een nuffig type.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]Goede grap.
Eerste aankoop is hoogstwaarschijnlijk Ricky Alvarez van Velez. Een aanvallende middenvelder van 1.88m. Beetje kaka-achtig. Daarnaast is Denilson al zeker van zijn vertrek, wat we natuurlijk ten zeerste betreuren.
Hij moet terug Oranje in.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef TLC het volgende:
Newcastle... met 3 tegen 0 voor staan maar toch niet gewonnen![]()
en Zenden 2 wedstrijden achter elkaar scoren
23 en contract loopt in juni af.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die gast is al 24 jaar en transfervrij. Zal wel niks zijn.
Gelijk geeindigd toch?, alleen Berbatov zonder strafschoppen en veel minder speeltijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:01 schreef Morendo het volgende:
Is Tevez nu topscorer geworden? Zal Berba niet tov vinden......
Net op het juiste moment zijn ze weer gaan presteren. Redelijk onverwacht, maar uiteindelijk verdiend werd Liverpool vorige week @ Anfield verslagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:59 schreef TJLinden het volgende:
Erg blij met het resultaat van de Spurs vandaag. Zeker met nog die goal in de laatste minuut... gewoon een mooi gat tussen Tottenham en Liverpool.
Die van Manchester gedragen zich net als de supporters van Ajax.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef JaimyLee het volgende:
Bord langs de weg ergens in Engeland:
[ afbeelding ]
watdan? En wat heeft dat bord daar mee te maken, die staat er al jaren.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van Manchester gedragen zich net als de supporters van Ajax.
Denk dat ie het arrogante gedeelte bedoeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
watdan? En wat heeft dat bord daar mee te maken, die staat er al jaren.
Noui k vind de ajax fans toch wel een heel erg stuk arroganter..quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat ie het arrogante gedeelte bedoeld.
Enig idee wie hem gaat opvolgen? Vind het toch raar dat hij ontslagen is. Vorig jaar waren ze kampioen en nu zijn ze tweede geworden, alhoewel het Europees gezien wel wat beter kon.quote:
Dat vind ik ook van de Eindhovenaren en Twentenaren, dus wat is je punt?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Noui k vind de ajax fans toch wel een heel erg stuk arroganter..
dat t reuze meevaltquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de Eindhovenaren en Twentenaren, dus wat is je punt?
Gullitquote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Morendo het volgende:
Als Chelsea verstandig is halen ze Gullit uit de Kaukasus.
Gullit wil nog snel binnenkomen, struint elke aanbieding af, maar toch vind ik dit onlogisch...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:32 schreef Morendo het volgende:
Als Chelsea verstandig is halen ze Gullit uit de Kaukasus.
West Bromwich Albion verdient dat meer.quote:
Dan hoop ik dat Chelsea meteen in de middenmoot terugvalt.quote:Op maandag 23 mei 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Opvallend was het dat ze het gisteravond bij MOTD nog over de mogelijkheid hadden dat Van Basten de nieuwe coach van Chelsea zou kunnen worden. Dat zou toch wel een afgang zijn voor een topclub in de PL.
Waarom is dat een afgang? Als Hiddink daar een rol krijgt zou het best kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Opvallend was het dat ze het gisteravond bij MOTD nog over de mogelijkheid hadden dat Van Basten de nieuwe coach van Chelsea zou kunnen worden. Dat zou toch wel een afgang zijn voor een topclub in de PL.
In combinatie met Hiddink vind ik het nog een wat ander verhaal, maar hij heeft bij Ajax wel aangetoond dat hij ongeschikt is om als eindverantwoordelijke te functioneren. En het lijkt me niet dat hij sindsdien bijster veel heeft bijgeleerd. Zo'n man moet je geen zeer belangrijke functie geven bij 1 van de grootste clubs in 1 van de grootste competities ter wereld.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom is dat een afgang? Als Hiddink daar een rol krijgt zou het best kunnen.
van Basten is een goede coach, vraag maar aan de spelers van het Nederlands elftal
Ach, dat gaat al terug naar de tijd dat Benzema nog bij Lyon speelde, dus niets nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Verrassend zeg, Wenger heeft interesse in een Fransman(Benzema)
Ik denk dat Hiddink geen positief oordeel zal geven aan Roman A. Bovendien kan Louis niet met vedettes omgaan, dus is Chelsea, eigenlijk heel Engeland op Arsenal na, bepaald ongeschikt voor hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 05:59 schreef Absurditeit het volgende:
Ik hoop dat Louis de nieuwe coach van Chelsea wordt. Lijkt me interessant en vermakelijk om hem eens in de PL aan het werk te zien. Of hij kampioen of 8e zou worden, maakt me geen bal uit.
Klopt, maar ik gun Chelsea vrij weinig en qua entertaintment lijkt het me nice om Louis eens in de PL aan het werk te zien. De kans dat ze hem ook echt aanstellen, lijkt me idd erg klein.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat Hiddink geen positief oordeel zal geven aan Roman A. Bovendien kan Louis niet met vedettes omgaan, dus is Chelsea, eigenlijk heel Engeland op Arsenal na, bepaald ongeschikt voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |