zou nog wel eens kunnen werken ookquote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef pl4kkie het volgende:
Loop naar hem toe, grijp hem bij z'n ballen en zeg dat je wil neuken met hem. Werkt gegarandeerd
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Phantasi het volgende:
Ik doe altijd gewoon niks en wacht tot hij me leuk vindt, maar probeer zoveel mogelijk bij hem in de buurt te zijn en met hem te praten.
Echt een spannende damequote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Phantasi het volgende:
Ik doe altijd gewoon niks en wacht tot hij me leuk vindt, maar probeer zoveel mogelijk bij hem in de buurt te zijn en met hem te praten.
Toppunt van onduidelijkheid voor de man.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Phantasi het volgende:
Verlegen is lievvvvquote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef Phantasi het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben ook best verlegen hoor.
Ik heb genoeg vriendjes gehad met 'afwachten'.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:22 schreef PB-tje het volgende:
Het klinkt misschien stom... of een beetje vaag...
Maar je kan altijd proberen.... is maar een voorstel... om hem gewoon te vragen om een keer iets te gaan doen? en als je het niet alleen durft, dan stel je voor om samen met wat vrienden iets te gaan doen...
Afwachten heeft geen nut...
Ja op initiatief van die vriendjes van je...quote:Op zondag 22 mei 2011 17:38 schreef Phantasi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendjes gehad met 'afwachten'.
Klopt, ik bloos meestal als die jongen naar me kijkt automatisch, ik doe veel om 'toevallig' bij hem in de buurt te zijn en maak veel oogcontact enzovoorts. Maar het uitvragen en nummer vragen laat ik toch meestal aan de jongens over.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja op initiatief van die vriendjes van je...
ik denk dat je de manier van ''wachten in de buurt totdat hij mij leuk vindt'' een beetje kortzichtig opschrijft / dat je zelf geen idee hebt hoe je doet.
ik denk dat je stiekum door het verlegen zijn wel heen laat schemeren dat je die jonge leuk vindt en dat pikt hij er dan ook gewoon uit... / dat is wel aantrekkelijk stiekum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |