Dat kan ik doen, maar ik weet niet of het iets oplost aangezien ik er uit pure wanhoop maar wat mee heb gekloot...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je een screenshot maken van je toetsenbordinstellingen?
Ook dat heb ik geprobeerd, werkt niet...quote:
Werkt niet voor iedereen even prettig.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef editoor het volgende:
En de alt knop gebruiken in combinatie met cijfers werkt ook niet?
Dat werkt niet, en ik weiger toe te geven aan sneltoetsen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef editoor het volgende:
En de alt knop gebruiken in combinatie met cijfers werkt ook niet?
Alle toetsenborden eruit flikkeren en alleen NL - NL gebruiken. Werkt dat?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:21 schreef PsykoPumpkin het volgende:
[..]
Dat kan ik doen, maar ik weet niet of het iets oplost aangezien ik er uit pure wanhoop maar wat mee heb gekloot...
[ afbeelding ]
Deze werken overigens allemaal niet.
Als ik dat doe krijg ik een ander probleem, ik krijg dan namelijk een e, nergens een streepje te bekennen, ook niet ervoor of erachter...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alle toetsenborden eruit flikkeren en alleen NL - NL gebruiken. Werkt dat?
(Als je het zo al had geprobeerd, kun je dit bericht overslaan.)
Copy pasten werkt erg irritant als je grote stukken tekst moet schijven...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:31 schreef editoor het volgende:
Ik zou het hoe programma "speciale tekens" gebruiken dan hoef je alleen nog maar te copy pasten.
charmap(.exe),quote:Op zondag 22 mei 2011 16:31 schreef editoor het volgende:
Ik zou het programma "speciale tekens" gebruiken dan hoef je alleen nog maar te copy pasten.
Ik heb net mijn eigen instellingen nagelopen en bij mij wetkt het met de volgende instellingen:quote:Op zondag 22 mei 2011 16:45 schreef PsykoPumpkin het volgende:
Inderdaad. Ik wil geen alternatief, ik wil gewoon mijn oude toetsenbord terug!
Bij mij blijft het ""e. Ugh, ik haat deze computer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eigen instellingen nagelopen en bij mij wetkt het met de volgende instellingen:
[ afbeelding ]
Tijdens het typen geswitched naar [NL] Dutch (Nederlands).
Shift + " + e = ë.
Heb je alleen NL - VS? Want ik had net NL - NL en NL- VS (en selecteerde NL-toetsenbord), dat maakte de ë een è.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:55 schreef PsykoPumpkin het volgende:
[..]
Bij mij blijft het ""e. Ugh, ik haat deze computer.
Welke van de twee?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Gooi 'Verenigde Staten' en 'Nederlands' eens weg.
Ga ik nu doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:04 schreef zarGon het volgende:
Al eens opnieuw gestart? Wil weleens helpen bij Windows.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |