Ze gaat ook de performance art kant op! Eigenlijk altijd wel geweest. Maar ARTPOP ziet ze als haar eerste echte album; gaat TOP worden!!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:41 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Het klinkt in ieder geval heel interessant. Het lijkt alsof het steeds meer de performance art kant op gaat, zeker ook nu ze een collaboration heeft met Marina Abramovic en Jeff Koons! Zoals ze zelf al zegt, een 'cultural interface' in plaats van gewoon een album. Ik kijk er naar uit!
En 25 augustus bij de VMA's!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:31 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Ze gaat ook de performance art kant op! Eigenlijk altijd wel geweest. Maar ARTPOP ziet ze als haar eerste echte album; gaat TOP worden!!
ik vind het niet slecht na één keer luisteren. Licht, luchtig, pop maar geen art. Het doet me een beetje denken aan The Fame, iig meer als aan BTW. Gelukkig lijkt het niet op Bad Romance, ik heb dat altijd zo'n boutplaat gevondenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:14 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga rush-releases 'Applause' to radio in 'pop emergency' - listen
Ik vind het niet echt bijzonder. Het heeft niet niveau van zeg maar Bad Romance.
twitter:ladygaga twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 20:01:44I'M HEADLINING ITUNES FESTIVAL ON SEPT 1 AT ROUNDHOUSE IN LONDON. ONE HOUR OF ALL NEW MUSIC. #UKMonstersGetReady reageer retweet
Wauwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef 053Timo het volgende:
Gaga's VMA optreden van haar nieuwe single, "Applause"
http://www.mtv.com/videos(...)ive.jhtml#id=1712039
Super!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |