abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 02:15:04 #1
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143685

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:17:00 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97143733
:X
Mooi einde van het vorige topic, met dank aan MLig en Deelnemer :X
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 22 mei 2011 @ 02:18:15 #3
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143759
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
:X
Mooi einde van het vorige topic, met dank aan MLig en Deelnemer :X
Nu alweer een deel waarin Straw het stralende middelpunt is.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:20:56 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97143814
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zoveel moeite om 5 cent af te troggelen van een oud vrouwtje.
maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.

en toen vroeg ik zo aan zon vrouwtje wat net aan kwam lopen van : wat gaat er in, 50 cent of 1 euro.

want je weet wel, ik had me voorgenomen socialer te doen ipv iedereen ontwijken en gesloten in mezelf bezig te zijn.

en toen zei ze zo van 50 cent.

en toen mompelde ik iets van..... oh" is het goed als ik uw karretje overneem, want volgensmij heb ik geen 50 cent muntstuk gepast" terwijl ik muntjes zocht.

en toen ging ik allemaal muntjes bij elkaar scrapen, en toen haalde ik maar 45 cent

maar dat vond ze goed

en toen ik nogmaals vragen: "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he". maar ze vond het goed
  zondag 22 mei 2011 @ 02:22:20 #5
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143837
Dan is het goed. Ik dacht even dat je gierigheid een nieuw dieptepunt had bereikt.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:23:30 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97143866
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.

en toen vroeg ik zo aan zon vrouwtje wat net aan kwam lopen van : wat gaat er in, 50 cent of 1 euro.

want je weet wel, ik had me voorgenomen socialer te doen ipv iedereen ontwijken en gesloten in mezelf bezig te zijn.

en toen zei ze zo van 50 cent.

en toen mompelde ik iets van..... oh" is het goed als ik uw karretje overneem, want volgensmij heb ik geen 50 cent muntstuk gepast" terwijl ik muntjes zocht.

en toen ging ik allemaal muntjes bij elkaar scrapen, en toen haalde ik maar 45 cent

maar dat vond ze goed

en toen ik nogmaals vragen: "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he". maar ze vond het goed
Het is maar 5 cent joh _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:24:39 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97143886
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is maar 5 cent joh _O-
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
ik wilde het even zeker weten

maar het kwam wel goed uit, anders moest ik weer de supermarkt in....en dan in de rij gaan staan.
en dan wachten tot ik aan de beurt ben
en dan briefgeld gaan wisselen met van " jaaa, is nodig voor die winkelkarretjes van jullie"
of dan 50 cent gaan pinnen ofzoiets.

en dan hopen dat de kassiere dat goed vind...
en allemaal gedoe..... en tijd
  zondag 22 mei 2011 @ 02:25:32 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97143912
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
Okee.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 02:26:05 #9
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143918
quote:

[..]

ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:28:33 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97143964
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.
mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)

daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".

dan voel ik me wel evil op een bepaalde manier, want wat ik dan van ze "aftroggel" wordt niet echt bijgehouden en vergeten ze dan weer

al die kleine beetjes wat ik van ze aftroggel elke keer helpen wel.

of naja het is niet dat ik niets van ze mag krijgen ofzo, maar gewoon, ik wil zonder dat ze het weten meer van ze krijgen dan ze denken en in de gaten hebben.

zelfde geld dat ik altijd taktisch dingen meeneem van me ouders....

zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.

daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".

zelfde geld voor vaatwastabletten. dat is ook best duur.

zo kiem ik de dure artikelen een beetje uit dat ik die van me ouders meejat, of vraag met een excuus

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 03:04:45 ]
  zondag 22 mei 2011 @ 02:45:39 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97144285
:{
Dude...
Ben je daar nou trots op? :{
  zondag 22 mei 2011 @ 03:13:02 #12
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_97144726
quote:

[..]

ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
ik wilde het even zeker weten

maar het kwam wel goed uit, anders moest ik weer de supermarkt in....en dan in de rij gaan staan.
en dan wachten tot ik aan de beurt ben
en dan briefgeld gaan wisselen met van " jaaa, is nodig voor die winkelkarretjes van jullie"
of dan 50 cent gaan pinnen ofzoiets.

en dan hopen dat de kassiere dat goed vind...
en allemaal gedoe..... en tijd
Precies
en daarom geef ik zo'n vrouwtje gewoon een briefje van 10 of 20, ligt eraan wat ik bij me heb.
Geeft verbaasde en leuke gezichten,
en ik kost mezelf 90 euro per uur, wat ik echt niet kwijt wil zijn aan geneuzel plus ik voel me gewoon kut als ik iemand benadeel, ookal is het maar 5 cent
  zondag 22 mei 2011 @ 03:41:36 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97145052
:|W

Gasten, serieus. Het feit dat je moeite hebt met vrouwen alsof het een compleet ander ras is, nog tot daar aan toe. Maar misbruik maken van je medemens? Omdat, wat? Wat zou je ervan vinden als ze het bij jou zouden doen? :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97145054
quote:

[..]

Je kreeg het niet, je troggelde het af.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:44:49 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145085
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.

ik kan me voor de rest alleen maar dingen kunnen bedenken dat ik aardig was voor anderen.
en soms ook ben opgelicht voor veel grotere bedragen(en nee, niet 8k meisje, en ook nog veel meer dan alleen bij hoeren). dus oprotten
pi_97145103
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.

(uitgezonderd ouders)

ik kan me voor de rest alleen maar dingen kunnen bedenken dat ik aardig was voor anderen.
en soms ook ben opgelicht voor veel grotere bedragen(en nee, niet 8k meisje, en ook nog veel meer dan alleen bij hoeren). dus oprotten
Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.

Ik weet wie het kleine niet eert is het grote niet weert, maar je slaat wel heel erg door.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:50:16 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145123
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.

Ik weet wie het kleine niet eert is het grote niet weert, maar je slaat wel heel erg door.
nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!
en het was niet de bedoeling dat ik perce naar dit soort dingen op zoek ben hoor.

ik ben wel opzoek naar andere besparingen altijd.

zoals een autoaccu....dat kost onnodig geld want ik start dat ding al jaren met de startslinger (met de hand ja! )

zoals dat ik de halve vorige winter in de kou heb gezeten.

en zoals dat ik altijd spullen steel van me ouders, en daarom van (ik houd niet bij ofzo) maar minder dan 50 euro boodschappengeld per maand me red.
pi_97145124
Het lijkt me meer een kwestie van snel willen overgaan tot de orde van de dag en geen verder geneuzel willen aanhoren voor die 5 cent. Sowieso heeft 5 cent voor weinig mensen enige betekenis.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:51:08 #19
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97145129
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:13 schreef klabbakus het volgende:

[..]

Precies
en daarom geef ik zo'n vrouwtje gewoon een briefje van 10 of 20, ligt eraan wat ik bij me heb.
Geeft verbaasde en leuke gezichten,
en ik kost mezelf 90 euro per uur, wat ik echt niet kwijt wil zijn aan geneuzel plus ik voel me gewoon kut als ik iemand benadeel, ookal is het maar 5 cent
Cool story bro.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:51:48 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97145132
quote:

[..]

Dat is ook wel weer erg onaardig :{
  zondag 22 mei 2011 @ 03:52:19 #21
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145137
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:51 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Cool story bro.
niet echt studentikoos is dat... en wtf 90 euro per uur kost het jezelf? ben je zo druk in de weer dat het je geen vrije tijd hebt en al je tijd geld is?
pi_97145138
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!
en het was niet de bedoeling dat ik perce naar dit soort dingen op zoek ben hoor.

ik ben wel opzoek naar andere besparingen altijd.

zoals een autoaccu....dat kost onnodig geld want ik start dat ding al jaren met de startslinger (met de hand ja! )

zoals dat ik de halve vorige winter in de kou heb gezeten.

en zoals dat ik altijd spullen steel van me ouders, en daarom van (ik houd niet bij ofzo) maar minder dan 50 euro boodschappengeld per maand me red.
HET IS 5 CENT.
pi_97145145
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:51 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer erg onaardig :{
Ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat hij 45 cent gaf zonder dat die mevrouw dat wist. :@
  zondag 22 mei 2011 @ 03:53:27 #24
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145146
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

HET IS 5 CENT.
ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekende

meestal omdat ik een debiel ben, is het in duizendvoud daarvan andersom bij mij

50-60 euro uitLENEN aan iemand die al verdacht overkwam, maar ik vertrouwde hem omdat ik dacht van 'laat ik het goede maar in hem zien'....het moet nu nog steeds terugkomen

zwervers die zien dat ik niet goed in me schoenen sta, en ik dan maar 100 euro geef omdat ik hem niet teleur wil stellen omdat ik niet meteen duidelijk nee had gezegd.

gasten waar ik wel even iets voor betaal, en dan dumpen ze me kijhard. etc.etc

en dan nog de hoeren, die ik opzich "betaal" maar dan leveren ze NIETS, en bergen ze het snel op.
vooral die buitenlandse hoeren, hebben helemaal geen meedelijden met me. hoevaak dat me gebeurd is helemaal ontelbaar

[ Bericht 16% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 04:01:48 ]
pi_97145158
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekende

meestal omdat ik een debiel ben, is het in duizendfouten daarvan andersom bij mij
Elke totaal onbekende kan wel 5 cent missen aan een willekeurig persoon.
pi_97145184
Sowieso met 100 euro op pad gaan. :')
  zondag 22 mei 2011 @ 04:08:24 #27
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_97145261
BLA, BLA, BLA ....

Voor mijn 18e had ik nog nooit met een meisje gezoend.
Daarna heb ik slechts 3 meisjes gezoend waarmee met slechts een iets verder... tot een maand voor mijn 20 ste.
En daarna had ik bijna elke week wel een ander.

Daarna ook de wat langere relaties... en later soms ook weer maanden niet.

Maar als het lekker ging, dan ging het ook lekker. Wie in een winners' mood is, die straalt dit ook uit, is zelfverzekerder en stapelt succes op succes en wordt steeds 'aantrekkelijker voor het andere geslacht.'

Pfff, ik ooit een pubertje die nooit aantrekkelijk was voor vrouwen, heb tussen mijn 20ste en 30 ste met tientallen vrouwen het bed gedeeld... en dat terwijl ik tussen door een paar langere relaties had van meerdere jaren. En zelfs bij vele versierde vrouwen niet eens de moeite heb genomen om ze mee te nemen.

Mja... ongetwijfeld heeft ieder z'n eigen goed verhaal... maar het gaat dan om een persoonlijk verhaal... Allemaal tips (al dan niet voor geld te verkrijgen)....

Maar ik heb het nooit hoeven hebben van blah die blah! En beste geïnteresseerden.. weet je waarom niet? Omdat geen enkel mens een kopie van de ander is... iedereen zal zijn eigen sterke punten in de strijd moeten gooien.

En ja, er zijn wel een paar richtlijnen die voor de gemiddelde beoogde partner van toepassing kunnen zijn... maar dit is niet voor iedereen van toepassing, en zeker niet voor degenen die sowieso al veel moeite moeten doen.

Maar wat je ook doet... je moet jouw eigen manier zien te vinden die redelijk dicht bij jezelf ligt... anders lukt het nooit of is het in no time uit.

Maar sowieso moet je jouw doel veilig stellen... wil je gewoon iemand zoenen of neuken, of wil je voor iemand gaan! Moge dat stap 1 zijn...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 22 mei 2011 @ 04:12:22 #28
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97145281
Weet je wat het is? De enige persoon waar je 100% zeker weten je hele leven mee door gaat brengen is... jezelf. Als je daar al niet tevreden mee bent... Wat heb je een ander dan nog te bieden..?!
pi_97145295
quote:
9s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet je wat het is? De enige persoon waar je 100% zeker weten je hele leven mee door gaat brengen is... jezelf. Als je daar al niet tevreden mee bent... Wat heb je een ander dan nog te bieden..?!
Precies de reden waarom ik versieren nog maar vermijd. :+
  zondag 22 mei 2011 @ 04:20:59 #30
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145319
quote:
nou ik voel me kut over mezelf.
altijd trek ik aan het kortste eind, netals schenkstroop

hier wordt me een naar gevoel aangepraat dat ik 5 cent afhandig zou hebben gemaakt van een oud vrouwtje.

ik zei haar nogmaals : "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he" . maar ze vond het goed!
en toen was ik er blij mee dat ik niet allemaal dingen hoefde te gaan doen. en dat merkte ze!

en die keer dat ik een zwerver 100 euro heb gegeven, daar heb ik ook natuurlijk niets aan gehad, maar heb ik ook geen goed gevoel bij.

en die keer ontelbare keer dat ik hoeren betaal, die dan snel opbergen en niets leveren en geen medelijden met me hebben. die zijn er ook niet echt "blij" van geworden. want voor hun ben ik een 1 van de vieze nederlandse mannen die bij ze langskomt, en normaal worden hun altijd maar afgedongen door "de vieze mannen". en nu pakt ze "een vieze nederlandse man" een keertje terug.
ze weten niet dat het mij keer op keer op keer gebeurd, het is in en in triest.

en dat van gasten die ik wel dingen voor had betaald, dat waren gewoon paupers die hun leven weggooide, en ondertussen me belachelijk zaten te maken.

ik kan helemaal niet blij zijn met mezelf, omdat (als het om geld gaat) , ik de AARDIGE MENSEN, die DANKBAAR ZIJN, nooit wat geef.
en de mensen die slecht zijn of het gevoel hebben dat ze het niet persoonlijk van me hebben wel dingen geef.

ik had ook wel voor al dat geld dat ik ben opgelicht, honderden keren of een tientje of twintigje kunnen geven aan een oud vrouwtje, en daar een boel 'vrolijkere onverwachte blikken' van hebben gejhad.maar dat heb ik dan nou juist weer niet gedaan. altijd het verkeerde heb ik gedaan want dat ligt aan mezelf. zo idioot van me, ik haat mezelf daarom. daarom voel ik me kut

kutleven heb ik.
het is grijs!

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 04:32:49 ]
pi_97145348
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Kerel, laat die jankerds voro wat het zijn. Ik vind het erg goed dat je iemand hebt aangesproken en ook dat je eerlijk bent geweest. Zeker in jouw situatie is het een stapje voorwaarts. :)
pi_97145391
Ben ik nou serieus de hekkensluiter van deze avond? ;(
  zondag 22 mei 2011 @ 05:03:05 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97145421
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:46 schreef _pillow_ het volgende:
Ben ik nou serieus de hekkensluiter van deze avond? ;(
Nee
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 07:51:32 #34
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97145713
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en toen vroeg ik zo aan z-
Nee, volgens mij liep je naar de winkelmandjes, want die zijn gratis.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  zondag 22 mei 2011 @ 08:33:59 #35
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97145851
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 07:51 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Doe eens niet zo onaardig :6
  zondag 22 mei 2011 @ 09:02:34 #36
341159 WinterBreeze
pi_97145936
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:33 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Doe eens niet zo onaardig :6
Hoe is iemand wijzen op een alternatieve, eenvoudige oplossing onaardiger dan roepen dat het maar vijf cent is?

MLiG, jij kiest ervoor om het grijs in te zien. Het feit dat je vreemde financiële keuzes maakt kun je op verschillende manieren inkleuren, en je kiest ervoor om te zeggen dat je leven kut is omdat je door anderen opgelicht zou zijn. Je zou er ook voor kunnen kiezen om te zeggen dat het hun schuld is, en dat je meer waard bent dan dat. Natuurlijk gaat dat niet in één dag, één week of één maand lukken, maar als je er helemaal niets aan doet komt er natuurlijk nooit wat van.
pi_97146127
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)

daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".

dan voel ik me wel evil op een bepaalde manier, want wat ik dan van ze "aftroggel" wordt niet echt bijgehouden en vergeten ze dan weer

al die kleine beetjes wat ik van ze aftroggel elke keer helpen wel.

of naja het is niet dat ik niets van ze mag krijgen ofzo, maar gewoon, ik wil zonder dat ze het weten meer van ze krijgen dan ze denken en in de gaten hebben.

zelfde geld dat ik altijd taktisch dingen meeneem van me ouders....

zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.

daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".

zo kiem ik de dure artikelen een beetje uit dat ik die van me ouders meejat, of vraag met een excuus

Gast, jou moeten ze echt opsluiten en nooit meer vrijlaten. :{

Telkens beetje bij beetje geld aftroggelen van je ouders en dan wel 8k uitgeven aan een hoer. :X
  zondag 22 mei 2011 @ 10:04:01 #38
341159 WinterBreeze
pi_97146480
quote:

[..]

Alsof je evenveel toiletpapier als brood gebruikt, als je meet in kubieke meter per seconde. Mits je goed genoeg eet, gaat een rol wc-papier meestal langer mee dan een brood, en een pak toiletpapier heeft vaak zestien rollen. Reken maar uit.
quote:
Het is goedkoper om vaatwasmiddel te kopen en het met de hand te doen. In je eentje maak je echt niet zo veel vuil.
pi_97146551
Ahhhhh the drama continues _O-
pi_97146589
quote:

Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van. :{
pi_97146603
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van. :{
Ik denk dat zijn ouders een boel niet weten , en ook een beetje met hun handen in het haar zitten van wat moeten met hem.
pi_97147965
On topic hoe was het versieren met stappen gisteren ???
  zondag 22 mei 2011 @ 11:39:36 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97148163
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef Halcon het volgende:

Denk dat ze het wel doorhebben maar 'em een beetje willen helpen, of het gewoon niet willen weten dat hun zoon zo ver gezonken is dat 'ie van z'n ouders steelt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 mei 2011 @ 11:39:57 #44
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97148171
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:32 schreef formerjellybean het volgende:
On topic hoe was het versieren met stappen gisteren ???
Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bed ;(

@MLiG: Gaat het daadwerkelijk zo te werk bij de hoeren :o ? Je gaat naar binnen , je spreekt een bedrag af en betaalt vooraf. Daarna steekt die vrouw je geld tussen haar decolleté en doet alsof ze niets heeft gekregen? En dan druip jij gewoon af?

Ik kan me de situatie niet zo goed voorstellen en dit moeten ze ook niet bij de verkeerde doen, want die breekt de tent af.
pi_97148250
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn ouders een boel niet weten , en ook een beetje met hun handen in het haar zitten van wat moeten met hem.
Stel dat ik kinderen zou hebben en ze weten niet eens wat voor muntstukken er in het winkelwagentje moeten, ze kunnen keer op keer het WC-papier niet vinden in de winkel, etc... Dan is het toch wel tijd voor een verplichte opname.
pi_97148261
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Denk dat ze het wel doorhebben maar 'em een beetje willen helpen, of het gewoon niet willen weten dat hun zoon zo ver gezonken is dat 'ie van z'n ouders steelt.
In dat laatste geval zijn zijn ouders niet al te snugger.
pi_97148348
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bed ;(

@MLiG: Gaat het daadwerkelijk zo te werk bij de hoeren :o ? Je gaat naar binnen , je spreekt een bedrag af en betaalt vooraf. Daarna steekt die vrouw je geld tussen haar decolleté en doet alsof ze niets heeft gekregen? En dan druip jij gewoon af?

Ik kan me de situatie niet zo goed voorstellen en dit moeten ze ook niet bij de verkeerde doen, want die breekt de tent af.
Had je geen reserve shirt :( . Gisteren zelf ook thuisgebleven mijn liefdesdipje gehad waar ik doorheen moest en even juist voor het slapengaan een komische chickflick gekeken over de miscommunicaties tussen man vrouw. Was how to loose a guy in 10 days , waarin het meisje de verschrikkelijkste dingen uithaalde tijdens daten om hem haar maar te laten dumpen maar dat lukte niet echt.
Dus wat ontspannerder naar bed gegaan dat scheelt ook weer. Voel me een stuk beterder dan gisteren
pi_97148517
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het feit dat je moeite hebt met vrouwen alsof het een compleet ander ras is, nog tot daar aan toe.
Heh, is dat niet zo dan? :D

quote:
Ben jij tevreden met jezelf?

Want ik heb niet echt een idee hoe ik tevreden over mezelf zou moeten zijn. Het gaat gewoon niet goed, alles is een zooitje en ik weet dat ik eigenlijk beter kan :) Weet alleen niet hoe :)
pi_97148599
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef benzin het volgende:

Want ik heb niet echt een idee hoe ik tevreden over mezelf zou moeten zijn. Het gaat gewoon niet goed, alles is een zooitje en ik weet dat ik eigenlijk beter kan :) Weet alleen niet hoe :)
Begin dan eens bij het begin. Je weet wat er verkeerd gaat, vervolgstap is nagaan wat veroorzaakt dat die dingen niet goed gaan... Weet je dat, dan kun je meestal ook wel zelf bedenken wat je er aan kunt doen.
pi_97148635
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Heh, is dat niet zo dan? :D

[..]

Ben jij tevreden met jezelf?

Ga hier eens over nadenken , wat vind je leuk aan jezelf en je leven. Dat geeft je namelijk wat meer inzicht in jezelf en kan je ook tevredener over jezelf maken.

En over dat zooitje kan het ook zien als avontuurlijk, het is waarschijnlijk nooit saai met je.
pi_97148773
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Begin dan eens bij het begin. Je weet wat er verkeerd gaat, vervolgstap is nagaan wat veroorzaakt dat die dingen niet goed gaan... Weet je dat, dan kun je meestal ook wel zelf bedenken wat je er aan kunt doen.
Ik weet niet echt wat het veroorzaakt. Voel me gewoon steeds te moe en te bang om de dingen te doen die ik moet doen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ga hier eens over nadenken , wat vind je leuk aan jezelf en je leven. Dat geeft je namelijk wat meer inzicht in jezelf en kan je ook tevredener over jezelf maken.

En over dat zooitje kan het ook zien als avontuurlijk, het is waarschijnlijk nooit saai met je.
Op dit moment heel weinig eigenlijk. Kijk, tuurlijk kan het op zich altijd wel slechter denk ik; sommige dingen neem je gewoon 'for granted' zegmaar. En verder zijn er maar heel weinig dingen waar ik blij mee ben. Het gaat allemaal totaal niet zoals ik wil.

Het is inmiddels al 6 jaar ongeveer dezelfde zooi, alleen de details zijn steeds anders. Er zijn dingen waar ik me ooit heel erg druk over heb gemaakt die als ik er nu naar terug kijk helemaal niet zo groot waren als ik toen dacht. Het zou een mooie verassing zijn als ik eens uit die zooi kwam, die zooi word na een paar jaar toch behoorlijk saai :)
pi_97148810
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet echt wat het veroorzaakt. Voel me gewoon steeds te moe en te bang om de dingen te doen die ik moet doen.
Dat je te moe bent en te bang bent heeft een reden, dat is niet zomaar 'gewoon' zo.
pi_97148825
Studeer/werk je?

Ik ben het alweer vergeten. Je moet in ieder geval eens op jezelf gaan wonen. Mag best in dezelfde stad zijn nog, dan zal je moeder misschien niet zo moeilijk doen.
Ron Paul 2012
pi_97148927
quote:

[..]

[..]

Op dit moment heel weinig eigenlijk. Kijk, tuurlijk kan het op zich altijd wel slechter denk ik; sommige dingen neem je gewoon 'for granted' zegmaar. En verder zijn er maar heel weinig dingen waar ik blij mee ben. Het gaat allemaal totaal niet zoals ik wil.

Het is inmiddels al 6 jaar ongeveer dezelfde zooi, alleen de details zijn steeds anders. Er zijn dingen waar ik me ooit heel erg druk over heb gemaakt die als ik er nu naar terug kijk helemaal niet zo groot waren als ik toen dacht. Het zou een mooie verassing zijn als ik eens uit die zooi kwam, die zooi word na een paar jaar toch behoorlijk saai :)
Ik denk dat je jezelf te kort doet, er zijn vast wel eigenschappen aan jezelf die jou jouw maken en stel jezelf ook doelen.
Maak doellijstjes van de dingen die je wil bereiken, en zodra je ze bereikt heb streep ze af, dat geeft je ook weer een te vreden gevoel.

Voor mezelf ik ben zelf ook niet perfect maar ik weet dat ik van mezelf kwaliteiten heb die me mij maken en waar ik te vreden mee ben.
Zoals ik ben eerlijk, redelijk trouw, ik kan behulpzaam zijn voor mensen en spontaan. Het is ok kritisch naar jezelf te kijken maar vergeet ondanks die kritischheid ook niet te kijken naar de dingen die je wel van jezelf kan waarderen, want anders word je steeds onzekerder en durf je steeds minder.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:08:14 #55
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97148929
quote:
Iedereen is zenuwachtig als 'ie iets gaat doen buiten z'n comfortzone. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, geeft het juist een kick. Zolang je geen dingen gaat ondernemen blijf je in die cirkel zitten.

En trust me, je gaat spijt als haren op je hoofd krijgen als je straks afgestudeerd bent, uit Utrecht weggaat, en dan geen gebruik gemaakt heb van alle mogelijkheden hier.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97149387
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat je te moe bent en te bang bent heeft een reden, dat is niet zomaar 'gewoon' zo.
Ik ben moe omdat het me al jaren niet lukt, maar ook omdat leven gewoon vermoeiend is. Jezelf verzorgen, genoeg slapen, administratie doen, klusjes die moeten gebeuren doen etc. is al allemaal superveel werk en zwaar. En als je daarnaast ook nog studeert en werkt en de rest van je tijd verprutst aan alles uitstellen dan is leven niet echt leuk. Dat is gewoon alles wat ik doe :)

Ik snap niet hoe al die mensen dat doen die ook nog een vriendin, veel vrienden en grote hobbies hebben. Ik snap het gewoon echt niet waar mensen die energie vandaan halen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:04 schreef Supersoep het volgende:
Studeer/werk je?

Ik ben het alweer vergeten. Je moet in ieder geval eens op jezelf gaan wonen. Mag best in dezelfde stad zijn nog, dan zal je moeder misschien niet zo moeilijk doen.
Ja dus, zie wat ik hierboven schrijf :)

Op mezelf wonen is eng, duur en veel werk. Maar als ik vrienden had die me zouden kunnen steunen en/of mijn ouders er niet zo moeilijk over zouden doen dan had ik het waarschijnlijk toch al wel gedaan.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:08 schreef Catbert het volgende:

En trust me, je gaat spijt als haren op je hoofd krijgen als je straks afgestudeerd bent, uit Utrecht weggaat, en dan geen gebruik gemaakt heb van alle mogelijkheden hier.
Ik weet niet, ik ken de mogelijkheden niet echt.Als ik geen master/geen master in Utrecht ga doen dan is volgend studiejaar mijn laatste jaar in Utrecht. Ik ben best wel bang dat als ik straks ga werken ik niet alleen mijn middelbare schooltijd heb verprutst, maar ook mijn tijd als student :)
pi_97149512
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben moe omdat het me al jaren niet lukt, maar ook omdat leven gewoon vermoeiend is. Jezelf verzorgen, genoeg slapen, administratie doen, klusjes die moeten gebeuren doen etc. is al allemaal superveel werk en zwaar. En als je daarnaast ook nog studeert en werkt en de rest van je tijd verprutst aan alles uitstellen dan is leven niet echt leuk. Dat is gewoon alles wat ik doe :)

Ik snap niet hoe al die mensen dat doen die ook nog een vriendin, veel vrienden en grote hobbies hebben. Ik snap het gewoon echt niet waar mensen die energie vandaan halen.

Jezelf verzorgen is toch een kleine moeite? Ik zou eens beginnen met dingen niet langer uit te stellen en het hanteren van een vast ritme. Bepaalde tijd opstaan, vroeg genoeg om nog te kunnen douchen, fatsoenlijk te kunnen ontbijten, tussendoor op tijd en voldoende lunchen, avondeten, 's avonds wat dingen doen en dan op tijd gaan slapen. Kan me niet voorstellen dat je dan de hele dag moe bent. Ben je dan nog de hele dag moe dan is er wat anders aan de hand, maar daarvoor kun je dan het beste een dokter raadplegen.
pi_97149643
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jezelf verzorgen is toch een kleine moeite? Ik zou eens beginnen met dingen niet langer uit te stellen en het hanteren van een vast ritme. Bepaalde tijd opstaan, vroeg genoeg om nog te kunnen douchen, fatsoenlijk te kunnen ontbijten, tussendoor op tijd en voldoende lunchen, avondeten, 's avonds wat dingen doen en dan op tijd gaan slapen. Kan me niet voorstellen dat je dan de hele dag moe bent. Ben je dan nog de hele dag moe dan is er wat anders aan de hand, maar daarvoor kun je dan het beste een dokter raadplegen.
Daarvoor is een doelenlijstje handig. En zorg voor een goed nachtritme want dat zegt alles . Slaap bepaald hoe jij je de volgende dag voelt.
Ik denk dat je waarschijnlijk te veel hooi op je vork neemt en het overzicht kwijt raakt en als de moeheid blijft, inderdaad eens naar de dokter gaan , want misschien heb je bloedarmoede en daar kun je behoorlijk moe van zijn.
pi_97149703
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daarvoor is een doelenlijstje handig. En zorg voor een goed nachtritme want dat zegt alles . Slaap bepaald hoe jij je de volgende dag voelt.
Ik denk dat je waarschijnlijk te veel hooi op je vork neemt en het overzicht kwijt raakt en als de moeheid blijft, inderdaad eens naar de dokter gaan , want misschien heb je bloedarmoede en daar kun je behoorlijk moe van zijn.
Yep en fatsoenlijk en regelmatig eten bepaalt hoe je je gaat voelen die dag. Iemand die hele nachten rondspookt en niet de moeite neemt regelmatig en gezond te eten, zal zich nooit top voelen.
pi_97150109
quote:

Jezelf verzorgen is toch een kleine moeite?
Het komt op me over als een hoop werk. Ik vind douchen, tandenpoetsen, aankleden en haren kammen al een behoorlijk klus; dat doe ik allemaal nog net :P

Op tijd slapen doe ik de laatste maanden niet meer. Ik sliep vroeger minimaal 8 uur, maar ik ben tegenwoordig al blij als ik net de 6 uur haal.

quote:
Kan me niet voorstellen dat je dan de hele dag moe bent. Ben je dan nog de hele dag moe dan is er wat anders aan de hand, maar daarvoor kun je dan het beste een dokter raadplegen.
Ik denk dat de vermoeidheid puur psychisch is eigenlijk. Het is de laatste paar jaar steeds erger geworden. Mijn leven is zoals het nu is gewoon zo ontzettend demotiverend en het schiet maar niet op :) Dat is vermoeiend :)
  zondag 22 mei 2011 @ 12:45:12 #61
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97150195
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Micson het volgende:

[..]

Zolang er bier is is het nog geen complete mineur :9

quote:

Idd :{ Kan ik me ook bijzonder weinig bij voorstellen, al weet ik (gelukkig) sowieso niet hoe dat in z'n werk gaat. Misschien belt hij escorts, die mag je toch mee doen wat je wilt? Dat ie ze laat komen, betaald, en haar vraagt wat ze wil doen? Aparte boel. Zou buitengewoon vriendelijk zijn, daar niet van.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:47:57 #62
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97150269
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Stel dat ik kinderen zou hebben en ze weten niet eens wat voor muntstukken er in het winkelwagentje moeten, ze kunnen keer op keer het WC-papier niet vinden in de winkel, etc... Dan is het toch wel tijd voor een verplichte opname.
Dat is makkelijk spreken, zolang je zelf niet in die situatie zit. Trouwens, wie zegt dat ze hem niet willen laten opnemen? Dat is alleen niet zomaar te verplichten he, gezien hij meerderjarig is ;-)
pi_97150270
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Het komt op me over als een hoop werk. Ik vind douchen, tandenpoetsen, aankleden en haren kammen al een behoorlijk klus; dat doe ik allemaal nog net :P

Op tijd slapen doe ik de laatste maanden niet meer. Ik sliep vroeger minimaal 8 uur, maar ik ben tegenwoordig al blij als ik net de 6 uur haal.

[..]

Ik denk dat de vermoeidheid puur psychisch is eigenlijk. Het is de laatste paar jaar steeds erger geworden. Mijn leven is zoals het nu is gewoon zo ontzettend demotiverend en het schiet maar niet op :) Dat is vermoeiend :)
Waar heb je het dan de hele dag zo druk mee?
pi_97150299
quote:

[..]

[..]

Stel jezelf dan al als doel eerst op tijd te gaan slapen. Ik heb namelijk ook een periode dat ik door burenoverlast heel weinig sliep en ik deed en kon niet veel . Nu heb ik gelukkig stilte , zorg dat ik minstens 8 uur slaap en dan neemt die moeheid vanzelf ook af.
De moeheid is gedeeltelijk psysisch maar ook een alarm dat je een andere levenstijl moet gaan nemen.
En je kan er wel over blijven klagen maar als je er niets aan veranderd zit je straks nog mee en ben je gewoon jong opgebrand en ik denk niet dat je dat wil.
Ergens denk ik dat voor jou als ik het zo lees al een bezoekje aan de huisarts doen want dit klinkt echt niet gezond.
pi_97150303
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat is makkelijk spreken, zolang je zelf niet in die situatie zit. Trouwens, wie zegt dat ze hem niet willen laten opnemen? Dat is alleen niet zomaar te verplichten he, gezien hij meerderjarig is ;-)
Ach kom op, muntstukken voor een winkelwagentje en WC-papier kopen in de winkel... Is allemaal niet zo heel ingewikkeld, toch?
  zondag 22 mei 2011 @ 12:54:39 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97150514
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet, ik ken de mogelijkheden niet echt.Als ik geen master/geen master in Utrecht ga doen dan is volgend studiejaar mijn laatste jaar in Utrecht. Ik ben best wel bang dat als ik straks ga werken ik niet alleen mijn middelbare schooltijd heb verprutst, maar ook mijn tijd als student :)
Ik ben pas na m'n studie in Utrecht gaan wonen (nouja, laatste half jaar van m'n studie ivm stage hier) en heb hier dus ook van de grond af m'n sociale leven weer op moeten bouwen. Dat heb je altijd, maar je moet het wel gewoon gaan doen.

En je "kent" de mogelijkheden niet omdat je er geen moeite voor doet. Een sociaal leven opbouwen is iets waar je tijd in moet investeren. Iemand is niet binnen een week opeens je beste vriend. Maar die sociale groepjes waar ik nu in zit daar was ik 8 jaar geleden de 'nieuwe', en nu ben ik onderdeel van het meubilair zegmaar.

Hoe dan ook zit je in Utrecht wat betreft vrouwen gewoon goed. Vrijdag liepen er ook weer een paar mooie dames te lonken in de kroeg. Jij mag er tenminste achteraan :)

quote:
Ga sporten, pluspunten als het een sociale sport is (alles behalve fitness dus). Als je geen zak uitvoert wordt je ook moe.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:58:10 #67
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97150624
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Voel me een stuk beterder dan gisteren
^O^

Voor m'n gevoel zit ik in een goeddeels vergelijkbare situatie als Benzin. Het lijkt ook wel alsof een situatie vermoeiender is naarmate het nuttiger is, bij een totaal gebrek aan motivatie ofzo. Zeker school is zodoende een ramp. Moet helaas nu weg, zou dit topic graag volgen. Vanavond maar weer bijlezen dan :)
  zondag 22 mei 2011 @ 13:03:56 #68
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97150817
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 07:51 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

nee. kartonnen dozen zijn gratis, en die mag je ook mee naar huis :6 (dat moest ik hier even kwijt)
pi_97150832
quote:

[..]

:')
Finally, someone let me out of my cage
pi_97150983
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:58 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

^O^

Voor m'n gevoel zit ik in een goeddeels vergelijkbare situatie als Benzin. Het lijkt ook wel alsof een situatie vermoeiender is naarmate het nuttiger is, bij een totaal gebrek aan motivatie ofzo. Zeker school is zodoende een ramp. Moet helaas nu weg, zou dit topic graag volgen. Vanavond maar weer bijlezen dan :)
Thanx ben een bikkel wat betreft luddevuh , kwestie van uithuilen en opnieuw beginnen. Denk ook wel dat het komt dat ik in mijn leven behoorlijk heftige dingen meegemaakt hebt en dan is luddevudduh een peuleschilletje :Y
pi_97151106
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waar heb je het dan de hele dag zo druk mee?
Uitstellen van dingen die ik moet doen. De ironie is dat als je dingen uitstelt het in je hoofd wel veel werk is en stress oplevert terwijl het lijkt alsof je niets doet. Eigenlijk is dat extreem vermoeiend. En het ergste is dat het uiteindelijk toch moet gebeuren en ik dan soms wekenlang extra hard moet werken om alles weer op orde te krijgen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:

Stel jezelf dan al als doel eerst op tijd te gaan slapen.
Dat doel heb ik al, maar het lukt nog niet echt ;(
quote:
De moeheid is gedeeltelijk psysisch maar ook een alarm dat je een andere levenstijl moet gaan nemen.
En je kan er wel over blijven klagen maar als je er niets aan veranderd zit je straks nog mee en ben je gewoon jong opgebrand en ik denk niet dat je dat wil.
Ergens denk ik dat voor jou als ik het zo lees al een bezoekje aan de huisarts doen want dit klinkt echt niet gezond.
Ik weet niet, volgens mij ben ik gewoon defect :) Als ik een product was dan was ik mezelf gaan omruilen voor een exemplaar dat wel goed werkt.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:14:12 #72
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97151207
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef benzin het volgende:

Uitstellen van dingen die ik moet doen. De ironie is dat als je dingen uitstelt het in je hoofd wel veel werk is en stress oplevert terwijl het lijkt alsof je niets doet. Eigenlijk is dat extreem vermoeiend. En het ergste is dat het uiteindelijk toch moet gebeuren en ik dan soms wekenlang extra hard moet werken om alles weer op orde te krijgen.
Maak een lijstje van dingen die je moet doen, en werk ze af op volgorde van hoeveel tijd het kost, die het minste tijd kosten als eerste. Ik probeer zelf dingen die 5 minuten of minder kosten altijd meteen te doen, gewoon omdat het anders alleen maar opstapelt en je het overzicht verliest.

quote:
Ik weet niet, volgens mij ben ik gewoon defect :) Als ik een product was dan was ik mezelf gaan omruilen voor een exemplaar dat wel goed werkt.
Tja. Maar als je het op die manier opgeeft ga je dus alleen maar de rest van je leven een kutleven hebben. Zo werkt het niet; als je een beter leven wil moet je daar zelf voor zorgen.
pi_97152031
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:

Tja. Maar als je het op die manier opgeeft ga je dus alleen maar de rest van je leven een kutleven hebben. Zo werkt het niet; als je een beter leven wil moet je daar zelf voor zorgen.
Dat weet ik; maar ik heb er ook gewoon niet heel veel hoop meer in. Mijn leven is al jaren een puinzooi en ik twijfel gewoon of ik er ooit nog iets van zal kunnen maken :) Andere mensen lijken gelukkig en mij lukt dat niet. Ik vind het verschrikkelijk :)
  zondag 22 mei 2011 @ 13:43:36 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97152145
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik; maar ik heb er ook gewoon niet heel veel hoop meer in. Mijn leven is al jaren een puinzooi en ik twijfel gewoon of ik er ooit nog iets van zal kunnen maken :) Andere mensen lijken gelukkig en mij lukt dat niet. Ik vind het verschrikkelijk :)
Tja. Eindigen als MLIG of Schenk is ook een keuze.
pi_97152306
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Die mensen hebben in de gaten dat het leven iets is wat je er zelf van maakt, jij laat het meer lijken alsof het leven je overkomt en gewoon aan de zijlijn wacht tot het beter word.
Zo werkt het niet , je zal er hoe cliche en vervelend het ook klinkt toch echt zelf wat aan doen . Je weet zelf al waar het fout zit , maar je verschuilt je achter excuses waardoor je er zelf niets aan hoeft te doen.
Mensen hebben je al veel tips gegeven, en het enige wat ik zie is dat jij de passende adviezen om wel degelijk wat aan je situatie wegwuift om er vervolgens op door te gaan dat ach het is zo , waarom zou ik het veranderen.
pi_97152347
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Of Richard. De rode draad is toch wel 'n beetje dat de de basishygiëne niet in orde hebben, daar niets aan doen en dat het daardoor van kwaad tot erger gaat.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:51:01 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97152391
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:
Of Richard.
Wie?

quote:
De rode draad is toch wel 'n beetje dat de de basishygiëne niet in orde hebben, daar niets aan doen en dat het daardoor van kwaad tot erger gaat.
Dat stuk heb ik gemist, basishygiene?
pi_97152473
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wie?

[..]

Dat stuk heb ik gemist, basishygiene?
Basishygiëne in de zin van de basiszaken om je goed te voelen: genoeg slaap pakken, op tijd eten, niet de hele dag binnen zitten, je studie/werk niet verwaarlozen, normaal contact met andere mensen, etc..
  zondag 22 mei 2011 @ 13:56:22 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97152588
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:53 schreef Halcon het volgende:
Basishygiëne in de zin van de basiszaken om je goed te voelen: genoeg slaap pakken, op tijd eten, niet de hele dag binnen zitten, je studie/werk niet verwaarlozen, normaal contact met andere mensen, etc..
Oh, ik dacht ff dat 'ie een week met dezelfde onderbroek deed ofzo :)
pi_97152693
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

:r :r :r :r
pi_97152731
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat mag niet gebeuren. Als ik zo ver afglij (en dat is niet naar bedoeld naar hun toe) dan stop ik er gewoon helemaal mee. Met dat idee kan ik ook niet leven.

Het zou gewoon zo mooi zijn als mijn leven gewoon eens meezat :) Voor jou bijvoorbeeld moet leven iets leuks zijn; je hebt een leuke vriendin, wat vrienden :)

En misschien is dat voor jou ook niet makkelijk geweest, maar op dit punt kan ik me gewoon niet meer echt voorstellen dat ik ook ooit eens bij dat punt zal komen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:

Die mensen hebben in de gaten dat het leven iets is wat je er zelf van maakt, jij laat het meer lijken alsof het leven je overkomt en gewoon aan de zijlijn wacht tot het beter word.
Zo werkt het niet , je zal er hoe cliche en vervelend het ook klinkt toch echt zelf wat aan doen . Je weet zelf al waar het fout zit , maar je verschuilt je achter excuses waardoor je er zelf niets aan hoeft te doen.
Mensen hebben je al veel tips gegeven, en het enige wat ik zie is dat jij de passende adviezen om wel degelijk wat aan je situatie wegwuift om er vervolgens op door te gaan dat ach het is zo , waarom zou ik het veranderen.
Zo voelt voor mij mijn leven ook. Soms heb ik meer het gevoel dat ik in een film speel en helemaal geen invloed heb. Ik heb mijn profielkeuze, mijn studiekeuze en mijn werkkeuze gemaakt gebaseerd op anderen. Zou bijna zeggen dat anderen die voor me hebben gemaakt. En zo is het bijna met alles.

Ik voel me heel erg machteloos en ik voel me heel erg tekort gedaan door anderen :)

Mijn hele leven doe ik dingen 'omdat het moet'. Ik heb weinig ervaring met zelf invloed op mijn leven hebben, misschien ben ik er daarom wel zo slecht in.

Verder heb je wel gelijk, hoewel ik dat niet expres doe. Ik doe niet mijn best om excuses te verzinnen, maar voel me gewoon op en doe daardoor gewoon niets. Ik zou willen dat ik anderen kon laten zien/denken/voelen wat ik zie als ik de wereld in kijk. Zou willen dat ik meer aan de situatie deed, maar ik doe dat gewoon niet. En kan niet echt vertellen waarom :)
pi_97152880
Je hebt dus ook nog eens geen enkele vorm van eigenwaarde.

Weet je, de meeste mensen, als die afglijden en zich tekort gedaan voelen omdat hun leven kut is, voelen toch een soort boosheid opstijgen. Niet doorgedreven in de zin van "ik schiet even wat mensen overhoop", maar meer dat je tegen jezelf zegt: en nu is het verdomme genoeg, zodat je toch een tijdelijke motivatie-boost krijgt om het wat te verbeteren.

Jij lijkt dat totaal niet te hebben, wat jammer is. Niet alleen anderen doen jou tekort, jij doet jezelf ook nog eens tekort en dat is wel het meest funest van heel dit plaatje. Dat moet je dan maar eens veranderen, dit is het enige leven dat je gaat krijgen. Reincarnatie lijkt me niet zo plausibel.
Ron Paul 2012
pi_97152888
Dan blijft bij mij de belangrijkste tip , ga echt eens naar een huisarts dit klinkt namelijk een beetje als een soort depressie en ik denk dat je best eens hulp mag gaan accepteren om je leven een beetje op orde te krijgen.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:05:06 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97152914
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat mag niet gebeuren. Als ik zo ver afglij (en dat is niet naar bedoeld naar hun toe) dan stop ik er gewoon helemaal mee. Met dat idee kan ik ook niet leven.

Het zou gewoon zo mooi zijn als mijn leven gewoon eens meezat :) Voor jou bijvoorbeeld moet leven iets leuks zijn; je hebt een leuke vriendin, wat vrienden :)

En misschien is dat voor jou ook niet makkelijk geweest, maar op dit punt kan ik me gewoon niet meer echt voorstellen dat ik ook ooit eens bij dat punt zal komen.
Toen ik in Utrecht kwam wonen woonde ik bij m'n vriendin in. Toen dat uitging had ik hier ook geen woning en vrienden meer hoor. Was ook een leermoment voor mij; ik zorg altijd dat ik m'n eigen vrienden aanhou.

Het kan prima goedkomen, maar dan moet je zelf actie ondernemen. Maakt weinig uit wat je gaat doen als je maar iets doet waar je je huis uit komt, en in aanraking (gesprek dus) komt met andere mensen. Maakt niet uit of het kerels of vrouwen zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef benzin het volgende:
Ik voel me heel erg machteloos en ik voel me heel erg tekort gedaan door anderen :)
Misschien lomp maar dat is gewoon een domme kutinstelling. De enige die jou iets tekort doet is jezelf. Je hebt zelf gezien wat er met mensen gebeurt die anderen de schuld gaan geven van hoe hun leven er nu uitziet.
pi_97153034
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:05 schreef Catbert het volgende:
Toen ik in Utrecht kwam wonen woonde ik bij m'n vriendin in. Toen dat uitging had ik hier ook geen woning en vrienden meer hoor. Was ook een leermoment voor mij; ik zorg altijd dat ik m'n eigen vrienden aanhou.
Lijkt me een kutsituatie, wat heb je toen gedaan?
  zondag 22 mei 2011 @ 14:11:27 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97153133
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef minibeer het volgende:
Lijkt me een kutsituatie, wat heb je toen gedaan?
Hockey, ben ook vrijwilligerswerk voor de vereniging gaan doen en zodoende veel mensen leren kennen. Verder ook verschillende cursussen gedaan (fotocursus o.a.). Hele goeie vrienden worden duurt een tijdje maar gewoon mensen leren kennen om een biertje mee te doen is echt niet moeilijk.

Grappig was ook dat m'n toenmalige vriendin (waar het mee uitgegaan is) niet wou dat ik ging hockeyen, vond ze maar kakkers. Tja, ik was toen 22 en wat volgzamer dan ik nu ben :)
pi_97153146
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mag hopen dat hij wel genoeg puf heeft om telkens een schone onderbroek aan te trekken.
pi_97153245
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hockey, ben ook vrijwilligerswerk voor de vereniging gaan doen en zodoende veel mensen leren kennen. Verder ook verschillende cursussen gedaan (fotocursus o.a.). Hele goeie vrienden worden duurt een tijdje maar gewoon mensen leren kennen om een biertje mee te doen is echt niet moeilijk.

Grappig was ook dat m'n toenmalige vriendin (waar het mee uitgegaan is) niet wou dat ik ging hockeyen, vond ze maar kakkers. Tja, ik was toen 22 en wat volgzamer dan ik nu ben :)
Dat is wat een boel mensen vergeten vrienden heb je niet meteen je moet plekken zoeken waar je onder de mensen komt, en ook inderdaad in achterhoofd houden dat rome niet in een dag gebouwd is en gewoon geduld hebben.
Soms kunnen namelijk de mensen waar je gezellig een biertje mee drinkt goede vrienden worden.
pi_97153519
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:04 schreef Supersoep het volgende:
Je hebt dus ook nog eens geen enkele vorm van eigenwaarde.

Weet je, de meeste mensen, als die afglijden en zich tekort gedaan voelen omdat hun leven kut is, voelen toch een soort boosheid opstijgen. Niet doorgedreven in de zin van "ik schiet even wat mensen overhoop", maar meer dat je tegen jezelf zegt: en nu is het verdomme genoeg, zodat je toch een tijdelijke motivatie-boost krijgt om het wat te verbeteren.

Jij lijkt dat totaal niet te hebben, wat jammer is. Niet alleen anderen doen jou tekort, jij doet jezelf ook nog eens tekort en dat is wel het meest funest van heel dit plaatje. Dat moet je dan maar eens veranderen, dit is het enige leven dat je gaat krijgen. Reincarnatie lijkt me niet zo plausibel.
Ik ben ook boos. Ben heel erg boos op mezelf :) Maar dat leidt er niet echt toe dat ik er iets aan ga doen, het leidt er toe dat ik een hekel heb aan mezelf :) En inderdaad vooral omdat ik besef dat dit het enigste leven is.

De eerste jaren kan ik me niet meer herinneren, mijn basisschooltijd was een hel, de tijd op de middelbare school een nog grotere hel en de jaren daarna heb ik verprutst. Van die 21 jaar kan ik me er ongeveer 6 niet herinneren omdat ik te klein was en de andere 15 waren kut :) Driekwart van mijn leven ging kut.

Ik ben altijd goed geweest tegen andere mensen en ik verdien dit gewoon niet. Terwijl, om dan meteen maar naar het andere uiterste te gaan, ik complete eikels zie die alles krijgen wat ze willen. De wereld klopt gewoon niet en daarom ben ik boos.

De hele wereld loopt over me heen en ik doe daar helemaal niets aan.
pi_97153610
Ron Paul 2012
pi_97153644
Echte vrienden maken is moeilijk vind ik. Ik kijk dan ook een beetje op om naar de universiteit te gaan en op mezelf te gaan wonen in een andere stad - wie weet val ik buiten de groep enzovoort aangezien ik vooral in 't begin in grote groepen heel erg stil ben.

Als ik nadenk, heb ik eigenlijk maar twee écht goede vrienden die ik echt alles vertel en echt vertrouw, en dan ook nog mijn ouders en mijn zusjes die ik door en door vertrouw. Voor de rest heb ik vrienden waar ik leuke dingen mee doe; zoals op vakantie gaan, uitgaan en dat soort dingen, maar de één vertrouw ik meer dan de ander..

Ook zijn er bij mij heel veel vrienden weggevallen; van de basisschool en de middelbare. Ik had vanaf de middelbare een groepje jongens, sowieso spraken we iedere week wel af, maar dat is sinds vorig jaar helemaal ''kapot'' gegaan. Wat ook best jammer is. :)

Ook in mijn huidige klas, stage en op m'n werk heb ik veel vrienden (+ vriendinnen) gemaakt, waar ik het echt goed mee kan vinden. We zijn een hechte groep geworden (sommige vallen d'r wel buiten), maar dat heeft bij mij ook wel één jaar geduurd voordat ik ze allemaal kende en ik me op m'n gemak voelde. Wie weet gebeurt dat in de toekomst ook en zit ik heel lang zonder vrienden in die nieuwe stad, en dat is zo fucked up lijkt me.. Moeilijk. :+
  zondag 22 mei 2011 @ 14:29:17 #92
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97153752
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Echte vrienden maken is moeilijk vind ik. Ik kijk dan ook een beetje op om naar de universiteit te gaan en op mezelf te gaan wonen in een andere stad - wie weet val ik buiten de groep enzovoort aangezien ik vooral in 't begin in grote groepen heel erg stil ben.

Als ik nadenk, heb ik eigenlijk maar twee écht goede vrienden die ik echt alles vertel en echt vertrouw, en dan ook nog mijn ouders en mijn zusjes die ik door en door vertrouw. Voor de rest heb ik vrienden waar ik leuke dingen mee doe; zoals op vakantie gaan, uitgaan en dat soort dingen, maar de één vertrouw ik meer dan de ander..

Ook zijn er bij mij heel veel vrienden weggevallen; van de basisschool en de middelbare. Ik had vanaf de middelbare een groepje jongens, sowieso spraken we iedere week wel af, maar dat is sinds vorig jaar helemaal ''kapot'' gegaan. Wat ook best jammer is. :)

Ook in mijn huidige klas, stage en op m'n werk heb ik veel vrienden (+ vriendinnen) gemaakt, waar ik het echt goed mee kan vinden. We zijn een hechte groep geworden (sommige vallen d'r wel buiten), maar dat heeft bij mij ook wel één jaar geduurd voordat ik ze allemaal kende en ik me op m'n gemak voelde. Wie weet gebeurt dat in de toekomst ook en zit ik heel lang zonder vrienden in die nieuwe stad, en dat is zo fucked up lijkt me.. Moeilijk. :+
Moet je meedoen aan de intro van je stad & opleiding, en eventueel bij een studentenvereniging gaan. 100% zeker dat je dan een hoop nieuwe vrienden hebt gemaakt ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 14:29:56 #93
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97153776
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben altijd goed geweest tegen andere mensen en ik verdien dit gewoon niet. Terwijl, om dan meteen maar naar het andere uiterste te gaan, ik complete eikels zie die alles krijgen wat ze willen. De wereld klopt gewoon niet en daarom ben ik boos.
Niemand krijgt wat 'ie wil, ook die eikels niet. Tuurlijk hebben sommige mensen het makkelijker dan anderen, maar als je iets wil zul je ervoor moeten werken. Maargoed, je weet dit allemaal ook wel, je doet alleen niks.
pi_97153871
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef Supersoep het volgende:

:P
Aww dat is een goeie en inspirerende speech :Y En zijn zoon is gewoon Jessie uit de Gillmore Girls *O*
pi_97153934
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niemand krijgt wat 'ie wil, ook die eikels niet. Tuurlijk hebben sommige mensen het makkelijker dan anderen, maar als je iets wil zul je ervoor moeten werken. Maargoed, je weet dit allemaal ook wel, je doet alleen niks.
Tuurlijk weet ik dat wel, maar ik weet gewoon niet waarom ik niets doe. Als iemand me kan vertellen hoe ik wel iets kon doen dan was alles opgelost.
pi_97153966
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:29 schreef Micson het volgende:

[..]

Moet je meedoen aan de intro van je stad & opleiding, en eventueel bij een studentenvereniging gaan. 100% zeker dat je dan een hoop nieuwe vrienden hebt gemaakt ;)
Ja, dat vraag ik me dus af.. Maar denk dat ik dat ook sowieso wel ga doen. :)
pi_97154014
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik dat wel, maar ik weet gewoon niet waarom ik niets doe. Als iemand me kan vertellen hoe ik wel iets kon doen dan was alles opgelost.
Dat kunnen we niet vertellen, en nu even stoppen met zeuren en gewoon een afspraak maken bij de dokter. Die kan je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. En ten 2de wij hebben al een boel verteld maar je lijkt het niet aan te willen nemen en blijft gewoon zielig doen.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:37:13 #98
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_97154037
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kunnen we niet vertellen, en nu even stoppen met zeuren en gewoon een afspraak maken bij de dokter. Die kan je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. En ten 2de wij hebben al een boel verteld maar je lijkt het niet aan te willen nemen en blijft gewoon zielig doen.
Zoals 80% van de gasten hier doet.
I never workout
  zondag 22 mei 2011 @ 14:41:11 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97154167
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
En dat kan niemand. Enige wat je zou kunnen toen is jezelf zo hard kapot snuiven dat het je allemaal niet meer kan schelen maar dan wordt 't vrienden maken wat lastiger.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, dat vraag ik me dus af.. Maar denk dat ik dat ook sowieso wel ga doen. :)
Ik vind het ook erg jammer dat ik niet in Utrecht ben gaan studeren. Verenigingen hier zijn gewoon leuk en helemaal niet zo ballerig (zelfs het corps niet). Je hebt altijd mafkezen maar het overgrote deel zijn gewoon leuke mensen.
pi_97154285
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zeg dat we hier weer een gevalletje Richard, MLIG, Schenkstroop hebben... Wat kunnen sommige mensen toch enorm zeuren en van mugjes olifanten maken.
pi_97154316
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:11 schreef Catbert het volgende:
:P
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:41 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het ook erg jammer dat ik niet in Utrecht ben gaan studeren. Verenigingen hier zijn gewoon leuk en helemaal niet zo ballerig (zelfs het corps niet). Je hebt altijd mafkezen maar het overgrote deel zijn gewoon leuke mensen.
Ik vind het corps toch vrij ballerig. (hoewel ik er verder niks op tegen heb)
pi_97154400
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zeg dat we hier weer een gevalletje Richard, MLIG, Schenkstroop hebben... Wat kunnen sommige mensen toch enorm zeuren en van mugjes olifanten maken.
Ja inderdaad en het stomste van vind ik dat als je al gewoon weet wat je fout doet , er ontevreden overblijft en niet eens de situatie wil veranderen maar door blijft klagen.
Ik kan daar heel kwaad over worden en het liefst zou ik dat soort mensen heel hard door elkaar willen schudden en a la Cher, keihard roepen Snap out of it.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:53:01 #103
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97154481
quote:
Het USC is toch een verzameling van vreselijk omhooggevallen arrogante snotneuzen hoor :')

Maar Unitas, Veritas, UMTC (waar ik zelf lid ben) , en Biton voor de alternatieve mensen, niks mis mee :) !
pi_97154487
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja inderdaad en het stomste van vind ik dat als je al gewoon weet wat je fout doet , er ontevreden overblijft en niet eens de situatie wil veranderen maar door blijft klagen.
Ik kan daar heel kwaad over worden en het liefst zou ik dat soort mensen heel hard door elkaar willen schudden en a la Cher, keihard roepen Snap out of it.
Inderdaad. Als hij nu eens alle tijd die hij steekt in klagen zou steken in gewoon de dingen doen die hij moet doen dan zou het er al een stuk beter uit zien allemaal.

Is de wil om het aan te pakken niet dan is het verder kansloos.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:53:11 #105
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97154488
Wat is dat toch dat alle mannen die ik ken continu A zeggen en B doen?
Het eeuwige "Oh nee, toch niet"?
Kan iemand dat even uitleggen, wat daar het nut van is?

Voorbeeld: "Ik zou graag met je mee boodschappen doen want ik heb geen auto."
Ik sta voor hem vroeg op zodat hij op zijn gebruikelijke tijd kan gaan, bel hem op om te melden dat ik eraan kom... "Oh nee, toch niet. Heb al vervoer."

Of: "Ik blijf één nachtje weg, morgen weer thuis."
Ik maak een uitgebreide maaltijd voor 2 voor die avond maar meneer blijft doodleuk nog een nacht weg. "Oh nee, toch niet!"

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Waarom doen mannen dat? Explain!
pi_97154576
quote:
8s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ik sta voor hem vroeg op zodat hij op zijn gebruikelijke tijd kan gaan, bel hem op om te melden dat ik eraan kom... "Oh nee, toch niet. Heb al vervoer."

Ik maak een uitgebreide maaltijd voor 2 voor die avond maar meneer blijft doodleuk nog een nacht weg. "Oh nee, toch niet!"

Mannen het blijft een eeuwige bron van frustratie af en toe :Y Maar ergens denk ik dat mannen dat ook bij vrouwen hebben.
Antwoord is dat mannen af en toe sukkeltjes zijn en dingen zeggen om er maar vanaf te zijn , uit angst dat ze geen schreeuwende vrouw willen . En dan krijgen ze dat soort acties
  zondag 22 mei 2011 @ 14:58:22 #107
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97154652
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef Micson het volgende:
Het USC is toch een verzameling van vreselijk omhooggevallen arrogante snotneuzen hoor :')
Ik ken niet veel mensen van het USC maar ik vind ze wel meevallen. Maar ik ken er niet veel. De meeste die ik ken zijn lid van Veritas.

quote:
Maar Unitas, Veritas, UMTC (waar ik zelf lid ben) , en Biton voor de alternatieve mensen, niks mis mee :) !
:Y
  zondag 22 mei 2011 @ 15:11:44 #108
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_97155041
quote:

Ik hoop toch niet dat je denkt dat alle mannen zo zijn.
En verder houden sommige mensen nu eenmaal minder rekening met anderen (of dat gewoon egoïsme is of slordigheid laat ik even in het midden) en daar krijg je zulke situaties van.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:12:50 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97155074
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik denk dat die knakker gewoon niet zo erg geinteresseerd in d'r is.
pi_97155123
quote:

Geen interesse?
  zondag 22 mei 2011 @ 15:14:23 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97155129
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:11 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

En verder houden sommige mensen nu eenmaal minder rekening met anderen (of dat gewoon egoïsme is of slordigheid laat ik even in het midden) en daar krijg je zulke situaties van.
Ik begin erin te geloven na zoveel keer teleurstelling van zo'n beetje elke man die ik tegenkom, of het nu familieleden, vrienden of (potentiële) relaties zijn :')
  zondag 22 mei 2011 @ 15:17:12 #112
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97155223
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen interesse?
Geen interesse, van niemand dus? :D
Het zal wel aan mij liggen dan, ik weet niet.. Sloof me uit voor iedereen maar o wee als je zelf eens wensen hebt. ;(
pi_97155354
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen dan, ik weet niet.. Sloof me uit voor iedereen maar o wee als je zelf eens wensen hebt. ;(
Misschien tijd om kritischer te kijken naar je omgeving en naar jezelf. Misschien doe je juist te veel en krijg je daardoor het idee dat het steeds op jou aankomt.
Volgende keer eens keer leren nee, te zeggen en hun het zelf op te laten lossen in plaats van dat jij het steeds voor anderen oplost.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:21:10 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97155371
quote:
Dat "uitsloven" is ook nogal asexy. Beetje hard to get mag wel.
pi_97155633
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vind het jammer dat jullie daar zo over denken. Ik voel me niet echt serieus genomen zo.

Als jullie in mijn situatie zouden zitten en exact zo zouden denken en voelen als ik, dan hadden jullie ingezien dat ik niet probeer om zielig te doen, maar er echt oprecht veel moeite mee heb. Ik snap niet dat jullie dat niet kunnen begrijpen. Iemand die het zou begrijpen zou het niet over mugjes hebben.

Ik probeer ook niet zielig te doen, want ik ben niet zielig. Ik weet ook wel dat ik het zelf doe. En in het echt zou ik dit ook nooit tegen mensen vertellen. Ik probeer hier enkel mijn gevoel te uiten en te kijken of iemand me kan zeggen wat ik moet doen :)

Maar als ik niet welkom ben dan zal ik mijn mond wel weer houden hoor. Toch bedankt voor het luisteren.
pi_97155884
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Vind het jammer dat jullie daar zo over denken. Ik voel me niet echt serieus genomen zo.

Als jullie in mijn situatie zouden zitten en exact zo zouden denken en voelen als ik, dan hadden jullie ingezien dat ik niet probeer om zielig te doen, maar er echt oprecht veel moeite mee heb. Ik snap niet dat jullie dat niet kunnen begrijpen. Iemand die het zou begrijpen zou het niet over mugjes hebben.

Ik probeer ook niet zielig te doen, want ik ben niet zielig. Ik weet ook wel dat ik het zelf doe. En in het echt zou ik dit ook nooit tegen mensen vertellen. Ik probeer hier enkel mijn gevoel te uiten en te kijken of iemand me kan zeggen wat ik moet doen :)

Maar als ik niet welkom ben dan zal ik mijn mond wel weer houden hoor. Toch bedankt voor het luisteren.
Serieus echt heel serieus als ik maandenlang /jarenlang futloos voelde was ik naar de dokter gegaan . Eerst om te kijken of ik lichamelijk niets mankeerde , ten tweede of het iets psychisch was, de dokter had me waarschijnlijk door verwezen naar een instantie waar ik met hulp van een instantie begeleiding kreeg om mijn leven op te bouwen.

En trouwens doe niet alsof ik het niet begrijp, ik heb verdorie zelf jaren terug begeleiding gehad voor borderline , en ik ook geen contacten had.
Je geeft in meerdere discussies al aan dat je het wel weet maar er niets mee doet, de optie dokter negeer je helemaal , wat helemaal dom is want wie weet is er echt iets mis met je lichamelijk en had het juist geholpen naar de dokter te gaan.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:34:53 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97155920
quote:

[..]

[..]

Je bent echt wel welkom hoor. Maar je moet van ons ook begrijpen we zitten in een andere situatie dan jullie en sommige gevallen (vooral MLiG) zijn voor ons zo "vreemd" en onbegrijpbaar dat we het zelf ook niet meer weten. En dan probeer je op zo'n jongen in te praten en in te praten en het liefste zou je hem gewoon uit zijn huis sleuren door elkaar schudden en zeggen dat ie wat van zijn leven moet maken.

Je mag je gevoel echt wel uiten maar je moet ook begrijpen dat als mensen zelf niet willen veranderen en maar steeds weigeren die eerste stap te nemen en maar door blijven janken terwijl we meer dan genoeg adviezen aan zo'n iemand geven,wij er ook niks meer mee kunnen.
C'est la vie
pi_97155927
quote:

[..]

Misschien moet je je minder uitsloven? Of wat selectiever zijn in de momenten waarop en de personen voor wie je je uit gaat sloven?
pi_97156013
quote:

[..]

[..]

In jouw situatie zou ik als eerst stoppen met mekkeren, zorgen dat ik voldoende en gezond eet, genoeg slaap pak en zou ik de dingen die gedaan moeten worden prioriteiten en beginnen hij het afhandelen van de belangrijkste zaken.

Jij kiest er echter voor om maar door te blijven zeuren dat je moe bent, dat 's morgens je tanden poetsen al een hele opgave is, etc.. Dat moet je verder zelf weten natuurlijk, maar reken er dan niet op dat er iets gaat veranderen. Het gaat dan van kwaad tot erger en dan ga je zo'n MLIG-figuur worden. Als dat jouw keuze is, is dat verder prima overigens.
pi_97156588
quote:

Mwah, een beetje mekkeren mag best, maar mensen ergeren zich er volgens mij ook aan omdat het klagen niet helpt en het denk ik alleen nog maar erger maakt (een soort selffulfilling prophecy en ja ik moest opzoeken hoe je dat schrijft :P)

Dus het mag wel (van mij), maar ik denk dat je het beter niet kan doen :P.
pi_97156717
quote:

[..]

[..]

Wat mij betreft ben je hier zeker welkom. Ik lurk vaak mee in dit topic, en ik kan me altijd goed inleven in jouw berichten omdat ik lange tijd in een zelfde situatie heb gezeten. Sterker nog mijn schooltijd (basisschool, middelbare school en hoger onderwijs) ligt nu ook bijna achter mij, met het besef dat ik er ook veel te weinig heb uitgehaald dan er in heeft gezeten. Frustrerend? Soms wel, en soms niet.

Belangrijk is echter om je huidige levenssituatie gewoon maar eens te accepteren. De situatie waarin jij nu zit is gewoon het gevolg van keuzes die je zelf hebt gemaakt. Hoe hard of vervelend dat ook is; je leven is verlopen zoals het is verlopen. Niks meer aan te doen, dus ook nutteloos en vermoeiend om daar nu gefrustreerd over te zijn.
Het is nu aan jou de keuze hoe het toekomstige leven in te vullen. Je bent alleen op deze wereld gekomen, en je zult in je eentje ook weer deze wereld verlaten. Kies dus vooral voor jezelf, en laat je leven niet leiden door anderen. Volgens mij is dat jou grote probleem; jij wilt leven naar de maatstaven van de maatschappij/je omgeving/leeftijdsgenoten, en je voelt je ongelukkig omdat je dat niet kunt bijbenen. Zorg eerst dat je die Van Der Gijp levensinstelling krijgt: "Ach, laat lekker gaan joh!". En zoek je eigen interesses en bezigheden, los van wat anderen van je vinden.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:53:03 #122
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97156741
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mwah, een beetje mekkeren mag best, maar mensen ergeren zich er volgens mij ook aan omdat het klagen niet helpt en het denk ik alleen nog maar erger maakt (een soort selffulfilling prophecy en ja ik moest opzoeken hoe je dat schrijft :P)

Dus het mag wel (van mij), maar ik denk dat je het beter niet kan doen :P.
Zo denk ik er ook over, alles van je afschrijven lucht best op, maar je kunt niet eeuwig zwelgen in zelfmedelijden. :)
  zondag 22 mei 2011 @ 15:53:46 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97156786
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:53 schreef Micson het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, alles van je afschrijven lucht best op, maar je kunt niet eeuwig zwelgen in zelfmedelijden. :)
Dit dus je mag hier best klagen maar je hebt geen recht om te klagen als je niks doet of wil om de situatie te verbeteren.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 15:57:57 #124
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97156991
quote:

[..]

[..]

Benzin je bent subassertief. Je heb nooit geleerd je eigen keuzes te maken. Daardoor wordt je geleefd. Dat geeft een heel ander levensgevoel dan je eigen doelen nastreven. Inmiddels ben je er depressief van geworden. Die moeheid is een depressie. Wat je moet doen is simpel. Je gaat naar de huisarts ivm je depressie. Je gaat met je ouder een gesprek aan over de beschermde opvoeding die ze je geven (dat patroon moet worden doorbroken). Je gaat iets doen om assertiever te worden (assertiviteitstraining of therapie)

Je start een activiteit die je zelf leuk lijkt.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:08:13 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97157443
quote:

dat klinkt als push-pull-techniek

niet dat hij dat compleet bewust doet, maar :
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:08 schreef EricOscuro het volgende:
*knip*
Maar wat je ook doet... je moet jouw eigen manier zien te vinden die redelijk dicht bij jezelf ligt... anders lukt het nooit of is het in no time uit.
de man heeft dit advies misschien wel gewoon gedaan, en heeft gewoon gemerkt dat wat jij irritant gedrag noemt positief voor hem werkt.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat "uitsloven" is ook nogal asexy. Beetje hard to get mag wel.
catbert heeft het ook een beetje door

zeg nou zelf mera-nogwat. als hij een aardig jongetje was die er altijd voor je was, was hij binnen no-time in de friendzone, en je beste vriendje maar niets meer dan dat.

juist dat hij dit soort dingen doet, maakt hem seksueel aantrekkelijk voor je he(misschien zonder dat je het weet).

bijv. hij zit na die boodschap van " toch maar niet" de hele tijd nog in je hoofd he, en je denkt er de hele tijd aan.

en wanneer vrouwen aan je denken, kunnen ze vroeg of laat verliefd op je worden.

al deed hij het wel braaf, of kwam hij dan met een valid excuus, zou hij minder in je hoofd zitten.

geweldig om dit zo te lezen:D
het is niet helemaal flirterig bedoelt van die man, maar het komt wel op hetzelfde neer

link ter info vanuit het mannelijk perspectief : http://ezinearticles.com/(...)-Technique&id=518257

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 16:29:50 ]
pi_97157506
Het PUA-gelul. Dat hadden we nog niet gehad. :D
  zondag 22 mei 2011 @ 16:10:42 #127
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97157560
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef Halcon het volgende:
Wat is PUA? Als ik vragen mag? :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97157588
quote:
12s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:10 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Google even op Pick Up Artist (PUA) of vraag het MLIG. MLIG is de PUA-expert.
pi_97157600
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:34 schreef formerjellybean het volgende:

Serieus echt heel serieus als ik maandenlang /jarenlang futloos voelde was ik naar de dokter gegaan . Eerst om te kijken of ik lichamelijk niets mankeerde , ten tweede of het iets psychisch was, de dokter had me waarschijnlijk door verwezen naar een instantie waar ik met hulp van een instantie begeleiding kreeg om mijn leven op te bouwen.

En trouwens doe niet alsof ik het niet begrijp, ik heb verdorie zelf jaren terug begeleiding gehad voor borderline , en ik ook geen contacten had.
Je geeft in meerdere discussies al aan dat je het wel weet maar er niets mee doet, de optie dokter negeer je helemaal , wat helemaal dom is want wie weet is er echt iets mis met je lichamelijk en had het juist geholpen naar de dokter te gaan.
Toch begrijp je het niet helemaal, want dan had je me exact kunnen vertellen wat ik wel zou moeten doen. Daarmee wil ik niet doen of mijn problemen objectief erger zijn dan die van jou, waarschijnlijk vooral anders. Ik zou jou misschien ook niet begrijpen. En dat was niet rot bedoeld naar jou toe :) Sorry als dat wel zo over kwam.

Dat ik de optie dokter negeer heeft ook zo zijn redenen. Ik ben meerdere keren naar hem toe geweest met iets anders en dat nam hij helemaal niet serieus. Ik heb dus weinig vertrouwen in hem :)

Maar daarnaast heb ik ook een aversie tegen hulpverleners (psychologen) door ervaringen daarmee als kind. En ook mijn ouders staan daar niet echt positief tegenover.

Maar de belangrijkste reden dat ik liever niet die vorm van hulp wil is dat ik mijn ouders dan teleurstel. Mijn ouders zijn de enige mensen die trots op me zijn en om me geven. Ze zijn trots op me. Ik doe tegen hun altijd net alsof alles prima gaat. Ze zijn alles wat ik heb en daardoor durf ik ze niet te vertellen dat ik hier zo mee zit allemaal. Ik ben veel te bang dat ik ze teleurstel als ik het vertel (en gezien het verleden is die kans groot)

Ik durf mijn ouders dit gewoon niet te vertellen. Ik wil gewoon net doen of alles prima gaat omdat ik dat echt niet durf.

Ik vind het knap van je dat jij het lef hebt om aan de mensen die om je geven toe te geven dat het niet goed ging en dat je hulp hebt gezocht :)

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:52 schreef Urquhart het volgende:

Kies dus vooral voor jezelf, en laat je leven niet leiden door anderen. Volgens mij is dat jou grote probleem; jij wilt leven naar de maatstaven van de maatschappij/je omgeving/leeftijdsgenoten, en je voelt je ongelukkig omdat je dat niet kunt bijbenen.
Ja, dat is precies zoals het is. Het lukt me niet om te zijn wie ik moet zijn.

Alleen ik heb niets anders om mezelf aan vast te houden en ik wil graag dat mensen mij accepteren. Ik vind het moeilijk om die Van Der Gijp levensinstelling aan te nemen :)

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:57 schreef deelnemer het volgende:

Benzin je bent subassertief. Je heb nooit geleerd je eigen keuzes te maken. Daardoor wordt je geleefd. Dat geeft een heel ander levensgevoel dan je eigen doelen nastreven. Inmiddels ben je er depressief van geworden. Die moeheid is een depressie.
Die moeheid is een depressie? -O-

quote:
Wat je moet doen is simpel. Je gaat naar de huisarts ivm je depressie. Je gaat met je ouder een gesprek aan over de beschermde opvoeding die ze je geven (dat patroon moet worden doorbroken). Je gaat iets doen om assertiever te worden (assertiviteitstraining of therapie)
Wat betreft de huisarts en mijn ouders; zie wat ik hierboven schreef. En voor de duidelijkheid, dat is echt goed advies en ik wil het wel, maar het gaat echt niet. Ik ben bang dat mijn ouders teleurgesteld in me zullen zijn.

Daarnaast is die rol volhouden de enige reden voor mij om elke dag weer op te staan en te doen wat ik moet doen. En het idee dat ik dat zou kunnen verliezen klinkt best angstaanjagend.

Het is niet zo dat ik niet wil, ik ben eigenlijk vooral gewoon een heel bang jongetje eigenlijk :)
  zondag 22 mei 2011 @ 16:11:59 #130
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97157613
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:09 schreef Halcon het volgende:
nee. het is waarheid.

gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat wat mera-beschrijft als irritant dus nooit moeten laten gebeuren.
als dat gebeurd gaat het niet werken , dat mag niet gebeuren vind ik! ik wil dat dit topic nog NUT Heeft, met ooit positief resultaat.

catbert (die wel vrouwen in ze leven heeft) zegt al dat mannen die post niet moeten lezen met dat het zo dus niet moet.
eindelijk draagt catbert btw iets positiefs een beetje bij:D

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 16:18:41 ]
  zondag 22 mei 2011 @ 16:13:05 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97157670
quote:
12s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:10 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

iets wat je wel serieus moet nemen, en je moet absoluut niet naar vrouwenadvies hier luisterene!
.....oke dat klinkt beetje hard, (beetje feedback van ze mag wel.....)maar vrouwen snappen het meestal niet
pi_97157730
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. het is waarheid.

gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat dus nooit moeten laten gebeuren.

catbert (die wel vrouwen in ze leven heeft) zegt al dat mannen die post niet moeten lezen met dat het zo dus niet moet.
Dat denk ik helemaal niet als ik de teksten van Mera-nog wat lees. Ik denk dat "Meid, sloof je toch niet altijd zo uit". Niets meer, niets minder.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:15:50 #133
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97157777
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik helemaal niet als ik de teksten van Mera-nog wat lees. Ik denk dat "Meid, sloof je toch niet altijd zo uit". Niets meer, niets minder.
ze slooft zich uit omdat ze geintereseerd in hem is(als vriend, of misschien zelfs nog wel seksueel aangetokken). met wat jij zegt wil je dat ze stopt met geintereseerd in hem zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 16:25:20 ]
  zondag 22 mei 2011 @ 16:15:53 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97157780
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou ik voel me kut over mezelf.
altijd trek ik aan het kortste eind, netals schenkstroop

hier wordt me een naar gevoel aangepraat dat ik 5 cent afhandig zou hebben gemaakt van een oud vrouwtje.
Nee joh. Ik dacht even dat je wel vijftig cent losgeld had, maar een tekort van 5 cent speelde.

quote:
ik zei haar nogmaals : "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he" . maar ze vond het goed!
en toen was ik er blij mee dat ik niet allemaal dingen hoefde te gaan doen. en dat merkte ze!
Aardige mevrouw.

quote:
en die keer dat ik een zwerver 100 euro heb gegeven, daar heb ik ook natuurlijk niets aan gehad, maar heb ik ook geen goed gevoel bij.
Je sympatiseerde met het droevige lot van die zwerver, maar eigenlijk heb je je laten gebruiken. 100 euro is teveel.

quote:
en die keer ontelbare keer dat ik hoeren betaal, die dan snel opbergen en niets leveren en geen medelijden met me hebben. die zijn er ook niet echt "blij" van geworden. want voor hun ben ik een 1 van de vieze nederlandse mannen die bij ze langskomt, en normaal worden hun altijd maar afgedongen door "de vieze mannen". en nu pakt ze "een vieze nederlandse man" een keertje terug.
ze weten niet dat het mij keer op keer op keer gebeurd, het is in en in triest.
Dit is ook niet normaal. Dat ze juist jou uitkiezen om je te figuurlijk te naaien ipv van echt, komt mss omdat je een hulpeloze indruk maakte.

quote:
en dat van gasten die ik wel dingen voor had betaald, dat waren gewoon paupers die hun leven weggooide, en ondertussen me belachelijk zaten te maken.
Word je weer gebruikt.

quote:
ik kan helemaal niet blij zijn met mezelf, omdat (als het om geld gaat) , ik de AARDIGE MENSEN, die DANKBAAR ZIJN, nooit wat geef.
en de mensen die slecht zijn of het gevoel hebben dat ze het niet persoonlijk van me hebben wel dingen geef.
Ja, de meeste mensen investeren alleen in degenen van wie ze ook wat terug kunnen verwachten (wederkerigheid). Hoe beter en langer het contact hoe meer ze bereid zijn de helpende hand uit te steken.

quote:
ik had ook wel voor al dat geld dat ik ben opgelicht, honderden keren of een tientje of twintigje kunnen geven aan een oud vrouwtje, en daar een boel 'vrolijkere onverwachte blikken' van hebben gejhad.maar dat heb ik dan nou juist weer niet gedaan. altijd het verkeerde heb ik gedaan want dat ligt aan mezelf. zo idioot van me, ik haat mezelf daarom. daarom voel ik me kut
Dat heb je dan nu wel geleerd.

quote:
kutleven heb ik.
het is grijs!
Tijd voor verandering. Wanneer begin je? Zoek je er hulp bij?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 22-05-2011 16:47:31 ]
The view from nowhere.
pi_97157823
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Toch begrijp je het niet helemaal, want dan had je me exact kunnen vertellen wat ik wel zou moeten doen. Daarmee wil ik niet doen of mijn problemen objectief erger zijn dan die van jou, waarschijnlijk vooral anders. Ik zou jou misschien ook niet begrijpen. En dat was niet rot bedoeld naar jou toe :) Sorry als dat wel zo over kwam.

Dat ik de optie dokter negeer heeft ook zo zijn redenen. Ik ben meerdere keren naar hem toe geweest met iets anders en dat nam hij helemaal niet serieus. Ik heb dus weinig vertrouwen in hem :)

Maar daarnaast heb ik ook een aversie tegen hulpverleners (psychologen) door ervaringen daarmee als kind. En ook mijn ouders staan daar niet echt positief tegenover.

Maar de belangrijkste reden dat ik liever niet die vorm van hulp wil is dat ik mijn ouders dan teleurstel. Mijn ouders zijn de enige mensen die trots op me zijn en om me geven. Ze zijn trots op me. Ik doe tegen hun altijd net alsof alles prima gaat. Ze zijn alles wat ik heb en daardoor durf ik ze niet te vertellen dat ik hier zo mee zit allemaal. Ik ben veel te bang dat ik ze teleurstel als ik het vertel (en gezien het verleden is die kans groot)

Ik durf mijn ouders dit gewoon niet te vertellen. Ik wil gewoon net doen of alles prima gaat omdat ik dat echt niet durf.

Ik vind het knap van je dat jij het lef hebt om aan de mensen die om je geven toe te geven dat het niet goed ging en dat je hulp hebt gezocht :)

Ik zou juist wel jouw situatie aan je ouders voorleggen, als ik jou was. Het lucht enorm op om je verhaal te kunnen doen, en eens niet mooi weer te spelen. Dat is namelijk ook erg vermoeiend.

Ik denk dat je daar ook niet bang voor moet zijn. Waarom zouden zij teleurgesteld zijn en dan nog, denk jij dat ze jou laten vallen? Lijkt mij niet hoor, de meeste ouders willen dat hun kinderen een gelukkig leven hebben en ik denk dat jouw ouders dat ook willen. Ze zullen juist teleurgestelder zijn dat je hen nooit om hulp hebt gevraagd.
pi_97157831
quote:

[..]

nee. het is waarheid.

gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat dus nooit moeten laten gebeuren.

Als man moet je natuurlijk ook voor jezelf opkomen en niet altijd lief zijn ook al ben je het niet met een vrouw eens. Maar dat is niet hetzelfde als haar bij afspraken laten zitten, zeker niet als zij zich voor jou uitsloofd. Dan ben je gewoon een botte lul (ook al is het waarschijnlijk onbedoeld).
  zondag 22 mei 2011 @ 16:16:55 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97157836
quote:

[..]

[..]

Alleen ik heb niets anders om mezelf aan vast te houden en ik wil graag dat mensen mij accepteren. Ik vind het moeilijk om die Van Der Gijp levensinstelling aan te nemen :)

[..]

[..]

Wat betreft de huisarts en mijn ouders; zie wat ik hierboven schreef. En voor de duidelijkheid, dat is echt goed advies en ik wil het wel, maar het gaat echt niet. Ik ben bang dat mijn ouders teleurgesteld in me zullen zijn.

Daarnaast is die rol volhouden de enige reden voor mij om elke dag weer op te staan en te doen wat ik moet doen. En het idee dat ik dat zou kunnen verliezen klinkt best angstaanjagend.

Het is niet zo dat ik niet wil, ik ben eigenlijk vooral gewoon een heel bang jongetje eigenlijk :)
Iemand kan je begrijpen maar dat betekent echt niet dat ie meteen een kant en klare oplossing voor je heeft.
C'est la vie
pi_97157902
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ze slooft zich uit omdat ze geintereseerd in hem is(als vriend, of misschien zelfs nog wel seksueel aangetokken). als je dat zegt wil je dat ze stopt met geintereseerd in hem zijn.
Ik zeg dat omdat het voor haar telkens 'n teleurstelling is als mensen niet zo enthousiast reageren op haar gesloof. Heeft verder niets te maken met of ik wel of niet wil of ze geïnteresseerd is in hem of niet.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:19:59 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97157981
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zeg dat omdat het voor haar telkens 'n teleurstelling is als mensen niet zo enthousiast reageren op haar gesloof. Heeft verder niets te maken met of ik wel of niet wil of ze geïnteresseerd is in hem of niet.
Ze wil gewoon waardering van die vent. Al heeft MLiG misschien gelijk (dat ik dat ooit zou zeggen) dat ze niet op hem was gevallen als ie een lief, attent mannetje was wat keurig al zijn afspraken na kwam.
C'est la vie
pi_97158049
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze wil gewoon waardering van die vent. Al heeft MLiG misschien gelijk (dat ik dat ooit zou zeggen) dat ze niet op hem was gevallen als ie een lief, attent mannetje was wat keurig al zijn afspraken na kwam.
Ze ergert zich er wel aan. Op het moment dat je je er aan ergert, moet je je minder uitsloven.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:33:40 #141
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97158576
quote:

[..]

Andere huisarts nemen.

quote:
Dat kan. Maar je heb mensen nodig die je gaan steunen in het maken van de omslag.

quote:
Iemand moet eens met die ouders van je gaan praten, want ze houden je klein. Het beste is als je er zelf eens tegenin gaat en voet bij stuk houd.

quote:
Dat durf je dus niet. Wat zou er nu mis kunnen gaan? Je stelt je weer veel te afhankelijk op.

quote:
Inderdaad. Meestal dragen mensen zoals jij een gevoel in zich dat ze belemmerd om normaal te handelen. Wat je vertelt over je schooltijd is wss de bron van dat hardnekkige gevoel. Dat gevoel moet eruit. Daarvoor heb je dus hulp nodig. Het leidt nu al tot depressieve klachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 22-05-2011 16:56:06 ]
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:36:15 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97158704
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik begin erin te geloven na zoveel keer teleurstelling van zo'n beetje elke man die ik tegenkom, of het nu familieleden, vrienden of (potentiële) relaties zijn :')
Je zit zelf ook niet goed in je vel Mera. Je lokt dat gedrag mogelijk uit.
The view from nowhere.
pi_97159141
Over de vraag of depressie moeheid is, als je leven geleefd word, en je het merendeel in bed spendeerd en zelfs de simpele dingen niet lukken ja , dan is het een depressie.

Mijn moeder heeft het ook en het is juist ook begonnen door constant in bed te liggen en niets te ondernemen en je zelf afvragen waarom de simpelste dingen niet lukken
  zondag 22 mei 2011 @ 16:44:28 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97159160
quote:

[..]

nee. het is waarheid.

gasten die hier komen, en dan tekst van mera-nog wat lezen, kunnen gaan denken dat ze altijd lief moeten zijn, en dat wat mera-beschrijft als irritant dus nooit moeten laten gebeuren.
als dat gebeurd gaat het niet werken , dat mag niet gebeuren vind ik! ik wil dat dit topic nog NUT Heeft, met ooit positief resultaat.

Wat je beschrijft MLiG is een machtspelletje. Als je altijd lief bent, word je misbruikt. Als je bot en hard bent, krijg je respect. Zo werkt het in de bajes ook. Zo werkt het in het snelle datingscircuit ook. Dat machtspel is eigenlijk primitief instinctief gedrag. We delen dit talent met de neandertalers en de gorilla's. Zolang mensen nauwelijks bewust zijn van hun eigen gedrag staat alles in het teken van machtsspel.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 22-05-2011 16:52:16 ]
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:46:24 #145
341159 WinterBreeze
pi_97159275
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

iets wat je wel serieus moet nemen, en je moet absoluut niet naar vrouwenadvies hier luisterene!
.....oke dat klinkt beetje hard, (beetje feedback van ze mag wel.....)maar vrouwen snappen het meestal niet
"De meeste ongelovigen snappen het niet."

-- Benedictus XVI over de bijbel.
pi_97159719
kunnen ze geen ban op de PUA geven ???
  zondag 22 mei 2011 @ 16:58:00 #147
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97159830
Zo, dat was een wilde nacht.
pi_97159853
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je maagdenvliesje is dan eindelijk aan gort gebeukt, je werd met een bek vol zaad wakker en ook je anus doet zeer?
  zondag 22 mei 2011 @ 16:58:35 #149
341159 WinterBreeze
pi_97159862
quote:
Op een goede manier?
  zondag 22 mei 2011 @ 16:59:25 #150
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97159910
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Op een goede manier?
Het was leuk :)
Maar wel een aparte situatie.

Meer kan ik niet typen ivm spionage.
pi_97159937
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je maagdenvliesje is dan eindelijk aan gort gebeukt, je werd met een bek vol zaad wakker en ook je anus doet zeer?
:')
pi_97159949
quote:
Vertel
  zondag 22 mei 2011 @ 17:01:44 #153
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97160030
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

PUA is manipulatie. Versieren is tot op zekere hoogte ook manipulatie. Je kunt tegen een meisje niet zomaar verklaren dat je verliefd op haar bent, want dan rent ze weg. Je moet haar in je geinteresseerd zien te krijgen. Vrouwen zijn zich ook vaak niet bewust waarom ze wegrennen of juist gaan grijpen. Ze worden ook (bewust of onbewust) bespeeld. Vrouwen reageren sterk op macht, goede en foute macht(svertoon).
The view from nowhere.
pi_97160129
*spioneert*
  zondag 22 mei 2011 @ 17:05:23 #155
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97160221
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

echt frustratie krijg ik ervan, dat anderen mensen LEUKE dingen kunnen doen. op LEUKE manieren, en dat het LEUK is.
ik wil dat ook , maar het gaat altijd maar rot

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 17:19:52 ]
  zondag 22 mei 2011 @ 17:05:34 #156
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97160232
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat klinkt als push-pull-techniek

niet dat hij dat compleet bewust doet, maar :

[..]

de man heeft dit advies misschien wel gewoon gedaan, en heeft gewoon gemerkt dat wat jij irritant gedrag noemt positief voor hem werkt.

[..]

catbert heeft het ook een beetje door

zeg nou zelf mera-nogwat. als hij een aardig jongetje was die er altijd voor je was, was hij binnen no-time in de friendzone, en je beste vriendje maar niets meer dan dat.

juist dat hij dit soort dingen doet, maakt hem seksueel aantrekkelijk voor je he(misschien zonder dat je het weet).

bijv. hij zit na die boodschap van " toch maar niet" de hele tijd nog in je hoofd he, en je denkt er de hele tijd aan.

en wanneer vrouwen aan je denken, kunnen ze vroeg of laat verliefd op je worden.

al deed hij het wel braaf, of kwam hij dan met een valid excuus, zou hij minder in je hoofd zitten.

geweldig om dit zo te lezen:D
het is niet helemaal flirterig bedoelt van die man, maar het komt wel op hetzelfde neer

link ter info vanuit het mannelijk perspectief : http://ezinearticles.com/(...)-Technique&id=518257
Waar heb ik het over één persoon? Het gaat om een structureel probleem dat ik bij alle mannen ervaar. En waar haal jij of all people het gore lef vandaan om mij te proberen neer te praten? Je komt zelf al wat, 4? 6? jaar al niet meer van je luie reet!

Ik heb ook nogal een sociaal contact probleem maar ik probeer er actief iets aan te doen. Alleen mannen maken er bij mij misbruik van en dus weet ik ook niet meer hoe ik ze moet benaderen (met wat voor doel dan ook).

Waar haal je (en nog wat anderen hier) het belachelijke idee vandaan dat wij vrouwen toch niets begrijpen van jullie problemen om te versieren/contact maken met mensen? Wij zijn geen andere diersoort ofzo, we hebben dus ook wel eens dezelfde problemen als jullie.
pi_97160269
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Er zijn hier geen spionnen, alleen users met oprechte interesse. :)

Wat kan het die spionnen schelen of je wel of niet geneukt hebt? Was het goddelijk?
  zondag 22 mei 2011 @ 17:08:04 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97160348
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Oke ik zal me ongezoute mening even geven.

Wat ik hier lees is extreem slap gelul, je zoekt keer op keer een excuus om niks te ondernemen. Je blijft heerlijk in je slachtoffer rolletje hangen.

Je lijkt wel een zielig klein jongetje die in een hoekje van de kamer zit en net zo lang wacht tot dat het allemaal beter gaat. Nou dan heb ik nieuws voor je. Gaat niet gebeuren. Wil jij je beter voelen, wil je dat het leven makkelijker en leuker gaat worden. Dat moet jij doen en niemand anders.

En elke keer maar huilen dat iemand niet het juiste antwoord geeft om je te helpen.
Kom op zeg. WAKKER WORDEN je moet het zelf doen, en niet afhankelijk zijn van anderen.

dus of ga nou eens echt wat ondernemen zonder een excuus te bedenken. Of blijf lekker in dat miezerige saaie leventje hangen wat je eigelijk niet wilt.

Een vrij makkelijke keuze in mijn ogen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 22 mei 2011 @ 17:09:12 #159
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97160409
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

echt frustratie krijg ik ervan, dat anderen mensen LEUKE dingen kunnen doen. op LEUKE manieren, en dat het LEUK is.
Jongen, ik heb dit allemaal via internet gekregen he. De basis zeg maar, vriendschap ( gewoon meisje- vriendschap ja).
Via internet..
  zondag 22 mei 2011 @ 17:10:13 #160
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97160463
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waar heb ik het over één persoon? Het gaat om een structureel probleem dat ik bij alle mannen ervaar.
die man, daar heb ik het over je voorbeeld 1 of 2. en hetzelfde wat ik type geld ook in ze algemeenheid voor vergelijkbare dingen, en alle mannen.

quote:
En waar haal jij of all people het gore lef vandaan om mij te proberen neer te praten? Je komt zelf al wat, 4? 6? jaar al niet meer van je luie reet!
oh ik doe geen moeite om hier sociale dynamiek in de gaten te houden hoor of ik mensen ga beledigen. allemaal veels te meoilijk.
quote:
Ik heb ook nogal een sociaal contact probleem maar ik probeer er actief iets aan te doen. Alleen mannen maken er bij mij misbruik van en dus weet ik ook niet meer hoe ik ze moet benaderen (met wat voor doel dan ook).
dat vind ik best zielig voor je, daar krijg ik meedelijden van
quote:
Waar haal je (en nog wat anderen hier) het belachelijke idee vandaan dat wij vrouwen toch niets begrijpen van jullie problemen om te versieren/contact maken met mensen? Wij zijn geen andere diersoort ofzo, we hebben dus ook wel eens dezelfde problemen als jullie.
jullie verkeren wel sociaal gezien in een heel andere wereld... of weet ik veel hoe ik het moet zeggen

bijv. "mannen die op jullie afkomen!" en je van voor tot achter versieren

en je vroeg er zelf om, ik quote:

quote:
*knip*
*knip*
  zondag 22 mei 2011 @ 17:11:16 #161
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97160513
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jongen, ik heb dit allemaal via internet gekregen he. De basis zeg maar, vriendschap ( gewoon meisje- vriendschap ja).
Via internet..
Was je nou naar het feestje geweest waar je voor in het donker alleen over straat moest en waar een leuke jongen was? Of ben je ergens anders geweest?
pi_97160603
Om het kort te houden, ze is geen maagd meer.
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 17:17:37 #163
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97160855
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wat is dat sociale contact probleem waardoor je telkens weer wordt misbruikt? Eerder had je last van overgewicht en je heb moeilijke jaren gekend. Ook jij draagt ook een verleden met je mee, dat je belemmerd. Dat blijkt ook uit de diverse posten waarin je verklaart dat je niet al te selectief naar mensen wilt kijken en compassie hebt met problemen van mensen. Maar je zwabbert ook voortdurend (je beweringen zijn soms strijdig).
The view from nowhere.
pi_97160930
Oh wijze Yoda ga door over uw PUA, ik zie ineens het licht })
pi_97161002
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:12 schreef Supersoep het volgende:
Om het kort te houden, ze is geen maagd meer.
Dat riep ik 'n pagina geleden al. Het is nu natuurlijk de bedoeling dat we allemaal gaan vragen hoe, wie en waar, zodat ze door kan gaan met haar aandachtsprostitutie.
pi_97161040
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zou juist wel jouw situatie aan je ouders voorleggen, als ik jou was. Het lucht enorm op om je verhaal te kunnen doen, en eens niet mooi weer te spelen. Dat is namelijk ook erg vermoeiend.

Ik denk dat je daar ook niet bang voor moet zijn. Waarom zouden zij teleurgesteld zijn en dan nog, denk jij dat ze jou laten vallen? Lijkt mij niet hoor, de meeste ouders willen dat hun kinderen een gelukkig leven hebben en ik denk dat jouw ouders dat ook willen. Ze zullen juist teleurgestelder zijn dat je hen nooit om hulp hebt gevraagd.
Ik heb meerdere ervaringen gehad waarin ze erg teleurgesteld in me waren. En omdat ik verder niets heb wil ik dat gewoon niet.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:

Iemand moet eens met die ouders van je gaan praten, want ze houden je klein. Het beste is als je er zelf eens tegenin gaat en voet bij stuk houd.
Misschien wel. Ik zou dat misschien wel fijn vinden eigenlijk, zolang er ook geen negatieve gevolgen aan zouden zitten.

Ik voel mezelf ook erg klein en onzelfstandig gehouden en ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om meer ruimte te hebben. Maar tegelijk ben ik bang om de enigste mensen die soms trots op me zijn en van me houden weg te jagen :) Dan zou ik niemand meer hebben.

quote:
Dat durf je dus niet. Wat zou er nu mis kunnen gaan? Je stelt je weer veel te afhankelijk op.
Ben echt heel erg bang dat ze teleurgesteld en boos zullen zijn. Maar ik weet ook dat ze nadat ze eerst een tijd boos en teleurgesteld zijn mij toch willen helpen, alleen zullen ze dat doen door heel veel druk op me te gaan zetten om dingen te gaan doen en er heel erg bovenop gaan zitten. Maar ik zou juist als ik het vertelde daarna gewoon wat ruimte willen. Ik wil gewoon tegelijkertijd steun en liefde, maar ook ruimte, en ik weet gewoon dat dat niet gaat gebeuren :)

quote:
Inderdaad. Meestal dragen mensen zoals jij een gevoel in zich dat ze belemmerd om normaal te handelen. Wat je vertelt over je schooltijd is wss de bron van dat hardnekkige gevoel. Dat gevoel moet eruit. Daarvoor heb je dus hulp nodig. Het leidt nu al tot depressieve klachten.
Ik wil gewoon het verleden vergeten en mezelf nu fijn voelen. Dat het verleden niet altijd even fijn is geweest wil ik liever gewoon vergeten. Ik wil daar liever niet meer aan denken :)
  zondag 22 mei 2011 @ 17:22:22 #167
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97161083
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Via internet..
Je wilt het vast wel vertellen. Alleen de grote lijnen. De Hemelse Handelingen hoef je niet uit te spellen. Wat vind je van die jongen? Is het een ONS of het begin van ..........?

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer op 22-05-2011 17:36:09 ]
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:27:04 #168
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97161301
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef benzin het volgende:

Ben echt heel erg bang dat ze teleurgesteld en boos zullen zijn. Maar ik weet ook dat ze nadat ze eerst een tijd boos en teleurgesteld zijn mij toch willen helpen, alleen zullen ze dat doen door heel veel druk op me te gaan zetten om dingen te gaan doen en er heel erg bovenop gaan zitten. Maar ik zou juist als ik het vertelde daarna gewoon wat ruimte willen. Ik wil gewoon tegelijkertijd steun en liefde, maar ook ruimte, en ik weet gewoon dat dat niet gaat gebeuren :)
Dat lijkt me een goede inzet van het gesprek. Je weet wat je van ze wilt. Zegt dat 100x luid en duidelijk.

quote:
Ik wil gewoon het verleden vergeten en mezelf nu fijn voelen. Dat het verleden niet altijd even fijn is geweest wil ik liever gewoon vergeten. Ik wil daar liever niet meer aan denken :)
Dat verleden mag je vergeten. Maar dat gevoel is er hier en nu. Dat moet eruit door nieuwe ervaringen op te doen, waarin je zelf aan het stuur zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 22-05-2011 17:38:36 ]
The view from nowhere.
pi_97161308
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb meerdere ervaringen gehad waarin ze erg teleurgesteld in me waren. En omdat ik verder niets heb wil ik dat gewoon niet.

[..]

Misschien wel. Ik zou dat misschien wel fijn vinden eigenlijk, zolang er ook geen negatieve gevolgen aan zouden zitten.

Ik voel mezelf ook erg klein en onzelfstandig gehouden en ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om meer ruimte te hebben. Maar tegelijk ben ik bang om de enigste mensen die soms trots op me zijn en van me houden weg te jagen :) Dan zou ik niemand meer hebben.

[..]

[..]

Meer is er niet van te maken denk ik. Je hebt je advies gekregen. Ga eerst maar eens naar de huisarts voor die depressie.

Ik heb het ook gehad, heel vermoeid en dus depressief, nergens zin in. Maar ik had nog genoeg eigenwaarde om er zelf uit te kunnen klimmen. Dat heb jij dan weer niet. Dus niet zo blijven sukkelen.

Je ouders gaan net zo teleurgesteld zijn als je hier geen vooruitgang boekt trouwens.
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 17:49:58 #170
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97162464
Alles zit nu onder water (de DM) :) .
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:53:39 #171
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97162637
Ahmygawd. Komt er een ontzéttend lekker stuk man aan mijn deur om te vragen oftie een kamer bij me mag huren _O-
Dit soort dingen overkomen mij nou altijd :') Wtf. :')
Ik had moeten vragen of hij wat wilde drinken ofzo hè? :')
pi_97162728
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ahmygawd. Komt er een ontzéttend lekker stuk man aan mijn deur om te vragen oftie een kamer bij me mag huren _O-
Als hij 'n kamer van je huurt, kun je toch geregeld ff op de koffie gaan?
  zondag 22 mei 2011 @ 17:55:19 #173
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97162730
Kamerverhuur plus extra's :) .
The view from nowhere.
pi_97162797
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
Kamerverhuur plus extra's :) .
De huur deels contant, deels in natura.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:58:05 #175
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97162850
Ik zat vandaag in een redelijk lege metro.
Kwam er een soort gangster aan gelopen. Ging hij naast mij zitten.

Nu was ik echter heel zelfverzekerd, ik zei direct: "Waarom moet je hier zitten?"
Ik ben nu echt goed. Hij stond meteen weer op.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:58:17 #176
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97162865
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

De huur deels contant, deels in natura.
Voor hem de deal van zijn leven, maar dan komt Mera toch weer wat tekort vind ik dan.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:58:52 #177
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97162892
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

Nu was ik echter heel zelfverzekerd, ik zei direct: "Waarom moet je hier zitten?"
Je wordt een bitch ;) .
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:04:21 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97163099
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wil dat ook , maar het gaat altijd maar rot
Okee wederom een klaagzang en wat ga je er aan doen zodat je wel LEUKE dingen kan doen?
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 18:04:56 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97163110
quote:

Wat een keer neuken kan doen.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 18:05:03 #180
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97163114
quote:

Misschien was het gewoon een aardige jongeman die al zijn moed bij elkaar had geraapt om naast jou te durven gaan zitten.

Snauw jij hem af... ;(
  zondag 22 mei 2011 @ 18:06:41 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97163179
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:05 schreef Micson het volgende:

[..]

Misschien was het gewoon een aardige jongeman die al zijn moed bij elkaar had geraapt om naast jou te durven gaan zitten.

Snauw jij hem af... ;(
Die gangsters zijn echt geen aardige jongemannen meestal. :')
Eerder gasten die 11 jarige sletjes neuken in kelderboxgangbangs.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 18:09:39 #182
337417 Gangsterboi
Gangsterder dan gangster.
pi_97163284
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Die gangsters zijn echt geen aardige jongemannen meestal. :')
Eerder gasten die 11 jarige sletjes neuken in kelderboxgangbangs.
Hoe kom je daar nou weer bij? Wat voor gangster was het trouwens?
Een mooiboy-gangster of een wannabe-directeur gangster?
  zondag 22 mei 2011 @ 18:10:41 #183
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97163329
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:09 schreef Gangsterboi het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
Jij hebt een verdachte nickname. Was jij het?
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:15:25 #184
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97163513
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij hebt een verdachte nickname. Was jij het?
_O-
Je moeder is een hamster
pi_97163517
Even een vraagje, wat zouden jullie doen als de broer van degene waar je mee bent/scharrelt al vanaf het begin af aan je probeert te versieren en zelfs op een groffe manier dus echt plat van wil je met me naar bed terwijl je hem al tig keer duidelijk heb gemaakt niet te willen. En hij ook weet van zijn broer en mij ???
Ik wil uberhaupt niets met hem, vind het raar dat die uberhaupt probeert terwijl die weet van zijn broer en mij.
Als vrienden kan ik goed met hem opschieten maar ik word gestoord van zijn gestook, en het niet luisteren als ik gewoon ronduit duidelijk maak dat ik hem niet moet.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:17:59 #186
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97163635
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje, wat zouden jullie doen als de broer van degene waar je mee bent/scharrelt al vanaf het begin af aan je probeert te versieren en zelfs op een groffe manier dus echt plat van wil je met me naar bed terwijl je hem al tig keer duidelijk heb gemaakt niet te willen. En hij ook weet van zijn broer en mij ???
Ik wil uberhaupt niets met hem, vind het raar dat die uberhaupt probeert terwijl die weet van zijn broer en mij.
Als vrienden kan ik goed met hem opschieten maar ik word gestoord van zijn gestook, en het niet luisteren als ik gewoon ronduit duidelijk maak dat ik hem niet moet.
Tegen je scharrel zeggen dat z'n broer ermee moet kappen.
Je moeder is een hamster
pi_97163668
quote:
Blijkbaar heeft je scharrel het toegestaan omdat die je ook enkel gebruikt voor seks.
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 18:20:45 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97163728
quote:
met andere mensen gaan omgaaan
  zondag 22 mei 2011 @ 18:21:02 #189
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97163738
quote:
Dump ze beide. Het klinkt allemaal teveel als rondneuken.
The view from nowhere.
pi_97163746
Ik heb sowieso al duidelijk gezegd in een bericht aan hem wat zijn broer over hem heeft gezegd tegen mij.
Dus eigenlijk hoop ik nu eens dat die vragen gaat stellen aan zijn broer. Broer is overigens ook vaak een oorzaak van onze ruzies, dus denk ergens dat die zit te stoken.
Gevolg is trouwens dat ik ze het liefst beiden momenteel even naar de zuidpool of noordpool zie verkassen want dat scheelt mij een hoop gezeik.
pi_97163780
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb sowieso al duidelijk gezegd in een bericht aan hem wat zijn broer over hem heeft gezegd tegen mij.
Dus eigenlijk hoop ik nu eens dat die vragen gaat stellen aan zijn broer. Broer is overigens ook vaak een oorzaak van onze ruzies, dus denk ergens dat die zit te stoken.
Gevolg is trouwens dat ik ze het liefst beiden momenteel even naar de zuidpool of noordpool zie verkassen want dat scheelt mij een hoop gezeik.
Als hij dat nog niet heeft gedaan, gaat hij dat dus ook niet doen. Zie mijn eerdere bericht. :')
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 18:22:21 #192
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97163795
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef formerjellybean het volgende:
Prima locaties.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:24:02 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97163855
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als hij dat nog niet heeft gedaan, gaat hij dat dus ook niet doen. Zie mijn eerdere bericht. :')
Inderdaad als je echt geïnteresseerd bent in een meisje was je allang verhaal gaan halen en had je hem ook wel duidelijk gemaakt dat als je nog een keer zo iets hoort hij een klap op zijn bek kan verwachten.
C'est la vie
pi_97163870
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft je scharrel het toegestaan omdat die je ook enkel gebruikt voor seks.
Zijn broer doet het niet waar hij bij is, zodra Martin zijn kont keert begint die met allerlei verhaaltjes over zijn broer over mij. En ook het proberen te versieren doet die ook als zijn broer er niet bij is.
Hij heeft zelf ook al aangegeven jaloers op zijn broer te zijn.
pi_97164014
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dump ze beide. Het klinkt allemaal teveel als rondneuken.
Nou meer als dronkemanspraat, het probleem wat Martin heeft zijn broer ook en ze gaan wel altijd samen uit maar kunnen elkaar niet uitstaan en word daar een beetje een pion van.
pi_97164143
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Prima locaties.
Zo komen ze nog eens ergens. Is weer eens wat anders dan Lloret de Mar of Bodrum.
pi_97164560
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dit. Normale broers doen dat sowieso niet zo achter elkaars rug om, haal je toch niet in je hoofd. Blijkbaar heeft hij d'r geen moeite mee, anders had hij er echt wel wat van gezegd.
pi_97164834
Het gaat me niet om of mijn ex me gebruikt heeft voor sex maar het gaat me meer om dat zijn broer een vervelende opdringerige eikel is.
pi_97164869
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:46 schreef formerjellybean het volgende:
Het gaat me niet om of mijn ex me gebruikt heeft voor sex maar het gaat me meer om dat zijn broer een vervelende opdringerige eikel is.
Jouw ex liet/laat het toe. Ik vraag me toch af, gezien je eerdere verhalen, met wat voor volk jij omgaat. :{
pi_97165067
quote:
Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen. Misschien op een andere (iets hardere en boze) manier zeggen dat je er echt niet van gediend bent.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:52:43 #201
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97165116
quote:

Haha :D *O*
  zondag 22 mei 2011 @ 18:56:24 #202
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97165280
quote:
Je zei al die tijd dat je geen relatie met hem had maar nu is het je ex?
pi_97165308
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hebben we hier de volgende "Richard" ontmaskerd?
pi_97165477
[quote]0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen. Misschien op een andere (iets hardere en boze) manier zeggen dat je er echt niet van gediend bent.
[/quote

Om heel eerlijk te zijn wil ik momenteel echt even met beiden geen reet te maken hebben, en om heel eerlijk te zijn zou ik het ze ook niet aanraden om naar me toe te komen in de kroeg, of ze moeten een publiekelijke scheldpartij mee willen maken.

Zijn broer is redelijk wanhopig met vrouwen, kan niemand krijgen maar probeert met raarste verhalen. En wanhopig op een nare manier. Om heel eerlijk te zijn als iemand al 4 jaar steeds nee zegt en dat ook heel duidelijk doet, zelfs handen weghaalt als je er niet gediend van bent en het gewoon niet snapt.
En dat is echt al vanaf het begin.

Het is bij hem gewoon een kwestie van oostindisch doof zijn en zijn zin door willen drijven want ik denk dat dat het hem ook is.
pi_97165577
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik zie iemand waar ik vier jaar mee rommel wel als een ex. 4 jaar is trouwens ook voor mijn doen heel lang. ben niet zo lange relatie iemand , dus voor mij is iemand waar ik lange tijd mee , het bed deel een ex. Ook al hebben we nooit een officiele relatie gehad.
pi_97165651
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wel ja , nu worden jullie toch wel een beetje para hoor
  zondag 22 mei 2011 @ 19:13:24 #207
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97166054
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zie iemand waar ik vier jaar mee rommel wel als een ex. 4 jaar is trouwens ook voor mijn doen heel lang. ben niet zo lange relatie iemand , dus voor mij is iemand waar ik lange tijd mee , het bed deel een ex. Ook al hebben we nooit een officiele relatie gehad.
Alright. Het is dus onoverkomelijk misgegaan tussen jullie? Heb je alle contact verbroken?
Neemt niet weg dat wat die broer deed/doet echt niet kan... Maar als je uit het leven van je ex verdwijnt zou zich dat ook op moeten lossen denk ik, aangezien het lijkt alsof Martin jou lastigvalt om zijn broer pissig te maken cq omdat 'ie jaloers is op wat hij heeft/had (jou).
  zondag 22 mei 2011 @ 19:17:07 #208
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97166265
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Heb je alle contact verbroken?
Dat lijkt me geen probleem als contact maken al vrijwel onmogelijk is.

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, het was wel een (alternatieve) relatie.
The view from nowhere.
pi_97166481
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Alright. Het is dus onoverkomelijk misgegaan tussen jullie? Heb je alle contact verbroken?
Neemt niet weg dat wat die broer deed/doet echt niet kan... Maar als je uit het leven van je ex verdwijnt zou zich dat ook op moeten lossen denk ik, aangezien het lijkt alsof Martin jou lastigvalt om zijn broer pissig te maken cq omdat 'ie jaloers is op wat hij heeft/had (jou).
Nou als iemand steeds in dronken bui een hork is en nuchtere bui poeslief en verwacht dat ik dat pik omdat die dronken was me redelijk onoverkomelijk. Nog niet alle contact verbroken omdat we in hetzelfde dorp wonen en dezelfde kroeg gaan en ik niet van plan ben te wijken voor hem , maar als ik hem daar zie zal ik hem wel negeren, ditto broer. Dat is de pest van een klein dorp.
pi_97166950
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou als iemand steeds in dronken bui een hork is en nuchtere bui poeslief en verwacht dat ik dat pik omdat die dronken was me redelijk onoverkomelijk. Nog niet alle contact verbroken omdat we in hetzelfde dorp wonen en dezelfde kroeg gaan en ik niet van plan ben te wijken voor hem , maar als ik hem daar zie zal ik hem wel negeren, ditto broer. Dat is de pest van een klein dorp.
Heb je het nu over die schilder?
pi_97167005
yup
pi_97167205
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom komt hij naar jou toe als je zelf van iemand huurt? :?
pi_97167415
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:31 schreef formerjellybean het volgende:
yup
sucks.
pi_97167562
Ja, en buiten dat het dan een scharrel is, ik vind het ergens best wel triest dat iemand zo is met alcohol.
Ik heb het eerder toen met een gewone vriend meegemaakt en die is er niet meer door zelfmoord, maar ik denk als je dat gedrag gaat vertonen na aanleiding van alcohol je toch wel kan spreken van een alcohol probleem.
Als die nuchter is dan is het namelijk een hele lieve andere jongen.
pi_97168137
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ja, en buiten dat het dan een scharrel is, ik vind het ergens best wel triest dat iemand zo is met alcohol.
Ik heb het eerder toen met een gewone vriend meegemaakt en die is er niet meer door zelfmoord, maar ik denk als je dat gedrag gaat vertonen na aanleiding van alcohol je toch wel kan spreken van een alcohol probleem.
Als die nuchter is dan is het namelijk een hele lieve andere jongen.
Als ik jou was zou ik er echt mee stoppen aangezien hij volgens mij best veel problemen heeft en hij jou er op die manier ook een beetje bij betrekt (aangezien jij je er kut door gaat voelen). Als hij daadwerkelijk een drankprobleem heeft, is dat heel moeilijk om er vanaf te komen. En dan ook nog die opdringerige broer waar hij niks van zegt..
pi_97168455
Dat punt heb ik ook. Kijk ik kan best voor iemand klaarstaan , en ik heb wel het geluk dat als mij niet iets bevalt ik redelijk direct in ben , en dat had ik met die vroegere vriend ook.
Daar heb ik heel vaak tegen gezegd zoek hulp voor je drankprobleem en uiteindelijk moest die dat ook van zijn baas en kwam die mij ook vertellen dat die dat ging doen maar hij had de intake wilde eigenlijk niet en een week later was die dood.
Daarom vind ik dit gedrag ook best eng want het is een soort deja-vu gevoel.
Het is gewoon kut als je dat ziet bij iemand waarom je geeft.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:12:09 #217
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97169081
Moeilijk. Doe maar rustig aan.
The view from nowhere.
pi_97169116
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Onderhuur?
  zondag 22 mei 2011 @ 20:16:24 #219
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97169275
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het was een Duitser, hij vertelde dat hij had gehoord dat er in onze buurt mensen zitten die particulier verhuren en dus was hij overal aan gaan bellen. Geen idee waar dat verhaal vandaan komt, maar ons pand is nogal groot vergeleken met de andere huizen dus kan me voorstellen dat hij dacht dat dat hier zou kunnen zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat punt heb ik ook. Kijk ik kan best voor iemand klaarstaan , en ik heb wel het geluk dat als mij niet iets bevalt ik redelijk direct in ben , en dat had ik met die vroegere vriend ook.
Daar heb ik heel vaak tegen gezegd zoek hulp voor je drankprobleem en uiteindelijk moest die dat ook van zijn baas en kwam die mij ook vertellen dat die dat ging doen maar hij had de intake wilde eigenlijk niet en een week later was die dood.
Daarom vind ik dit gedrag ook best eng want het is een soort deja-vu gevoel.
Het is gewoon kut als je dat ziet bij iemand waarom je geeft.
Begrijpelijk.. Neemt niet weg dat dat alcoholgedrag nog steeds behoorlijk onacceptabel is ook al had je die herinneringen niet. Ook begrijpelijk dat je niet van plan was om voor hem te wijken, maar hoe wil je er anders vanaf komen? Zolang je elkaar blijft tegenkomen gaat dit nog heel lang doorkwakkelen zo.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:18:08 #220
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97169365
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het was een Duitser, hij vertelde dat hij had gehoord dat er in onze buurt mensen zitten die particulier verhuren en dus was hij overal aan gaan bellen. Geen idee waar dat verhaal vandaan komt, maar ons pand is nogal groot vergeleken met de andere huizen dus kan me voorstellen dat hij dacht dat dat hier zou kunnen zijn.

En hij was leuk?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:19:01 #221
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97169426
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hij was leuk?
Hij was mooi, oftie ook leuk is weet ik natuurlijk niet :P
Mijn Duits is niet heel geweldig :') Ik dacht eerst dat hij het over mijn camera had _O- Hij zei 'kamer' ipv 'zimmer'.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:19:56 #222
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97169482
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mijn Duits is niet heel geweldig :')
Sprache sie English :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97169766
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mijn Duits is niet heel geweldig :') Ik dacht eerst dat hij het over mijn camera had _O- Hij zei 'kamer' ipv 'zimmer'.
Wollst du bümschen ?
  zondag 22 mei 2011 @ 20:25:55 #224
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97169837
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wollst du bümschen ?
Ficken?
14 SHADES OF GREY
pi_97169841
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

[..]

Begrijpelijk.. Neemt niet weg dat dat alcoholgedrag nog steeds behoorlijk onacceptabel is ook al had je die herinneringen niet. Ook begrijpelijk dat je niet van plan was om voor hem te wijken, maar hoe wil je er anders vanaf komen? Zolang je elkaar blijft tegenkomen gaat dit nog heel lang doorkwakkelen zo.
Daar ben ik zelf nog niet helemaal uit, ik wil mijn leven ook niet veranderen voor hem, ik heb daar ook vrienden en ik kom daar graag. Ik zie wel hoe het verder gaat, voor mij is het nu wel over . En ik zal ook niet echt meer met hem gaan praten ofzo.
Moet ook zeggen dat ik het een heel moeilijk complex probleem vind. Ben thuis wel heel veel afleiding aan het zoeken zodat ik er niet steeds mee bezig ben.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:26:15 #226
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97169853
bumsen of ficken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97169862
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ficken?
Dat kan ook. Bümschen klinkt iets schattiger dan ficken.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:26:56 #228
179534 Waaghals
pi_97169893
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

ja maar het is bumsen
pi_97169943
Ik had vrijdag wel dat een hele mooie jongen , die ik al een paar keer had gezien (en met echt mooi bedoel ik ook echt modelachtig mooi) op me af kwam en heel direct zo zei , he ik heb je al vaker hier gezien en ik vind je leuk .
Dat was wel even een hele opsteker :Y
pi_97169964
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja maar het is bumsen
Vooruit, jij je zin. :)
  zondag 22 mei 2011 @ 20:28:19 #231
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97169966
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor seks je lekker vindt. Liefiepiefieknuffelseks of keiharde pornoseks
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:28:25 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97169972
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had vrijdag wel dat een hele mooie jongen , die ik al een paar keer had gezien (en met echt mooi bedoel ik ook echt modelachtig mooi) op me af kwam en heel direct zo zei , he ik heb je al vaker hier gezien en ik vind je leuk .
Dat was wel even een hele opsteker :Y
Hoppa inruilen die hap.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:29:10 #233
341159 WinterBreeze
pi_97170008
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoppa inruilen die hap.
pi_97170015
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoppa inruilen die hap.
[quote]0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Ergens is dat helemaal geen slecht idee })
  zondag 22 mei 2011 @ 20:29:19 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170024
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor seks je lekker vindt. Liefiepiefieknuffelseks of keiharde pornoseks
Duitse porno :')
Die stemmen _O-
En ze hebben ook nog meestal een aftiteling met bloopers _O-
C'est la vie
pi_97170038
quote:

[..]

Ficken doe je hier.
pi_97170062
Heidi willst du mit mein knackwurst spielen _O- _O- _O-
  zondag 22 mei 2011 @ 20:30:43 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170105
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 mei 2011 20:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Ergens is dat helemaal geen slecht idee })
Ik heb alleen maar goede ideen. :Y
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:31:08 #239
341159 WinterBreeze
pi_97170121
quote:

[..]

Zweterige kreunseks :9

... :{

... ;(
  zondag 22 mei 2011 @ 20:31:14 #240
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97170133
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
Heidi willst du mit mein knackwurst spielen _O- _O- _O-
Ik zou spontaan de slappe lach krijgen als ik dat hoor. :D Wel lastig als je seks wil hebben of aan het masturberen bent
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:32:59 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170224
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou spontaan de slappe lach krijgen als ik dat hoor. :D Wel lastig als je seks wil hebben of aan het masturberen bent
Daarom een tip doe het nooit met een Belgische of een Duitse. _O-
C'est la vie
pi_97170259
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vooral niet zorgen dat je in Duitsland dan op vakantie gaat ;)
pi_97170325
Ah de belgische variant is meer Wilde gij aan mijn patatteke zuigen :D
  zondag 22 mei 2011 @ 20:34:50 #244
341159 WinterBreeze
pi_97170350
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:34 schreef formerjellybean het volgende:
Et ge goesting om te poep'n?
pi_97170365
quote:
Of: zullen we een poepeke maken?
  zondag 22 mei 2011 @ 20:35:35 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170395
quote:
Daarom stel je draait het om probeer hem dan maar nog eens omhoog te krijgen.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:35:57 #247
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97170417
Zijt gij een manneke pis :@
The view from nowhere.
pi_97170418
Ja dat poepeke kan ik nou ook niet opgewonden van raken :')
  zondag 22 mei 2011 @ 20:36:48 #249
179534 Waaghals
pi_97170473
zieh mal dein hoeschen runter du geile puppe
  zondag 22 mei 2011 @ 20:38:10 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170566
"Soll ich deinen Schwanz lutschen wirklich gut"
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:38:29 #251
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97170591
@ moderator: Kan dit topic niet worden verplaatst naar KLB?
The view from nowhere.
pi_97170593
Wollst du meinen Eier lecken?
pi_97170726
Poepen is het werkwoord voor neuken in Belgie.

Maak die fout dus per ongeluk niet. "Gisteren bij het poepen kwam er ineens een keutel uit."
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 20:40:31 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170737
Ich werde deine Muschi saugen
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:41:10 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170793
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:

Maak die fout dus per ongeluk niet. "Gisteren bij het poepen kwam er ineens een keutel uit."
Dat meen je niet. _O-
Ik neem nooit een Belgische vrouw.
C'est la vie
pi_97170821
Hoi, poepen? :@
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 20:42:10 #257
341159 WinterBreeze
pi_97170862
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat meen je niet. _O-
Als dat nou het enige was, zou ik echt niet klagen. Veel Vlaamsen kunnen echt zo'n prachtige satijnen stem opzetten :9
  zondag 22 mei 2011 @ 20:43:07 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97170928
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Als dat nou het enige was, zou ik echt niet klagen.
Ja meen het ook niet echt serieus.
Maar ik zie het al voor me: "Ik heb zo'n zin om te poepen schatje" :')
C'est la vie
pi_97170946
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat meen je niet. _O-
Liever poepen met een mooie Belgische dame dan neuken met een Nederlandse bostrol.
pi_97170973
Ergens vind ik neuken toch sexier klinken dan poepen .
Wat is poepen dan in het belgisch
pi_97170992
Drol draaien ???
  zondag 22 mei 2011 @ 20:44:12 #262
341159 WinterBreeze
pi_97171000
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Schijten, kakken.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:44:18 #263
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97171009
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Rare jongens die Belgen.
The view from nowhere.
pi_97171011
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Kaka doen, kakken.
pi_97171028
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Rare jongens die Belgen. Wat zeg je dan als je echt moet poepen?
Neuken.
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 20:44:52 #266
341159 WinterBreeze
pi_97171049
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Neuken.
_O-
  zondag 22 mei 2011 @ 20:45:26 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97171090
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Liever poepen met een mooie Belgische dame dan neuken met een Nederlandse bostrol.
Dat natuurlijk wel.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:46:28 #268
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97171171
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Neuken.
Als dat maar goed gaat tussen jou en Straw. Ik zou nog maar even doorgaan met DM 'en, en voorlopig niet meeten. Eerst woordenboeken vergelijken.
The view from nowhere.
pi_97171191
Afijn ik date dus niet met een belg is me veel te ingewikkeld.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:47:22 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97171226
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
_O-
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:47:39 #271
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97171246
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
Kunnen we het volgende deel weer voeren zonder als dat SC?!
  zondag 22 mei 2011 @ 20:48:11 #272
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97171282
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom een tip doe het nooit met een Belgische of een Duitse. _O-
Franscaise is beter. Frans is immers de taal van de liefde. Jammer genoeg spreek ik geen Frans.
14 SHADES OF GREY
pi_97171290
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dit gaat over mogelijke taalbeperkingen tijdens het versieren als je het even over de grens probeert.
Ron Paul 2012
pi_97171301
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:47 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nee.
pi_97171333
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Franscaise is beter. Frans is immers de taal van de liefde. Jammer genoeg spreek ik geen Frans.
Franse wijven behoren ook tot de meest hitsige vrouwen van Europa.
pi_97171382
Ik heb een Franse studente hier net naast me, maar ik kan niet zeggen dat ik haar vaak gepoept hoor worden.
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 20:49:47 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97171384
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wees daar blij om dan kan ze een stijve ook nooit omlaag praten.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:50:34 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97171420
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb een Franse studente hier net naast me, maar ik kan niet zeggen dat ik haar vaak gepoept hoor worden.
Hoe vaak werd ze gepoept dan?
Ik moet even kaka doen ik ben zo terug.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 20:51:25 #279
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97171481
Het lijkt nog moeilijker om met iemand te flirten als zij ook nog een andere taal spreekt.
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:51:45 #280
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97171499
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe vaak werd ze gepoept dan?
Ik moet even kaka doen ik ben zo terug.
Het werkt wel op je sluitspieren.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:52:40 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97171572
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het lijkt nog moeilijker om met iemand te flirten als zij ook nog een andere taal spreekt.
Kun je je concentreren op lichaamstaal, die is in dat geval ook veel toepasselijker.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:54:48 #282
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97171705
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Kun je je concentreren op lichaamstaal, die is in dat geval ook veel toepasselijker.
Laat ik die taal nu juist helemaal niet spreken. Ik begrijp 2 dingen een klap in mijn gezicht of een zoentje op de wang. :+
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:55:13 #283
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97171726
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik begrijp 2 dingen een klap in mijn gezicht of een zoentje op de wang. :+
Heb je al een voorkeur?
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:58:04 #284
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97171934
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb je al een voorkeur?
Eerst de klap en daarna het kusje om het goed te maken ;)

Serieus:
Lichaamstaal begrijp ik dus echt niet. :{
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:59:07 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97172001
D
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Serieus:
Dat valt niet te snappen dat moet je voelen.
Nee ff serieus die dingen zijn over het algemeen redelijk goed te zien. Aan hoe iemand zijn armen positioneert kan je al makkelijk zien of iemand ergens voor open staat.
C'est la vie
pi_97172027
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Serieus:
Je leunt naar voren bij een meisje en ze sluit haar ogen en tuit haar lippen een beetje. Wat doe je dan?

inb4 MLIG die een hele pagina over lichaamstaal schrijft.
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 21:02:35 #287
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97172255
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
D

[..]

Dat valt niet te snappen dat moet je voelen.
Nee ff serieus die dingen zijn over het algemeen redelijk goed te zien. Aan hoe iemand zijn armen positioneert kan je al makkelijk zien of iemand ergens voor open staat.
De hardware die werkt bij niet omdat soort dingen te begrijpen :{
Voor dat soort dingen heb ik ondertitels nodig omdat te begrijpen.
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je leunt naar voren bij een meisje en ze sluit haar ogen en tuit haar lippen een beetje. Wat doe je dan?

Haar kussen :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 21:03:51 #288
341159 WinterBreeze
pi_97172343
quote:

[..]

Duckface?
  zondag 22 mei 2011 @ 21:06:55 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97172543
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De hardware die werkt bij niet omdat soort dingen te begrijpen :{
Voor dat soort dingen heb ik ondertitels nodig omdat te begrijpen.

[..]

Haar kussen :)
Simpel voorbeeld.

Zit iemand zo en kijkt je zo aan heeft ie totaal geen intresse in wat je te zeggen hebt.

Bij zo'n houding precies het tegenovergestelde.

Tot zover de verkorte cursus. :P
C'est la vie
pi_97172620
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Dat gaat me juist veel beter af. :)
pi_97172710
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoiets was inderdaad een keer de makkelijkste verovering ooit. Of gewoon omdat het een slet was. :')
Ron Paul 2012
  zondag 22 mei 2011 @ 21:13:18 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97173036
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zoiets was inderdaad een keer de makkelijkste verovering ooit. Of gewoon omdat het een slet was. :')
Buitenlandse sletten. *O*
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 21:13:48 #293
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97173083
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit, juist omdat je dan meer gaat letten op en gebruikmaken van lichaamstaal :Y
  zondag 22 mei 2011 @ 21:16:20 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97173296
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Simpel voorbeeld.
[ afbeelding ]
Zit iemand zo en kijkt je zo aan heeft ie totaal geen intresse in wat je te zeggen hebt.
[ afbeelding ]
Bij zo'n houding precies het tegenovergestelde.

Tot zover de verkorte cursus. :P
Morgen les 2?
14 SHADES OF GREY
pi_97173309
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dit, juist omdat je dan meer gaat letten op en gebruikmaken van lichaamstaal :Y
Weet niet of het daar aan ligt. Ik spreek vrij aardig Engels en Spaans, ik begrijp Frans, Duits en Roemeens goed en ken me in die talen verstaanbaar maken... Dan kom je met de meeste chicks wel een heel eind. :)
  zondag 22 mei 2011 @ 21:16:54 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97173335
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Morgen les 2?
Ja ik kom met een dagelijkse LOI cursus. :Y
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 21:20:26 #297
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97173624
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik kom met een dagelijkse LOI cursus. :Y
Dan zijn we heel ontopic bezig :Y dus goed plan
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 21:22:08 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97173761
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan zijn we heel ontopic bezig :Y dus goed plan
Weet niet of ik nog veel goede voorbeelden kan vinden hoor.
Zoveel verstand heb ik er ook niet van.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 21:23:00 #299
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97173825
quote:

[..]

hoeveel "Gesprekstof" en "werk" ben je verder voordat dat gebeurd?
ik bedoel. dan ben je al uur of 5 ofzo alleen geweest? moet ik aan zoiets denken?

of langer, korter? wat had je dan al die tijd gedaan met die franse. parce que mon francaist n'est pas TRES bien
pi_97173902
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef mylifeisgay het volgende:

[..]

hoeveel "Gesprekstof" en "werk" ben je verder voordat dat gebeurd?
ik bedoel. dan ben je al uur of 5 ofzo alleen geweest? moet ik aan zoiets denken?
Jij kunt beter helemaal niet denken.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:24:13 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97173919
vol
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')