Nee, ze zijn 't allemaal. Juist degenen waarvan je het nooit zou verwachten zijn de meest loopse teefjesquote:
Wat zou jij dan doen als je vriend niet genoeg seks zou verzorgen?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef recaH het volgende:
Ja helaas bestaan zulke achterbakse vrouwen..
En deze verpesten het voor de rest van de vrouwen.
Ik persoonlijk zou dat dus niet kunnen, als ik een vriend heb dan heb ik geen behoefte aan een ander.
Waarschijnlijk kregen deze wijven niet genoeg aandacht en seks van hun huidige vriend
i know mattie maar ben vanavond weer in grunna dus zal dan ff op mn laptop zettenquote:
Iets met master key en shitty lockquote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zijn ook genoeg mannen die vreemdgaan, dus mannen zijn ook achterbakse hoeren.
Oke danquote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
i know mattie maar ben vanavond weer in grunna dus zal dan ff op mn laptop zetten
Ho ho! nu gebruik je een verkeerde woordkeuze..quote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee, ze zijn 't allemaal. Juist degenen waarvan je het nooit zou verwachten zijn de meest loopse teefjes
dit ook dusquote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee, ze zijn 't allemaal. Juist degenen waarvan je het nooit zou verwachten zijn de meest loopse teefjes
Dat komt omdat die vrouwen 't fout hebben. Alle mannen zijn ook hoeren, maar dat is dan ook de bedoeling.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:21 schreef recaH het volgende:
[..]
Ho ho! nu gebruik je een verkeerde woordkeuze..
Je hoort van vrouwen ook niet 'alle mannen' zeggen als er iets over de man geopend wordt.
En dan ook mooi niks zeggen tegen die kerelquote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef Morton_Koopa het volgende:
Herkenbaar TSTis inderdaad niet erg moeilijk om er achter te komen dat de meerderheid van de vrouwen geen waarde bied aan haar relatie.
Dan zou ik ervoor zorgen dat het gebeurt, maar ik zou niet naar een andere jongen/man gaan. maar zowiezo je merkt aan een man of hij het ook met anderen doet en bij jou geen zin heeft dat zegt genoegquote:Op zondag 22 mei 2011 16:20 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je vriend niet genoeg seks zou verzorgen?
wie moet waar trots op zijn?quote:
Iets met meten met twee maten.quote:
Dus jij valt op negersletjes?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het is misschien een rare klacht () maar heb toevallig twee keer achter elkaar (week ertussen ongeveer) twee meisjes geklaard die een vriend hebben en allebei willen ze t niet tegen hem gaan zeggen
Nou maakt dat mij verder niks uit want ik heb mn pleziertje voor de nacht wel gehad maar eigenlijk heb ik toch ergens diep van binnen wel klein beetje medelijden met die boys al zijn t waarschijnlijk bitch ass niggas maar er gaat nu dus een hele wereld voor me open want normaal hield ik me altijd buiten relaties, al ben ik bang dat ik mezelf nu ook ga afsluiten voor een serieuse relatie, omdat ze toch niet hun beentjes bij elkaar kunnen houden
Nee, iets met biologische feiten. Een man kan zich zo vaak voortplanten als hij wil, een vrouw 1x in de 9 maanden waardoor ze selectiever moet zijn.quote:
Bij 1tje was dr vriend een halfjaar op vakantie (waarvan net 2.5 maand voorbij warenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:23 schreef recaH het volgende:
[..]
Dan zou ik ervoor zorgen dat het gebeurt, maar ik zou niet naar een andere jongen/man gaan. maar zowiezo je merkt aan een man of hij het ook met anderen doet en bij jou geen zin heeft dat zegt genoeg
deze 2 meisjes kregen het niet misschien doordat die jongens zelf ook het met anderen deed.
neuh maar whiteboys kunnen ook wel bitchassniggas zijnquote:
Als het een baas is dan was hij daar op vakantie al meteen aan het playen geslagenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij 1tje was dr vriend een halfjaar op vakantie (waarvan net 2.5 maand voorbij waren) en bij de andere zou ik t niet weten
Voorbehoedsmiddelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee, iets met biologische feiten. Een man kan zich zo vaak voortplanten als hij wil, een vrouw 1x in de 9 maanden waardoor ze selectiever moet zijn.
jaa is dus haar eigen schuld moet ze dr vriend ook niet op vakantie laten en nog wel voor een halfjaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij 1tje was dr vriend een halfjaar op vakantie (waarvan net 2.5 maand voorbij waren) en bij de andere zou ik t niet weten
dit dusquote:
Uiteraard, maar daar houdt een natuurlijke drang natuurlijk geen rekening meequote:
Zowiezo ga je toch niet alleen op vakantie voor een HALF JAAR ? dat zijn dikke 6 maanden pffquote:Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Als het een baas is dan was hij daar op vakantie al meteen aan het playen geslagen
doet dit er toe?quote:
Ja maar ik schrik hier dus wel een beetje van want t waren echt wel beetje "'nette" meisjes zeg maar waarvan je t niet snel zou verwachten hoe moet ik ooit nog een toekomstige vriendin vertrouwen danquote:Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef recaH het volgende:
[..]
jaa is dus haar eigen schuld moet ze dr vriend ook niet op vakantie laten en nog wel voor een halfjaar.
vind jouw klacht terecht, zulke meisjes bestaan ja, echt.. ik vind dat niet kunnen maar goed.
ze gingen daarvoor al een halfjaar met elkaar en ze had al een ticket gekocht om hem op te komen zoeken in de zomervakantiequote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef recaH het volgende:
[..]
Zowiezo ga je toch niet alleen op vakantie voor een HALF JAAR ? dat zijn dikke 6 maanden pff
Domme meisje, domme jongenen dan noemen ze dit een relatie
Ja kijk niet alle meisjes zijn zo. Ook niet alle jongens zijn zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
doet dit er toe?
[..]
Ja maar ik schrik hier dus wel een beetje van want t waren echt wel beetje "'nette" meisjes zeg maar waarvan je t niet snel zou verwachten hoe moet ik ooit nog een toekomstige vriendin vertrouwen dan
Laat maar, ze snapt het niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:27 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar houdt een natuurlijke drang natuurlijk geen rekening mee
poep eten vergelijken met vreemdgaanquote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat een jongen zijn eigen poep at. Maar dan ga ik toch ook niet roepen dat alle jongens zijn smerig zijn en hun eigen poep eten TS? Niet zo generaliseren, is niet lief.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
poep eten vergelijken met vreemdgaan
Meisjes, die meteen met de eerste beste jongen in bed duiken, nette meisjes noemenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja maar ik schrik hier dus wel een beetje van want t waren echt wel beetje "'nette" meisjes zeg maar waarvan je t niet snel zou verwachten hoe moet ik ooit nog een toekomstige vriendin vertrouwen dan
ik zie je punt wel ene beetje trouwensquote:
ik ben niet de 1e de beste jongen, had ze ook allebei wel een keer gehad alquote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Meisjes, die meteen met de eerste beste jongen in bed duiken, nette meisjes noemen
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:42 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Meisjes, die meteen met de eerste beste jongen in bed duiken, nette meisjes noemen
Try me.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]Alsof dat niet kan. Je kan elke meid het bed in lullen, want elke meid is een slet diep van binnen (of iets opzichtiger
), ook de zogenaamde nette meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |