hallo ciedquote:
Hoi Barretjequote:Op zondag 22 mei 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
zeg muck..wat was nou uiteindelijk "de uitslag" ??
wit/blauw of wit/zwart/grijs ??
die zijn echt ranzigquote:Op zondag 22 mei 2011 09:17 schreef PeZu het volgende:
ooh ja, goedemorgen lekkere berenvriendjes![]()
[ afbeelding ]
jij met je sjokolaa fobiequote:
Het is geen fobie, en ik lust heus wel sjokolaa, mits met mate. Maar deze zogenaamde cakejes zijn gewoon echt viesquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 09:17 schreef PeZu het volgende:
ooh ja, goedemorgen lekkere berenvriendjes![]()
[ afbeelding ]
jij lust sjokolaaquote:Op zondag 22 mei 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is geen fobie, en ik lust heus wel sjokolaa, mits met mate. Maar deze zogenaamde cakejes zijn gewoon echt vies
wat? berenvriendjes of wiet?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je begint me te verleiden om het te gaan kopen
waarom edit je mijn post?quote:
Goede vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen reep sjokola, liever niet, sjokolade stukjes in koekjes/ijs e.d. dat lust ik heus wel hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij lust sjokolaa![]()
je post altijd sjokolaa![]()
en als je stoned bent zijn ze goddelijk
tripple chocolate cookies vd appiequote:Op zondag 22 mei 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef geen reep sjokola, liever niet, sjokolade stukjes in koekjes/ijs e.d. dat lust ik heus wel hoor
Ik hoef even geen koekjesquote:Op zondag 22 mei 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
zo maar nd ah to go voor verse chocochip cookies_!
wat dan, teveel gezopenquote:
hier is het droevig en grauw, buiten danquote:Op zondag 22 mei 2011 09:37 schreef DaMart het volgende:
Ik zie gewoon zonneschijn, niks regen en onweer zoals ze voorspeld hadden.
Hier zweven nu wat wolken voor de zon, maar het is droog en dat is het zo te zien ook de hele nacht geweestquote:
net was het vet hard aan het regenenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier zweven nu wat wolken voor de zon, maar het is droog en dat is het zo te zien ook de hele nacht geweest.
is het cremekleurig en romig en ziltigquote:Op zondag 22 mei 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]iets verkeerds gegeten, en ik weet al wat
Hier ook een beetje bewolkt enzo
goedemorgen Marijkje!quote:
hoi, alweer beterquote:
Het heet vis...quote:Op zondag 22 mei 2011 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het cremekleurig en romig en ziltig![]()
ik heb een heul groot hor voor mijn balkon, frisse lucht en geen insecten ftw, en de druppels regen hangen een beetje te chillen, apart gezicht wel
MARIJKEquote:
ja dat zeg ikquote:Op zondag 22 mei 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het heet vis...
[..]
MARIJKEje leeft nog
Hoe is het meisje?
He Bar!quote:Op zondag 22 mei 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goedemorgen Marijkje!
ik heb je weer een paar daagjes niet gezien!
hoe is het ermee??
zo goed alsquote:
Hai meisjequote:Op zondag 22 mei 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het heet vis...
[..]
MARIJKEje leeft nog
Hoe is het meisje?
ja met mij gaat het wel goed geloof, een beetje ontbrakken van gisteravond en vannachtquote:Op zondag 22 mei 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Bar!Het gaat wel
Hoe is het met jou?
Ja, heb steeds geen zin om te fokken
[..]
zo goed als![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Hai meisjeJa joh
Nou, het gaat wel dus
Hoe is het met jou dan?
wajo pienquote:
hoiquote:
Ben je alweer een beetje aan het opknappen?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Bar!Het gaat wel
Hoe is het met jou?
Ja, heb steeds geen zin om te fokken
[..]
zo goed als![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Hai meisjeJa joh
Nou, het gaat wel dus
Hoe is het met jou dan?
| Forum Opties | |