abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 02:15:04 #1
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143685

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:17:00 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97143733
:X
Mooi einde van het vorige topic, met dank aan MLig en Deelnemer :X
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 22 mei 2011 @ 02:18:15 #3
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143759
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
:X
Mooi einde van het vorige topic, met dank aan MLig en Deelnemer :X
Nu alweer een deel waarin Straw het stralende middelpunt is.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:20:56 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97143814
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zoveel moeite om 5 cent af te troggelen van een oud vrouwtje.
maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.

en toen vroeg ik zo aan zon vrouwtje wat net aan kwam lopen van : wat gaat er in, 50 cent of 1 euro.

want je weet wel, ik had me voorgenomen socialer te doen ipv iedereen ontwijken en gesloten in mezelf bezig te zijn.

en toen zei ze zo van 50 cent.

en toen mompelde ik iets van..... oh" is het goed als ik uw karretje overneem, want volgensmij heb ik geen 50 cent muntstuk gepast" terwijl ik muntjes zocht.

en toen ging ik allemaal muntjes bij elkaar scrapen, en toen haalde ik maar 45 cent

maar dat vond ze goed

en toen ik nogmaals vragen: "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he". maar ze vond het goed
  zondag 22 mei 2011 @ 02:22:20 #5
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143837
Dan is het goed. Ik dacht even dat je gierigheid een nieuw dieptepunt had bereikt.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:23:30 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97143866
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar dat was niet me bedoeling hoor....
ik ging gewoon naar die rij winkelwagentjes toe, en toen ging ik pas in me portomonee zoeken naar muntjes.

en toen vroeg ik zo aan zon vrouwtje wat net aan kwam lopen van : wat gaat er in, 50 cent of 1 euro.

want je weet wel, ik had me voorgenomen socialer te doen ipv iedereen ontwijken en gesloten in mezelf bezig te zijn.

en toen zei ze zo van 50 cent.

en toen mompelde ik iets van..... oh" is het goed als ik uw karretje overneem, want volgensmij heb ik geen 50 cent muntstuk gepast" terwijl ik muntjes zocht.

en toen ging ik allemaal muntjes bij elkaar scrapen, en toen haalde ik maar 45 cent

maar dat vond ze goed

en toen ik nogmaals vragen: "maar dan bent u wel 5 cent in het nadeel he". maar ze vond het goed
Het is maar 5 cent joh _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:24:39 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97143886
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is maar 5 cent joh _O-
ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
ik wilde het even zeker weten

maar het kwam wel goed uit, anders moest ik weer de supermarkt in....en dan in de rij gaan staan.
en dan wachten tot ik aan de beurt ben
en dan briefgeld gaan wisselen met van " jaaa, is nodig voor die winkelkarretjes van jullie"
of dan 50 cent gaan pinnen ofzoiets.

en dan hopen dat de kassiere dat goed vind...
en allemaal gedoe..... en tijd
  zondag 22 mei 2011 @ 02:25:32 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97143912
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
Okee.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:26:05 #9
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97143918
quote:

[..]

ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen
Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.
The view from nowhere.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:28:33 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97143964
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh, je voelde dankbaarheid. Dat is mooi.
mja... tegen me ouders heb ik dat minder(en eigenlijk zelfs helemaal niet)

daar heb ik toen de keer erna toen ik ze zag tegen gezegd van : "ja ik heb nooit goed gepast geld bij me, mag ik nog even een paar 50 cent muntstukken krijgen, en doe ook maar een paar 1 euro's want ik weet niet meer wat in al die winkelwagentjes gaat".

dan voel ik me wel evil op een bepaalde manier, want wat ik dan van ze "aftroggel" wordt niet echt bijgehouden en vergeten ze dan weer

al die kleine beetjes wat ik van ze aftroggel elke keer helpen wel.

of naja het is niet dat ik niets van ze mag krijgen ofzo, maar gewoon, ik wil zonder dat ze het weten meer van ze krijgen dan ze denken en in de gaten hebben.

zelfde geld dat ik altijd taktisch dingen meeneem van me ouders....

zoals brood bijvoorbeeld. als je 3 broden meeneemt lijkt dat evenveel als een pak wc papier. maar toch is het wcpapier veel meer waard.

daarom koop ik brood zelf, en zorg ik er altijd voor dat ik wc-papier van me ouders meeneem, en dan zeg ik zo tegen ze van : " ja ik kon het niet vinden in de winkel, ik weet nog steeds niet waar het staat, en ik heb het nodig".

zelfde geld voor vaatwastabletten. dat is ook best duur.

zo kiem ik de dure artikelen een beetje uit dat ik die van me ouders meejat, of vraag met een excuus

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 03:04:45 ]
  zondag 22 mei 2011 @ 02:45:39 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97144285
:{
Dude...
Ben je daar nou trots op? :{
  zondag 22 mei 2011 @ 03:13:02 #12
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_97144726
quote:

[..]

ja maar voor mensen met minderwaardigheidscomplexen is 5 cent heel wat om zomaar te krijgen.
ik wilde het even zeker weten

maar het kwam wel goed uit, anders moest ik weer de supermarkt in....en dan in de rij gaan staan.
en dan wachten tot ik aan de beurt ben
en dan briefgeld gaan wisselen met van " jaaa, is nodig voor die winkelkarretjes van jullie"
of dan 50 cent gaan pinnen ofzoiets.

en dan hopen dat de kassiere dat goed vind...
en allemaal gedoe..... en tijd
Precies
en daarom geef ik zo'n vrouwtje gewoon een briefje van 10 of 20, ligt eraan wat ik bij me heb.
Geeft verbaasde en leuke gezichten,
en ik kost mezelf 90 euro per uur, wat ik echt niet kwijt wil zijn aan geneuzel plus ik voel me gewoon kut als ik iemand benadeel, ookal is het maar 5 cent
  zondag 22 mei 2011 @ 03:41:36 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97145052
:|W

Gasten, serieus. Het feit dat je moeite hebt met vrouwen alsof het een compleet ander ras is, nog tot daar aan toe. Maar misbruik maken van je medemens? Omdat, wat? Wat zou je ervan vinden als ze het bij jou zouden doen? :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97145054
quote:

[..]

Je kreeg het niet, je troggelde het af.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:44:49 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145085
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.

ik kan me voor de rest alleen maar dingen kunnen bedenken dat ik aardig was voor anderen.
en soms ook ben opgelicht voor veel grotere bedragen(en nee, niet 8k meisje, en ook nog veel meer dan alleen bij hoeren). dus oprotten
pi_97145103
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

rot op. dit is 1 van de weinige keren dat ik iets heb GEKREGEN van een onbekende.

(uitgezonderd ouders)

ik kan me voor de rest alleen maar dingen kunnen bedenken dat ik aardig was voor anderen.
en soms ook ben opgelicht voor veel grotere bedragen(en nee, niet 8k meisje, en ook nog veel meer dan alleen bij hoeren). dus oprotten
Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.

Ik weet wie het kleine niet eert is het grote niet weert, maar je slaat wel heel erg door.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:50:16 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145123
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iedereen wil je wel 5 cent geven, daar kan je toch niets mee man.

Ik weet wie het kleine niet eert is het grote niet weert, maar je slaat wel heel erg door.
nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!
en het was niet de bedoeling dat ik perce naar dit soort dingen op zoek ben hoor.

ik ben wel opzoek naar andere besparingen altijd.

zoals een autoaccu....dat kost onnodig geld want ik start dat ding al jaren met de startslinger (met de hand ja! )

zoals dat ik de halve vorige winter in de kou heb gezeten.

en zoals dat ik altijd spullen steel van me ouders, en daarom van (ik houd niet bij ofzo) maar minder dan 50 euro boodschappengeld per maand me red.
pi_97145124
Het lijkt me meer een kwestie van snel willen overgaan tot de orde van de dag en geen verder geneuzel willen aanhoren voor die 5 cent. Sowieso heeft 5 cent voor weinig mensen enige betekenis.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:51:08 #19
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97145129
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:13 schreef klabbakus het volgende:

[..]

Precies
en daarom geef ik zo'n vrouwtje gewoon een briefje van 10 of 20, ligt eraan wat ik bij me heb.
Geeft verbaasde en leuke gezichten,
en ik kost mezelf 90 euro per uur, wat ik echt niet kwijt wil zijn aan geneuzel plus ik voel me gewoon kut als ik iemand benadeel, ookal is het maar 5 cent
Cool story bro.
  zondag 22 mei 2011 @ 03:51:48 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97145132
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer erg onaardig :{
  zondag 22 mei 2011 @ 03:52:19 #21
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145137
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:51 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Cool story bro.
niet echt studentikoos is dat... en wtf 90 euro per uur kost het jezelf? ben je zo druk in de weer dat het je geen vrije tijd hebt en al je tijd geld is?
pi_97145138
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou ik vertel gewoon wat van die weinige keren dat ik letterlijk iets zomaar krijg van een onbekende die me niet kent!
en het was niet de bedoeling dat ik perce naar dit soort dingen op zoek ben hoor.

ik ben wel opzoek naar andere besparingen altijd.

zoals een autoaccu....dat kost onnodig geld want ik start dat ding al jaren met de startslinger (met de hand ja! )

zoals dat ik de halve vorige winter in de kou heb gezeten.

en zoals dat ik altijd spullen steel van me ouders, en daarom van (ik houd niet bij ofzo) maar minder dan 50 euro boodschappengeld per maand me red.
HET IS 5 CENT.
pi_97145145
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:51 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer erg onaardig :{
Ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat hij 45 cent gaf zonder dat die mevrouw dat wist. :@
  zondag 22 mei 2011 @ 03:53:27 #24
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97145146
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

HET IS 5 CENT.
ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekende

meestal omdat ik een debiel ben, is het in duizendvoud daarvan andersom bij mij

50-60 euro uitLENEN aan iemand die al verdacht overkwam, maar ik vertrouwde hem omdat ik dacht van 'laat ik het goede maar in hem zien'....het moet nu nog steeds terugkomen

zwervers die zien dat ik niet goed in me schoenen sta, en ik dan maar 100 euro geef omdat ik hem niet teleur wil stellen omdat ik niet meteen duidelijk nee had gezegd.

gasten waar ik wel even iets voor betaal, en dan dumpen ze me kijhard. etc.etc

en dan nog de hoeren, die ik opzich "betaal" maar dan leveren ze NIETS, en bergen ze het snel op.
vooral die buitenlandse hoeren, hebben helemaal geen meedelijden met me. hoevaak dat me gebeurd is helemaal ontelbaar

[ Bericht 16% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-05-2011 04:01:48 ]
pi_97145158
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 03:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dus......maar wel waardig om te vertellen dat ik iets gekregen heb van een totaal onbekende

meestal omdat ik een debiel ben, is het in duizendfouten daarvan andersom bij mij
Elke totaal onbekende kan wel 5 cent missen aan een willekeurig persoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')