bij deze reeks weet ik nooit iets, andere reeksen praat je over een onderwerp ipv hierquote:Op zondag 22 mei 2011 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed dat je t zei. Ik heb een schurft aan TT's verzinnen.
Dat idd!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij deze reeks weet ik nooit iets, andere reeksen praat je over een onderwerp ipv hier
Omheen? Doe mij maar een double cheeseburger van de burgerking. Daar zit het in!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker met een goeie burgert er omheen gevouwen.
Ja en Mama Appelsapquote:
nu kan ik niet wachten tot naatje online is. Jij en serena zijn te veel voor mij op dit moment. WA, msn en skypequote:
welke helft? zoveel mensen waren er niet heurquote:
Dan zit toch bijna overal een broodje burger er omheen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Omheen? Doe mij maar een double cheeseburger van de burgerking. Daar zit het in!
quote:
Ach ja...quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welke helft? zoveel mensen waren er niet heur
tis loat, zeggen we danquote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ach ja...Ik maak ook wel eens een foutje.
of bedoelde je dat er halve mensen in het topic zitten?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ach ja...Ik maak ook wel eens een foutje.
dieiene in je avatar is faye toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of bedoelde je dat er halve mensen in het topic zitten?
quote:
Is dat wat nieuws dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of bedoelde je dat er halve mensen in het topic zitten?
heb het door, maar daarom vind ik jou ook liefquote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar mooie dingen aan
The Naked and Famous - Young Bloodquote:
young blood van the naked and famous, de rest van het album (passive me, agressive you) is ook tofquote:
ik en van mezelf houden, nigga pleasequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
young blood van the naked and famous, de rest van het album (passive me, agressive you) is ook tof
[..]
ik en van mezelf houden, nigga please
Van jezelf houden moet, verder moet je niet piepen, want de mensen op fok krikken je zelfvertrouwen op nietwaar?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
young blood van the naked and famous, de rest van het album (passive me, agressive you) is ook tof
[..]
ik en van mezelf houden, nigga please
Mag ik wel piepen?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:38 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Van jezelf houden moet, verder moet je niet piepen, want de mensen op fok krikken je zelfvertrouwen op nietwaar?
De Verenigde Naties zijn een land of gebied?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:37 schreef Redskillz het volgende:
http://www.beleven.org/feest/dag_tegen_racisme_en_discriminatie
Nee, zelfs mijn eigen vriend krijgt het niet voor elkaar om mijn zelfvertrouwen op te krikken, dus een forumpost heeft ook geen nut.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:38 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Van jezelf houden moet, verder moet je niet piepen, want de mensen op fok krikken je zelfvertrouwen op nietwaar?
you go girlquote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, zelfs mijn eigen vriend krijgt het niet voor elkaar om mijn zelfvertrouwen op te krikken, dus een forumpost heeft ook geen nut.
Ahhhhhhhquote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, zelfs mijn eigen vriend krijgt het niet voor elkaar om mijn zelfvertrouwen op te krikken, dus een forumpost heeft ook geen nut.
hoeveel vertraging heeft de radio bij jou?quote:
Hij luistert nog naar Dolly Parton met Jolene duh.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeveel vertraging heeft de radio bij jou?
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij luistert nog naar Dolly Parton met Jolene duh.
oh ja.. my badquote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
geen idee maar ik zit ook op msn.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeveel vertraging heeft de radio bij jou?
Tofquote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef Dalando het volgende:
Even Popje PM-men dat ik morgen weer een Hard - Harder - Hardest ga draaien.
Dat ook idd!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn muzikale 3FM broeder.quote:
hij pmt je morgenvroeg voor 6 tot 7quote:
NIET MORGENVROEG Morgenavond slimmequote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij pmt je morgenvroeg voor 6 tot 7
Ik dacht dat ik eerst zou slapen en dan PM sturen maar toch maar zoquote:
Ja ik zie het hoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij pmt je morgenvroeg voor 6 tot 7
Oke, heb je net een film gekeken. Ik ook..quote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Dit vat het misschien het beste samen:
Net geland van n intergalactische reis naar de muzikale chocoladefabriek van #sufjan. BOAH!!! a (1)4(0) letter word for it? :
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
@pindsvin
je pmt morgenvroeg voor savonds 6 tot 7quote:
gewoon doenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik eerst zou slapen en dan PM sturen maar toch maar zo
Hij is naar fucking sufjan stevens geweest en ik ben jalooooooooooooersquote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Oke, heb je net een film gekeken. Ik ook..
Zet dan een lichtje aan of zet je scherm wat hogerquote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je pmt morgenvroeg voor savonds 6 tot 7
maar typ in het donker en dan achtienuur tot negentienuur uittypen dat typt lastigO
Ik heb mijn steentje bijgedragenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dalando het volgende:
Bedenk eigenlijk wel dat we in 5 maanden 1842 topics verneuqt hebben?
geen zin in, zo werkt het toch ookquote:Op zondag 22 mei 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zet dan een lichtje aan of zet je scherm wat hoger
goed hequote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dalando het volgende:
Bedenk eigenlijk wel dat we in 5 maanden 1842 topics verneuqt hebben?
Er hapert niks hier hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Draai eens iets wat NIET om de haverklap hapert
Zo ongeveer, ik ben naar, zoals sufjan stevens het zelf omschrijft, een beetje star wars, avatar, grease jones en smurfen in 3D geweest.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Oke, heb je net een film gekeken. Ik ook..
geen haper hier hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal wel aan jou liggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oh enquote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ligt aan jou. hier geen last hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet zaniken.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Potver bibsje-bibsje ook nog wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de articmonkeys is wel cool!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en dan draait het natuurlijk om de muziek, niet te vergeten.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef Redskillz het volgende:
[..]
kom je het topic verzieken of kom je lief doen!
Ze kan t iig niet zo verzieken als die kneusjes met hun longcat net.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef Redskillz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Potver bibsje-bibsje ook nog wakker.Nu slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk gaat draakje aan om 02.00 uur
tot morgen.
Zeggen alle meiden waar ik seks mee heb gehadquote:Op zondag 22 mei 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zal die ene nacht nooit vergeten
![]()
Geen van beide eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Hebben surinamers echt een grote weewee?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeggen alle meiden waar ik seks mee heb gehad![]()
Niet erg, dan val ik wel in voor draakjequote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nu slapen
tot morgen.
kom maar voelenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Hebben surinamers echt een grote weewee?
quote:
Ik zei het nog, surinamersquote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
een beetje een impressie van hoe het ongeveer was
omdat je zo faalde jaquote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeggen alle meiden waar ik seks mee heb gehad![]()
quote:
Wacht dan aub nog even 8 minuten. plz....quote:Op zondag 22 mei 2011 01:50 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nu slapen
tot morgen.
GROEN GROEN GROEN!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
GROEN GROEN GROEN!
Sorry ik kijk te veel Lingo.
ik ben een shemale.. ik genoot van je strakke kontje ja.. die mooie bruine billetjesquote:Op zondag 22 mei 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg je wel maar ondertussen zat je er wel van te genieten
Mzzl ik wil en ga NU naar mijn bed.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht dan aub nog even 8 minuten. plz....
lolquote:Op zondag 22 mei 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
GROEN GROEN GROEN!
Sorry ik kijk te veel Lingo.
Heb jij een piemol?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een shemale.. ik genoot van je strakke kontje ja.. die mooie bruine billetjes
Slaap zequote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mzzl ik wil en ga NU naar mijn bed.
Waarom word er geen draakje knop gemaakt dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
neu blank met een paars kopjequote:
dan is die heul niet grootquote:Op zondag 22 mei 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu blank met een paars kopje
trusten popje, we willen allemaal je knuffelbeertje zijnquote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ze neemt je anaal en op het punt van haar orgasme begint ze je te slappen met haar uiersquote:Op zondag 22 mei 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu blank met een paars kopje
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ze neemt je anaal en op het punt van haar orgasme begint ze je te slappen met haar uiers![]()
De horror die jofu heeft moeten ondergaan afgelopen dinsdag nacht
gooit ze, ze over haar nek?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ze neemt je anaal en op het punt van haar orgasme begint ze je te slappen met haar uiers![]()
omfg jij hebt echt een zieke geest man!quote:Op zondag 22 mei 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga je morgen zoeken en groen uitslaan van jaloeziequote:Op zondag 22 mei 2011 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij moet ik hier ergens tussenstaan, maar ik zie mezelf niet:
http://www.mobypicture.com/user/franklinvv/view/9570455
Daar staan wij Surinamers om bekend.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg jij hebt echt een zieke geest man!
nee dat hoort bij surinamersquote:Op zondag 22 mei 2011 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg jij hebt echt een zieke geest man!
Ja falende appratuur en zulks.quote:
Ik ben zo blij dat ik daar al lang mee ben gestopt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
nou op dit moment denk ik: had ik maar wat groen te smoken
ik ook wel maar op zijn tijd kan welquote:Op zondag 22 mei 2011 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar al lang mee ben gestopt.
Sinterklaas ging voorquote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
you wishhad je vanavond maar moeten luisteren
![]()
Hij noemt jou nerdquote:
tja. Gelukkig is t na 5 nummers afgelopen. Al kunnen dat ook na deze 4 nummers zijn van 7 a 8 minuten....quote:
Ik vergooi mn leven ook irl dus waarom niet op tha internetzzzquote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef Viro het volgende:
Zonder nerds zou men geen internet en computers hebben om hun leven te vergooien op internet
ik ben totaal niet beledigt, ik zit zoveel achter de computer. het kan. nerdquote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij noemt jou nerdvolgens _Fanta is nerd tegen een man zeggen net zo erg als een vrouw hoer noemen... Hij beledigt jou man!
Ik ben blij met internetquote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef Viro het volgende:
Zonder nerds zou men geen internet en computers hebben om hun leven te vergooien op internet
altijdquote:Op zondag 22 mei 2011 02:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een kapotte computer misschien kan je me helpen
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:12 schreef Dalando het volgende:
Zo te zien is hiet nog niet (hihi dat rijmt) aangeslagen hier. Nouja dan, mijn bijdrage aan hiet: Die Hiet is in de Brank gevlogen!
omdat jij hem er niet in hebt gezetquote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom staat love is not a competition, but im winning niet in draakje?
Ga je nu reageren op mijn rooksignalen?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik damp nog steeds na, vergeef mij het offtopic posten.
ben jij voorstander van het indianen forum?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je nu reageren op mijn rooksignalen?
Wel van de totumpaalquote:Op zondag 22 mei 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
[..]
ben jij voorstander van het indianen forum?
idd jah...quote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef Redskillz het volgende:
waarom moet deze muziek nou draakje in de nacht verneuken?
Dit dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef Redskillz het volgende:
waarom moeten er 5 nummers van koelkast achter elkaar aanstaan als draakje aangaat?
Slaap zequote:
Take it like a manquote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ja dat snap ik, kan je serena opzetten tegen mij
Mnee het zijn net kakkerlakkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
Heeft de IND nog steeds niet alle Amsterdammers van Fok! afgetrapt?
Truste Vent!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:30 schreef Viro het volgende:
Maare ik ga slapen, heb morgenochtend 2 hyper drukke nichtjes waar ik op moet passen.
Truste allemaal
Ik heb de mute inm ook al ff aanstaan ja...quote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Karzai het volgende:
Maarja ik luister ook niet, ik ben ondertussen een film aan het kijken
Slaap ze, en succes morgenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:30 schreef Viro het volgende:
Maare ik ga slapen, heb morgenochtend 2 hyper drukke nichtjes waar ik op moet passen.
Truste allemaal
Een grotequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net mijn moeder wakker gemaakt om hier te luisteren dit maakt ze nooit meer mee
K heb al 2 nummers aangevraagdquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ga je zelf ook leuke muziek aanvragen?
Ja iddquote:
liedje voor jou aangevraagdquote:
Could it be anything elsequote:Op zondag 22 mei 2011 02:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ojee toch niet weer die eminem fake humor zooi.
Dan is Koelkast nog wakker en vond ie ze niet goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn verzoekjes zijn weg goffer.. zie wel verzoekje staan die ik net gedaan heb.. maar mijn 2 eerdere zijn weg
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Could it be anything else
elke keer als jij deze doet, doe ik die
Nee, ik vind deze tof.. maar die ander ookquote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom? Omdat deze iets wat hatelijk is tegen vrouwen?
Zo jammer dat Koelkast mn nummers niet goed genoeg vond ofzo. Ik had nog veel meer lauwe shit geupload maar t staat niet in draakje.....quote:Op zondag 22 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee, ik vind deze tof.. maar die ander ooken omdat het kan
Geniaal nummer, geniale artiestquote:
Hierna komt ook eenquote:
K kan goffer nog steeds niet aanvragenquote:
Daarom was ik al aan t aanvragen tijdens koelkast zn muziek.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
K kan goffer nog steeds niet aanvragen
Nu wel weer een lekker nummer aangevraagd. Kon weerquote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom was ik al aan t aanvragen tijdens koelkast zn muziek.
Zo meteen sting.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu wel weer een lekker nummer aangevraagd. Kon weer
Ik heb Barry Whitequote:
Niet zo. Ik had het over zo:quote:
owquote:Op zondag 22 mei 2011 02:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet zo. Ik had het over zo:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |