neuh, beetje zwemmen enzoquote:
1.5 liter pak ijstheequote:Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef Chai het volgende:
Hoeveel eten/drinken nemen jullie mee naar een examen? Ik meestal een flesje water en een koekje oid, maar ik zie ook elke keer weer mensen die een hele lunch/ontbijt gaan verorberen tijdens het maken van hun examen (tenminste zoveel hebben ze mee, weet niet of ze dat echt doen).
Ik zit soms naast een meisje dat een complete fruitmand meeneemt, lijkt het welquote:Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef Chai het volgende:
Hoeveel eten/drinken nemen jullie mee naar een examen? Ik meestal een flesje water en een koekje oid, maar ik zie ook elke keer weer mensen die een hele lunch/ontbijt gaan verorberen tijdens het maken van hun examen (tenminste zoveel hebben ze mee, weet niet of ze dat echt doen).
Uhuh pak heb ik altijd bij me. doe ik 2/3 dagen mee. in totaal 3 pakken in een weekquote:Op zondag 22 mei 2011 14:38 schreef Chai het volgende:
En dat pak gebruik je voor meerdere examens neem ik aan.
Oja, jij woont hier vlakbijquote:
Het regent hier al aardig, net zoals vanochtend. Kan ik altijd zo heerlijk van slapen...quote:Op zondag 22 mei 2011 14:46 schreef Chai het volgende:
Straks komt er wsl nog een harde regenbui. Ik wilde juist vanmiddag nog even paardrijden, t Leren ging sneller dan ik dacht, dus kijk vanavond nog even weer door.
Nog 3,5 pakjes dextro over voor volgende weekquote:Op zondag 22 mei 2011 14:40 schreef yosander het volgende:
Ik neem alleen Dextro mee (suikerrush ftw!). Daarvoor ik eet ik genoeg en bij de ingang van de zaal kun je gekoelde pakjes Wicky Water en koekjes pakken!
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nog 3,5 pakjes dextro over voor volgende weekZou bijna zeggen dat ik bij jou op school zat.
Vandaag ook al een half pakje dextro op...quote:
binas<3quote:Op zondag 22 mei 2011 15:03 schreef xCore het volgende:
Gelukkig is Natuurkunde allemaal inzicht en hoef ik niet al te veel te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |