Mogguhquote:
Doe eens TT veranderen!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe eens TT veranderen!Morgen moet eigenlijk vanavond zijn
Oké komt ie dan:quote:Op zondag 22 mei 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
vraag eens liever!
DAN VRAAG JE
MORP GEWELDIGE VENT.. WIL JIJ DE TT VOOR MIJ VERANDEREN?![]()
![]()
![]()
Gadverdamme houd op met je cavia te neuken.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mn cavia is zwanger, dus ik ben ook een beetje vader
![]()
![]()
![]()
Moet ik langskomen?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb het koud, het is hier donker........
Ja sorry, rare hobby`s en zoquote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gadverdamme houd op met je cavia te neuken.
Colaquote:
ga jij het licht aan doen dan?quote:
Ik denk dat ik morgen even aangifte ga doen, dit is nog niet voorbij je zult er nog van horen!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen even aangifte ga doen, dit is nog niet voorbij je zult er nog van horen!
Wat heb je verandert dan?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dalando als je nou nog eens vraagt
lieve morp.. zou jij het overmorgen in de tt willen veranderen in vandaag? dan stuur ik je naaktpics vna mijn piemol
NEE.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve morp.. zou jij het overmorgen in de tt willen veranderen in vandaag? dan stuur ik je naaktpics van mijn piemol
stuur ze dan maar naar mijquote:
Ehm die hoef ik nietquote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lieve morp.. zou jij het overmorgen in de tt willen veranderen in vandaag? dan stuur ik je naaktpics van mijn piemol
Outpost wil alleen tieten en poesjesquote:Op zondag 22 mei 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
outpost wijst gewoon een kusje van mij af
quote:
Muzikale verlichting is het.quote:
Stuur me je adres danquote:Op zondag 22 mei 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kolere
![]()
je kwam hier nog heen he
komt het wel ongeveer op neer jaquote:
I'M ON THE HIGHWAY TO HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
natuurlijk, morp is stiekem wel een lieverd.. maar shhhhhhhhhhhhhquote:
Slaap zequote:Op zondag 22 mei 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
Fucking half 4
Even een slaapie doen.![]()
Doei knetter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker schatquote:Op zondag 22 mei 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
Fucking half 4
Doei knetter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was t maar zo'n feestquote:Op zondag 22 mei 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
barry white
stiffler gaat vannacht batsen
oh dit is voor je fap sessie?quote:
Rustig aan ouwequote:Op zondag 22 mei 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
Fucking half 4
Doei knetter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dit is voor je fap sessie?
![]()
doe je mee?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dit is voor je fap sessie?
![]()
Just me and youquote:
scheelt dat ze mijn oma ook niet is.. en zij kan er mee weg komen.. die benenquote:Op zondag 22 mei 2011 03:28 schreef Karzai het volgende:
Vind het trouwens nie kunnen die korte rokjes van Tina
Daar wil je je oma toch ook niet in zien?
Precies datquote:Op zondag 22 mei 2011 03:28 schreef Karzai het volgende:
Vind het trouwens nie kunnen die korte rokjes van Tina
Daar wil je je oma toch ook niet in zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
waar was het?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van Alternative 90's feest. Genoeg inspiratie voor mn show
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor stiffler zijn fapsessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:38 schreef Karzai het volgende:
Hou is op met die suffe plaatjes, ik hoef je knuffelbeertjes niet te zien
quote:
jij bent toch mijn enige knuffelbeertjequote:Op zondag 22 mei 2011 03:38 schreef Karzai het volgende:
Hou is op met die suffe plaatjes, ik hoef je knuffelbeertjes niet te zien
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent toch mijn enige knuffelbeertje![]()
Same herequote:Op zondag 22 mei 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stiffler
* Knetterkrankjorum doet meebrabbelen![]()
succesquote:Op zondag 22 mei 2011 03:47 schreef Karzai het volgende:
Krijg opeens zin om slakken te eten met knoflook
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:47 schreef Karzai het volgende:
Krijg opeens zin om slakken te eten met knoflook
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
even genieten
nietusquote:Op zondag 22 mei 2011 03:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh is dat je smoes, ik had je nog uitgenodigd
joaquote:
als je msn had, dan konden we dit topic verlaten.. mja dat heb je nietquote:
Heul nietquote:Op zondag 22 mei 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joastiffler is ook nog wakker, maar die post niet, die fapt
Heb je nog wat te vertellen?quote:Op zondag 22 mei 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je msn had, dan konden we dit topic verlaten.. mja dat heb je niet
Titel: it wasn't mequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
Voor knetter
Komt weer helemaal in de mood ?quote:
daar heb jij toch heul niks aanquote:
Slaap ze kerelquote:
goodbye my loverquote:
kquote:Op zondag 22 mei 2011 05:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, Stiff en Knetter al naar bed inmiddels dus..
Dat kan he.. als ik nu zou moeten werken... naja... zou 'm dat niet gaan worden, om het normaal uit te drukken. Rofl.quote:
Whaha, teveel gezopen?quote:Op zondag 22 mei 2011 05:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kan he.. als ik nu zou moeten werken... naja... zou 'm dat niet gaan worden, om het normaal uit te drukken. Rofl.
Lekker hoor. Ben jij zonet gaan luisteren?quote:
Yup, ik kom net mijn nest uit rollen!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben jij zonet gaan luisteren?
Ik zag de luisteraars net van 6 naar 7 gaan.
Haha, ben je hooked? Misschien moeten we er even voor zorgen dat Soeur Sourire er ook inkomt, het origineel dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik kom net mijn nest uit rollen!
Ik merk dat Soeur Plus al gedraaid is?
Hehehe ja dat zou wel lachuh zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
H
[..]
Haha, ben je hooked? Misschien moeten we er even voor zorgen dat Soeur Sourire er ook inkomt, het origineel dus.
Laten bezorgen en in bed opvreten?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
Ik lig in bed maar ik heb wel al weer trek in döner.
Dat zou wel ernstig zijn, van de knoflooksporen op je kussen. Aan de andere kant riekt het hier ook naar Chimay blauw, en zo 's ochtends is dat niet heel appetijtelijk.quote:
Ik moest ff googlen wat dat was!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou wel ernstig zijn, van de knoflooksporen op je kussen. Aan de andere kant riekt het hier ook naar Chimay blauw, en zo 's ochtends is dat niet heel appetijtelijk.
Dat weet ik, maar buiten dat bier en whisky dicht tegen elkaar aanliggen moet je als man van boven de 20 toch wel je trappistjes kennen hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een bierliefhebber!Ik ben meer van de 40%.
Hehehe neuh, ieder zo z'n smaak he!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar buiten dat bier en whisky dicht tegen elkaar aanliggen moet je als man van boven de 20 toch wel je trappistjes kennen hoor!
Speciaal voor jou!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe neuh, ieder zo z'n smaak he!
Net als wat muziek betreft! Wat bezielt je om deze bliepjesmuziek aan te vragen?
Normaal wel maar ik heb vrij gevraagd want voetbal.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgenn! Wie moeten er vandaag werken? Ik in ieder geval wel
doe mij maar rank sinatraquote:Op zondag 22 mei 2011 11:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 bazen op een rij
* Knetterkrankjorum geniet
Klopt ja!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fout ventje is ook al bijna 100 keer aangevraagd
aaw, hij is gehecht aan jequote:Op zondag 22 mei 2011 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn kater van gister gaat vandaag nog een beetje door
Omdat ik gewoon een goed leven hebquote:
je kan me echt niet vertellen dat je net zo helder wakker word als niks gedronken te hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een goed leven heb
Dunnona 3 flessen wijn heb ik nog geen kater de volgende dag
Ik ben altijd een klein beetje duf, maar ben net zo vrolijk als wanneer ik niet gedronken hebquote:Op zondag 22 mei 2011 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan me echt niet vertellen dat je net zo helder wakker word als niks gedronken te hebben
Een gevalletje van: Helaasquote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef ToT het volgende:
Irritant als je nummers aan wil vragen waarvan je de titel niet kent en je met Google de tekst ook niet kunt vinden!
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zie een jaren '50 achtervolging voor me
ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook al
kvind hem tof heb ik besloten
Epicnessquote:Op zondag 22 mei 2011 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook.
ik speel nu ook L.A. Noir, jaren '40 misdaadspel met deze muiek
het is supervernieuwend en superspannend, bijna alle characters zijn namelijk echte acteursquote:
elleboog.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kinderen voor kinderen? why?
en elbowbaas die dat aangevraagd heeft
echniequote:Op zondag 22 mei 2011 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ok nu begint het irritant te worden
op basis van gekkie titels?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga denk ik weer plaatjes aanvragen die ik niet ken
Op basis van wat ik op dat moment in mijn hoofd heb.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op basis van gekkie titels?
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf, is er nou een deuntje + levensadvies?
ik word gedwongen, das geen adviesquote:Op zondag 22 mei 2011 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zult ooit de waarheid van deze adviezen wel inzien!
krijg ik dit jaar wel kadootjes?quote:
Ik ben de enige echte, Kees is acteurquote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg ik dit jaar wel kadootjes?
en ben je de oude of de nieuwe?
Jij is bram?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben de enige echte, Kees is acteur
bram is hulpsint!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij is bram?
in dat geval![]()
![]()
waarom stop je godver
ooh jij is de eckte eckte?quote:
bram is een hulpsint geweestquote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij is bram?
in dat geval![]()
![]()
waarom stop je godver
Ben je kientjequote:Op zondag 22 mei 2011 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh jij is de eckte eckte?
krijg ik dit jaar kadootjes?
waar pics?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom lacht iedereen mij altijd uit als ik vraag om pics
ik blijf altijd een kindjequote:
ja nergens want ik krijg ze nietquote:
KNETTER. waar is je faye avatar gvdquote:Op zondag 22 mei 2011 12:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nergens want ik krijg ze niet
oh jawelquote:Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
knetter heeft er nooit een gehad hoor
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
knetter heeft er nooit een gehad hoor
Helaas niet.quote:
hahahaquote:Op zondag 22 mei 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik heb wel weer mn gebruikelijke ik drink nooit meer bui
Hihi komenquote:
Nee. Ik voel me wel oud elke keer als ik aan zijn verjaardag denkquote:Op zondag 22 mei 2011 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vergeten door het vele fokken?
hoe oud ben jequote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik voel me wel oud elke keer als ik aan zijn verjaardag denk
Oud genoeg om een zoon van 13 te hebbenquote:
op je 30e kun je al een zoon van 13 hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oud genoeg om een zoon van 13 te hebben
Het klinkt gewoon oud allemaal en ik word dit jaar 32quote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op je 30e kun je al een zoon van 13 hebben
whaha, dus je was 19quote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon oud allemaal en ik word dit jaar 32
Ik dacht dat jij dit jaar gewoon 30 wordt, net zoals vorig jaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon oud allemaal en ik word dit jaar 32
18quote:
Ik liep vorig jaar gewoon heel rebels met een "I'm 29" button rondquote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit jaar gewoon 30 wordt, net zoals vorig jaar?
Precies! Negeren is regeren!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liep vorig jaar gewoon heel rebels met een "I'm 29" button rond
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:40 schreef ToT het volgende:
Okee eigenlijk is dit toch best wel een schijtnummer!
Dit nummer bestond al ietsjes langer voordat hij bekend werd!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eye of the tiger
geert wilders muziek
maar hij gebruikt het als intro bij zijn eigen opkomstquote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer bestond al ietsjes langer voordat hij bekend werd!
Tja, maar dat iemand een bepaald nummer gebruikt, maakt het niet meteen ZIJN nummer!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar hij gebruikt het als intro bij zijn eigen opkomst
neequote:Op zondag 22 mei 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, maar dat iemand een bepaald nummer gebruikt, maakt het niet meteen ZIJN nummer!
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:51 schreef Redskillz het volgende:
Huppel, wat krijgt je zoon of dochter voor zijn verjaardag?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
mr-green
Bericht:
normale muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |