Dat idee heb ik ookquote:
Doei ((naam != Ilze)&&(naam != Esther)) !quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Mijn plan om vroeg naar bed te gaan is alweer mislukt. Nouja, dan ga ik nu maar slapen. Slaap lekker jongetjes en meisjes van de EXA SC.
Vervelend worden? Nee daar heb ik gelukkig ook maar nauwelijks last van. Ik word dan zo lam als Geert en heb een ruimtekussen van 10 meter om me heen nodigquote:
Beter wel ja. Maar ik moet het nog meemaken.quote:
Jij hebt goldaccount?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef TMartina het volgende:
godverdomme je kan nieteens kijken wie de gestemd heeft.
Op hyves is alles beter.
Huhquote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
O, nog één ding. Schrik niet van de datum/dag die op je op je computerscherm staat.![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
O, nog één ding. Schrik niet van de datum/dag die op je op je computerscherm staat.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
Heheheh, okequote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Beter wel ja. Maar ik moet het nog meemaken.
Als ik die middag thuisben, en ik kijk het na, en het is beide rond de 5-6 of hoger, dan ben ik geslaagd.
Hehe ja dat dusquote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Vandaag is het zondag? DAN IS MORGEN EXAMEN!!!Ohnee, wacht...
"
Typetje "zo min mogelijk vakkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Succes flits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel vervelend dat je latijn niet als extra hebt.
Je hebt iig genoten van je weekend. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Ooh. Het is zondag. Dat betekent dat het morgen maandag is en dat we weer examens hebben!!!
Hoe weet jij datquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef TMartina het volgende:
[..]
Je hebt iig genoten van je weekend. Dat scheelt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Vandaag is het zondag? DAN IS MORGEN EXAMEN!!!Ohnee, wacht...
"
Oh haha daar dacht ik echt niet aanquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Ooh. Het is zondag. Dat betekent dat het morgen maandag is en dat we weer examens hebben!!!
Omgquote:Op zondag 22 mei 2011 02:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Flitskikkerkent
de
rijtjes
van
bellum
en
rosa
niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |