ja zo'n idee had ik ook al. maar is 25jr niet een beetje laat????quote:Op zondag 22 mei 2011 12:50 schreef Precizionist het volgende:
Misschien merk je nu dat de puberteit over is?
wel veel gehad indd. ik vind het niet erg dat vrouwen we alleen wat doen eigenlijk vind het wel leuk.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef eleusis het volgende:
Heb je veel last van stress? Dat is ook killing voor het libido.
hahahah dat dacht ik eerst ff seri!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef tuintegel het volgende:
Je hebt teveel seks gehad, de koek is op .
Als je het zo zegt klinkt het als een geestelijk overlijden...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Je bent je seksuele piek voorbij. De rest van je leven ga je het alleen op zondagmorgen doen, terwijl de kinderen Ketnet kijken.
Vind ik ook wel maar uitsluiten doe ik het niet, "laatbloeiers" noemen ze dat. Maar misschien is het inderdaad wel iets heel anders. Ik zou me er iniedergeval niet te veel zorgen om maken want het kan ook tussen de oren zitten als je snapt wat ik bedoel. Misschien kijk je er over 1 maand wel weer heel anders tegenaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:50 schreef UBERQ het volgende:
[..]
ja zo'n idee had ik ook al. maar is 25jr niet een beetje laat????
idd!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:50 schreef Precizionist het volgende:
Misschien merk je nu dat de puberteit over is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |