Het vestje is van het merk dolce&gabbana en is een raar soort stof, krijg je soms niet van amoniak andere soort vlekken op je vest?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:13 schreef Mylene het volgende:
Gewoon amoniak op de vlekken deppen en in de wasmachine doen.
waar haal je dat, biotex?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Biotex nadat je koud gespoeld hebt, tijdje laten staan, nawassen.
Dat werkt inderdaad fantastisch tegen bloedvlekkenquote:
Is dat dan zo'n bloederige opleiding?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad fantastisch tegen bloedvlekken
Ik studeerde laboratorumtechniek en daar zwierven overal door het gebouw blokjes ossengalzeep om bloedvlekken uit kleding te verwijderen
En ik heb je moeder niet geneukt omdat ze mooi is, maar omdat ze je moeder is. Bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Heb t inmiddels eruit. Deed ' eerst een uur of 8 in water met zout, en daarna gewoon wassen.
@Tukker en de andere tokkies, jammer dat jullie dat vestje niet kunnen betalen he, echt schattig hoe jaloers jullie zijnIk heb dat vestje btw niet gekocht omdat het d&g is maar omdat ik hem mooi vond.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:09 schreef P8 het volgende:
[..]
En ik heb je moeder niet geneukt omdat ze mooi is, maar omdat ze je moeder is. Bijna hetzelfde.
Hahahah jouw ouders betalen je D&G vestje (dat natuurlijk wel nep is) ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De haat van een arme gast!! Zo opwindend om jouw haat jegens rijken te horen omdat je ouders het geld niet hebben. pech voor jou
Zeg me waarom die nep zou moeten zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hahahah jouw ouders betalen je D&G vestje (dat natuurlijk wel nep is) ?
Zo ja, dan hebben ze vast en zeker medelijden met je en willen ze iets compenseren
Ze filmen ook zombiefilms op jouw school?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad fantastisch tegen bloedvlekken
Ik studeerde laboratorumtechniek en daar zwierven overal door het gebouw blokjes ossengalzeep om bloedvlekken uit kleding te verwijderen
Koop een nieuwe dan, ipv hier te vragen hoe je het schoon kan maken, schoonmaken is toch voor paupers?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:57 schreef PizzaMizza het volgende:
Heb t inmiddels eruit. Deed ' eerst een uur of 8 in water met zout, en daarna gewoon wassen.
@Tukker en de andere tokkies, jammer dat jullie dat vestje niet kunnen betalen he, echt schattig hoe jaloers jullie zijnIk heb dat vestje btw niet gekocht omdat het d&g is maar omdat ik hem mooi vond.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ze filmen ook zombiefilms op jouw school?
Sinds wanneer heb ik gezegd dat schoonmaken voor paupers is ? Nee hoezo zou ik een nieuwe moeten kopen als ik deze ook heb kunnen schoonmaken met minder dan 10euro.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe dan, ipv hier te vragen hoe je het schoon kan maken, schoonmaken is toch voor paupers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |