Ha Njos

Leuk dat jij je hier ook meldt

De crappy foto's
![z1.jpg]()
![z2.jpg]()
*de zelfemaakte knieschotten.. De totale lengte is 4,80 meter, daarin heb ik 2 "uitpak" deurtjes gemaakt van 80 cm, zodat ik overal makkelijk bij kan.. Verder heb ik de oude balken alvast 2x gegrond.
![z3.jpg]()
![z5.jpg]()
Eerst wilde ik een timmerman laten komen voor de deuren in de "punt"gedeelten, maar dat was dermate duur dat ik zelf maar een alternatief heb gemaakt.. Ik ben er best tevreden over voor alsnog.. De binnenafwerking volgt nog, maar de deuren zijn ongeveer 1,40 hoog en dan over de breedte.. Diepte van de kast is ongeveer 70cm.. Ik heb ze laten zagen uit voorgegrond MDF en vervolgens met de bovenfrees er langs etc..
Nu steken de MDF stroken nog 16mm uit, maar die diepte verdwijnt straks voor een groot deel door het spackwerk waardoor het echt geïntegreerd gaat lijken.
![z4.jpg]()
Dit stukje blijft nog even open, omdat ik de verwarming nog onder het raam moet bevestigen
![z6.jpg]()
En het frame van de puntdeur is ook af, viel me eerlijk gezegd nog best tegen.. Daarnaast mijn rommelhoek met materiaal, maar t is best netjes overal
dat was het voor nu
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”