SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierThe view from nowhere.
Nu alweer een deel waarin Straw het stralende middelpunt is.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
![]()
Mooi einde van het vorige topic, met dank aan MLig en Deelnemer
maar dat was niet me bedoeling hoor....quote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zoveel moeite om 5 cent af te troggelen van een oud vrouwtje.
Het is maar 5 cent johquote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.
en toen vroeg ik zo aan zon vrouwtje wat net aan kwam lopen van : wat gaat er in, 50 cent of 1 euro.
want je weet wel, ik had me voorgenomen socialer te doen ipv iedereen ontwijken en gesloten in mezelf bezig te zijn.
en toen zei ze zo van 50 cent.
en toen mompelde ik iets van..... oh" is het goed als ik uw karretje overneem, want volgensmij heb ik geen 50 cent muntstuk gepast" terwijl ik muntjes zocht.
en toen ging ik allemaal muntjes bij elkaar scrapen, en toen haalde ik maar 45 cent
maar dat vond ze goed
en toen ik nogmaals vragen: "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he". maar ze vond het goed
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.quote:
Okee.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)quote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.
Preciesquote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
ik wilde het even zeker weten
maar het kwam wel goed uit, anders moest ik weer de supermarkt in....en dan in de rij gaan staan.
en dan wachten tot ik aan de beurt ben
en dan briefgeld gaan wisselen met van " jaaa, is nodig voor die winkelkarretjes van jullie"
of dan 50 cent gaan pinnen ofzoiets.
en dan hopen dat de kassiere dat goed vind...
en allemaal gedoe..... en tijd
Je kreeg het niet, je troggelde het af.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kreeg het niet, je troggelde het af.
Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.
(uitgezonderd ouders)
ik kan me voor de rest alleen maar dingen kunnen bedenken dat ik aardig was voor anderen.
en soms ook ben opgelicht voor veel grotere bedragen(en nee, niet 8k meisje, en ook nog veel meer dan alleen bij hoeren). dus oprotten
nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.
Ik weet wie het kleine niet eert is het grote niet weert, maar je slaat wel heel erg door.
Cool story bro.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:13 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Precies
en daarom geef ik zo'n vrouwtje gewoon een briefje van 10 of 20, ligt eraan wat ik bij me heb.
Geeft verbaasde en leuke gezichten,
en ik kost mezelf 90 euro per uur, wat ik echt niet kwijt wil zijn aan geneuzel plus ik voel me gewoon kut als ik iemand benadeel, ookal is het maar 5 cent
Dat is ook wel weer erg onaardigquote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
niet echt studentikoos is dat... en wtf 90 euro per uur kost het jezelf? ben je zo druk in de weer dat het je geen vrije tijd hebt en al je tijd geld is?quote:
HET IS 5 CENT.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!
en het was niet de bedoeling dat ik perce naar dit soort dingen op zoek ben hoor.
ik ben wel opzoek naar andere besparingen altijd.
zoals een autoaccu....dat kost onnodig geld want ik start dat ding al jaren met de startslinger (met de hand ja! )
zoals dat ik de halve vorige winter in de kou heb gezeten.
en zoals dat ik altijd spullen steel van me ouders, en daarom van (ik houd niet bij ofzo) maar minder dan 50 euro boodschappengeld per maand me red.
ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekendequote:
Elke totaal onbekende kan wel 5 cent missen aan een willekeurig persoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekende
meestal omdat ik een debiel ben, is het in duizendfouten daarvan andersom bij mij
Precies de reden waarom ik versieren nog maar vermijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet je wat het is? De enige persoon waar je 100% zeker weten je hele leven mee door gaat brengen is... jezelf. Als je daar al niet tevreden mee bent... Wat heb je een ander dan nog te bieden..?!
nou ik voel me kut over mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet je wat het is? De enige persoon waar je 100% zeker weten je hele leven mee door gaat brengen is... jezelf. Als je daar al niet tevreden mee bent... Wat heb je een ander dan nog te bieden..?!
Kerel, laat die jankerds voro wat het zijn. Ik vind het erg goed dat je iemand hebt aangesproken en ook dat je eerlijk bent geweest. Zeker in jouw situatie is het een stapje voorwaarts.quote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 04:46 schreef _pillow_ het volgende:
Ben ik nou serieus de hekkensluiter van deze avond?
Nee, volgens mij liep je naar de winkelmandjes, want die zijn gratis.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.
en toen vroeg ik zo aan z-
Doe eens niet zo onaardigquote:Op zondag 22 mei 2011 07:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee, volgens mij liep je naar de winkelmandjes, want die zijn gratis.
Hoe is iemand wijzen op een alternatieve, eenvoudige oplossing onaardiger dan roepen dat het maar vijf cent is?quote:
Gast, jou moeten ze echt opsluiten en nooit meer vrijlaten.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)
daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".
dan voel ik me wel evil op een bepaalde manier, want wat ik dan van ze "aftroggel" wordt niet echt bijgehouden en vergeten ze dan weer
al die kleine beetjes wat ik van ze aftroggel elke keer helpen wel.
of naja het is niet dat ik niets van ze mag krijgen ofzo, maar gewoon, ik wil zonder dat ze het weten meer van ze krijgen dan ze denken en in de gaten hebben.
zelfde geld dat ik altijd taktisch dingen meeneem van me ouders....
zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.
daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".
zelfde geld voor vaatwastabletten. dat is ook best duur.
zo kiem ik de dure artikelen een beetje uit dat ik die van me ouders meejat, of vraag met een excuus
Alsof je evenveel toiletpapier als brood gebruikt, als je meet in kubieke meter per seconde. Mits je goed genoeg eet, gaat een rol wc-papier meestal langer mee dan een brood, en een pak toiletpapier heeft vaak zestien rollen. Reken maar uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.
daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".
Het is goedkoper om vaatwasmiddel te kopen en het met de hand te doen. In je eentje maak je echt niet zo veel vuil.quote:zelfde geld voor vaatwastabletten. dat is ook best duur.
Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".
Ik denk dat zijn ouders een boel niet weten , en ook een beetje met hun handen in het haar zitten van wat moeten met hem.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van.
Denk dat ze het wel doorhebben maar 'em een beetje willen helpen, of het gewoon niet willen weten dat hun zoon zo ver gezonken is dat 'ie van z'n ouders steelt.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef Halcon het volgende:
Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van.
Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bedquote:Op zondag 22 mei 2011 11:32 schreef formerjellybean het volgende:
On topic hoe was het versieren met stappen gisteren ???
Stel dat ik kinderen zou hebben en ze weten niet eens wat voor muntstukken er in het winkelwagentje moeten, ze kunnen keer op keer het WC-papier niet vinden in de winkel, etc... Dan is het toch wel tijd voor een verplichte opname.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ouders een boel niet weten , en ook een beetje met hun handen in het haar zitten van wat moeten met hem.
In dat laatste geval zijn zijn ouders niet al te snugger.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel doorhebben maar 'em een beetje willen helpen, of het gewoon niet willen weten dat hun zoon zo ver gezonken is dat 'ie van z'n ouders steelt.
Had je geen reserve shirtquote:Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bed![]()
@MLiG: Gaat het daadwerkelijk zo te werk bij de hoeren? Je gaat naar binnen , je spreekt een bedrag af en betaalt vooraf. Daarna steekt die vrouw je geld tussen haar decolleté en doet alsof ze niets heeft gekregen? En dan druip jij gewoon af?
Ik kan me de situatie niet zo goed voorstellen en dit moeten ze ook niet bij de verkeerde doen, want die breekt de tent af.
Heh, is dat niet zo dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het feit dat je moeite hebt met vrouwen alsof het een compleet ander ras is, nog tot daar aan toe.
Ben jij tevreden met jezelf?quote:Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Begin dan eens bij het begin. Je weet wat er verkeerd gaat, vervolgstap is nagaan wat veroorzaakt dat die dingen niet goed gaan... Weet je dat, dan kun je meestal ook wel zelf bedenken wat je er aan kunt doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
Want ik heb niet echt een idee hoe ik tevreden over mezelf zou moeten zijn. Het gaat gewoon niet goed, alles is een zooitje en ik weet dat ik eigenlijk beter kanWeet alleen niet hoe
Ga hier eens over nadenken , wat vind je leuk aan jezelf en je leven. Dat geeft je namelijk wat meer inzicht in jezelf en kan je ook tevredener over jezelf maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, is dat niet zo dan?
[..]
Ben jij tevreden met jezelf?
Want ik heb niet echt een idee hoe ik tevreden over mezelf zou moeten zijn. Het gaat gewoon niet goed, alles is een zooitje en ik weet dat ik eigenlijk beter kanWeet alleen niet hoe
Ik weet niet echt wat het veroorzaakt. Voel me gewoon steeds te moe en te bang om de dingen te doen die ik moet doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin dan eens bij het begin. Je weet wat er verkeerd gaat, vervolgstap is nagaan wat veroorzaakt dat die dingen niet goed gaan... Weet je dat, dan kun je meestal ook wel zelf bedenken wat je er aan kunt doen.
Op dit moment heel weinig eigenlijk. Kijk, tuurlijk kan het op zich altijd wel slechter denk ik; sommige dingen neem je gewoon 'for granted' zegmaar. En verder zijn er maar heel weinig dingen waar ik blij mee ben. Het gaat allemaal totaal niet zoals ik wil.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ga hier eens over nadenken , wat vind je leuk aan jezelf en je leven. Dat geeft je namelijk wat meer inzicht in jezelf en kan je ook tevredener over jezelf maken.
En over dat zooitje kan het ook zien als avontuurlijk, het is waarschijnlijk nooit saai met je.
Dat je te moe bent en te bang bent heeft een reden, dat is niet zomaar 'gewoon' zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat het veroorzaakt. Voel me gewoon steeds te moe en te bang om de dingen te doen die ik moet doen.
Ik denk dat je jezelf te kort doet, er zijn vast wel eigenschappen aan jezelf die jou jouw maken en stel jezelf ook doelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat het veroorzaakt. Voel me gewoon steeds te moe en te bang om de dingen te doen die ik moet doen.
[..]
Op dit moment heel weinig eigenlijk. Kijk, tuurlijk kan het op zich altijd wel slechter denk ik; sommige dingen neem je gewoon 'for granted' zegmaar. En verder zijn er maar heel weinig dingen waar ik blij mee ben. Het gaat allemaal totaal niet zoals ik wil.
Het is inmiddels al 6 jaar ongeveer dezelfde zooi, alleen de details zijn steeds anders. Er zijn dingen waar ik me ooit heel erg druk over heb gemaakt die als ik er nu naar terug kijk helemaal niet zo groot waren als ik toen dacht. Het zou een mooie verassing zijn als ik eens uit die zooi kwam, die zooi word na een paar jaar toch behoorlijk saai
Iedereen is zenuwachtig als 'ie iets gaat doen buiten z'n comfortzone. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, geeft het juist een kick. Zolang je geen dingen gaat ondernemen blijf je in die cirkel zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef benzin het volgende:
Ik ben moe omdat het me al jaren niet lukt, maar ook omdat leven gewoon vermoeiend is. Jezelf verzorgen, genoeg slapen, administratie doen, klusjes die moeten gebeuren doen etc. is al allemaal superveel werk en zwaar. En als je daarnaast ook nog studeert en werkt en de rest van je tijd verprutst aan alles uitstellen dan is leven niet echt leuk. Dat is gewoon alles wat ik doequote:Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je te moe bent en te bang bent heeft een reden, dat is niet zomaar 'gewoon' zo.
Ja dus, zie wat ik hierboven schrijfquote:Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef Supersoep het volgende:
Studeer/werk je?
Ik ben het alweer vergeten. Je moet in ieder geval eens op jezelf gaan wonen. Mag best in dezelfde stad zijn nog, dan zal je moeder misschien niet zo moeilijk doen.
Ik weet niet, ik ken de mogelijkheden niet echt.Als ik geen master/geen master in Utrecht ga doen dan is volgend studiejaar mijn laatste jaar in Utrecht. Ik ben best wel bang dat als ik straks ga werken ik niet alleen mijn middelbare schooltijd heb verprutst, maar ook mijn tijd als studentquote:Op zondag 22 mei 2011 12:08 schreef Catbert het volgende:
En trust me, je gaat spijt als haren op je hoofd krijgen als je straks afgestudeerd bent, uit Utrecht weggaat, en dan geen gebruik gemaakt heb van alle mogelijkheden hier.
Jezelf verzorgen is toch een kleine moeite? Ik zou eens beginnen met dingen niet langer uit te stellen en het hanteren van een vast ritme. Bepaalde tijd opstaan, vroeg genoeg om nog te kunnen douchen, fatsoenlijk te kunnen ontbijten, tussendoor op tijd en voldoende lunchen, avondeten, 's avonds wat dingen doen en dan op tijd gaan slapen. Kan me niet voorstellen dat je dan de hele dag moe bent. Ben je dan nog de hele dag moe dan is er wat anders aan de hand, maar daarvoor kun je dan het beste een dokter raadplegen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben moe omdat het me al jaren niet lukt, maar ook omdat leven gewoon vermoeiend is. Jezelf verzorgen, genoeg slapen, administratie doen, klusjes die moeten gebeuren doen etc. is al allemaal superveel werk en zwaar. En als je daarnaast ook nog studeert en werkt en de rest van je tijd verprutst aan alles uitstellen dan is leven niet echt leuk. Dat is gewoon alles wat ik doe![]()
Ik snap niet hoe al die mensen dat doen die ook nog een vriendin, veel vrienden en grote hobbies hebben. Ik snap het gewoon echt niet waar mensen die energie vandaan halen.
Daarvoor is een doelenlijstje handig. En zorg voor een goed nachtritme want dat zegt alles . Slaap bepaald hoe jij je de volgende dag voelt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen is toch een kleine moeite? Ik zou eens beginnen met dingen niet langer uit te stellen en het hanteren van een vast ritme. Bepaalde tijd opstaan, vroeg genoeg om nog te kunnen douchen, fatsoenlijk te kunnen ontbijten, tussendoor op tijd en voldoende lunchen, avondeten, 's avonds wat dingen doen en dan op tijd gaan slapen. Kan me niet voorstellen dat je dan de hele dag moe bent. Ben je dan nog de hele dag moe dan is er wat anders aan de hand, maar daarvoor kun je dan het beste een dokter raadplegen.
Yep en fatsoenlijk en regelmatig eten bepaalt hoe je je gaat voelen die dag. Iemand die hele nachten rondspookt en niet de moeite neemt regelmatig en gezond te eten, zal zich nooit top voelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daarvoor is een doelenlijstje handig. En zorg voor een goed nachtritme want dat zegt alles . Slaap bepaald hoe jij je de volgende dag voelt.
Ik denk dat je waarschijnlijk te veel hooi op je vork neemt en het overzicht kwijt raakt en als de moeheid blijft, inderdaad eens naar de dokter gaan , want misschien heb je bloedarmoede en daar kun je behoorlijk moe van zijn.
Het komt op me over als een hoop werk. Ik vind douchen, tandenpoetsen, aankleden en haren kammen al een behoorlijk klus; dat doe ik allemaal nog netquote:
Ik denk dat de vermoeidheid puur psychisch is eigenlijk. Het is de laatste paar jaar steeds erger geworden. Mijn leven is zoals het nu is gewoon zo ontzettend demotiverend en het schiet maar niet opquote:Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je dan de hele dag moe bent. Ben je dan nog de hele dag moe dan is er wat anders aan de hand, maar daarvoor kun je dan het beste een dokter raadplegen.
Zolang er bier is is het nog geen complete mineurquote:Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bed![]()
Iddquote:@MLiG: Gaat het daadwerkelijk zo te werk bij de hoeren? Je gaat naar binnen , je spreekt een bedrag af en betaalt vooraf. Daarna steekt die vrouw je geld tussen haar decolleté en doet alsof ze niets heeft gekregen? En dan druip jij gewoon af?
Ik kan me de situatie niet zo goed voorstellen en dit moeten ze ook niet bij de verkeerde doen, want die breekt de tent af.
Dat is makkelijk spreken, zolang je zelf niet in die situatie zit. Trouwens, wie zegt dat ze hem niet willen laten opnemen? Dat is alleen niet zomaar te verplichten he, gezien hij meerderjarig is ;-)quote:Op zondag 22 mei 2011 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel dat ik kinderen zou hebben en ze weten niet eens wat voor muntstukken er in het winkelwagentje moeten, ze kunnen keer op keer het WC-papier niet vinden in de winkel, etc... Dan is het toch wel tijd voor een verplichte opname.
Waar heb je het dan de hele dag zo druk mee?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het komt op me over als een hoop werk. Ik vind douchen, tandenpoetsen, aankleden en haren kammen al een behoorlijk klus; dat doe ik allemaal nog net![]()
Op tijd slapen doe ik de laatste maanden niet meer. Ik sliep vroeger minimaal 8 uur, maar ik ben tegenwoordig al blij als ik net de 6 uur haal.
[..]
Ik denk dat de vermoeidheid puur psychisch is eigenlijk. Het is de laatste paar jaar steeds erger geworden. Mijn leven is zoals het nu is gewoon zo ontzettend demotiverend en het schiet maar niet opDat is vermoeiend
Stel jezelf dan al als doel eerst op tijd te gaan slapen. Ik heb namelijk ook een periode dat ik door burenoverlast heel weinig sliep en ik deed en kon niet veel . Nu heb ik gelukkig stilte , zorg dat ik minstens 8 uur slaap en dan neemt die moeheid vanzelf ook af.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het komt op me over als een hoop werk. Ik vind douchen, tandenpoetsen, aankleden en haren kammen al een behoorlijk klus; dat doe ik allemaal nog net![]()
Op tijd slapen doe ik de laatste maanden niet meer. Ik sliep vroeger minimaal 8 uur, maar ik ben tegenwoordig al blij als ik net de 6 uur haal.
[..]
Ik denk dat de vermoeidheid puur psychisch is eigenlijk. Het is de laatste paar jaar steeds erger geworden. Mijn leven is zoals het nu is gewoon zo ontzettend demotiverend en het schiet maar niet opDat is vermoeiend
Ach kom op, muntstukken voor een winkelwagentje en WC-papier kopen in de winkel... Is allemaal niet zo heel ingewikkeld, toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is makkelijk spreken, zolang je zelf niet in die situatie zit. Trouwens, wie zegt dat ze hem niet willen laten opnemen? Dat is alleen niet zomaar te verplichten he, gezien hij meerderjarig is ;-)
Ik ben pas na m'n studie in Utrecht gaan wonen (nouja, laatste half jaar van m'n studie ivm stage hier) en heb hier dus ook van de grond af m'n sociale leven weer op moeten bouwen. Dat heb je altijd, maar je moet het wel gewoon gaan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet, ik ken de mogelijkheden niet echt.Als ik geen master/geen master in Utrecht ga doen dan is volgend studiejaar mijn laatste jaar in Utrecht. Ik ben best wel bang dat als ik straks ga werken ik niet alleen mijn middelbare schooltijd heb verprutst, maar ook mijn tijd als student
Ga sporten, pluspunten als het een sociale sport is (alles behalve fitness dus). Als je geen zak uitvoert wordt je ook moe.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef benzin het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voel me een stuk beterder dan gisteren
nee. kartonnen dozen zijn gratis, en die mag je ook mee naar huisquote:Op zondag 22 mei 2011 07:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee, volgens mij liep je naar de winkelmandjes, want die zijn gratis.
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thanx ben een bikkel wat betreft luddevuh , kwestie van uithuilen en opnieuw beginnen. Denk ook wel dat het komt dat ik in mijn leven behoorlijk heftige dingen meegemaakt hebt en dan is luddevudduh een peuleschilletjequote:Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zit ik in een goeddeels vergelijkbare situatie als Benzin. Het lijkt ook wel alsof een situatie vermoeiender is naarmate het nuttiger is, bij een totaal gebrek aan motivatie ofzo. Zeker school is zodoende een ramp. Moet helaas nu weg, zou dit topic graag volgen. Vanavond maar weer bijlezen dan
Uitstellen van dingen die ik moet doen. De ironie is dat als je dingen uitstelt het in je hoofd wel veel werk is en stress oplevert terwijl het lijkt alsof je niets doet. Eigenlijk is dat extreem vermoeiend. En het ergste is dat het uiteindelijk toch moet gebeuren en ik dan soms wekenlang extra hard moet werken om alles weer op orde te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heb je het dan de hele dag zo druk mee?
Dat doel heb ik al, maar het lukt nog niet echtquote:Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
Stel jezelf dan al als doel eerst op tijd te gaan slapen.
Ik weet niet, volgens mij ben ik gewoon defectquote:De moeheid is gedeeltelijk psysisch maar ook een alarm dat je een andere levenstijl moet gaan nemen.
En je kan er wel over blijven klagen maar als je er niets aan veranderd zit je straks nog mee en ben je gewoon jong opgebrand en ik denk niet dat je dat wil.
Ergens denk ik dat voor jou als ik het zo lees al een bezoekje aan de huisarts doen want dit klinkt echt niet gezond.
Maak een lijstje van dingen die je moet doen, en werk ze af op volgorde van hoeveel tijd het kost, die het minste tijd kosten als eerste. Ik probeer zelf dingen die 5 minuten of minder kosten altijd meteen te doen, gewoon omdat het anders alleen maar opstapelt en je het overzicht verliest.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef benzin het volgende:
Uitstellen van dingen die ik moet doen. De ironie is dat als je dingen uitstelt het in je hoofd wel veel werk is en stress oplevert terwijl het lijkt alsof je niets doet. Eigenlijk is dat extreem vermoeiend. En het ergste is dat het uiteindelijk toch moet gebeuren en ik dan soms wekenlang extra hard moet werken om alles weer op orde te krijgen.
Tja. Maar als je het op die manier opgeeft ga je dus alleen maar de rest van je leven een kutleven hebben. Zo werkt het niet; als je een beter leven wil moet je daar zelf voor zorgen.quote:Ik weet niet, volgens mij ben ik gewoon defectAls ik een product was dan was ik mezelf gaan omruilen voor een exemplaar dat wel goed werkt.
Dat weet ik; maar ik heb er ook gewoon niet heel veel hoop meer in. Mijn leven is al jaren een puinzooi en ik twijfel gewoon of ik er ooit nog iets van zal kunnen makenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:
Tja. Maar als je het op die manier opgeeft ga je dus alleen maar de rest van je leven een kutleven hebben. Zo werkt het niet; als je een beter leven wil moet je daar zelf voor zorgen.
Tja. Eindigen als MLIG of Schenk is ook een keuze.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik; maar ik heb er ook gewoon niet heel veel hoop meer in. Mijn leven is al jaren een puinzooi en ik twijfel gewoon of ik er ooit nog iets van zal kunnen makenAndere mensen lijken gelukkig en mij lukt dat niet. Ik vind het verschrikkelijk
Die mensen hebben in de gaten dat het leven iets is wat je er zelf van maakt, jij laat het meer lijken alsof het leven je overkomt en gewoon aan de zijlijn wacht tot het beter word.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik; maar ik heb er ook gewoon niet heel veel hoop meer in. Mijn leven is al jaren een puinzooi en ik twijfel gewoon of ik er ooit nog iets van zal kunnen makenAndere mensen lijken gelukkig en mij lukt dat niet. Ik vind het verschrikkelijk
Of Richard. De rode draad is toch wel 'n beetje dat de de basishygiëne niet in orde hebben, daar niets aan doen en dat het daardoor van kwaad tot erger gaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Eindigen als MLIG of Schenk is ook een keuze.
Wie?quote:
Dat stuk heb ik gemist, basishygiene?quote:De rode draad is toch wel 'n beetje dat de de basishygiëne niet in orde hebben, daar niets aan doen en dat het daardoor van kwaad tot erger gaat.
Basishygiëne in de zin van de basiszaken om je goed te voelen: genoeg slaap pakken, op tijd eten, niet de hele dag binnen zitten, je studie/werk niet verwaarlozen, normaal contact met andere mensen, etc..quote:Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Dat stuk heb ik gemist, basishygiene?
Oh, ik dacht ff dat 'ie een week met dezelfde onderbroek deed ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Halcon het volgende:
Basishygiëne in de zin van de basiszaken om je goed te voelen: genoeg slaap pakken, op tijd eten, niet de hele dag binnen zitten, je studie/werk niet verwaarlozen, normaal contact met andere mensen, etc..
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ff dat 'ie een week met dezelfde onderbroek deed ofzo
Dat mag niet gebeuren. Als ik zo ver afglij (en dat is niet naar bedoeld naar hun toe) dan stop ik er gewoon helemaal mee. Met dat idee kan ik ook niet leven.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Eindigen als MLIG of Schenk is ook een keuze.
Zo voelt voor mij mijn leven ook. Soms heb ik meer het gevoel dat ik in een film speel en helemaal geen invloed heb. Ik heb mijn profielkeuze, mijn studiekeuze en mijn werkkeuze gemaakt gebaseerd op anderen. Zou bijna zeggen dat anderen die voor me hebben gemaakt. En zo is het bijna met alles.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Die mensen hebben in de gaten dat het leven iets is wat je er zelf van maakt, jij laat het meer lijken alsof het leven je overkomt en gewoon aan de zijlijn wacht tot het beter word.
Zo werkt het niet , je zal er hoe cliche en vervelend het ook klinkt toch echt zelf wat aan doen . Je weet zelf al waar het fout zit , maar je verschuilt je achter excuses waardoor je er zelf niets aan hoeft te doen.
Mensen hebben je al veel tips gegeven, en het enige wat ik zie is dat jij de passende adviezen om wel degelijk wat aan je situatie wegwuift om er vervolgens op door te gaan dat ach het is zo , waarom zou ik het veranderen.
Toen ik in Utrecht kwam wonen woonde ik bij m'n vriendin in. Toen dat uitging had ik hier ook geen woning en vrienden meer hoor. Was ook een leermoment voor mij; ik zorg altijd dat ik m'n eigen vrienden aanhou.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat mag niet gebeuren. Als ik zo ver afglij (en dat is niet naar bedoeld naar hun toe) dan stop ik er gewoon helemaal mee. Met dat idee kan ik ook niet leven.
Het zou gewoon zo mooi zijn als mijn leven gewoon eens meezatVoor jou bijvoorbeeld moet leven iets leuks zijn; je hebt een leuke vriendin, wat vrienden
![]()
En misschien is dat voor jou ook niet makkelijk geweest, maar op dit punt kan ik me gewoon niet meer echt voorstellen dat ik ook ooit eens bij dat punt zal komen.
Misschien lomp maar dat is gewoon een domme kutinstelling. De enige die jou iets tekort doet is jezelf. Je hebt zelf gezien wat er met mensen gebeurt die anderen de schuld gaan geven van hoe hun leven er nu uitziet.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef benzin het volgende:
Ik voel me heel erg machteloos en ik voel me heel erg tekort gedaan door anderen![]()
Lijkt me een kutsituatie, wat heb je toen gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:
Toen ik in Utrecht kwam wonen woonde ik bij m'n vriendin in. Toen dat uitging had ik hier ook geen woning en vrienden meer hoor. Was ook een leermoment voor mij; ik zorg altijd dat ik m'n eigen vrienden aanhou.
Hockey, ben ook vrijwilligerswerk voor de vereniging gaan doen en zodoende veel mensen leren kennen. Verder ook verschillende cursussen gedaan (fotocursus o.a.). Hele goeie vrienden worden duurt een tijdje maar gewoon mensen leren kennen om een biertje mee te doen is echt niet moeilijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef minibeer het volgende:
Lijkt me een kutsituatie, wat heb je toen gedaan?
Mag hopen dat hij wel genoeg puf heeft om telkens een schone onderbroek aan te trekken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ff dat 'ie een week met dezelfde onderbroek deed ofzo
Dat is wat een boel mensen vergeten vrienden heb je niet meteen je moet plekken zoeken waar je onder de mensen komt, en ook inderdaad in achterhoofd houden dat rome niet in een dag gebouwd is en gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hockey, ben ook vrijwilligerswerk voor de vereniging gaan doen en zodoende veel mensen leren kennen. Verder ook verschillende cursussen gedaan (fotocursus o.a.). Hele goeie vrienden worden duurt een tijdje maar gewoon mensen leren kennen om een biertje mee te doen is echt niet moeilijk.
Grappig was ook dat m'n toenmalige vriendin (waar het mee uitgegaan is) niet wou dat ik ging hockeyen, vond ze maar kakkers. Tja, ik was toen 22 en wat volgzamer dan ik nu ben
Ik ben ook boos. Ben heel erg boos op mezelfquote:Op zondag 22 mei 2011 14:04 schreef Supersoep het volgende:
Je hebt dus ook nog eens geen enkele vorm van eigenwaarde.
Weet je, de meeste mensen, als die afglijden en zich tekort gedaan voelen omdat hun leven kut is, voelen toch een soort boosheid opstijgen. Niet doorgedreven in de zin van "ik schiet even wat mensen overhoop", maar meer dat je tegen jezelf zegt: en nu is het verdomme genoeg, zodat je toch een tijdelijke motivatie-boost krijgt om het wat te verbeteren.
Jij lijkt dat totaal niet te hebben, wat jammer is. Niet alleen anderen doen jou tekort, jij doet jezelf ook nog eens tekort en dat is wel het meest funest van heel dit plaatje. Dat moet je dan maar eens veranderen, dit is het enige leven dat je gaat krijgen. Reincarnatie lijkt me niet zo plausibel.
Moet je meedoen aan de intro van je stad & opleiding, en eventueel bij een studentenvereniging gaan. 100% zeker dat je dan een hoop nieuwe vrienden hebt gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Echte vrienden maken is moeilijk vind ik. Ik kijk dan ook een beetje op om naar de universiteit te gaan en op mezelf te gaan wonen in een andere stad - wie weet val ik buiten de groep enzovoort aangezien ik vooral in 't begin in grote groepen heel erg stil ben.
Als ik nadenk, heb ik eigenlijk maar twee écht goede vrienden die ik echt alles vertel en echt vertrouw, en dan ook nog mijn ouders en mijn zusjes die ik door en door vertrouw. Voor de rest heb ik vrienden waar ik leuke dingen mee doe; zoals op vakantie gaan, uitgaan en dat soort dingen, maar de één vertrouw ik meer dan de ander..
Ook zijn er bij mij heel veel vrienden weggevallen; van de basisschool en de middelbare. Ik had vanaf de middelbare een groepje jongens, sowieso spraken we iedere week wel af, maar dat is sinds vorig jaar helemaal ''kapot'' gegaan. Wat ook best jammer is.
Ook in mijn huidige klas, stage en op m'n werk heb ik veel vrienden (+ vriendinnen) gemaakt, waar ik het echt goed mee kan vinden. We zijn een hechte groep geworden (sommige vallen d'r wel buiten), maar dat heeft bij mij ook wel één jaar geduurd voordat ik ze allemaal kende en ik me op m'n gemak voelde. Wie weet gebeurt dat in de toekomst ook en zit ik heel lang zonder vrienden in die nieuwe stad, en dat is zo fucked up lijkt me.. Moeilijk.
Niemand krijgt wat 'ie wil, ook die eikels niet. Tuurlijk hebben sommige mensen het makkelijker dan anderen, maar als je iets wil zul je ervoor moeten werken. Maargoed, je weet dit allemaal ook wel, je doet alleen niks.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben altijd goed geweest tegen andere mensen en ik verdien dit gewoon niet. Terwijl, om dan meteen maar naar het andere uiterste te gaan, ik complete eikels zie die alles krijgen wat ze willen. De wereld klopt gewoon niet en daarom ben ik boos.
Aww dat is een goeie en inspirerende speechquote:
Tuurlijk weet ik dat wel, maar ik weet gewoon niet waarom ik niets doe. Als iemand me kan vertellen hoe ik wel iets kon doen dan was alles opgelost.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand krijgt wat 'ie wil, ook die eikels niet. Tuurlijk hebben sommige mensen het makkelijker dan anderen, maar als je iets wil zul je ervoor moeten werken. Maargoed, je weet dit allemaal ook wel, je doet alleen niks.
Ja, dat vraag ik me dus af.. Maar denk dat ik dat ook sowieso wel ga doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Moet je meedoen aan de intro van je stad & opleiding, en eventueel bij een studentenvereniging gaan. 100% zeker dat je dan een hoop nieuwe vrienden hebt gemaakt
Dat kunnen we niet vertellen, en nu even stoppen met zeuren en gewoon een afspraak maken bij de dokter. Die kan je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. En ten 2de wij hebben al een boel verteld maar je lijkt het niet aan te willen nemen en blijft gewoon zielig doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel, maar ik weet gewoon niet waarom ik niets doe. Als iemand me kan vertellen hoe ik wel iets kon doen dan was alles opgelost.
Zoals 80% van de gasten hier doet.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet vertellen, en nu even stoppen met zeuren en gewoon een afspraak maken bij de dokter. Die kan je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. En ten 2de wij hebben al een boel verteld maar je lijkt het niet aan te willen nemen en blijft gewoon zielig doen.
En dat kan niemand. Enige wat je zou kunnen toen is jezelf zo hard kapot snuiven dat het je allemaal niet meer kan schelen maar dan wordt 't vrienden maken wat lastiger.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
Tuurlijk weet ik dat wel, maar ik weet gewoon niet waarom ik niets doe. Als iemand me kan vertellen hoe ik wel iets kon doen dan was alles opgelost.
Ik vind het ook erg jammer dat ik niet in Utrecht ben gaan studeren. Verenigingen hier zijn gewoon leuk en helemaal niet zo ballerig (zelfs het corps niet). Je hebt altijd mafkezen maar het overgrote deel zijn gewoon leuke mensen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, dat vraag ik me dus af.. Maar denk dat ik dat ook sowieso wel ga doen.
Vandaar dat ik zeg dat we hier weer een gevalletje Richard, MLIG, Schenkstroop hebben... Wat kunnen sommige mensen toch enorm zeuren en van mugjes olifanten maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet vertellen, en nu even stoppen met zeuren en gewoon een afspraak maken bij de dokter. Die kan je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. En ten 2de wij hebben al een boel verteld maar je lijkt het niet aan te willen nemen en blijft gewoon zielig doen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:11 schreef Catbert het volgende:
Grappig was ook dat m'n toenmalige vriendin (waar het mee uitgegaan is) niet wou dat ik ging hockeyen, vond ze maar kakkers. Tja, ik was toen 22 en wat volgzamer dan ik nu ben
Ik vind het corps toch vrij ballerig. (hoewel ik er verder niks op tegen heb)quote:Op zondag 22 mei 2011 14:41 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het ook erg jammer dat ik niet in Utrecht ben gaan studeren. Verenigingen hier zijn gewoon leuk en helemaal niet zo ballerig (zelfs het corps niet). Je hebt altijd mafkezen maar het overgrote deel zijn gewoon leuke mensen.
Ja inderdaad en het stomste van vind ik dat als je al gewoon weet wat je fout doet , er ontevreden overblijft en niet eens de situatie wil veranderen maar door blijft klagen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat we hier weer een gevalletje Richard, MLIG, Schenkstroop hebben... Wat kunnen sommige mensen toch enorm zeuren en van mugjes olifanten maken.
Het USC is toch een verzameling van vreselijk omhooggevallen arrogante snotneuzen hoorquote:Ik vind het ook erg jammer dat ik niet in Utrecht ben gaan studeren. Verenigingen hier zijn gewoon leuk en helemaal niet zo ballerig (zelfs het corps niet). Je hebt altijd mafkezen maar het overgrote deel zijn gewoon leuke mensen.
Inderdaad. Als hij nu eens alle tijd die hij steekt in klagen zou steken in gewoon de dingen doen die hij moet doen dan zou het er al een stuk beter uit zien allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad en het stomste van vind ik dat als je al gewoon weet wat je fout doet , er ontevreden overblijft en niet eens de situatie wil veranderen maar door blijft klagen.
Ik kan daar heel kwaad over worden en het liefst zou ik dat soort mensen heel hard door elkaar willen schudden en a la Cher, keihard roepen Snap out of it.
Mannen het blijft een eeuwige bron van frustratie af en toequote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is dat toch dat alle mannen die ik ken continu A zeggen en B doen?
Het eeuwige "Oh nee, toch niet"?
Kan iemand dat even uitleggen, wat daar het nut van is?
Voorbeeld: "Ik zou graag met je mee boodschappen doen want ik heb geen auto."
Ik sta voor hem vroeg op zodat hij op zijn gebruikelijke tijd kan gaan, bel hem op om te melden dat ik eraan kom... "Oh nee, toch niet. Heb al vervoer."
Of: "Ik blijf één nachtje weg, morgen weer thuis."
Ik maak een uitgebreide maaltijd voor 2 voor die avond maar meneer blijft doodleuk nog een nacht weg. "Oh nee, toch niet!"
En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Waarom doen mannen dat? Explain!
Ik ken niet veel mensen van het USC maar ik vind ze wel meevallen. Maar ik ken er niet veel. De meeste die ik ken zijn lid van Veritas.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef Micson het volgende:
Het USC is toch een verzameling van vreselijk omhooggevallen arrogante snotneuzen hoor
quote:Maar Unitas, Veritas, UMTC (waar ik zelf lid ben) , en Biton voor de alternatieve mensen, niks mis mee!
Ik hoop toch niet dat je denkt dat alle mannen zo zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik sta voor hem vroeg op zodat hij op zijn gebruikelijke tijd kan gaan, bel hem op om te melden dat ik eraan kom... "Oh nee, toch niet. Heb al vervoer."
Ik maak een uitgebreide maaltijd voor 2 voor die avond maar meneer blijft doodleuk nog een nacht weg. "Oh nee, toch niet!"
Ik denk dat die knakker gewoon niet zo erg geinteresseerd in d'r is.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik hoop toch niet dat je denkt dat alle mannen zo zijn.
Geen interesse?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik begin erin te geloven na zoveel keer teleurstelling van zo'n beetje elke man die ik tegenkom, of het nu familieleden, vrienden of (potentiële) relaties zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 15:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je denkt dat alle mannen zo zijn.
En verder houden sommige mensen nu eenmaal minder rekening met anderen (of dat gewoon egoïsme is of slordigheid laat ik even in het midden) en daar krijg je zulke situaties van.
Geen interesse, van niemand dus?quote:
Misschien tijd om kritischer te kijken naar je omgeving en naar jezelf. Misschien doe je juist te veel en krijg je daardoor het idee dat het steeds op jou aankomt.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen interesse, van niemand dus?
Het zal wel aan mij liggen dan, ik weet niet.. Sloof me uit voor iedereen maar o wee als je zelf eens wensen hebt.
Dat "uitsloven" is ook nogal asexy. Beetje hard to get mag wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zal wel aan mij liggen dan, ik weet niet.. Sloof me uit voor iedereen maar o wee als je zelf eens wensen hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat we hier weer een gevalletje Richard, MLIG, Schenkstroop hebben... Wat kunnen sommige mensen toch enorm zeuren en van mugjes olifanten maken.
Vind het jammer dat jullie daar zo over denken. Ik voel me niet echt serieus genomen zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad en het stomste van vind ik dat als je al gewoon weet wat je fout doet , er ontevreden overblijft en niet eens de situatie wil veranderen maar door blijft klagen.
Ik kan daar heel kwaad over worden en het liefst zou ik dat soort mensen heel hard door elkaar willen schudden en a la Cher, keihard roepen Snap out of it.
Serieus echt heel serieus als ik maandenlang /jarenlang futloos voelde was ik naar de dokter gegaan . Eerst om te kijken of ik lichamelijk niets mankeerde , ten tweede of het iets psychisch was, de dokter had me waarschijnlijk door verwezen naar een instantie waar ik met hulp van een instantie begeleiding kreeg om mijn leven op te bouwen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Vind het jammer dat jullie daar zo over denken. Ik voel me niet echt serieus genomen zo.
Als jullie in mijn situatie zouden zitten en exact zo zouden denken en voelen als ik, dan hadden jullie ingezien dat ik niet probeer om zielig te doen, maar er echt oprecht veel moeite mee heb. Ik snap niet dat jullie dat niet kunnen begrijpen. Iemand die het zou begrijpen zou het niet over mugjes hebben.
Ik probeer ook niet zielig te doen, want ik ben niet zielig. Ik weet ook wel dat ik het zelf doe. En in het echt zou ik dit ook nooit tegen mensen vertellen. Ik probeer hier enkel mijn gevoel te uiten en te kijken of iemand me kan zeggen wat ik moet doen![]()
Maar als ik niet welkom ben dan zal ik mijn mond wel weer houden hoor. Toch bedankt voor het luisteren.
Je bent echt wel welkom hoor. Maar je moet van ons ook begrijpen we zitten in een andere situatie dan jullie en sommige gevallen (vooral MLiG) zijn voor ons zo "vreemd" en onbegrijpbaar dat we het zelf ook niet meer weten. En dan probeer je op zo'n jongen in te praten en in te praten en het liefste zou je hem gewoon uit zijn huis sleuren door elkaar schudden en zeggen dat ie wat van zijn leven moet maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Vind het jammer dat jullie daar zo over denken. Ik voel me niet echt serieus genomen zo.
Als jullie in mijn situatie zouden zitten en exact zo zouden denken en voelen als ik, dan hadden jullie ingezien dat ik niet probeer om zielig te doen, maar er echt oprecht veel moeite mee heb. Ik snap niet dat jullie dat niet kunnen begrijpen. Iemand die het zou begrijpen zou het niet over mugjes hebben.
Ik probeer ook niet zielig te doen, want ik ben niet zielig. Ik weet ook wel dat ik het zelf doe. En in het echt zou ik dit ook nooit tegen mensen vertellen. Ik probeer hier enkel mijn gevoel te uiten en te kijken of iemand me kan zeggen wat ik moet doen![]()
Maar als ik niet welkom ben dan zal ik mijn mond wel weer houden hoor. Toch bedankt voor het luisteren.
Misschien moet je je minder uitsloven? Of wat selectiever zijn in de momenten waarop en de personen voor wie je je uit gaat sloven?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In jouw situatie zou ik als eerst stoppen met mekkeren, zorgen dat ik voldoende en gezond eet, genoeg slaap pak en zou ik de dingen die gedaan moeten worden prioriteiten en beginnen hij het afhandelen van de belangrijkste zaken.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Mwah, een beetje mekkeren mag best, maar mensen ergeren zich er volgens mij ook aan omdat het klagen niet helpt en het denk ik alleen nog maar erger maakt (een soort selffulfilling prophecy en ja ik moest opzoeken hoe je dat schrijftquote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
Wat mij betreft ben je hier zeker welkom. Ik lurk vaak mee in dit topic, en ik kan me altijd goed inleven in jouw berichten omdat ik lange tijd in een zelfde situatie heb gezeten. Sterker nog mijn schooltijd (basisschool, middelbare school en hoger onderwijs) ligt nu ook bijna achter mij, met het besef dat ik er ook veel te weinig heb uitgehaald dan er in heeft gezeten. Frustrerend? Soms wel, en soms niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Zo denk ik er ook over, alles van je afschrijven lucht best op, maar je kunt niet eeuwig zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwah, een beetje mekkeren mag best, maar mensen ergeren zich er volgens mij ook aan omdat het klagen niet helpt en het denk ik alleen nog maar erger maakt (een soort selffulfilling prophecy en ja ik moest opzoeken hoe je dat schrijft)
Dus het mag wel (van mij), maar ik denk dat je het beter niet kan doen.
Dit dus je mag hier best klagen maar je hebt geen recht om te klagen als je niks doet of wil om de situatie te verbeteren.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, alles van je afschrijven lucht best op, maar je kunt niet eeuwig zwelgen in zelfmedelijden.
Benzin je bent subassertief. Je heb nooit geleerd je eigen keuzes te maken. Daardoor wordt je geleefd. Dat geeft een heel ander levensgevoel dan je eigen doelen nastreven. Inmiddels ben je er depressief van geworden. Die moeheid is een depressie. Wat je moet doen is simpel. Je gaat naar de huisarts ivm je depressie. Je gaat met je ouder een gesprek aan over de beschermde opvoeding die ze je geven (dat patroon moet worden doorbroken). Je gaat iets doen om assertiever te worden (assertiviteitstraining of therapie)quote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt als push-pull-techniekquote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
de man heeft dit advies misschien wel gewoon gedaan, en heeft gewoon gemerkt dat wat jij irritant gedrag noemt positief voor hem werkt.quote:Op zondag 22 mei 2011 04:08 schreef EricOscuro het volgende:
*knip*
Maar wat je ook doet... je moet jouw eigen manier zien te vinden die redelijk dicht bij jezelf ligt... anders lukt het nooit of is het in no time uit.
catbert heeft het ook een beetje doorquote:Op zondag 22 mei 2011 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat "uitsloven" is ook nogal asexy. Beetje hard to get mag wel.
Wat is PUA? Als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef Halcon het volgende:
Het PUA-gelul. Dat hadden we nog niet gehad.
Toch begrijp je het niet helemaal, want dan had je me exact kunnen vertellen wat ik wel zou moeten doen. Daarmee wil ik niet doen of mijn problemen objectief erger zijn dan die van jou, waarschijnlijk vooral anders. Ik zou jou misschien ook niet begrijpen. En dat was niet rot bedoeld naar jou toequote:Op zondag 22 mei 2011 15:34 schreef formerjellybean het volgende:
Serieus echt heel serieus als ik maandenlang /jarenlang futloos voelde was ik naar de dokter gegaan . Eerst om te kijken of ik lichamelijk niets mankeerde , ten tweede of het iets psychisch was, de dokter had me waarschijnlijk door verwezen naar een instantie waar ik met hulp van een instantie begeleiding kreeg om mijn leven op te bouwen.
En trouwens doe niet alsof ik het niet begrijp, ik heb verdorie zelf jaren terug begeleiding gehad voor borderline , en ik ook geen contacten had.
Je geeft in meerdere discussies al aan dat je het wel weet maar er niets mee doet, de optie dokter negeer je helemaal , wat helemaal dom is want wie weet is er echt iets mis met je lichamelijk en had het juist geholpen naar de dokter te gaan.
Ja, dat is precies zoals het is. Het lukt me niet om te zijn wie ik moet zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:52 schreef Urquhart het volgende:
Kies dus vooral voor jezelf, en laat je leven niet leiden door anderen. Volgens mij is dat jou grote probleem; jij wilt leven naar de maatstaven van de maatschappij/je omgeving/leeftijdsgenoten, en je voelt je ongelukkig omdat je dat niet kunt bijbenen.
Die moeheid is een depressie?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:57 schreef deelnemer het volgende:
Benzin je bent subassertief. Je heb nooit geleerd je eigen keuzes te maken. Daardoor wordt je geleefd. Dat geeft een heel ander levensgevoel dan je eigen doelen nastreven. Inmiddels ben je er depressief van geworden. Die moeheid is een depressie.
Wat betreft de huisarts en mijn ouders; zie wat ik hierboven schreef. En voor de duidelijkheid, dat is echt goed advies en ik wil het wel, maar het gaat echt niet. Ik ben bang dat mijn ouders teleurgesteld in me zullen zijn.quote:Wat je moet doen is simpel. Je gaat naar de huisarts ivm je depressie. Je gaat met je ouder een gesprek aan over de beschermde opvoeding die ze je geven (dat patroon moet worden doorbroken). Je gaat iets doen om assertiever te worden (assertiviteitstraining of therapie)
nee. het is waarheid.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef Halcon het volgende:
Het PUA-gelul. Dat hadden we nog niet gehad.
iets wat je wel serieus moet nemen, en je moet absoluut niet naar vrouwenadvies hier luisterene!quote:
Dat denk ik helemaal niet als ik de teksten van Mera-nog wat lees. Ik denk dat "Meid, sloof je toch niet altijd zo uit". Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. het is waarheid.
gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat dus nooit moeten laten gebeuren.
catbert (die wel vrouwen in ze leven heeft) zegt al dat mannen die post niet moeten lezen met dat het zo dus niet moet.
eindelijk draagt catbert btw iets positiefs een beetje bij:D
ze slooft zich uit omdat ze geintereseerd in hem is(als vriend, of misschien zelfs nog wel seksueel aangetokken). met wat jij zegt wil je dat ze stopt met geintereseerd in hem zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet als ik de teksten van Mera-nog wat lees. Ik denk dat "Meid, sloof je toch niet altijd zo uit". Niets meer, niets minder.
Nee joh. Ik dacht even dat je wel vijftig cent losgeld had, maar een tekort van 5 cent speelde.quote:Op zondag 22 mei 2011 04:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik voel me kut over mezelf.
altijd trek ik aan het kortste eind, netals schenkstroop
hier wordt me een naar gevoel aangepraat dat ik 5 cent afhandig zou hebben gemaakt van een oud vrouwtje.
Aardige mevrouw.quote:ik zei haar nogmaals : "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he" . maar ze vond het goed!
en toen was ik er blij mee dat ik niet allemaal dingen hoefde te gaan doen. en dat merkte ze!
Je sympatiseerde met het droevige lot van die zwerver, maar eigenlijk heb je je laten gebruiken. 100 euro is teveel.quote:en die keer dat ik een zwerver 100 euro heb gegeven, daar heb ik ook natuurlijk niets aan gehad, maar heb ik ook geen goed gevoel bij.
Dit is ook niet normaal. Dat ze juist jou uitkiezen om je te figuurlijk te naaien ipv van echt, komt mss omdat je een hulpeloze indruk maakte.quote:en die keer ontelbare keer dat ik hoeren betaal, die dan snel opbergen en niets leveren en geen medelijden met me hebben. die zijn er ook niet echt "blij" van geworden. want voor hun ben ik een 1 van de vieze nederlandse mannen die bij ze langskomt, en normaal worden hun altijd maar afgedongen door "de vieze mannen". en nu pakt ze "een vieze nederlandse man" een keertje terug.
ze weten niet dat het mij keer op keer op keer gebeurd, het is in en in triest.
Word je weer gebruikt.quote:en dat van gasten die ik wel dingen voor had betaald, dat waren gewoon paupers die hun leven weggooide, en ondertussen me belachelijk zaten te maken.
Ja, de meeste mensen investeren alleen in degenen van wie ze ook wat terug kunnen verwachten (wederkerigheid). Hoe beter en langer het contact hoe meer ze bereid zijn de helpende hand uit te steken.quote:ik kan helemaal niet blij zijn met mezelf, omdat (als het om geld gaat) , ik de AARDIGE MENSEN, die DANKBAAR ZIJN, nooit wat geef.
en de mensen die slecht zijn of het gevoel hebben dat ze het niet persoonlijk van me hebben wel dingen geef.
Dat heb je dan nu wel geleerd.quote:ik had ook wel voor al dat geld dat ik ben opgelicht, honderden keren of een tientje of twintigje kunnen geven aan een oud vrouwtje, en daar een boel 'vrolijkere onverwachte blikken' van hebben gejhad.maar dat heb ik dan nou juist weer niet gedaan. altijd het verkeerde heb ik gedaan want dat ligt aan mezelf. zo idioot van me, ik haat mezelf daarom. daarom voel ik me kut
Tijd voor verandering. Wanneer begin je? Zoek je er hulp bij?quote:kutleven heb ik.
het is grijs!
Ik zou juist wel jouw situatie aan je ouders voorleggen, als ik jou was. Het lucht enorm op om je verhaal te kunnen doen, en eens niet mooi weer te spelen. Dat is namelijk ook erg vermoeiend.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch begrijp je het niet helemaal, want dan had je me exact kunnen vertellen wat ik wel zou moeten doen. Daarmee wil ik niet doen of mijn problemen objectief erger zijn dan die van jou, waarschijnlijk vooral anders. Ik zou jou misschien ook niet begrijpen. En dat was niet rot bedoeld naar jou toeSorry als dat wel zo over kwam.
Dat ik de optie dokter negeer heeft ook zo zijn redenen. Ik ben meerdere keren naar hem toe geweest met iets anders en dat nam hij helemaal niet serieus. Ik heb dus weinig vertrouwen in hem![]()
Maar daarnaast heb ik ook een aversie tegen hulpverleners (psychologen) door ervaringen daarmee als kind. En ook mijn ouders staan daar niet echt positief tegenover.
Maar de belangrijkste reden dat ik liever niet die vorm van hulp wil is dat ik mijn ouders dan teleurstel. Mijn ouders zijn de enige mensen die trots op me zijn en om me geven. Ze zijn trots op me. Ik doe tegen hun altijd net alsof alles prima gaat. Ze zijn alles wat ik heb en daardoor durf ik ze niet te vertellen dat ik hier zo mee zit allemaal. Ik ben veel te bang dat ik ze teleurstel als ik het vertel (en gezien het verleden is die kans groot)
Ik durf mijn ouders dit gewoon niet te vertellen. Ik wil gewoon net doen of alles prima gaat omdat ik dat echt niet durf.
Ik vind het knap van je dat jij het lef hebt om aan de mensen die om je geven toe te geven dat het niet goed ging en dat je hulp hebt gezocht
Als man moet je natuurlijk ook voor jezelf opkomen en niet altijd lief zijn ook al ben je het niet met een vrouw eens. Maar dat is niet hetzelfde als haar bij afspraken laten zitten, zeker niet als zij zich voor jou uitsloofd. Dan ben je gewoon een botte lul (ook al is het waarschijnlijk onbedoeld).quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. het is waarheid.
gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat dus nooit moeten laten gebeuren.
catbert (die wel vrouwen in ze leven heeft) zegt al dat mannen die post niet moeten lezen met dat het zo dus niet moet.
Iemand kan je begrijpen maar dat betekent echt niet dat ie meteen een kant en klare oplossing voor je heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch begrijp je het niet helemaal, want dan had je me exact kunnen vertellen wat ik wel zou moeten doen. Daarmee wil ik niet doen of mijn problemen objectief erger zijn dan die van jou, waarschijnlijk vooral anders. Ik zou jou misschien ook niet begrijpen. En dat was niet rot bedoeld naar jou toeSorry als dat wel zo over kwam.
Dat ik de optie dokter negeer heeft ook zo zijn redenen. Ik ben meerdere keren naar hem toe geweest met iets anders en dat nam hij helemaal niet serieus. Ik heb dus weinig vertrouwen in hem![]()
Maar daarnaast heb ik ook een aversie tegen hulpverleners (psychologen) door ervaringen daarmee als kind. En ook mijn ouders staan daar niet echt positief tegenover.
Maar de belangrijkste reden dat ik liever niet die vorm van hulp wil is dat ik mijn ouders dan teleurstel. Mijn ouders zijn de enige mensen die trots op me zijn en om me geven. Ze zijn trots op me. Ik doe tegen hun altijd net alsof alles prima gaat. Ze zijn alles wat ik heb en daardoor durf ik ze niet te vertellen dat ik hier zo mee zit allemaal. Ik ben veel te bang dat ik ze teleurstel als ik het vertel (en gezien het verleden is die kans groot)
Ik durf mijn ouders dit gewoon niet te vertellen. Ik wil gewoon net doen of alles prima gaat omdat ik dat echt niet durf.
Ik vind het knap van je dat jij het lef hebt om aan de mensen die om je geven toe te geven dat het niet goed ging en dat je hulp hebt gezocht
[..]
Ja, dat is precies zoals het is. Het lukt me niet om te zijn wie ik moet zijn.
Alleen ik heb niets anders om mezelf aan vast te houden en ik wil graag dat mensen mij accepteren. Ik vind het moeilijk om die Van Der Gijp levensinstelling aan te nemen
[..]
Die moeheid is een depressie?
[..]
Wat betreft de huisarts en mijn ouders; zie wat ik hierboven schreef. En voor de duidelijkheid, dat is echt goed advies en ik wil het wel, maar het gaat echt niet. Ik ben bang dat mijn ouders teleurgesteld in me zullen zijn.
Daarnaast is die rol volhouden de enige reden voor mij om elke dag weer op te staan en te doen wat ik moet doen. En het idee dat ik dat zou kunnen verliezen klinkt best angstaanjagend.
Het is niet zo dat ik niet wil, ik ben eigenlijk vooral gewoon een heel bang jongetje eigenlijk
Ik zeg dat omdat het voor haar telkens 'n teleurstelling is als mensen niet zo enthousiast reageren op haar gesloof. Heeft verder niets te maken met of ik wel of niet wil of ze geïnteresseerd is in hem of niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze slooft zich uit omdat ze geintereseerd in hem is(als vriend, of misschien zelfs nog wel seksueel aangetokken). als je dat zegt wil je dat ze stopt met geintereseerd in hem zijn.
Ze wil gewoon waardering van die vent. Al heeft MLiG misschien gelijk (dat ik dat ooit zou zeggen) dat ze niet op hem was gevallen als ie een lief, attent mannetje was wat keurig al zijn afspraken na kwam.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zeg dat omdat het voor haar telkens 'n teleurstelling is als mensen niet zo enthousiast reageren op haar gesloof. Heeft verder niets te maken met of ik wel of niet wil of ze geïnteresseerd is in hem of niet.
Ze ergert zich er wel aan. Op het moment dat je je er aan ergert, moet je je minder uitsloven.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil gewoon waardering van die vent. Al heeft MLiG misschien gelijk (dat ik dat ooit zou zeggen) dat ze niet op hem was gevallen als ie een lief, attent mannetje was wat keurig al zijn afspraken na kwam.
Andere huisarts nemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je heb mensen nodig die je gaan steunen in het maken van de omslag.quote:Maar daarnaast heb ik ook een aversie tegen hulpverleners (psychologen) door ervaringen daarmee als kind. En ook mijn ouders staan daar niet echt positief tegenover.
Iemand moet eens met die ouders van je gaan praten, want ze houden je klein. Het beste is als je er zelf eens tegenin gaat en voet bij stuk houd.quote:Maar de belangrijkste reden dat ik liever niet die vorm van hulp wil is dat ik mijn ouders dan teleurstel. Mijn ouders zijn de enige mensen die trots op me zijn en om me geven. Ze zijn trots op me. Ik doe tegen hun altijd net alsof alles prima gaat. Ze zijn alles wat ik heb en daardoor durf ik ze niet te vertellen dat ik hier zo mee zit allemaal. Ik ben veel te bang dat ik ze teleurstel als ik het vertel (en gezien het verleden is die kans groot)
Dat durf je dus niet. Wat zou er nu mis kunnen gaan? Je stelt je weer veel te afhankelijk op.quote:Ik durf mijn ouders dit gewoon niet te vertellen. Ik wil gewoon net doen of alles prima gaat omdat ik dat echt niet durf.
Inderdaad. Meestal dragen mensen zoals jij een gevoel in zich dat ze belemmerd om normaal te handelen. Wat je vertelt over je schooltijd is wss de bron van dat hardnekkige gevoel. Dat gevoel moet eruit. Daarvoor heb je dus hulp nodig. Het leidt nu al tot depressieve klachten.quote:Het is niet zo dat ik niet wil, ik ben eigenlijk vooral gewoon een heel bang jongetje eigenlijk
Je zit zelf ook niet goed in je vel Mera. Je lokt dat gedrag mogelijk uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik begin erin te geloven na zoveel keer teleurstelling van zo'n beetje elke man die ik tegenkom, of het nu familieleden, vrienden of (potentiële) relaties zijn
Wat je beschrijft MLiG is een machtspelletje. Als je altijd lief bent, word je misbruikt. Als je bot en hard bent, krijg je respect. Zo werkt het in de bajes ook. Zo werkt het in het snelle datingscircuit ook. Dat machtspel is eigenlijk primitief instinctief gedrag. We delen dit talent met de neandertalers en de gorilla's. Zolang mensen nauwelijks bewust zijn van hun eigen gedrag staat alles in het teken van machtsspel.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. het is waarheid.
gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat wat mera-beschrijft als irritant dus nooit moeten laten gebeuren.
als dat gebeurd gaat het niet werken , dat mag niet gebeuren vind ik! ik wil dat dit topic nog NUT Heeft, met ooit positief resultaat.
"De meeste ongelovigen snappen het niet."quote:Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iets wat je wel serieus moet nemen, en je moet absoluut niet naar vrouwenadvies hier luisterene!
.....oke dat klinkt beetje hard, (beetje feedback van ze mag wel.....)maar vrouwen snappen het meestal niet
Je maagdenvliesje is dan eindelijk aan gort gebeukt, je werd met een bek vol zaad wakker en ook je anus doet zeer?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je maagdenvliesje is dan eindelijk aan gort gebeukt, je werd met een bek vol zaad wakker en ook je anus doet zeer?
PUA is manipulatie. Versieren is tot op zekere hoogte ook manipulatie. Je kunt tegen een meisje niet zomaar verklaren dat je verliefd op haar bent, want dan rent ze weg. Je moet haar in je geinteresseerd zien te krijgen. Vrouwen zijn zich ook vaak niet bewust waarom ze wegrennen of juist gaan grijpen. Ze worden ook (bewust of onbewust) bespeeld. Vrouwen reageren sterk op macht, goede en foute macht(svertoon).quote:Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iets wat je wel serieus moet nemen, en je moet absoluut niet naar vrouwenadvies hier luisterene!
.....oke dat klinkt beetje hard, (beetje feedback van ze mag wel.....)maar vrouwen snappen het meestal niet
echt frustratie krijg ik ervan, dat anderen mensen LEUKE dingen kunnen doen. op LEUKE manieren, en dat het LEUK is.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het was leuk
Maar wel een aparte situatie.
Meer kan ik niet typen ivm spionage.
Waar heb ik het over één persoon? Het gaat om een structureel probleem dat ik bij alle mannen ervaar. En waar haal jij of all people het gore lef vandaan om mij te proberen neer te praten? Je komt zelf al wat, 4? 6? jaar al niet meer van je luie reet!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat klinkt als push-pull-techniek
niet dat hij dat compleet bewust doet, maar :
[..]
de man heeft dit advies misschien wel gewoon gedaan, en heeft gewoon gemerkt dat wat jij irritant gedrag noemt positief voor hem werkt.
[..]
catbert heeft het ook een beetje door
zeg nou zelf mera-nogwat. als hij een aardig jongetje was die er altijd voor je was, was hij binnen no-time in de friendzone, en je beste vriendje maar niets meer dan dat.
juist dat hij dit soort dingen doet, maakt hem seksueel aantrekkelijk voor je he(misschien zonder dat je het weet).
bijv. hij zit na die boodschap van " toch maar niet" de hele tijd nog in je hoofd he, en je denkt er de hele tijd aan.
en wanneer vrouwen aan je denken, kunnen ze vroeg of laat verliefd op je worden.
al deed hij het wel braaf, of kwam hij dan met een valid excuus, zou hij minder in je hoofd zitten.
geweldig om dit zo te lezen:D
het is niet helemaal flirterig bedoelt van die man, maar het komt wel op hetzelfde neer
link ter info vanuit het mannelijk perspectief : http://ezinearticles.com/(...)-Technique&id=518257
Er zijn hier geen spionnen, alleen users met oprechte interesse.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het was leuk
Maar wel een aparte situatie.
Meer kan ik niet typen ivm spionage.
Oke ik zal me ongezoute mening even geven.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is precies zoals het is. Het lukt me niet om te zijn wie ik moet zijn.
Alleen ik heb niets anders om mezelf aan vast te houden en ik wil graag dat mensen mij accepteren. Ik vind het moeilijk om die Van Der Gijp levensinstelling aan te nemen
[..]
Die moeheid is een depressie?
[..]
Wat betreft de huisarts en mijn ouders; zie wat ik hierboven schreef. En voor de duidelijkheid, dat is echt goed advies en ik wil het wel, maar het gaat echt niet. Ik ben bang dat mijn ouders teleurgesteld in me zullen zijn.
Daarnaast is die rol volhouden de enige reden voor mij om elke dag weer op te staan en te doen wat ik moet doen. En het idee dat ik dat zou kunnen verliezen klinkt best angstaanjagend.
Het is niet zo dat ik niet wil, ik ben eigenlijk vooral gewoon een heel bang jongetje eigenlijk
Jongen, ik heb dit allemaal via internet gekregen he. De basis zeg maar, vriendschap ( gewoon meisje- vriendschap ja).quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt frustratie krijg ik ervan, dat anderen mensen LEUKE dingen kunnen doen. op LEUKE manieren, en dat het LEUK is.
die man, daar heb ik het over je voorbeeld 1 of 2. en hetzelfde wat ik type geld ook in ze algemeenheid voor vergelijkbare dingen, en alle mannen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar heb ik het over één persoon? Het gaat om een structureel probleem dat ik bij alle mannen ervaar.
oh ik doe geen moeite om hier sociale dynamiek in de gaten te houden hoor of ik mensen ga beledigen. allemaal veels te meoilijk.quote:En waar haal jij of all people het gore lef vandaan om mij te proberen neer te praten? Je komt zelf al wat, 4? 6? jaar al niet meer van je luie reet!
dat vind ik best zielig voor je, daar krijg ik meedelijden vanquote:Ik heb ook nogal een sociaal contact probleem maar ik probeer er actief iets aan te doen. Alleen mannen maken er bij mij misbruik van en dus weet ik ook niet meer hoe ik ze moet benaderen (met wat voor doel dan ook).
jullie verkeren wel sociaal gezien in een heel andere wereld... of weet ik veel hoe ik het moet zeggenquote:Waar haal je (en nog wat anderen hier) het belachelijke idee vandaan dat wij vrouwen toch niets begrijpen van jullie problemen om te versieren/contact maken met mensen? Wij zijn geen andere diersoort ofzo, we hebben dus ook wel eens dezelfde problemen als jullie.
quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
*knip*
*knip*
Was je nou naar het feestje geweest waar je voor in het donker alleen over straat moest en waar een leuke jongen was? Of ben je ergens anders geweest?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jongen, ik heb dit allemaal via internet gekregen he. De basis zeg maar, vriendschap ( gewoon meisje- vriendschap ja).
Via internet..
Wat is dat sociale contact probleem waardoor je telkens weer wordt misbruikt? Eerder had je last van overgewicht en je heb moeilijke jaren gekend. Ook jij draagt ook een verleden met je mee, dat je belemmerd. Dat blijkt ook uit de diverse posten waarin je verklaart dat je niet al te selectief naar mensen wilt kijken en compassie hebt met problemen van mensen. Maar je zwabbert ook voortdurend (je beweringen zijn soms strijdig).quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal een sociaal contact probleem maar ik probeer er actief iets aan te doen. Alleen mannen maken er bij mij misbruik van en dus weet ik ook niet meer hoe ik ze moet benaderen (met wat voor doel dan ook).
Dat riep ik 'n pagina geleden al. Het is nu natuurlijk de bedoeling dat we allemaal gaan vragen hoe, wie en waar, zodat ze door kan gaan met haar aandachtsprostitutie.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Supersoep het volgende:
Om het kort te houden, ze is geen maagd meer.
Ik heb meerdere ervaringen gehad waarin ze erg teleurgesteld in me waren. En omdat ik verder niets heb wil ik dat gewoon niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou juist wel jouw situatie aan je ouders voorleggen, als ik jou was. Het lucht enorm op om je verhaal te kunnen doen, en eens niet mooi weer te spelen. Dat is namelijk ook erg vermoeiend.
Ik denk dat je daar ook niet bang voor moet zijn. Waarom zouden zij teleurgesteld zijn en dan nog, denk jij dat ze jou laten vallen? Lijkt mij niet hoor, de meeste ouders willen dat hun kinderen een gelukkig leven hebben en ik denk dat jouw ouders dat ook willen. Ze zullen juist teleurgestelder zijn dat je hen nooit om hulp hebt gevraagd.
Misschien wel. Ik zou dat misschien wel fijn vinden eigenlijk, zolang er ook geen negatieve gevolgen aan zouden zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:
Iemand moet eens met die ouders van je gaan praten, want ze houden je klein. Het beste is als je er zelf eens tegenin gaat en voet bij stuk houd.
Ben echt heel erg bang dat ze teleurgesteld en boos zullen zijn. Maar ik weet ook dat ze nadat ze eerst een tijd boos en teleurgesteld zijn mij toch willen helpen, alleen zullen ze dat doen door heel veel druk op me te gaan zetten om dingen te gaan doen en er heel erg bovenop gaan zitten. Maar ik zou juist als ik het vertelde daarna gewoon wat ruimte willen. Ik wil gewoon tegelijkertijd steun en liefde, maar ook ruimte, en ik weet gewoon dat dat niet gaat gebeurenquote:Dat durf je dus niet. Wat zou er nu mis kunnen gaan? Je stelt je weer veel te afhankelijk op.
Ik wil gewoon het verleden vergeten en mezelf nu fijn voelen. Dat het verleden niet altijd even fijn is geweest wil ik liever gewoon vergeten. Ik wil daar liever niet meer aan denkenquote:Inderdaad. Meestal dragen mensen zoals jij een gevoel in zich dat ze belemmerd om normaal te handelen. Wat je vertelt over je schooltijd is wss de bron van dat hardnekkige gevoel. Dat gevoel moet eruit. Daarvoor heb je dus hulp nodig. Het leidt nu al tot depressieve klachten.
Je wilt het vast wel vertellen. Alleen de grote lijnen. De Hemelse Handelingen hoef je niet uit te spellen. Wat vind je van die jongen? Is het een ONS of het begin van ..........?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jongen, ik heb dit allemaal via internet gekregen he. De basis zeg maar, vriendschap ( gewoon meisje- vriendschap ja).
Via internet..
Dat lijkt me een goede inzet van het gesprek. Je weet wat je van ze wilt. Zegt dat 100x luid en duidelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef benzin het volgende:
Ben echt heel erg bang dat ze teleurgesteld en boos zullen zijn. Maar ik weet ook dat ze nadat ze eerst een tijd boos en teleurgesteld zijn mij toch willen helpen, alleen zullen ze dat doen door heel veel druk op me te gaan zetten om dingen te gaan doen en er heel erg bovenop gaan zitten. Maar ik zou juist als ik het vertelde daarna gewoon wat ruimte willen. Ik wil gewoon tegelijkertijd steun en liefde, maar ook ruimte, en ik weet gewoon dat dat niet gaat gebeuren
Dat verleden mag je vergeten. Maar dat gevoel is er hier en nu. Dat moet eruit door nieuwe ervaringen op te doen, waarin je zelf aan het stuur zit.quote:Ik wil gewoon het verleden vergeten en mezelf nu fijn voelen. Dat het verleden niet altijd even fijn is geweest wil ik liever gewoon vergeten. Ik wil daar liever niet meer aan denken
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ervaringen gehad waarin ze erg teleurgesteld in me waren. En omdat ik verder niets heb wil ik dat gewoon niet.
[..]
Misschien wel. Ik zou dat misschien wel fijn vinden eigenlijk, zolang er ook geen negatieve gevolgen aan zouden zitten.
Ik voel mezelf ook erg klein en onzelfstandig gehouden en ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om meer ruimte te hebben. Maar tegelijk ben ik bang om de enigste mensen die soms trots op me zijn en van me houden weg te jagenDan zou ik niemand meer hebben.
[..]
Ben echt heel erg bang dat ze teleurgesteld en boos zullen zijn. Maar ik weet ook dat ze nadat ze eerst een tijd boos en teleurgesteld zijn mij toch willen helpen, alleen zullen ze dat doen door heel veel druk op me te gaan zetten om dingen te gaan doen en er heel erg bovenop gaan zitten. Maar ik zou juist als ik het vertelde daarna gewoon wat ruimte willen. Ik wil gewoon tegelijkertijd steun en liefde, maar ook ruimte, en ik weet gewoon dat dat niet gaat gebeuren
[..]
Ik wil gewoon het verleden vergeten en mezelf nu fijn voelen. Dat het verleden niet altijd even fijn is geweest wil ik liever gewoon vergeten. Ik wil daar liever niet meer aan denken
Als hij 'n kamer van je huurt, kun je toch geregeld ff op de koffie gaan?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ahmygawd. Komt er een ontzéttend lekker stuk man aan mijn deur om te vragen oftie een kamer bij me mag huren
Dit soort dingen overkomen mij nou altijdWtf.
Ik had moeten vragen of hij wat wilde drinken ofzo hè?
Voor hem de deal van zijn leven, maar dan komt Mera toch weer wat tekort vind ik dan.quote:
Je wordt een bitchquote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zat vandaag in een redelijk lege metro.
Kwam er een soort gangster aan gelopen. Ging hij naast mij zitten.
Nu was ik echter heel zelfverzekerd, ik zei direct: "Waarom moet je hier zitten?"
Ik ben nu echt goed. Hij stond meteen weer op.
Okee wederom een klaagzang en wat ga je er aan doen zodat je wel LEUKE dingen kan doen?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt frustratie krijg ik ervan, dat anderen mensen LEUKE dingen kunnen doen. op LEUKE manieren, en dat het LEUK is.
ik wil dat ook , maar het gaat altijd maar rot
Wat een keer neuken kan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nu was ik echter heel zelfverzekerd, ik zei direct: "Waarom moet je hier zitten?"
Misschien was het gewoon een aardige jongeman die al zijn moed bij elkaar had geraapt om naast jou te durven gaan zitten.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Die gangsters zijn echt geen aardige jongemannen meestal.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een aardige jongeman die al zijn moed bij elkaar had geraapt om naast jou te durven gaan zitten.
Snauw jij hem af...
Hoe kom je daar nou weer bij? Wat voor gangster was het trouwens?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gangsters zijn echt geen aardige jongemannen meestal.![]()
Eerder gasten die 11 jarige sletjes neuken in kelderboxgangbangs.
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij hebt een verdachte nickname. Was jij het?
Tegen je scharrel zeggen dat z'n broer ermee moet kappen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje, wat zouden jullie doen als de broer van degene waar je mee bent/scharrelt al vanaf het begin af aan je probeert te versieren en zelfs op een groffe manier dus echt plat van wil je met me naar bed terwijl je hem al tig keer duidelijk heb gemaakt niet te willen. En hij ook weet van zijn broer en mij ???
Ik wil uberhaupt niets met hem, vind het raar dat die uberhaupt probeert terwijl die weet van zijn broer en mij.
Als vrienden kan ik goed met hem opschieten maar ik word gestoord van zijn gestook, en het niet luisteren als ik gewoon ronduit duidelijk maak dat ik hem niet moet.
Blijkbaar heeft je scharrel het toegestaan omdat die je ook enkel gebruikt voor seks.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje, wat zouden jullie doen als de broer van degene waar je mee bent/scharrelt al vanaf het begin af aan je probeert te versieren en zelfs op een groffe manier dus echt plat van wil je met me naar bed terwijl je hem al tig keer duidelijk heb gemaakt niet te willen. En hij ook weet van zijn broer en mij ???
Ik wil uberhaupt niets met hem, vind het raar dat die uberhaupt probeert terwijl die weet van zijn broer en mij.
Als vrienden kan ik goed met hem opschieten maar ik word gestoord van zijn gestook, en het niet luisteren als ik gewoon ronduit duidelijk maak dat ik hem niet moet.
met andere mensen gaan omgaaanquote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dump ze beide. Het klinkt allemaal teveel als rondneuken.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Als hij dat nog niet heeft gedaan, gaat hij dat dus ook niet doen. Zie mijn eerdere bericht.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb sowieso al duidelijk gezegd in een bericht aan hem wat zijn broer over hem heeft gezegd tegen mij.
Dus eigenlijk hoop ik nu eens dat die vragen gaat stellen aan zijn broer. Broer is overigens ook vaak een oorzaak van onze ruzies, dus denk ergens dat die zit te stoken.
Gevolg is trouwens dat ik ze het liefst beiden momenteel even naar de zuidpool of noordpool zie verkassen want dat scheelt mij een hoop gezeik.
Prima locaties.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef formerjellybean het volgende:
Gevolg is trouwens dat ik ze het liefst beiden momenteel even naar de zuidpool of noordpool zie verkassen want dat scheelt mij een hoop gezeik.
Inderdaad als je echt geïnteresseerd bent in een meisje was je allang verhaal gaan halen en had je hem ook wel duidelijk gemaakt dat als je nog een keer zo iets hoort hij een klap op zijn bek kan verwachten.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als hij dat nog niet heeft gedaan, gaat hij dat dus ook niet doen. Zie mijn eerdere bericht.
Zijn broer doet het niet waar hij bij is, zodra Martin zijn kont keert begint die met allerlei verhaaltjes over zijn broer over mij. En ook het proberen te versieren doet die ook als zijn broer er niet bij is.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft je scharrel het toegestaan omdat die je ook enkel gebruikt voor seks.
Nou meer als dronkemanspraat, het probleem wat Martin heeft zijn broer ook en ze gaan wel altijd samen uit maar kunnen elkaar niet uitstaan en word daar een beetje een pion van.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dump ze beide. Het klinkt allemaal teveel als rondneuken.
Dit. Normale broers doen dat sowieso niet zo achter elkaars rug om, haal je toch niet in je hoofd. Blijkbaar heeft hij d'r geen moeite mee, anders had hij er echt wel wat van gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft je scharrel het toegestaan omdat die je ook enkel gebruikt voor seks.
Jouw ex liet/laat het toe. Ik vraag me toch af, gezien je eerdere verhalen, met wat voor volk jij omgaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
Het gaat me niet om of mijn ex me gebruikt heeft voor sex maar het gaat me meer om dat zijn broer een vervelende opdringerige eikel is.
Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen. Misschien op een andere (iets hardere en boze) manier zeggen dat je er echt niet van gediend bent.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
Het gaat me niet om of mijn ex me gebruikt heeft voor sex maar het gaat me meer om dat zijn broer een vervelende opdringerige eikel is.
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je zei al die tijd dat je geen relatie met hem had maar nu is het je ex?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben we hier de volgende "Richard" ontmaskerd?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je zei al die tijd dat je geen relatie met hem had maar nu is het je ex?
Ik zie iemand waar ik vier jaar mee rommel wel als een ex. 4 jaar is trouwens ook voor mijn doen heel lang. ben niet zo lange relatie iemand , dus voor mij is iemand waar ik lange tijd mee , het bed deel een ex. Ook al hebben we nooit een officiele relatie gehad.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je zei al die tijd dat je geen relatie met hem had maar nu is het je ex?
Wel ja , nu worden jullie toch wel een beetje para hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben we hier de volgende "Richard" ontmaskerd?
Alright. Het is dus onoverkomelijk misgegaan tussen jullie? Heb je alle contact verbroken?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zie iemand waar ik vier jaar mee rommel wel als een ex. 4 jaar is trouwens ook voor mijn doen heel lang. ben niet zo lange relatie iemand , dus voor mij is iemand waar ik lange tijd mee , het bed deel een ex. Ook al hebben we nooit een officiele relatie gehad.
Dat lijkt me geen probleem als contact maken al vrijwel onmogelijk is.quote:
Nee, het was wel een (alternatieve) relatie.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben we hier de volgende "Richard" ontmaskerd?
Nou als iemand steeds in dronken bui een hork is en nuchtere bui poeslief en verwacht dat ik dat pik omdat die dronken was me redelijk onoverkomelijk. Nog niet alle contact verbroken omdat we in hetzelfde dorp wonen en dezelfde kroeg gaan en ik niet van plan ben te wijken voor hem , maar als ik hem daar zie zal ik hem wel negeren, ditto broer. Dat is de pest van een klein dorp.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alright. Het is dus onoverkomelijk misgegaan tussen jullie? Heb je alle contact verbroken?
Neemt niet weg dat wat die broer deed/doet echt niet kan... Maar als je uit het leven van je ex verdwijnt zou zich dat ook op moeten lossen denk ik, aangezien het lijkt alsof Martin jou lastigvalt om zijn broer pissig te maken cq omdat 'ie jaloers is op wat hij heeft/had (jou).
Heb je het nu over die schilder?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou als iemand steeds in dronken bui een hork is en nuchtere bui poeslief en verwacht dat ik dat pik omdat die dronken was me redelijk onoverkomelijk. Nog niet alle contact verbroken omdat we in hetzelfde dorp wonen en dezelfde kroeg gaan en ik niet van plan ben te wijken voor hem , maar als ik hem daar zie zal ik hem wel negeren, ditto broer. Dat is de pest van een klein dorp.
Waarom komt hij naar jou toe als je zelf van iemand huurt?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ahmygawd. Komt er een ontzéttend lekker stuk man aan mijn deur om te vragen oftie een kamer bij me mag huren
Dit soort dingen overkomen mij nou altijdWtf.
Ik had moeten vragen of hij wat wilde drinken ofzo hè?
Als ik jou was zou ik er echt mee stoppen aangezien hij volgens mij best veel problemen heeft en hij jou er op die manier ook een beetje bij betrekt (aangezien jij je er kut door gaat voelen). Als hij daadwerkelijk een drankprobleem heeft, is dat heel moeilijk om er vanaf te komen. En dan ook nog die opdringerige broer waar hij niks van zegt..quote:Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ja, en buiten dat het dan een scharrel is, ik vind het ergens best wel triest dat iemand zo is met alcohol.
Ik heb het eerder toen met een gewone vriend meegemaakt en die is er niet meer door zelfmoord, maar ik denk als je dat gedrag gaat vertonen na aanleiding van alcohol je toch wel kan spreken van een alcohol probleem.
Als die nuchter is dan is het namelijk een hele lieve andere jongen.
Onderhuur?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Waarom komt hij naar jou toe als je zelf van iemand huurt?
Het was een Duitser, hij vertelde dat hij had gehoord dat er in onze buurt mensen zitten die particulier verhuren en dus was hij overal aan gaan bellen. Geen idee waar dat verhaal vandaan komt, maar ons pand is nogal groot vergeleken met de andere huizen dus kan me voorstellen dat hij dacht dat dat hier zou kunnen zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Waarom komt hij naar jou toe als je zelf van iemand huurt?
Begrijpelijk.. Neemt niet weg dat dat alcoholgedrag nog steeds behoorlijk onacceptabel is ook al had je die herinneringen niet. Ook begrijpelijk dat je niet van plan was om voor hem te wijken, maar hoe wil je er anders vanaf komen? Zolang je elkaar blijft tegenkomen gaat dit nog heel lang doorkwakkelen zo.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat punt heb ik ook. Kijk ik kan best voor iemand klaarstaan , en ik heb wel het geluk dat als mij niet iets bevalt ik redelijk direct in ben , en dat had ik met die vroegere vriend ook.
Daar heb ik heel vaak tegen gezegd zoek hulp voor je drankprobleem en uiteindelijk moest die dat ook van zijn baas en kwam die mij ook vertellen dat die dat ging doen maar hij had de intake wilde eigenlijk niet en een week later was die dood.
Daarom vind ik dit gedrag ook best eng want het is een soort deja-vu gevoel.
Het is gewoon kut als je dat ziet bij iemand waarom je geeft.
En hij was leuk?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een Duitser, hij vertelde dat hij had gehoord dat er in onze buurt mensen zitten die particulier verhuren en dus was hij overal aan gaan bellen. Geen idee waar dat verhaal vandaan komt, maar ons pand is nogal groot vergeleken met de andere huizen dus kan me voorstellen dat hij dacht dat dat hier zou kunnen zijn.
Hij was mooi, oftie ook leuk is weet ik natuurlijk nietquote:
Sprache sie Englishquote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij was mooi, oftie ook leuk is weet ik natuurlijk niet
Mijn Duits is niet heel geweldig
Wollst du bümschen ?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij was mooi, oftie ook leuk is weet ik natuurlijk niet
Mijn Duits is niet heel geweldigIk dacht eerst dat hij het over mijn camera had
Hij zei 'kamer' ipv 'zimmer'.
Ficken?quote:
Daar ben ik zelf nog niet helemaal uit, ik wil mijn leven ook niet veranderen voor hem, ik heb daar ook vrienden en ik kom daar graag. Ik zie wel hoe het verder gaat, voor mij is het nu wel over . En ik zal ook niet echt meer met hem gaan praten ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een Duitser, hij vertelde dat hij had gehoord dat er in onze buurt mensen zitten die particulier verhuren en dus was hij overal aan gaan bellen. Geen idee waar dat verhaal vandaan komt, maar ons pand is nogal groot vergeleken met de andere huizen dus kan me voorstellen dat hij dacht dat dat hier zou kunnen zijn.
[..]
Begrijpelijk.. Neemt niet weg dat dat alcoholgedrag nog steeds behoorlijk onacceptabel is ook al had je die herinneringen niet. Ook begrijpelijk dat je niet van plan was om voor hem te wijken, maar hoe wil je er anders vanaf komen? Zolang je elkaar blijft tegenkomen gaat dit nog heel lang doorkwakkelen zo.
ja maar het is bumsenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook. Bümschen klinkt iets schattiger dan ficken.
Ligt er aan wat voor seks je lekker vindt. Liefiepiefieknuffelseks of keiharde pornoseksquote:Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook. Bümschen klinkt iets schattiger dan ficken.
Hoppa inruilen die hap.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had vrijdag wel dat een hele mooie jongen , die ik al een paar keer had gezien (en met echt mooi bedoel ik ook echt modelachtig mooi) op me af kwam en heel direct zo zei , he ik heb je al vaker hier gezien en ik vind je leuk .
Dat was wel even een hele opsteker
[quote]quote:
Duitse pornoquote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor seks je lekker vindt. Liefiepiefieknuffelseks of keiharde pornoseks
Ficken doe je hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor seks je lekker vindt. Liefiepiefieknuffelseks of keiharde pornoseks
Ik heb alleen maar goede ideen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens is dat helemaal geen slecht idee
Zweterige kreunseksquote:Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de slappe lach krijgen als ik dat hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
Heidi willst du mit mein knackwurst spielen![]()
![]()
Daarom een tip doe het nooit met een Belgische of een Duitse.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de slappe lach krijgen als ik dat hoor.Wel lastig als je seks wil hebben of aan het masturberen bent
Vooral niet zorgen dat je in Duitsland dan op vakantie gaatquote:Op zondag 22 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou spontaan de slappe lach krijgen als ik dat hoor.Wel lastig als je seks wil hebben of aan het masturberen bent
Et ge goesting om te poep'n?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ah de belgische variant is meer Wilde gij aan mijn patatteke zuigen
Of: zullen we een poepeke maken?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:34 schreef formerjellybean het volgende:
Daarom stel je draait het om probeer hem dan maar nog eens omhoog te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:34 schreef formerjellybean het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Poepen is het werkwoord voor neuken in Belgie.
Maak die fout dus per ongeluk niet. "Gisteren bij het poepen kwam er ineens een keutel uit."
Als dat nou het enige was, zou ik echt niet klagen. Veel Vlaamsen kunnen echt zo'n prachtige satijnen stem opzettenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Ik neem nooit een Belgische vrouw.
Ja meen het ook niet echt serieus.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Als dat nou het enige was, zou ik echt niet klagen.
Liever poepen met een mooie Belgische dame dan neuken met een Nederlandse bostrol.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Ik neem nooit een Belgische vrouw.
Schijten, kakken.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens vind ik neuken toch sexier klinken dan poepen .
Wat is poepen dan in het belgisch
Rare jongens die Belgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Poepen is het werkwoord voor neuken in Belgie.
Kaka doen, kakken.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens vind ik neuken toch sexier klinken dan poepen .
Wat is poepen dan in het belgisch
Neuken.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Rare jongens die Belgen. Wat zeg je dan als je echt moet poepen?
Dat natuurlijk wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Liever poepen met een mooie Belgische dame dan neuken met een Nederlandse bostrol.
Als dat maar goed gaat tussen jou en Straw. Ik zou nog maar even doorgaan met DM 'en, en voorlopig niet meeten. Eerst woordenboeken vergelijken.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn ik date dus niet met een belg is me veel te ingewikkeld.
Kunnen we het volgende deel weer voeren zonder als dat SC?!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
Afijn ik date dus niet met een belg is me veel te ingewikkeld.
Franscaise is beter. Frans is immers de taal van de liefde. Jammer genoeg spreek ik geen Frans.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom een tip doe het nooit met een Belgische of een Duitse.
Dit gaat over mogelijke taalbeperkingen tijdens het versieren als je het even over de grens probeert.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we het volgende deel weer voeren zonder als dat SC?!
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we het volgende deel weer voeren zonder als dat SC?!
Franse wijven behoren ook tot de meest hitsige vrouwen van Europa.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Franscaise is beter. Frans is immers de taal van de liefde. Jammer genoeg spreek ik geen Frans.
Wees daar blij om dan kan ze een stijve ook nooit omlaag praten.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Franscaise is beter. Frans is immers de taal van de liefde. Jammer genoeg spreek ik geen Frans.
Hoe vaak werd ze gepoept dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb een Franse studente hier net naast me, maar ik kan niet zeggen dat ik haar vaak gepoept hoor worden.
Het werkt wel op je sluitspieren.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak werd ze gepoept dan?
Ik moet even kaka doen ik ben zo terug.
Kun je je concentreren op lichaamstaal, die is in dat geval ook veel toepasselijker.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het lijkt nog moeilijker om met iemand te flirten als zij ook nog een andere taal spreekt.
Laat ik die taal nu juist helemaal niet spreken. Ik begrijp 2 dingen een klap in mijn gezicht of een zoentje op de wang.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kun je je concentreren op lichaamstaal, die is in dat geval ook veel toepasselijker.
Heb je al een voorkeur?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp 2 dingen een klap in mijn gezicht of een zoentje op de wang.
Eerst de klap en daarna het kusje om het goed te makenquote:
Dat valt niet te snappen dat moet je voelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst de klap en daarna het kusje om het goed te maken![]()
Serieus:
Lichaamstaal begrijp ik dus echt niet.
Je leunt naar voren bij een meisje en ze sluit haar ogen en tuit haar lippen een beetje. Wat doe je dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst de klap en daarna het kusje om het goed te maken![]()
Serieus:
Lichaamstaal begrijp ik dus echt niet.
De hardware die werkt bij niet omdat soort dingen te begrijpenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
D
[..]
Dat valt niet te snappen dat moet je voelen.
Nee ff serieus die dingen zijn over het algemeen redelijk goed te zien. Aan hoe iemand zijn armen positioneert kan je al makkelijk zien of iemand ergens voor open staat.
Haar kussenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je leunt naar voren bij een meisje en ze sluit haar ogen en tuit haar lippen een beetje. Wat doe je dan?
inb4 MLIG die een hele pagina over lichaamstaal schrijft.
Duckface?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je leunt naar voren bij een meisje en ze sluit haar ogen en tuit haar lippen een beetje. Wat doe je dan?
Simpel voorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De hardware die werkt bij niet omdat soort dingen te begrijpen![]()
Voor dat soort dingen heb ik ondertitels nodig omdat te begrijpen.
[..]
Haar kussen
Dat gaat me juist veel beter af.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het lijkt nog moeilijker om met iemand te flirten als zij ook nog een andere taal spreekt.
Zoiets was inderdaad een keer de makkelijkste verovering ooit. Of gewoon omdat het een slet was.quote:
Buitenlandse sletten.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets was inderdaad een keer de makkelijkste verovering ooit. Of gewoon omdat het een slet was.
Dit, juist omdat je dan meer gaat letten op en gebruikmaken van lichaamstaalquote:
Morgen les 2?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld.
[ afbeelding ]
Zit iemand zo en kijkt je zo aan heeft ie totaal geen intresse in wat je te zeggen hebt.
[ afbeelding ]
Bij zo'n houding precies het tegenovergestelde.
Tot zover de verkorte cursus.
Weet niet of het daar aan ligt. Ik spreek vrij aardig Engels en Spaans, ik begrijp Frans, Duits en Roemeens goed en ken me in die talen verstaanbaar maken... Dan kom je met de meeste chicks wel een heel eind.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit, juist omdat je dan meer gaat letten op en gebruikmaken van lichaamstaal
Ja ik kom met een dagelijkse LOI cursus.quote:
Dan zijn we heel ontopic bezigquote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kom met een dagelijkse LOI cursus.
Weet niet of ik nog veel goede voorbeelden kan vinden hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn we heel ontopic bezigdus goed plan
hoeveel "Gesprekstof" en "werk" ben je verder voordat dat gebeurd?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij kunt beter helemaal niet denken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef mylifeisgay het volgende:
[..]
hoeveel "Gesprekstof" en "werk" ben je verder voordat dat gebeurd?
ik bedoel. dan ben je al uur of 5 ofzo alleen geweest? moet ik aan zoiets denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |