SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierThe view from nowhere.
Nu alweer een deel waarin Straw het stralende middelpunt is.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
![]()
Mooi einde van het vorige topic, met dank aan MLig en Deelnemer
maar dat was niet me bedoeling hoor....quote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zoveel moeite om 5 cent af te troggelen van een oud vrouwtje.
Het is maar 5 cent johquote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.
en toen vroeg ik zo aan zon vrouwtje wat net aan kwam lopen van : wat gaat er in, 50 cent of 1 euro.
want je weet wel, ik had me voorgenomen socialer te doen ipv iedereen ontwijken en gesloten in mezelf bezig te zijn.
en toen zei ze zo van 50 cent.
en toen mompelde ik iets van..... oh" is het goed als ik uw karretje overneem, want volgensmij heb ik geen 50 cent muntstuk gepast" terwijl ik muntjes zocht.
en toen ging ik allemaal muntjes bij elkaar scrapen, en toen haalde ik maar 45 cent
maar dat vond ze goed
en toen ik nogmaals vragen: "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he". maar ze vond het goed
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.quote:
Okee.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)quote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.
Preciesquote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
ik wilde het even zeker weten
maar het kwam wel goed uit, anders moest ik weer de supermarkt in....en dan in de rij gaan staan.
en dan wachten tot ik aan de beurt ben
en dan briefgeld gaan wisselen met van " jaaa, is nodig voor die winkelkarretjes van jullie"
of dan 50 cent gaan pinnen ofzoiets.
en dan hopen dat de kassiere dat goed vind...
en allemaal gedoe..... en tijd
Je kreeg het niet, je troggelde het af.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kreeg het niet, je troggelde het af.
Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.
(uitgezonderd ouders)
ik kan me voor de rest alleen maar dingen kunnen bedenken dat ik aardig was voor anderen.
en soms ook ben opgelicht voor veel grotere bedragen(en nee, niet 8k meisje, en ook nog veel meer dan alleen bij hoeren). dus oprotten
nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.
Ik weet wie het kleine niet eert is het grote niet weert, maar je slaat wel heel erg door.
Cool story bro.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:13 schreef klabbakus het volgende:
[..]
Precies
en daarom geef ik zo'n vrouwtje gewoon een briefje van 10 of 20, ligt eraan wat ik bij me heb.
Geeft verbaasde en leuke gezichten,
en ik kost mezelf 90 euro per uur, wat ik echt niet kwijt wil zijn aan geneuzel plus ik voel me gewoon kut als ik iemand benadeel, ookal is het maar 5 cent
Dat is ook wel weer erg onaardigquote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kreeg het niet, je troggelde het af.
niet echt studentikoos is dat... en wtf 90 euro per uur kost het jezelf? ben je zo druk in de weer dat het je geen vrije tijd hebt en al je tijd geld is?quote:
HET IS 5 CENT.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!
en het was niet de bedoeling dat ik perce naar dit soort dingen op zoek ben hoor.
ik ben wel opzoek naar andere besparingen altijd.
zoals een autoaccu....dat kost onnodig geld want ik start dat ding al jaren met de startslinger (met de hand ja! )
zoals dat ik de halve vorige winter in de kou heb gezeten.
en zoals dat ik altijd spullen steel van me ouders, en daarom van (ik houd niet bij ofzo) maar minder dan 50 euro boodschappengeld per maand me red.
ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekendequote:
Elke totaal onbekende kan wel 5 cent missen aan een willekeurig persoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekende
meestal omdat ik een debiel ben, is het in duizendfouten daarvan andersom bij mij
Precies de reden waarom ik versieren nog maar vermijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet je wat het is? De enige persoon waar je 100% zeker weten je hele leven mee door gaat brengen is... jezelf. Als je daar al niet tevreden mee bent... Wat heb je een ander dan nog te bieden..?!
nou ik voel me kut over mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet je wat het is? De enige persoon waar je 100% zeker weten je hele leven mee door gaat brengen is... jezelf. Als je daar al niet tevreden mee bent... Wat heb je een ander dan nog te bieden..?!
Kerel, laat die jankerds voro wat het zijn. Ik vind het erg goed dat je iemand hebt aangesproken en ook dat je eerlijk bent geweest. Zeker in jouw situatie is het een stapje voorwaarts.quote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 04:46 schreef _pillow_ het volgende:
Ben ik nou serieus de hekkensluiter van deze avond?
Nee, volgens mij liep je naar de winkelmandjes, want die zijn gratis.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.
en toen vroeg ik zo aan z-
Doe eens niet zo onaardigquote:Op zondag 22 mei 2011 07:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee, volgens mij liep je naar de winkelmandjes, want die zijn gratis.
Hoe is iemand wijzen op een alternatieve, eenvoudige oplossing onaardiger dan roepen dat het maar vijf cent is?quote:
Gast, jou moeten ze echt opsluiten en nooit meer vrijlaten.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)
daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".
dan voel ik me wel evil op een bepaalde manier, want wat ik dan van ze "aftroggel" wordt niet echt bijgehouden en vergeten ze dan weer
al die kleine beetjes wat ik van ze aftroggel elke keer helpen wel.
of naja het is niet dat ik niets van ze mag krijgen ofzo, maar gewoon, ik wil zonder dat ze het weten meer van ze krijgen dan ze denken en in de gaten hebben.
zelfde geld dat ik altijd taktisch dingen meeneem van me ouders....
zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.
daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".
zelfde geld voor vaatwastabletten. dat is ook best duur.
zo kiem ik de dure artikelen een beetje uit dat ik die van me ouders meejat, of vraag met een excuus
Alsof je evenveel toiletpapier als brood gebruikt, als je meet in kubieke meter per seconde. Mits je goed genoeg eet, gaat een rol wc-papier meestal langer mee dan een brood, en een pak toiletpapier heeft vaak zestien rollen. Reken maar uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.
daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".
Het is goedkoper om vaatwasmiddel te kopen en het met de hand te doen. In je eentje maak je echt niet zo veel vuil.quote:zelfde geld voor vaatwastabletten. dat is ook best duur.
Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".
Ik denk dat zijn ouders een boel niet weten , en ook een beetje met hun handen in het haar zitten van wat moeten met hem.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van.
Denk dat ze het wel doorhebben maar 'em een beetje willen helpen, of het gewoon niet willen weten dat hun zoon zo ver gezonken is dat 'ie van z'n ouders steelt.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:14 schreef Halcon het volgende:
Zijn jouw ouders ook een stel randdebielen ofzo? Normale mensen weten echt wel dat er in een winkelwagentje slechts een muntje gaat en dat dat sowieso een muntje van 50 cent kan zijn.... Dat ze je gewoon zo'n muntje voor de winkelwagen geven i.p.v. geld. Ik geloof hier echt vrij weinig van.
Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bedquote:Op zondag 22 mei 2011 11:32 schreef formerjellybean het volgende:
On topic hoe was het versieren met stappen gisteren ???
Stel dat ik kinderen zou hebben en ze weten niet eens wat voor muntstukken er in het winkelwagentje moeten, ze kunnen keer op keer het WC-papier niet vinden in de winkel, etc... Dan is het toch wel tijd voor een verplichte opname.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ouders een boel niet weten , en ook een beetje met hun handen in het haar zitten van wat moeten met hem.
In dat laatste geval zijn zijn ouders niet al te snugger.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel doorhebben maar 'em een beetje willen helpen, of het gewoon niet willen weten dat hun zoon zo ver gezonken is dat 'ie van z'n ouders steelt.
Had je geen reserve shirtquote:Op zondag 22 mei 2011 11:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren na mijn werk nog even het centrum ingaan, maar toen knoeide ik tijdens de pauze saus op mijn shirt. Dit ging er niet meer af, en dus kon ik niet meer uitgaan. De avond eindigde in mineur met een biertje in bed![]()
@MLiG: Gaat het daadwerkelijk zo te werk bij de hoeren? Je gaat naar binnen , je spreekt een bedrag af en betaalt vooraf. Daarna steekt die vrouw je geld tussen haar decolleté en doet alsof ze niets heeft gekregen? En dan druip jij gewoon af?
Ik kan me de situatie niet zo goed voorstellen en dit moeten ze ook niet bij de verkeerde doen, want die breekt de tent af.
Heh, is dat niet zo dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het feit dat je moeite hebt met vrouwen alsof het een compleet ander ras is, nog tot daar aan toe.
Ben jij tevreden met jezelf?quote:Op zondag 22 mei 2011 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Begin dan eens bij het begin. Je weet wat er verkeerd gaat, vervolgstap is nagaan wat veroorzaakt dat die dingen niet goed gaan... Weet je dat, dan kun je meestal ook wel zelf bedenken wat je er aan kunt doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
Want ik heb niet echt een idee hoe ik tevreden over mezelf zou moeten zijn. Het gaat gewoon niet goed, alles is een zooitje en ik weet dat ik eigenlijk beter kanWeet alleen niet hoe
Ga hier eens over nadenken , wat vind je leuk aan jezelf en je leven. Dat geeft je namelijk wat meer inzicht in jezelf en kan je ook tevredener over jezelf maken.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, is dat niet zo dan?
[..]
Ben jij tevreden met jezelf?
Want ik heb niet echt een idee hoe ik tevreden over mezelf zou moeten zijn. Het gaat gewoon niet goed, alles is een zooitje en ik weet dat ik eigenlijk beter kanWeet alleen niet hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |